Partyflock

Forumonderwerp · 1109512

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
-1
Wat zou jij denken als ..

Jouw partner 158 sms'jes heeft gestuurd en 8 keer heeft gebeld naar een onbekend nummer
EN dit in 11 dagen?

Mijn vriend heeft dit namelijk gedaan. Ik heb hem er nog niet mee geconfronteerd.
Ik wil graag weten van wie dit nummer is.
Stel dat ik ga bellen en er neemt een meisje op, wat moet ik dan zeggen?
Ik zou dan heel graag willen weten wie ze is en hoe ze me vriend kent.

Ik hoor heel graag tips van jullie!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lampenkapje op maandag 3 januari 2011 om 13:16:
ik had me meteen al zorgen gemaakt als ie special voor mij abo zou nemen

Dat is ook iets wat ik niet echt snap, maar ik dacht dat het aan mij lag. ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 13:24:
Lassie dit heb ik hem vaker gezegt. Als je iemand anders wilt moet je dit gewoon zeggen, ik ga niet moeilijk lopen doen.
Hij weet dondersgoed dat hij bij mij weg kan, als die dat wilt zonder shit.
Maar hij vraagt er nu een beetje zelf om, als ik zelf achter moet komen dat het een meisje is.

Wat je dan zou kunnen doen is het volgende: je legt het hem gewoon voor, en benadrukt erbij dat als je op een ándere manier dan van hem achter dingen komt, dat het dan gewoon gelijk over is. Voordeel is dat de kans groter is dat hij gewoon verteld wat er is en nadeel is dat je dan ook de daad bij het woord moet voegen. Als hij zegt dat er niks aan de hand is, dan zul je op verder onderzoek moeten. En met bellen alleen red je het niet.

Overigens is het ook niet raar om het nummer te bellen en als een meisje/vrouw antwoord dat je dan verteld wat er aan de hand is. Je kent haar toch niet en als zij zegt: Ja maar hij heeft gezegd dat ie vrijgezel was, dan weten jullie allebei genoeg. ;)

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk lassie.
Ik wil diegene het liefst niet bij betrekken. Hoop dat het niet zover komt dat ik diegen van alles moet uitleggen maar ik weet dat ik daar wel toe in staat ben.

Ik heb hem net aan de tel gehad even gepraat en ton zei ik

heb je contact met een ander meisje of Is er iemand die je leuk vind?
Hij: nee hoezo?
Ik: heb O een gevoel en doe gedachte.
Hij

Waarschuw beheerder
Hij ontkent gewoon dt die contact heeft ik heb het net heel vaak gevraagt heel netjes en rustig!
Hij zegt tot die tijd dat je niet kan bewijzen dat er iemand anders is blijven we bij elkaar

wtff :s.
Ik moet het gewoon doen!! Vandaag ga ik het zeggen. Ik moet wel eerst rustig worden.
Ik wil het liever persoonlijk doen maar dat gaat helaas niet
Waarschuw beheerder
zo als de waard is... je moet toch al een reden hebben voor je achterdocht aangezien je toch van het slechtste uitgaat...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 12:15:
Dit jaar ben ik 3 jaar samen met me vriend,

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 12:28:
Het probleem is dat ik dit nooit hb gedaan na en relatie van 2 jaar

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 11:49:
Maar als je na 1 jaar opeens een kk hoge rekening krijgt, terwijl je een speciaal abbonement hebt voor je vriendin

Ik snap er niets meer van. :')

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kiets op maandag 3 januari 2011 om 13:57:
Ik snap er niets meer van. :')

Ik ben ook zóblij dat jij het weer even op een rijtje zet...nu snap ik het ook niet meer! En bedankt meissie! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 3 januari 2011 om 14:00:
Ik ben ook zóblij dat jij het weer even op een rijtje zet...nu snap ik het ook niet meer! En bedankt meissie!

Geen dank(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 13:44:
Hij zegt tot die tijd dat je niet kan bewijzen dat er iemand anders is blijven we bij elkaar

wtff .

en dat beslist hij? relatie's zijn geen schoenen... dat je de oude pas wegdoet als je nieuwe hebt... als je m niet vertrouwd moet je wegwezen.. en nee daarvoor heb je geen toestemming van flock voor nodig.. dat kan je best zelf beslissen...
Waarschuw beheerder
Ik heb medelijden met je Schat :Sweethug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 13:40:
Ik heb hem net aan de tel gehad even gepraat en ton zei ik

heb je contact met een ander meisje of Is er iemand die je leuk vind?
Hij: nee hoezo?
Ik: heb O een gevoel en doe gedachte.
Hij

Slappe, zeg gewoon dat je z'n rekeningoverzicht gezien hebt en dat daar geen reet van klopt, wat houdt je tegen :vaag:

Waarschuw beheerder
Ja kiets dit jaar word 3 jaar.
Ik ben al 2 jaar samen met hem. Hij heeft dat ABO pas 1 jaar

Waarschuw beheerder
Curl klopt in dat opzicht ben ik een slappe. ik wil hem niet gaan aanvallen en fel worden tegen hem, dit kan namelijk wel gebeuren. Je hebt gelijk ik zal zijn rekening er ook sowiso bij moeten betrekke.
Dankjewel voor je reactie!

Waarschuw beheerder
Ik wil gewoon dat hij het zelf toegeeft en niet dat ik het hem moet voorschotelen!
Heb hem gezegd als je iemands anders wilt zeg dat dan of als je iemand leuk vind.

Waarschuw beheerder
Dankjewel lassie en ladydelft

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op maandag 3 januari 2011 om 14:02:
en dat beslist hij? relatie's zijn geen schoenen... dat je de oude pas wegdoet als je nieuwe hebt... als je m niet vertrouwd moet je wegwezen.. en nee daarvoor heb je geen toestemming van flock voor nodig.. dat kan je best zelf beslissen...

Heb je helemaal gelijk in. Maar het nemen van zo'n beslissing is moeilijk en dan zoek je toch ergens een vorm van bevestiging, ruggesteun waar je de kracht uit kunt halen om die beslissing te nemen en door te zetten. Vrouwen zijn uitgerust met zoiets moois als "Vrouwelijke intuïtie" dat is niet te bewijzen, dat is een gevoelsmatig iets. En als je het gevoel hebt dat er iets niet goed zit dan moet je er een punt achter zetten. Bewijs of niet. Ik vind zijn opmerking trouwens knap arrogant! Reden genoeg om hem te dumpen.

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk woeptidoe over de schoenen! Maar ik wil hem die kAns geven om het mij uit te leggen naar wie die zoveel heeft gesmst.
Als er egt een andere chick is heb ik pech, maar dan wil ik daar normaal achter komen. dankjewel voor dereacties :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 14:30:
Je hebt gelijk woeptidoe over de schoenen! Maar ik wil hem die kAns geven om het mij uit te leggen naar wie die zoveel heeft gesmst.

Nee je bent te slap om zelf het heft in eigen handen te nemen en dus laat je het initiatief bij hem
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 13:44:
Ik moet het gewoon doen!! Vandaag ga ik het zeggen. Ik moet wel eerst rustig worden.
Ik wil het liever persoonlijk doen maar dat gaat helaas niet

:respect: Wijven waar je overheen ken lopen :respect: domme koetjes :')

Waarschuw beheerder
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik laat me voor niks zo voelen!
Ik ga nu maar weg van hier, wil iedereen die serieuze reacties hebben geplaatst bedanken.
Nog een fijne dag verder :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 14:30:

ik ken noch jou nog hem, maar het feit dat hij ontkent en zijn arrogante opmerking zeggen eigenlijk genoeg toch? ben bang dat je toch echt veel te lief voor hem bent, en let wel, liefzijn is een goeie eigenschap maar zo'n zak verdiend zo iets niet.. en jij verdiend dan toch ook echt beter!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op maandag 3 januari 2011 om 14:44:
ik ken noch jou nog hem, maar het feit dat hij ontkent en zijn arrogante opmerking zeggen eigenlijk genoeg toch? ben bang dat je toch echt veel te lief voor hem bent, en let wel, liefzijn is een goeie eigenschap maar zo'n zak verdiend zo iets niet.. en jij verdiend dan toch ook echt beter!

Helemaal waar! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 11:28:
Wat zou jij denken als ..

Jouw partner 158 sms'jes heeft gestuurd en 8 keer heeft gebeld naar een onbekend nummer
EN dit in 11 dagen?

Mijn vriend heeft dit namelijk gedaan. Ik heb hem er nog niet mee geconfronteerd.
Ik wil graag weten van wie dit nummer is.
Stel dat ik ga bellen en er neemt een meisje op, wat moet ik dan zeggen?
Ik zou dan heel graag willen weten wie ze is en hoe ze me vriend kent.

Ik hoor heel graag tips van jullie!!

Net alsof je uit die 158 smsjes niet kan opmaken of het een meisje of jongen is. Laat staan dat er niet in staat wie het is (n)

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Full op maandag 3 januari 2011 om 11:32:
Mooiste zou zijn als er een kerel opneemt

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 11:36:
Haha dan zou ik blij zijn full!!

Dat denk ik eerlijk gezegd niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op maandag 3 januari 2011 om 12:49:
Je wie weet neukt hij haar alleen maar om te oefenen en verlegen is om het bij jou te oefenen omdat hij wilt dat jij goed geneukt wordt.

:roflol:

Bel gewoon dat nummer met de een of andere kutsmoes, zoals van die energieleverancier wat catwoman zei.
Of wees eerlijk, zeg dat je de vriendin van ... bent en vraag degene die hij zo vaak heeft gesmst naar de reden.
Als hij jou bedriegt zal hij vast ook niet eerlijk tegen haar zijn.

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Ik belde die meid op, ze vertelde dat mijn ex haar had verteld dat wij al uit elkaar waren en alleen het huis nog moesten verkopen.
Dat was dus niet waar maar omdat ik eerlijk was, was zei dat ook en bleek dat ze geneukt hadden ook.
Dat was dus :bye: :bye: vriendje.

Maar als je niet durft te bellen kan je haar ook een sms sturen alleen loop je dan wel het risico dat zij meteen jou vriend gaat bellen of smsen.
Bellen is beter denk ik.

Sterkte! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 11:28:
EN dit in 11 dagen?

Ff seieus ik ga een maat van me echt niet 158 keer sms in 11 dagen nog niet eens in een half jaar :lol:, dus wat denk je zelf? geef mij het nr anders ff bel ik haar op b)