2223x bekeken
donateur
wat doet die keeper nou
grandelletje jwz
donateur
moet dat nou
hehe waar keept die dwaas nu eigenlijk?
donateur
ohja en die ene nl spler die ook bij waalwijk heeft gezeten
niet wijnhard toch? waar speelde die ook alweer in engeland
hehe die negert met die dikke reet, kwam bij Ajax vandaan
ja klopt
Zat toch bij Huddersfield? Daar moet de winnaar van Leeds - Arsenal tegen ook
ja klopt
hehe die negert met die dikke reet, kwam bij Ajax vandaan
van gaal vroeg of hij rechtsback wilde worden, maar hij wilde niet, dus toen is die voor reiziger gegaan
Die heeft zijn zakken er iig goed mee gevuld
antony yeboah met zn volley
Begin filmpje die altijd van "de ballen"
Heerlijk die volley onderkant lat en dan in het dak stuiteren
maar vanaf 1998 weer opnieuw ontzettend veel geld ingepompt van buitenaf
Jah maar vond het nou niet bepaald toppers wat ze haalden....en het had wel een eigen gezicht dat team/club
Jah maar vond het nou niet bepaald toppers wat ze haalden....en het had wel een eigen gezicht dat team/club
jonge talentvolle britten inderdaad, daardoor wel een eigen gezicht klopt wel
wel records gebroken voor duurste verdediger toendertijd, rio ferdinand 18 miljoen pond
ook goede jongens uit de jeugd dat Lennon, Milner, Robinson, Alan Smith, Kewell (niet helemaal opgeleid, maar op zijn 15e gescout uit Oz)
wel records gebroken voor duurste verdediger toendertijd, rio ferdinand 18 miljoen pond
En die klerelijer gaat dan naar aartsvijand man utd.... Zo'n spelers zouden ze voorgoed van het voetbal moeten verbannen (clubliefde, iemand?!) , dat je voor het geld kiest kan ik nog door de vingers zien maar moet dat dan per se naar de absolute rivaal? En alsof ie bij Leeds niet goed genoeg verdiende plus dan nog het feit dat er nog wel andere clubs zijn/waren die (misschien wel iets minder) een vet bedrag zouden kunnen neertellen voor ferdinand.
Kijk Montana gaan dna op jou picca Willems
Begin filmpje die altijd van "de ballen"
Heerlijk die volley onderkant lat en dan in het dak stuiteren
van de week doelpunten van le tissier weer gezien, die gast was ook niet normaal hoor
En die klerelijer gaat dan naar aartsvijand man utd.... Zo'n spelers zouden ze voorgoed van het voetbal moeten verbannen (clubliefde, iemand?!) , dat je voor het geld kiest kan ik nog door de vingers zien maar moet dat dan per se naar de absolute rivaal? En alsof ie bij Leeds niet goed genoeg verdiende plus dan nog het feit dat er nog wel andere clubs zijn/waren die (misschien wel iets minder) een vet bedrag zouden kunnen neertellen voor ferdinand.
je heb het er moeilijk mee he
Pfff moest je dat net zien, Leeds - Arsenal, vergeleken met Ajax - Feyenoord.. Volle tribune's, opportunistisch voetbal, wereldgoals...
Ik woon in het verkeerde land
Kan je niet meer met elkaar vergelijken joh.
Nederlands voetbal is niet om aan te zien tegenwoordig
Pfff moest je dat net zien, Leeds - Arsenal, vergeleken met Ajax - Feyenoord.. Volle tribune's, opportunistisch voetbal, wereldgoals...
had beter dat op kenne zetten ja, scheelde weer 90 min ergernis
mjah valt mee
persoonlijk vind zulke wedstrijden wel leuk
criterium is meestal wel dat ik de spelers min of meer moet kennen van football manager, dus ploegen van minimaal championship zie ik graag op tv
bij wigan heb je niet zoveel interessante spelers, alleen cleverley vind ik wel een zeer fijne speler
bij bolton zijn er wel een paar goede spelers waar ik graag naar kijk. Gary cahill, kevin davies, matty taylor en stuart holden bijvoorbeeld
persoonlijk vind zulke wedstrijden wel leuk
criterium is meestal wel dat ik de spelers min of meer moet kennen van football manager, dus ploegen van minimaal championship zie ik graag op tv
bij wigan heb je niet zoveel interessante spelers, alleen cleverley vind ik wel een zeer fijne speler
bij bolton zijn er wel een paar goede spelers waar ik graag naar kijk. Gary cahill, kevin davies, matty taylor en stuart holden bijvoorbeeld
Sowieso volg ik de Premier League en Championship op de voet. Hoeft niet altijd goed te zijn, spanning en strijd kan ik ook graag zien.
Die is van United toch ? Wigan heeft ook Rodriega die wel aardig is. Van mij mogen Wigan, WBA & Wolves wel weer eruit
Die is van United toch ? Wigan heeft ook Rodriega die wel aardig is. Van mij mogen Wigan, WBA & Wolves wel weer eruit
Wigan heeft ook Rodriega die wel aardig is.
rodallega toch..echt een van die nauwelijks scorende spitsen die je altijd voorbij ziet komen bij Match of The Day op zaterdagavond
net als die Jones van stoke, en Jerome van birmingham city..
ohja Nzogbia ook nog...weet ff niet waar die zit
speelde paar jaar terug bij newcastle?
bent naar villa, hehe judas
ohja Nzogbia ook nog...weet ff niet waar die zit
zit bij wigan
maar vind ik beetje irritant mannetje
haha hij wilde weg omdat bij newcastle ze zijn naam verkeerd hadden uitgesproken
Momenteel alleen leesmogelijkheid! Groot onderhoud aan de database. Excuses voor het ongemak.