Partyflock

Forumonderwerp · 1108335
Waarschuw beheerder
Grote ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Tientallen ouders hebben dit weekeinde de schrik van hun leven gekregen vanwege een zeer omvangrijke ontuchtzaak op een kinderdagverblijf in Amsterdam.

Burgemeester Eberhard van der Laan. De ouders zijn vanavond op een speciale voorlichtingsbijeenkomst geinformeerd in hotel The Grand. De bijeenkomst werd geleid door burgemeester Eberhard van der Laan. Ook hoofdcommissaris Welten en hoofdofficier van justitie Bolhaar waren aanwezig.

Volgens bronnen bij de politie zouden tientallen kinderen van het dagverblijf de afgelopen jaren zijn misbruikt. Op het kinderdagverblijf worden kinderen van 0 tot vier jaar opgevangen.

De ouders werden dit weekeinde ingelicht en gevraagd naar de bijeenkomst in The Grand te komen. Daar kregen zij het afschuwelijke nieuws te horen. De Amsterdamse GG&GD zette extra medewerkers om de geschokte ouders op te vangen.

De politie weigert tot op heden ieder commentaar maar kondigt aan vanavond om 22.00 uur een persconferentie te geven op het stadhuis van Amsterdam.

Waarschuw beheerder
Ik vind dit maar goor en vies!\
Hoop dat die man gestraft wordt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 13 december 2010 om 09:19:
Je zou het maar horen over je kind. Nou heb ik die niet, maar kan me ter dege voorstellen dat je niet stopt tot hij dood is.

Zou hem zieker dan ziek mishandelen, vieze smerige varkens zijn het :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op maandag 13 december 2010 om 13:50:
zo zie je ook maar weer hoe simpel het is voor doortrapte criminelen om dingen zoals dit gewoon in Nederland voor elkaar te krijgen

Triest, maar helaas gebeurd dit niet alleen in Nederland, maar over de hele wereld. Het is heel ernstig dat het zo lang door heeft kunnen gaan, maar bedenk je eens dat er talloze gevallen zijn die nooit aan het licht komen, of waar nooit iets aan gedaan wordt terwijl veel mensen het wel weten.. Denk dat seksueel misbruik in bepaalde landen en in bepaalde bevolkingsgroepen gewoon in de doofpot gestopt wordt omdat het taboe is of om de eer niet te schenden.
Heeft dus weinig met Nederland te maken.

Heeft alles met Nederland te maken.......Ik bedoelde er mee te zeggen, dat zoiets grootschaligs als dit is, eigenlijk niet zou moeten kunnen gebeuren in Nederland, met de opsporings- en preventietechnieken die hedendaags al mogelijk zijn. Blijkbaar moet de overheid/politiemacht deze procedure toch echt gaan aanpakken en monitoring van mensen mogelijk maken als er ook maar indicaties komen dat een persoon zich ook maar met dit soort handelingen bezig houd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lynn!! op maandag 13 december 2010 om 12:12:
ik had het er an de week over met mn vriend, dat t tijd word voor een kdv voor mijn dochtertje en hij is al zo anti kdv.. snap nu wel waarom...

overdrijven is ook een vak. heb vanmorgen gewoon weer mijn dochter bij KDV gebracht... neemt niet weg dat dit verschrikkelijk is! Die vent moet gecastreerd worden en daarna flinks gemarteld.

Waarschuw beheerder
eens kijken wat wilders hierop te zeggen heeft als hij er iets op heeft te zeggen dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op maandag 13 december 2010 om 12:59:
De reden lijkt me nog een beetje van belang,

true :yes: daar valt ook niet over te twisten idd...

mischien was het dan netter geweest, als je direct je uitleg erbij gegeven had,.. dan had niemand naar de reden hoeven vragen 8) (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 13:15:
Omdat volksjustitie niet thuishoort in een land als Nederland.

Utopisch gezien wel ja. De wouten doen alleen niks. Meneer word 'as we speak' verhoord en mag vertellen over zijn zielige jeugd onder het genot van een kop woute-douwe-egberts met ondersteuning van een shylock van een advocaat en een therapeut.

Het is niet de bedoeling dat straks een angry mob zijn huis

Tolerabel.

zijn familie of andere in zijn omgeving uit woede een beetje tot gort slaat.

De grens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op maandag 13 december 2010 om 13:34:
Omdat iemand aan kinderen zit van mensen die jij niet eens kent, heb je het recht om het bezit van die persoon te verwoesten ofzo? We leven in een rechtsstaat hoor.... *schud hoofd*

HAH! die vieze gast heeft misschien wel 30 tot 50 kinderen misbruikt! alsof dat geen levens kapot maakt! op de lange termijn wil je niet eens weten wat de gevolgen zijn.. die vieze klootzak verdient het dat hij niet meer veilig over straat kan lopen maar continu over z'n schouder moet kijken..
We leven in een rechtsstaat hoor..

ja en we zien wel hoe zeer serieus justitie dit soort zaken neemt :roflol: mop van de dag gvd..
enige reden dat er straks een dikke straf wordt geëist (hoop ik tenminste) is dat er zoveel media aandacht aan gegeven wordt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En wat geeft jouw het recht om de wet overtreden omdat een ander dat doet? Omdat iemand aan kinderen zit van mensen die jij niet eens kent, heb je het recht om het bezit van die persoon te verwoesten ofzo?

Alles wat ie bezit afnemen.

Hij heeft zoveel levens verwoest.
Onbetaald werken tot dat hij dood is, geld aan de slachtoffers geven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 17:17:
HAH! die vieze gast heeft misschien wel 30 tot 50 kinderen misbruikt! alsof dat geen levens kapot maakt! op de lange termijn wil je niet eens weten wat de gevolgen zijn.. die vieze klootzak verdient het dat hij niet meer veilig over straat kan lopen maar continu over z'n schouder moet kijken..

Grote kans dat ie zelf vroeger ook is misbruikt dus ga maar na
Verder mogen ze hem van mij ook wel ophangen maar ja echt realistisch is het allemaal niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 14:07:
Ziek, echt diepziek!

kindjes van 0-4 jaar.....

Dit dus

Er had meer leed kunnen voorkomen worden. Nu gaan we wel harder lachen, want nu worden alle mannen ineens gestigmatiseerd tot pedofielen als ze hun dienst verlenen aan een kindercreche.

Ik veroordeel nog niemand, maar ik hoop dat ze hem flink te pakken gaan nemen. Uit kwaadheid zal ik zeggen; voer de doodstraf maar in, maar mijn verstand zegt; misschien is er aanleiding tot dit afwijkend gedrag.

Wil je eigen rechter spelen of wil je algemene wil invoeren?:o

edit: Hoi fakerd :bye: Je zegt dat je 19 bent terwijl je sinds 2007 op een middelbare school zit XD
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
'Robert M. was bezig kind te adopteren'

Robert M. was samen met zijn man Richard van O. bezig een kind te adopteren. De twee waren halverwege de adoptieprocedure.

Dat zegt de vader van een van de slachtoffertjes tegen AT5. De man wil anoniem blijven, maar vertelt dat M. en Van O. al jaren een kinderwens hadden. "Robert was al halverwege een adoptieprocedure, daar was hij al twee of drie jaar mee bezig. Bizar dat hij dus al zo ver door de screening was gekomen. Het was gewoon een maniak die een goeierik speelde."

Het nieuws over M. heeft de vader diep geschokt, vooral ook omdat hij zoveel gesprekken met M. heeft gevoerd over kinderen en de problemen in de opvang. "Robert vertelde mij dat hij bezig was een boek te schrijven over wat er allemaal mis was op de kinderdagverblijven. Onder andere dat er te weinig personeel is en dat er slecht toezicht wordt gehouden op de groepen. Die maniak had het gewoon over zichtzelf, verschrikkelijk!", aldus de verbijsterde vader tegen AT5.

:dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 18:32:
Nu gaan we wel harder lachen, want nu worden alle mannen ineens gestigmatiseerd tot pedofielen als ze hun dienst verlenen aan een kindercreche.

En alle docenten op een basischool, voetbbaltrainers, scoutingleiders, zeker als ze ook nog homofiel zijn. Is meteen verdacht en waarschijnlijk niet onterecht een groot pedonetwerk

Waarschuw beheerder
Zal wel weer een TBSje worden...
Waarschuw beheerder
Geen woorden voor...

Laat hem maar over aan de ouders van al die kindjes....
Waarschuw beheerder
Is hij al veroordeeld??? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig??

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Godsamme zeg dit onderwerp word weer zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar uitgemolken zeg :D

http://www.telegraaf.nl/ :lol: de tering!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 23:45:
Godsamme zeg dit onderwerp word weer zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar uitgemolken zeg :D

Het is ook de grootste ontucht zaak in de modernste Nederlandse geschiedenis. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op maandag 13 december 2010 om 18:24:
Grote kans dat ie zelf vroeger ook is misbruikt dus ga maar na

zieligste kutexcuus ever.

voer de doodstraf maar in, maar mijn verstand zegt; misschien is er aanleiding tot dit afwijkend gedrag.

voor seksueel misbruik is geen excuus.

Uitspraak van bonobo op maandag 13 december 2010 om 21:06:
Is hij al veroordeeld??? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig??

denk dat zijn mooie filmpjes wel wat bewijzen nietwaar? en schijnbaar heeft hij die zelf versleuteld.. duimschroeven aan (Y)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 23:52:
Het is ook de grootste ontucht zaak in de modernste Nederlandse geschiedenis

Ja maar in 1 dag 1000 artikelen :

Bezorgde ouders :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8486431/__Enorme_opkomst_ouders_Amsterdam__.html
De verdachte : http://www.telegraaf.nl/binnenland/8486100/__M._noemt_namen_53_slachtoffertjes__.html
De opvang :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8486589/__Hofnarretje_had_tekort__.html?p=4,1
Eerder nieuws :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8478300/__M._misbruikte_ruim_30_kinderen__.html?p=4,1
Politieinzet :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8485308/__70_agenten_begeleiden_ouders__.html?p=4,1
Bodemprijzen :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8485143/___M._vroeg_bodemprijzen___.html?p=4,1
De gemeente :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8485141/__Extra_ouder-bijeenkomst_A_dam__.html?p=4,1
Telefoneren http://www.telegraaf.nl/binnenland/8485124/__750x_gebeld_over_zedenzaak__.html?p=4,1
Een echtgenoot :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8484624/__Man_Robert_M._langer_vast__.html?p=4,1
Afrikaans weeshuis :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8484365/__M._werkte_in_Afrikaans_weeshuis__.html?p=4,1
Een vrijwilliger :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8484184/__Robert_M._was_vrijwilliger_op_school__.html?p=4,1
De straf :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8484040/__Robert_M._wacht_lange_straf__.html?p=4,1
Sociaal netwerk :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8483932/__Robert_M._op_sociaal_netwerk__.html?p=4,1
Een psycholoog :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8483867/___Richt_je_vooral_op_je_kind___.html?p=4,1
De verkeerde school :http://www.telegraaf.nl/binnenland/8483816/__School_schrijft_brief_over_Robert_M.__.html?p=4,1

En heus nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer :lol:!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 17:17:
zien wel hoe zeer serieus justitie dit soort zaken neemt :roflol: mop van de dag gvd..

Dat er twee jaar geleden niets gebeurt is, is vervelend. Heb jij inzicht in het politieonderzoek van toen? En al zijn er fouten gemaakt, dat maakt nog niet heel justitie verkeerd. Daarbij: zit de verdachte nu vast? Ja. Weet je al wat de straf gaat worden? Nee, precies. De mop van de dag ben jijzelf. Telegraaflezer zeker? (n)

Voor kortzichtige en egocentrische onwetendheid ook niet.

Heb je enig besef van de ontzettend luxe waarin jij leeft? Die luxe komt voort uit een samenleving met een democratische rechtsstaat. Emigreer in godsnaam naar een dictatuur als China, Noord Korea of Myanmar :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan niet dit...

Pedovereniging begrijpt commotie niet.

AMSTERDAM - Binnen de geheime ledenkamer van pedofielenvereniging Martijn werd gisteravond vol onbegrip gereageerd over de ophef: "Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij", aldus een van de pedo's.

En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op dinsdag 14 december 2010 om 08:49:
Dat er twee jaar geleden niets gebeurt is, is vervelend.

haha dit is wel een understatement zeg :lol:
schandalig dat er niks mee gedaan is en dat er gezegd is, kinderen van die leeftijd verzinnen veel dingen! lees nu dat het aantal wss boven de 50 uit gaat komen, hoeveel levens heeft hij verziekt in die 2jr na die eerste aangifte..

Heb je enig besef van de ontzettend luxe waarin jij leeft?

wat een onzine, deze gast hield letterlijk een toneelstuk! als je slim genoeg bent om elke dag zo'n acteerwerk op te zetten en de mooie oppas uit te hangen, maar ondertussen kleine kids misbruikt is er zoizo geen excuus voor! Maar ieder ze mening off course (F)

Waarschuw beheerder
Uit kwaadheid zal ik zeggen; voer de doodstraf maar in, maar mijn verstand zegt; misschien is er aanleiding tot dit afwijkend gedrag.

Eerder zo'n martelkelder als in Saw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op dinsdag 14 december 2010 om 08:57:

AMSTERDAM - Binnen de geheime ledenkamer van pedofielenvereniging Martijn werd gisteravond vol onbegrip gereageerd over de ophef: "Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij", aldus een van de pedo's.

En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.

Die gasten moesten ze allemaal verbranden!
Waarschuw beheerder

levend verbranden allemaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

godsklere bestaat dat dus ook al :rot: een pedovereniging :frusty: Ik zeg castreren ald ie pedo's (Y) :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *david op dinsdag 14 december 2010 om 09:02:
haha dit is wel een understatement zeg :lol:
schandalig dat er niks mee gedaan is en dat er gezegd is, kinderen van die leeftijd verzinnen veel dingen! lees nu dat het aantal wss boven de 50 uit gaat komen, hoeveel levens heeft hij verziekt in die 2jr na die eerste aangifte..

Daar komt dus nu ook een onderzoek naar. Waarom? Omdat iedereen elkaar nakakelt en we eigenlijk helemaal niet weten wat er nu precies wel en niet is gedaan toen :)

Uitspraak van *david op dinsdag 14 december 2010 om 09:02:
wat een onzine, deze gast hield letterlijk een toneelstuk! als je slim genoeg bent om elke dag zo'n acteerwerk op te zetten en de mooie oppas uit te hangen, maar ondertussen kleine kids misbruikt is er zoizo geen excuus voor! Maar ieder ze mening off course (F)

Dat is toch helemaal mijn punt niet? Waarom leg jij mij nu woorden in de mond? Sky geeft aan dat ze een democratische rechtstaat waar ze in woont niet wenst te erkennen. Ik geef haar aan dat dit een achterlijke gedachte is en dat ze maar eens een tijdje in een land moet wonen dat het tegenovergestelde is van ons land. Dan zal ze erachter komen dat ze het eigenlijk best goed heeft hier. Dat ze uberhaupt mag zeggen dat ze een ander mens mag lynchen. Dat er uberhaupt wetten zijn waardoor zij een verdachte als verwerpelijk en minderwaardig mens mag noemen.

Wat ik niet beweer, is dat ik de verdachte niet schuldig acht. Of dat ik zeg dat hij geen straf verdient. Een excuus zou impliceren dat het gedrag toelaatbaar is. Dat is het niet. Er kunnen wel bepaalde omstandigheden zijn geweest die hem tot zijn daad hebben gedreven. Dat betekent niet dat iemand vrijuit zou moeten gaan.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 09:07:
godsklere bestaat dat dus ook al een pedovereniging

al een tijdje, was toen toch ook dat interview op tv met die zieke gast die doodleuk vertelde dat wat hij allemaal met kleine jongetjes deed :rot:

of was dat die pedopartij? weet niet of dat hetzelfde is als die vereniging
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op dinsdag 14 december 2010 om 09:10:
Wat jij mij nu echter in de mond legt is dat ik de verdachte niet schuldig acht. Of dat ik zeg dat hij geen straf verdient. Dat is pas verwerpelijk!

zit jij in de politiek ofso, kom ff terug de realiteit in.. je voelt je eigen zo aangevallen met "woorden in me mond leggen" damn haha ik geef reactie op jou reactie, that's all..

je zegt toch letterlijk dat kindermisbruik een excuus kan hebben, in dit geval dus misschien ook? ik trok een andere conclusie uit je reacties omdat je vind dat wij kortzichtig en verwerpelijk bezig zijn, omdat we een andere mening hebben..

Dat is pas verwerpelijk!

Waarschuw beheerder
Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest."

Ik zal mijn hand eens in jouw broek stoppen, wedden dat je dat ook van je levensdagen nooit meer zal vergeten :@
Vreselijk dat er ook zo'n partij mag bestaan.

Hoe meer ik lees en hoor over deze zaak, hoe agressiever ik word.

Uitspraak van *david op dinsdag 14 december 2010 om 09:19:
je zegt toch letterlijk dat kindermisbruik een excuus kan hebben, in dit geval dus misschien ook?

Een excuus voor kindermisbruik?
:lol: moet toch niet gekker worden hiero
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is toch helemaal mijn punt niet? Waarom leg jij mij nu woorden in de mond? Sky geeft aan dat ze een democratische rechtstaat waar ze in woont niet wenst te erkennen. Ik geef haar aan dat dit een achterlijke gedachte is en dat ze maar eens een tijdje in een land moet wonen dat het

Jij reageert hierop:

met dit antwoord:

Zijn jouw woorden en komt op ons over alsof je zo die pedo's verdedigt.
Waarschuw beheerder
je voelt je eigen zo aangevallen

Ja gek he! Het feit dat jij impliceert dat ik een verdachte in een omvangrijke kindermisbruikzaak niet zou willen veroordelen..... Aangeven dat er een excuus (ik zeg liever reden) kan zijn dat iemand overgaat tot misbruik, is iets wezenlijks anders dan zeggen dat het prima is als iemand dat doet.

ik trok een andere conclusie uit je reacties omdat je vind dat wij kortzichtig en verwerpelijk bezig zijn, omdat we een andere mening hebben..

Ik heb jou kortzichtig noch verwerpelijk genoemd. Ik heb Sky aangegeven dat ik haar uitingen kortzichtig en verwerpelijk vindt omdat zij zichzelf in het midden van het universum plaatst en alle menselijke en culturele waarden die in eeuwen in Nederland zijn opgebouwd verwerpt door te zeggen dat eigen rechter spelen geoorloofd is.

kom ff terug de realiteit in..

Als jij belooft te leren spellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 09:45:
Zijn jouw woorden en komt op ons over alsof je zo die pedo's verdedigt.

Heb je de 'ook' in mijn reply ook gelezen?
Waarschuw beheerder
Grootste ontuchtzaak? Had Benno L. niet nog veel meer kinderen gesnatched?

Waarschuw beheerder
Je mag hier niks zeggen vriend, ze halen het toch wel weg!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op dinsdag 14 december 2010 om 09:49:
Heb je de 'ook' in mijn reply ook gelezen?

Ja maar het komt wel zo over

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 10:11:

censuur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 10:11:

Jouw reactie was volledig offtopic en ongepast. Klaar. Niet zo huilen. Had er ook een strafpunt voor kunnen geven :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 10:16:
Ja maar het komt wel zo over

Daarom leg ik het ook uit.

Waarschuw beheerder
Sky geeft aan dat ze een democratische rechtstaat waar ze in woont niet wenst te erkennen.

nu leg jij mij woorden in de mond dame. en dat voor een taaldeskundige :rot:
De mop van de dag ben jijzelf. Telegraaflezer zeker?

nee mevrouw ervaringsdeskundige ik wéét waar ik over praat.

ik weet meer dan me lief is
Heb je enig besef van de ontzettend luxe waarin jij leeft?

de luxe waarin ik leef! ik heb godverdomme levenslang! en dan ben ik kortzichtig? welke paddo's heb jij zitten vreten godverdomme trip een eind weg :loser:
Die luxe komt voort uit een samenleving met een democratische rechtsstaat

heb niks tegen democratie maar heb wel iets tegen rechters die dit soort maniakken niet aanpakt. en dat moet k nog maar zien gebeuren. en niet dat hij over een paar jaar weer vrij rondloopt en weer kindjes kan gaan misbruiken. daarom ben ik ook erg blij dat ze zijn foto hebben vrij gegeven zouden ze bij alle pedofielen moeten doen. sterker nog, ik ben voor hetzelfde systeem wat ze in amerika hanteren; dat je gewoon kunt opzoeken welke pedo's er in de buurt wonen.
Uitspraak van Karian op dinsdag 14 december 2010 om 09:46:
omdat zij zichzelf in het midden van het universum plaatst en alle menselijke en culturele waarden die in eeuwen in Nederland zijn opgebouwd verwerpt door te zeggen dat eigen rechter spelen geoorloofd is.

:loser: ik heb hier nergens gezegd volgens mij dat die gast maar gelynchd of hoe je dat ook schrijft moet worden. serieus waar heb je die shit vandaan want je tript aardig meid. zit me hier gewoon te verbazen hoezeer jij in je eigen wereldje zit wtf :s
Uitspraak van Karian op dinsdag 14 december 2010 om 10:18:
Niet zo huilen. Had er ook een strafpunt voor kunnen geven

:doetsuarez: