Partyflock

Forumonderwerp · 1109857
Waarschuw beheerder
Een 18-jarige zwangere vrouw is in Heemskerk op straat mishandeld. Het slachtoffer liet haar hond uit toen zij twee mannen tegenkwam die haar hond begonnen te schoppen. Nadat de vrouw daar wat van zei werd zij in haar buik geschopt en vluchtten de daders weg. dat meldt het Noordhollands dagblad.

Het zwangere slachtoffer is met onbekend letsel naar een ziekenhuis vervoerd. Zij kon slechts kort worden gehoord. Een direct na de melding ingesteld onderzoek in de omgeving naar de twee verdachten heeft niet tot een arrestatie geleid.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2011/01/zwangere_vrouw_ziekenhuis_in_g.html

Wat een randdebielen...

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Conny:flower: op maandag 10 januari 2011 om 22:10:
die gun je ook hun nieuwe kleren die ze nodig hebben enzovoort enzovoort...

En zo verpest je ze met materialisme. Vroeger was het normaal dat zelfs middenklasse-gezinnen kleding met elkaar ruilden als hun kinderen eruit groeiden en die van iemand uit hun omgeving net die maat kregen.

Mensen willen altijd amar meer meer meer, meer materialisme, meer bling bling, zelfs kinderen worden al 0opgezadeld met onmeunige onzin zoals mode... flikker toch op, gewoon back 2 basics, kids zijn veels te verwend tegenwoordig.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Conny:flower: op maandag 10 januari 2011 om 22:15:
Je spreekt jezelf trouwens ook tegen

Je snapt dondersgoed wat ik bedoel.

Uitspraak van Conny:flower: op maandag 10 januari 2011 om 22:10:
Je kan het wel allemaal hartstikke goed op een rijtje hebben qua geld.. je kan ook een tegenslag krijgen.

Het ging over in normale omstandigheden. Als er later wat gebeurt (man ontlsagen ofzo) uiteraard niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 januari 2011 om 22:17:
kids zijn veels te verwend tegenwoordig.

Ik had naarmate de jaren ook niets te klagen :D
Maar kinderen ontwikkelen toch hun eigen stijl..

Had vroeger ook ekte 90's kleding, haha, naarmate een kind ouder word dan wilt ie toch wat anders hebben..

Maar als je krap bij kas zit moet je idd geen dure kleding kopen, dat vind ik ook waanzin!

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op maandag 10 januari 2011 om 22:01:
Hadden ze maar geen kinderen moeten nemen!

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 januari 2011 om 20:47:
En een kind ''neem'' je niet toch

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 januari 2011 om 20:45:
niet gepland was toch zo sterk waren om hun verantwoording te nemen

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 januari 2011 om 22:17:
En zo verpest je ze met materialisme

:lol: Ga je me nu vertellen dat je niet eens meer kleren mag kopen voor je kinderen :lol:
Nou ben ik helemaal een slechte moeder.
hoe ver kan je gaan!! Het is ook nooit goed

Uitspraak van Close2You op maandag 10 januari 2011 om 22:18:
Het ging over in normale omstandigheden. Als er later wat gebeurt (man ontlsagen ofzo) uiteraard niet.

Nou dat bedoelde ik..
Ik vind het alleen wel heel kortzichtig als je werkende moeders slecht vind.
Maar ieder zijn mening ;)
Waarschuw beheerder
+1
Er staat trouwens: 'die gun je ook hun kleren die ze NODIG hebben ;)
daar heb je ook geld voor nodig (of je moet echt gaan ruilen)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Close2You op maandag 10 januari 2011 om 21:43:
Ben ik blij zeg dat ik niet zo'n moeder als jou heb gehad. Echt erg, maar zal ook wel met een bepaalt slag mensen te maken hebben. Ik reken het je niet aan, dat krijg je weer van je ouders mee.

Het is verdomme geen schoothondje dat je neemt, is je nooit vertelt dat het hebben van een kind al een baan op zich is? Kinderen neem je maar als je zelf stabiel bent. Daarmee wil ik zeggen dat 1 van de ouders altijd thuis is voor het kindje. Kijk dat het voorkomt dat je eens een dag of twee/drie per maand je kind brengt naar zo'n opvang is helemaal niet erg. Maar kinderen nemen= minstens 1 ouder thuis, zo niet dan ben je het NIET WAARD OM KINDEREN TE NEMEN.

Hoe haal je het in je hoofd om je kind bij vreemden te leggen. Maar ga vooral je gang

Die ''vreemden'' hebben er voor geleerd om voor kinderen te zorgen, weet je hoeveel mensen er zonder baan zouden zitten als de kinderopvang zou wegvallen? Bovendien stimuleert de kinderopvang de ontwikkeling van een kind en geeft het een goede voorbereiding op de basisschool (daar mag je kind natuurlijk ook niet heen want het moet thuis bij mama zitten)

Je gaat uit van een 2 ouder gezin met goed inkomen maar wat nou als er maar 1 ouder is? Die moet dan maar leven op de staat omdat ze volgens jou thuis moeten blijven? Erg goed voorbeeld voor je kind (y) Tegenwoordig hoef je niet te kiezen tussen werk of kinderen, je kunt het combineren.

Uitspraak van Conny:flower: op maandag 10 januari 2011 om 23:11:

:respect:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 januari 2011 om 12:23:
kinderopvang zou wegvallen?

Zou een prima idee zijn

Waarom betaal ik als kinderloze mee aan de kutkoters van een ander? Dit in de vorm van kinderbijslag en kinderopvang, wat mede betaald wordt uit de belastingen.

Wel kinderen willen, ze niet kunnen betalen en andere voor de opvang laten dokken :/

Daarnaast: Je kinderen in de creche dumpen vind ik niet getuigen van tijd maken voor het opvoeden van je kind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Conny:flower: op maandag 10 januari 2011 om 23:11:
Maar ieder zijn mening

en dom ;) want kinderen moeten ook eten, wonen en kleding hebben
daar moet je gewoon voor werken om in hun en je eigen onderhoud te kunnen voorzien.
niet alle moeders hebben de luxe dat ze thuis kunnen zorgen voor de kinderen zonder een baan buiten de deur te hebben.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 11 januari 2011 om 12:38:
en dom want kinderen moeten ook eten, wonen en kleding hebben
daar moet je gewoon voor werken om in hun en je eigen onderhoud te kunnen voorzien.
niet alle moeders hebben de luxe dat ze thuis kunnen zorgen voor de kinderen zonder een baan buiten de deur te hebben.

helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
+1
In ieder geval: Het is ook nooit goed.
Als je thuis bij je kind wil blijven ben je maar een lui wijf, en als je aan het werk gaat ben je een slechte moeder?!

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 11 januari 2011 om 12:36:
Waarom betaal ik als kinderloze mee aan de kutkoters van een ander?

Omdat kinderen nodig zijn om onze samenleving in stand te houden, wie moet over 30 jaar werk verrichten in de zorg en het onderwijs als de babyboomgeneratie massaal is afgehaakt en de generatie daarna ook met pensioen aan het gaan is? We kampen nu al met een te laag geboortecijfer, en helaas neuken allemaal die kansarmen, zowel van ons eigen volk als van vreemde volkeren, wel het ene kind na het andere bij elkaar.

Kinderbijslag moet juist veel hoger worden, en moet ook gelinkt worden aan de maatschappelijke positie van iemand. Tokkies moeten er financieel baat bij hebben om 1 of maximaal 2 kinderen te nemen, middenklasse en hoger juist 2 of 3.

Zo houd je de bevolking in stand en zorg je dat er geen vergrijzingsproblemen blijven ontstaan elke generatie. Want uiteindelijk krijg je dat wel, als voortplanting niet betaalbaar wordt gemaakt voor hardwerkende burgers.
Waarschuw beheerder
Been eraf zagen, kan je ook niet meer zwangere vrouw schoppen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 11 januari 2011 om 12:36:
Daarnaast: Je kinderen in de creche dumpen vind ik niet getuigen van tijd maken voor het opvoeden van je kind

Als je dat kind er 40u instopt ben ik het met je eens. Als een kind van 3, 2 of 3 ochtenden naar de crèche gaat, zie ik daar ook wel voordelen in. Het leren van het aangaan van sociale contacten (met leeftijdsgenoten) bijvoorbeeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op dinsdag 11 januari 2011 om 22:21:
Als een kind van 3, 2 of 3 ochtenden naar de crèche gaat, zie ik daar ook wel voordelen in. Het leren van het aangaan van sociale contacten (met leeftijdsgenoten) bijvoorbeeld.

Eens..:D