Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 januari 2011 om 15:15:de vrouw die naast hem loopt
Je valt niet op mannen die op vrouwen vallen ofzo? Beetje rare opmerking anders
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 januari 2011 om 15:18:als zn wijffie in t leger zit
dat is erg ja
Maar legermeidjes zijn toch altijd lesbo?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 januari 2011 om 15:21:dat is erg ja
Maar legermeidjes zijn toch altijd lesbo?
Wat een vooroordelen
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 18 januari 2011 om 15:19:Je valt niet op mannen die op vrouwen vallen ofzo? Beetje rare opmerking anders
Of ze zijn al bezet, vind ik ook een afknapper Getrouwd al helemaal
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 18 januari 2011 om 15:19:Je valt niet op mannen die op vrouwen vallen ofzo? Beetje rare opmerking anders
Moet ik hem voor jouw op een a4tje uitleggen?
Uitspraak van P.riscilla op dinsdag 18 januari 2011 om 15:38:Kerkelijke gevallen
Moslims uitgezonder he!
Anders is het discriminatie
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 januari 2011 om 15:42:Als ze gaan lopen janken over mijn hond
hoezo janken over je hong?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 januari 2011 om 15:51:hoezo janken over je hong?
dat ze verhaard dat ze op de bank mag blabla
opzouten!
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 18 januari 2011 om 15:54:Krijg je als je zo'n doorgefokte bull terrier neemt eh
bwuuuuuh
afknappen op schoenen is echt zon onzin, het gaat erom wie die lelijke schoenen aan heeft, en mij lijkt dat ze altijd uit getrokken en weggegooid kunnen worden !?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 januari 2011 om 15:22:Wat een vooroordelen
Bewijs dan eens dan eens dat het niet zo is
Uitspraak van P.riscilla op dinsdag 18 januari 2011 om 15:38:Als ze kleiner als mij zijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 januari 2011 om 18:25:Als hij kleiner dan mij is,
Afknapper bij vrouwen: als ze het verschil niet weten tussen dan/als ik/mij
afknappen op schoenen is echt zon onzin, het gaat erom wie die lelijke schoenen aan heeft, en mij lijkt dat ze altijd uit getrokken en weggegooid kunnen worden !?
iemand die zwaar lelijke schoenen draagt heeft blijkbaar geen smaak of is een heel ander type neem ik aan, je kijkt toch ook naar type persoon in de zin van kledingstyle?
Uitspraak van Audiowaste op dinsdag 18 januari 2011 om 18:42:Afknapper bij vrouwen: als ze het verschil niet weten tussen dan/als ik/mij
+1
laatste aanpassing
Uitspraak van Audiowaste op dinsdag 18 januari 2011 om 18:42:Afknapper bij vrouwen: als ze het verschil niet weten tussen dan/als ik/mij
Dit is sowieso über irritant bij mensen!
Vrouwen die Duits praten, grote afknapper, jwz!
JAWOHL!
Dit is sowieso über irritant bij mensen!
JAWOHL!
Mijn zin was goed hoor
iemand die zwaar lelijke schoenen draagt heeft blijkbaar geen smaak
daarom
Ga dr om janken joh
Is toch echt Nederlands hoor!
Uitspraak van Audiowaste op dinsdag 18 januari 2011 om 20:36:Het verbeteren van mensen bedoel je?
Nee dat doe ik namelijk zelf ook Bedoel het gebruiken van 'als mij'
Uitspraak van One-O-Eight op dinsdag 18 januari 2011 om 20:29:Vrouwen die Duits praten, grote afknapper, jwz!
Was Sagen Si?