Partyflock

Forumonderwerp · 1109857
Waarschuw beheerder
Een 18-jarige zwangere vrouw is in Heemskerk op straat mishandeld. Het slachtoffer liet haar hond uit toen zij twee mannen tegenkwam die haar hond begonnen te schoppen. Nadat de vrouw daar wat van zei werd zij in haar buik geschopt en vluchtten de daders weg. dat meldt het Noordhollands dagblad.

Het zwangere slachtoffer is met onbekend letsel naar een ziekenhuis vervoerd. Zij kon slechts kort worden gehoord. Een direct na de melding ingesteld onderzoek in de omgeving naar de twee verdachten heeft niet tot een arrestatie geleid.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2011/01/zwangere_vrouw_ziekenhuis_in_g.html

Wat een randdebielen...
Waarschuw beheerder
+1-1
zeker een jas aan met bontkraag

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van THP op zondag 9 januari 2011 om 16:14:

Waarschuw beheerder
+2
dood knuppelen die gasten. :[
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Heel treurig dit.

Wel vraag ik me af wat een meisje van 18 (misschien zelfs nog 17 toen ze die zwemwedstrijd in d'r kier organiseerde) bezielt om zichzelf zwanger te laten prikken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 januari 2011 om 17:23:
Wel vraag ik me af wat een meisje van 18 (misschien zelfs nog 17 toen ze die zwemwedstrijd in d'r kier organiseerde) bezielt om zichzelf zwanger te laten prikken.

zwemmen is goed voor je,en lekker
Waarschuw beheerder
-1

dat was de niet de exsentie van deze topic. maar zoek er anders even op en vraag het haar.
Waarschuw beheerder
-1
Toekomstige vader weet hopelijk wat hem te doen staat...

Waarschuw beheerder
+1
Exsentie? :')
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+1
donateur

Alsof je niet zwanger mag raken op je 18de :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op zondag 9 januari 2011 om 16:12:
Zij kon slechts kort worden gehoord

omdat?

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Marii!! op zondag 9 januari 2011 om 19:17:
Alsof je niet zwanger mag raken op je 18de

Ik zeg toch ook niet dat dat mens niet zwanger mag raken? Net zoals ik vind dat het niet verboden moet zijn om in 1 avond een liter jenever te drinken. Of het slim is, is weer een ander verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 januari 2011 om 19:18:
omdat?

Vraag ik me ook af.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 januari 2011 om 19:24:
Ik zeg toch ook niet dat dat mens niet zwanger mag raken? Net zoals ik vind dat het niet verboden moet zijn om in 1 avond een liter jenever te drinken. Of het slim is, is weer een ander verhaal.

Tegenwoordig zie je overal wel tienermoeders.. :D

Waarschuw beheerder
+2-1
(permanent verbannen)
Ja, en dat pakt vaak slecht uit voor moeder EN kind. Op je 18e ben je nog niet uitgeleerd, de kans dat je relatie die je dan hebt stand houdt is klein, je hebt over het algemeen geen zelfstandige woonruimte etc.

De randvoorwaarden voor een goede toekomst voor jezelf en je kind ontbreken dan. En het zijn meestal niet dochters uit harmonieuze gezinnen die op die leeftijd een kind krijgen.

Stel je voor: meisje is zwanger, vertelt het haar ouders, heel gezeik heel drama, haar vriend wil dat ze het weg laat halen, ouders ook, met als resultaat dat mevrouw de kont tegen de krib gooit en alsnog dat kind laat zitten. In een harmonieus gezin zou het niet eens tot ruzie leiden en is de kans dat er NIET tot abortus wordt overgegaan veel en veel kleiner.

Onze samenleving is zo ingewikkeld dat het ECHT beter is om pas aan kinderen te beginnen als je wat ouder bent dan 18. Sowieso vind ik zelf dat je gesettled moet zijn en een stabiele relatie hebt. Dat kan op die leeftijd wel, maar het is zeer zeldzaam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr Gratis op zondag 9 januari 2011 om 16:32:
dood knuppelen die gasten

En waarom dan wel?
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeft ook niet altijd waar te zijn want ongeacht je leeftijd, je relatie breekt uiteindelijk en zal je er alleen voor komen te staan. Soms met pech dat je geen woonruimte hebt.. En net of iedereen uitgeleerd is.. Althans.....Ik niet! Maar werk wel, woon samen met m'n man..

Maar stabiele relatie? Mijn ouders zijn gescheiden na 4 kinderen gehad te hebben.. Hoe bedoel je stabiliteit?!?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 9 januari 2011 om 16:14:

gek he, het eerste dat je denkt als je leest dat een hond en een vrouw op laffe manier aangevallen worden; Finnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat je bereid bent om elkaar te accepteren met je voor- en nadelen. Dat kost tijd en je komt daar alleen maar achter door jaren samen te leven. Al is het door de helft van de tijd bij je ouders, of die van je partner door te brengen oid.

Met uitgeleerd bedoel ik het afronden van een opleiding waarmee je echt iets kan in plaats van van de ene vercrackte uitzendbaan naar de andere hoppen.

Natuurlijk kan je respect hebben voor jonge moeders die WEL goed terecht komen, maar da's achteraf, helaas bestaat er ook heel veel ellende die vaak gerelateerd is aan hun leeftijd....

Een relatiebreuk moet je nooit van uit gaan, mensen zijn daar vind ik veels te makkelijk in, en stellen vaak onrealistische eisen aan elkaar. Da's voor vrouwen EN mannen het geval hoewel bij mannen het achternalopen van hun lul vaak nog een extra valkuil is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
die gaat over een zwanger meisje die met een hond loopt en ze hebben klappen gehad.
totaal niet relevant hoe oud ze is :/

Waarschuw beheerder
+1
Dat ze zwanger is ook niet, want ben je 3 weken zwanger is het niet te zien en is het enkel een bijkomend feit. Maakt de daad echter niet minder laf...

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van mausan1 op zondag 9 januari 2011 om 21:05:
die gaat over een zwanger meisje die met een hond loopt en ze hebben klappen gehad.
totaal niet relevant hoe oud ze is

Lekker boeiend, dit is tenminste nog voer voor een goeie discussie. De misdaad uit het artikel zelf, is dat niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op zondag 9 januari 2011 om 19:17:
Alsof je niet zwanger mag raken op je 18de

nee mag je ook niet. Doe je maar als je school afgerond is! (en dat doe je niet op je 18e)

wel vreselijk nieuws!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan ze meteen mooi bevallen ...ze is er toch :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 januari 2011 om 20:51:
Dat je bereid bent om elkaar te accepteren met je voor- en nadelen. Dat kost tijd en je komt daar alleen maar achter door jaren samen te leven. Al is het door de helft van de tijd bij je ouders, of die van je partner door te brengen oid.

Met uitgeleerd bedoel ik het afronden van een opleiding waarmee je echt iets kan in plaats van van de ene vercrackte uitzendbaan naar de andere hoppen.

Natuurlijk kan je respect hebben voor jonge moeders die WEL goed terecht komen, maar da's achteraf, helaas bestaat er ook heel veel ellende die vaak gerelateerd is aan hun leeftijd....

Een relatiebreuk moet je nooit van uit gaan, mensen zijn daar vind ik veels te makkelijk in, en stellen vaak onrealistische eisen aan elkaar. Da's voor vrouwen EN mannen het geval hoewel bij mannen het achternalopen van hun lul vaak nog een extra valkuil is.

Ik snap je standpunt nu ;)
Uitspraak van Close2You op zondag 9 januari 2011 om 21:21:
nee mag je ook niet. Doe je maar als je school afgerond is! (en dat doe je niet op je 18e)

Dan mag je ook geen onveilige sex hebben!
Waarschuw beheerder
nee mag je ook niet. Doe je maar als je school afgerond is!

Jij moet rechter worden!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 januari 2011 om 20:02:
Ja, en dat pakt vaak slecht uit voor moeder EN kind. Op je 18e ben je nog niet uitgeleerd, de kans dat je relatie die je dan hebt stand houdt is klein, je hebt over het algemeen geen zelfstandige woonruimte etc.

De randvoorwaarden voor een goede toekomst voor jezelf en je kind ontbreken dan. En het zijn meestal niet dochters uit harmonieuze gezinnen die op die leeftijd een kind krijgen.

Stel je voor: meisje is zwanger, vertelt het haar ouders, heel gezeik heel drama, haar vriend wil dat ze het weg laat halen, ouders ook, met als resultaat dat mevrouw de kont tegen de krib gooit en alsnog dat kind laat zitten. In een harmonieus gezin zou het niet eens tot ruzie leiden en is de kans dat er NIET tot abortus wordt overgegaan veel en veel kleiner.

Onze samenleving is zo ingewikkeld dat het ECHT beter is om pas aan kinderen te beginnen als je wat ouder bent dan 18. Sowieso vind ik zelf dat je gesettled moet zijn en een stabiele relatie hebt. Dat kan op die leeftijd wel, maar het is zeer zeldzaam.

Je bent nooit uitgeleerd! Als jij je kind liefde, zorg en opvoeding kan geven en je bent 18 .. so what! Liever een goede moeder van 18 dan een slechte van 40.

Luisteren ze vast naar (y)

Vreselijk dat een zwangere vrouw zoiets overkomt (al walg ik zowiezo van zinloos geweld) hoop dat zij en de baby het inmiddels goed maken!
Waarschuw beheerder
+1
Misschien viel die hond hen aan? Neemt natuurlijk niet weg dat ze dat meisje hoe dan ook met rust hadden moeten laten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op zondag 9 januari 2011 om 16:12:
Het slachtoffer liet haar hond uit toen zij twee mannen tegenkwam die haar hond begonnen te schoppen.

of viel de hond hen aan? ;) en uit zelfverdediging hebben ze de hond getrapt
anyway het praat niet goed dat je als man zijnde met je handen af moet blijven van een vrouw ;)
Waarschuw beheerder

Wat ben jij toch een ongelooflijke droeftoeter met je semi-grappige kutopmerkingen :/
Waarschuw beheerder
3x....
Uitspraak van Mr Gratis op zondag 9 januari 2011 om 16:32:
dood knuppelen die gasten. :[

Heel triest verhaal, nog erger dat er zulke mensen rondlopen hier :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 januari 2011 om 23:38:
en je bent 18 .. so what! Liever een goede moeder van 18 dan een slechte van 40.

Maar als jij 18 bent, mis jij veel van wat Jan Koller hierboven allemaal noemt. Hierdoor zullen de meeste tienermoeders dus niet kunnen tippen aan de definitie van een goede moeder. Goed bedoelen en goed zijn, zijn 2 verschillende dingen.

Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Uitspraak van º²º Lieverdinie op maandag 10 januari 2011 om 10:55:
of viel de hond hen aan? en uit zelfverdediging hebben ze de hond getrapt

Tis geen telegraaf, dus je hoeft niet gelijk bang te zijn dat er feiten weggelaten worden en minderheden gediscrimineerd worden hoor.
En als jij als zwangere vrouw een hond uit kan laten, zal die niet dermate agressief zijn dat ie uit zichzelf 2 mannen gaat aanvallen. Als dat wel zo is, laat je je kerel die hond uitlaten. En al is de hond nog agressiever dan een pitbull met hondsdolheid, een zwangere vrouw raak je met je poten niet aan..

Word zo moe van die hippie-neigingen om in zulke situaties het goede in daders te zien. staat verdomme het leven van een ongeboren kind op het spel :/

Waarschuw beheerder
waar was de vader dan?
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op maandag 10 januari 2011 om 12:57:
Maar als jij 18 bent, mis jij veel van wat Jan Koller hierboven allemaal noemt. Hierdoor zullen de meeste tienermoeders dus niet kunnen tippen aan de definitie van een goede moeder. Goed bedoelen en goed zijn, zijn 2 verschillende dingen.

Wijsneus van 19

Waarschuw beheerder
+3
(permanent verbannen)
Uitspraak van Conny:flower: op maandag 10 januari 2011 om 14:44:
Wijsneus van 19

Als jij meisjes van 18 oud genoeg vindt om aan kids te beginnen, waarom vind je dan een gast van 19 niet oud genoeg om hier een oordeel over te vellen? :)