Partyflock

Forumonderwerp · 1109592

Waarschuw beheerder
+3
(permanent verbannen)
Het NRC Handelsblad meldt dinsdag dat PSV moet vrezen voor financiële problemen. Dit maakt de krant op uit het jaarverslag van de club.

In het jaarverslag wordt geschreven dat PSV nog dit seizoen een nieuwe sponsorovereenkomst moet sluiten. Daarnaast moet PSV ook om tafel met verschillende banken om nieuwe afspraken te maken. Wanneer dit niet gebeurt is PSV mogelijk 'niet in staat haar verplichtingen af te wikkelen'.

"We maken ons niet direct zorgen over het voortbestaan, maar het is wel zo dat PSV niet op de huidige weg verder kan gaan. De directie onderhandelt op dit moment met verschillende partijen, onder wie hoofdsponsor Philips, met wie het contract afloopt", laat PSV tegenover NRC weten.

Voorzitter Tiny Sanders is zich volgens de krant bewust van de problemen. Hij is bezig met een sanering. De Eindhovenaren boekten afgelopen seizoen nog een verlies van 17,5 miljoen euro.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/153529/Financile_problemen_dreigen_voor_PSV.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tvc op vrijdag 7 januari 2011 om 18:55:
Nou ja, als je toch succes-supporter bent had je dat wel beter kunnen doen. In jouw leven heeft PSV meer prijzen gewonnen dan Ajax vriend

:lol:

je noemt mij een succes-supporter, terwijl je in je betoogje aangeeft hoe belangrijk het wel niet is om prijzen te winnen.

zou bijna zeggen: wie is hier nou de succes-supporter, gij of ik?? :roflol:

Waarschuw beheerder
In jouw leven heeft PSV meer prijzen gewonnen dan Ajax vriend

Dat betwijfel ik. maarja boeiend. :D

hij was wel lachen jwz....

:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vlaco op dinsdag 4 januari 2011 om 21:29:
Sterker nog, ik zit nog op 'school'. Dit is een letterlijke kopie van wikipedia, geen zin om interpunctie toe te voegen. Plaats dit gewoon om Blaubeer duidelijk te maken hoe de structuur in elkaar zit.

Waarvoor dank, zat er dus toch naast (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tvc op vrijdag 7 januari 2011 om 15:09:
Wel grappig dat veel van de jids hier stiekem gewoon een brabantse boer zijn....
WKNVHV, Robinjo, Daan, Dante, Timoh

lekker belangrijk uit welke stad je komt :gaap:

en nog effe serieus op in gaan op die lulletjes uit eindhoven hehe flinks gek :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 januari 2011 om 19:30:
lekker belangrijk uit welke stad je komt

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 januari 2011 om 19:30:
en nog effe serieus op in gaan op die lulletjes uit eindhoven hehe flinks gek :lol:

Wat een idioot :dood: je reageert toch zelf in een topic over PSV :rot: