Partyflock

Forumonderwerp · 1108954
Op 23 januari de eerstvolgende wedstrijd van me cluppie

terecht verloren.
Onnodig om tegen de kleintjes punten te laten liggen.

Al panna's gemaakt?

houd je toch wel bezig :aai:
zo Beters voor Utrecht (Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 14:38:
Onnodig om tegen de kleintjes punten te laten liggen.

tegenwoordig zijn jullie een kleintje voor ons
"De Boer rot op"
was het alweer te horen?

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 januari 2011 om 14:27:
niet echt want Uterechggg komt toch nooit boven ons mooi AJAX uit mooi Amsterdam

en ik ga me weer bezig houden met.......> (mijn vak)

Pauper! :')
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 januari 2011 om 14:27:
niet echt want Uterechggg komt toch nooit boven ons mooi AJAX uit mooi Amsterdam

en ik ga me weer bezig houden met.......> (mijn vak)

(ik kan ze ook maken in de FC Utrecht-style maar dat kost wel EXTRA vééél geld) :jaja: :lol: :lol:

siuoL is back:respect:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 januari 2011 om 15:06:
Pauper!

:looser: niet zo brutaal jij want als ik niet werk heeft er niemand

op de "plank"!!
Als je er zo inklapt als Utrecht de 1e helft deed, maak je het elke ploeg moeilijk:respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 14:35:
Hehe, je lacht als een boer met kiespijn, wat opzich wel logisch is voor zo'n Brabants boertje als jij.

Nog zo'n hilarische.

Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 23 januari 2011 om 15:19:
Als je er zo inklapt als Utrecht de 1e helft deed

Doen ze alleen tegen Ajax. :')
Uitspraak van actief op zondag 23 januari 2011 om 15:22:
Doen ze alleen tegen Ajax. :')

niet eerlijk allemaal teken oens

Doen ze alleen tegen Ajax

klopt heerlijk he

Uitspraak van Loden Loeki op zondag 23 januari 2011 om 15:13:
siuoL is back :respect:

hallo.................
ik ben gewoon Louis de Vries.

alleen heet 75% vaqn NL ook ongeveer zo en daarom moet ik "WáT" verzinnen als "naam"

maar je bracht me wel op een idee, naam "omdraaien" > seirV ed siuoL <

lijkd een btje op 'versierder' :respect: nog trappen gehad in je zak ?

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 15:24:
klopt heerlijk he

Niet echt nee, maar als ze elke wedstrijd zo spelen eindigen ze zeker in de top5.

Doen ze alleen tegen Ajax

En Ajax doet dat alleen tegen Feyenoord. Je punt is?

Superieur FC Utrecht heeft zelfs medelijden met slap Ajax:D

UPDATE UTRECHT - Het werd 'slechts' 3-0, maar FC Utrecht leek zeker in de eerste helft al snel medelijden te hebben met Ajax. De superieure ploeg van Ton du Chatinier greep de Amsterdammers vanaf de eerste minuut bij de strot en liet pas los na ruim negentig enerverende minuten.

Nana Asare (L) van FC Utrecht in duel met Jan Vertonghen van Ajax. © anp

Zonder héél FC Utrecht tekort te doen waren oud-Spartanen Eduard Duplan en Kevin Strootman - die na zijn overgang uit het Rotterdamse debuteerde in de Galgenwaard - de grote uitblinkers. Strootman was bij alle aanvallen van FC Utrecht betrokken, Duplan scoorde twee keer. De Fransman knalde de bal halverwege de eerste helft in de bovenhoek en kopte een minuut later de 2-0 binnen. Tien minuten voor tijd maakte Ismo Vorstermans er nog 3-0 van.

Slechts een afstandsschot van Siem de Jong, in de eerste helft, en een greote kans van MIralem Sulejmani na de rust waren de enige wapenfeiten van de Amsterdammers. FC Utrecht daarentegen kreeg vooral via Dries Mertens, Nana Asare en vooral Frank Demouge nog vijf opgelegde mogelijkheden. Een keer redde de paal Ajax nog.

FC Utrecht was voor de winterstop ook al te sterk in de Arena (1-2). Koploper PSV kan zondagmiddag tijdens de uitwedstrijd bij VVV-Venlo de voorsprong op Ajax tot zes punten vergroten.

Trainer Frank de Boer leerde dat hem nog heel veel werk wacht. De opvolger van de vertrokken Martin Jol zag Ajax zo slecht spelen dat het eigenlijk nog een wonder was dat de schade tot een 3-0-nederlaag beperkt bleef.

De Boer wil graag kampioen worden met Ajax. Met die doelstelling begonnen zijn voorgangers de laatste zes jaar ook aan de prestigieuze klus in Amsterdam. Zij kwamen echter stuk voor stuk tot de conclusie dat er minimaal één ploeg in de eredivisie was die het beter voor elkaar had.

De Boer startte hoopvol en versloeg achtereenvolgens AC Milan, Vitesse, AZ en Feyenoord. Tijdens die laatste drie wedstrijden miste hij nog wel zijn topschutters Luis Suarez en Mounir El Hamdaoui. Ajax verprutste toen ook veel kansen maar combineerde zo aardig dat het zich dat kon permitteren.

Tegen FC Utrecht ontbraken beide scherpschutters evenals de naar AC Milan vertrokken Urby Emanuelson opnieuw. Het grote verschil met de voorgaande duels onder De Boer was dat Ajax vooral voor rust nauwelijks kansen kreeg. FC Utrecht zette de Amsterdammers meteen onder druk en won nagenoeg alle duels. De thuisclub was zo veel beter dat het zich mocht aanrekenen dat het halverwege ,,slechts'' met 2-0 leidde.

Duplan was de gevierde man bij het hartstochtelijk meelevende thuispubliek. Hij zorgde in de 22ste minuut voor de prachtige openingstreffer (1-0) en trof twee minuten ook met het hoofd doel (2-0). Demouge, Asare en opnieuw Demouge kregen voor rust ook ideale mogelijkheden om doelman Maarten Stekelenburg te passeren. Zij bespaarden hun tegenstander een nog grotere afgang.

Bij Ajax gaven te veel spelers niet thuis. Lorenzo Ebecilio acteerde evenals Miralem Sulejmani anoniem op de flanken. Gregory van der Wiel verslikte zich regelmatig in Dries Mertens en Demy de Zeeuw en Eyong Enoh leden niet alleen veel balverlies, maar verloren hun directe tegenstander ook voortdurend uit het oog.

Na ruim vijftig minuten was het geduld van De Boer op. Hij wisselde De Zeeuw voor Dario Cvitanich, die een kwartier later alweer geblesseerd het veld moest verlaten. Ajax speelde na rust minder slecht dan in de eerste 45 minuten van de wedstrijd. Sulejmani en Eriksen verzuimden de krachtmeting echter van meer spanning te voorzien. Daardoor kwam de tweede competitiezege van Utrecht op Ajax dit seizoen geen moment meer in gevaar. Ismo Vorstermans bepaalde in de slotfase de eindstand zelfs nog op 3-0. (ANP/MC)
alleen maar :roflol: voor die pannenkoeken uit abcoude noord :roflol:
laatste aanpassing
3-0 heb echt nog nooit zo een slecht ajax gezien in de galgenwaard. Je hoopt op een wedstrijd vol spanning enzo. Maar na tien minuten zag je al dat het verschil te groot was. Ik heb echt geen moment het idee gehad dat we niet zouden winnen.

Joden nog doekkie uitrollen, met amsterdamsestraatweg. Vrij kansloos als je 2-0 achter staat :lol: dat is hetzelfde als nec 4-0 achter staan en dan helemaal niets zingen.. :d
Uitspraak van actief op zondag 23 januari 2011 om 15:31:
Niet echt nee, maar als ze elke wedstrijd zo spelen eindigen ze zeker in de top5.

maar dat heeft ieder team toch. oranje speelt tegen brazillie toch ook anders als tegen noorwegen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 15:37:
Superieur FC Utrecht heeft zelfs medelijden met slap Ajax :D

groeten;

laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 januari 2011 om 15:39:
groeten;

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 15:37:
Superieur FC Utrecht heeft zelfs medelijden met slap Ajax

kusje
huilie huili in damsco,mister plakhaar was er ook weer zag ik :roflol:
jammer geen klantenbinding in utrecht vandaag want 10-0 zat er vandaag zeker in :D

en doelsaldo is weleens belangrijk geweest jwt

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 15:34:
En Ajax doet dat alleen tegen Feyenoord.

Onder de Boer tot nu toe tegen elke tegenstander behalve vandaag.

Ook goede reactie van hem bij NOS. Kwam gelukkig niet met die kutsmoesjes die Jol altijd had.

eyz robinjo beter word je woord voerder voor afca broabant

Dit klotenTopic kan wel dicht en gelijk verwijderd
laatste aanpassing
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/33209/de_boer_na_fc_utrecht-ajax.html

we hadden niet hoeven te verliezen whehehehe. die man moet komiek worden
Uitspraak van j.hertog op zondag 23 januari 2011 om 15:47:
jammer geen klantenbinding in utrecht vandaag want 10-0 zat er vandaag zeker in

beetje medelijden met ze.
netjes utrecht (y)

van die inzet ken dat mongolen elftal van ons nog heel wat leren
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 23 januari 2011 om 15:56:
beetje medelijden met ze.

demouge had vandaag gewoon 4x kenne scoren :lol: lukt hem nooit meer in zun carriere
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 januari 2011 om 15:54:

aaaahhhhh jochie moet je huilie huilie :bye:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 januari 2011 om 15:54:

jankert
AFCA weer op zwart? :')

Uitspraak van SMOKERS op zondag 23 januari 2011 om 15:57:
aaaahhhhh jochie moet je huilie huilie :buy:

NEE en probeer eerst maar eens BOVEN Ajax te komen in de lijst !!

Was vandaag gewoon "LUCKY""Uterechgggg" (inclusief partijdige schijtsrechter)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 januari 2011 om 16:02:

:lol:
NEE en probeer eerst maar eens BOVEN Ajax te komen in de lijst !!

krijgen we weer dit soort dingen :gaap: neem het verlies als een man ipv dit kinderachtige :loser:

Utka.. daar verliezen wij niet eens van. Ver afgezakt die jodeng!
Uitspraak van SMOKERS op zondag 23 januari 2011 om 16:04:
krijgen we weer dit soort dingen :gaap: neem het verlies als een man ipv dit kinderachtige :loser:

Niet op reageren, is die mongool met z'n te strakke wielrenners broekies.. Negereng (Y):lol:

Maar vandaag was gewoon oefenpartijtje, woensdag gaat 't erom :D
Was vandaag gewoon "LUCKY""Uter echgggg" (inclusief partijdige schijtsrechter)

:roflol: