Partyflock

Forumonderwerp · 1107068
7 volgers · 39257x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=345 cacheid=00118388002f00183790451f1a02b85f59]http://images.dailytech.com/nimage/17446_17039_15203_GT5-Box-Art.jpg[/img]

Hij is binnen dat worden 4 kante ogen en blaren op de vingers !!!!!

Gran Turismo is een racesimulator die zich kenmerkt door realistisch autohandling, bestaande banen en vele verschillende auto's van bekende merken. Twintig verschillende locaties, zeventig verschillende circuitvariaties en een garage vol met duizend auto’s vormen de hoofdmoot van Gran Turismo 5.

Naast een overvloed aan auto’s en circuits kent het vijfde deel voor het eerst in de Gran Turismo-serie nachtraces, zijn de onlinemogelijkheden uitgebreid ten opzichte van de Prologue-versie en is het mogelijk je eigen circuit te ontwerpen.

Gran Turismo 5 biedt verschillende soorten races zo kun je plaats nemen in karts, NASCAR bolides of klassieke oldtimers. Van de ruim duizend auto’s die aanwezig zijn in de game zijn er 200 “Premium”, deze bolides zijn ook van binnen tot in het kleinste detail nagemaakt. Daarnaast kunnen deze auto’s ernstig beschadigd raken. In GT5 is het namelijk voor het eerst mogelijk om de auto’s echt in de prak te rijden. De auto’s die niet in de Premium-uitvoering beschikbaar zijn kunnen alleen kleine krasjes en deukjes oplopen. De auto’s kunnen bij grote crashes ook nog eens over de kop slaan.

In de Photo Travel Mode kun je je favoriete auto op één van de bijzondere locaties op de foto zetten. Je kunt je vrij bewegen in de locatie, de auto mooi neerzetten en de perfecte foto nemen. De omgevingen strekken van Japan tot Italië.

[img width=1024 height=576 cacheid=00118389002f002200ad77b21a02b85f59]http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/10/ford-gt-gt5.jpg[/img]

PS nick
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 16:47:
5.48 met de Minolta, kan nog een grotere turbo op :9

Lekker rap :9 heb trouwens nog steeds geen "clean" lap op Nurb gereden, vlieg er altijd wel een keer uit of verrem me :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 16:57:
Dat las ik idd ook....Maar zolang de pk's toenemen is mijn keus makkelijk :D

Powerrrrrrr

Had trouwens een leuke auto voor de Pick-up races, Ford SVT en dan volledig volgestopt, 50 mm omlaag en gas met die bak B)

Iemand trouwens al een Mazda RX-8 LM Race Car tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 17:14:
Krijg ik strax ook als BD-auto en verkopen kan je 'm niet

tja dan maar houden he :P

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op maandag 6 december 2010 om 17:33:
tja dan maar houden he

So be it..;)

Uitspraak van The Whisper op maandag 6 december 2010 om 17:28:
Iemand trouwens al een Mazda RX-8 LM Race Car tegen gekomen?

:NO:
Maar moet ook toegeven dat ik pas net, echt aan 't kijken ben bij de used car dealer...nog niet eerder nodig gehad O:)
Tot de DTM-races iig....Zit weinig tussen waar ik m'n geld aan uit zou geven ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs met die tering P4 330 lukt 't me niet :frusty:
Klaar mee, ik ga wat anders spelen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 17:58:
Klaar mee, ik ga wat anders spelen!

:roflol:
Trap een willekeurige voorbijganger van z'n fiets :[
Waarschuw beheerder
donateur
Eg zwaar frustrerend gewoon :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 6 december 2010 om 15:46:
met die circel in de weg right?! die rare carrousel waar je volgas doorheen kan...

Ik heb gewoon zitten gillen toen ik volgas door die bocht ging ...wat een vette track is dat!!!

Moet gewoon weer wachten tot vrijdag tot ik kan spelen kutzooi
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
denk dat ik m zo nog ff aangooi o:) of niet...:D mwah...ik zie wel ff.....
Waarschuw beheerder
Ik ga nu ff gamen.. Zal die auto nog wel ff tunen waar nodig mits dit nog niet gedaan is :)

Ik laat jullie weten!
Waarschuw beheerder
Auto is binnen.. Heb gelijk ff olie ververst en getuned.
Er zaten racing hard tires onder welke zijn vervangen door zachte :) Gelijk ook ff de grootste turbo derin gepropt :)

Ga nu racen :D

Mocht het niet lukken dan ga ik nog wel ff aan de auto zelf tunen en met downforce klooien enzo :9
Waarschuw beheerder
Woooow wat is er met die bak man????
Trekt bagger op vanuit z'n en en rijd al over de 200 in ze 2!

Dat klopt niet helemaal :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 20:01:

Daarom deed ik 'em maar gauw weer weg :lol:
Heb nu die P4 330 Ferrari, maar ook daarmee wilt 't me niet lukken, steeds komt die Toyota 7 mij voorbij
Waarschuw beheerder
is de weg blokkeren geen optie? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 6 december 2010 om 20:06:
is de weg blokkeren geen optie? :9

Nee want die flikker tikt elke keer m'n achterkant aan zodat ik ga spinnen :[

Net uit verveling m'n Gallardo Rosso Corsa gespoten, misstaat op zich niet.. Maar hij gaat maar weer terug naar geel :lol:
Waarschuw beheerder
ieder al zn licenties al binnen trouwens ?? moet nog aan de S beginnen :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 20:02:
Daarom deed ik 'em maar gauw weer weg
Heb nu die P4 330 Ferrari, maar ook daarmee wilt 't me niet lukken, steeds komt die Toyota 7 mij voorbij

Deep Forest ben ik 1e B)
Nu Cote'dAzur nog!

Die kut toyota 7 zat de hele tijd op me reet.. Dikke zweethanden nyu ahhahahaha!!

Deze auto ligt goed in de bochten en daar moet je ze dus juist pakken :)

Uitspraak van The-Beast op maandag 6 december 2010 om 20:18:
ieder al zn licenties al binnen trouwens ?? moet nog aan de S beginnen

Das 't 1e wat ik deed :D
Waarschuw beheerder
ok ja moet s nog komt goed :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 20:22:
Deep Forest ben ik 1e B)

Ik elke keer voortijdig gestopt, was er klaar mee :lol:
Waarschuw beheerder
Cote'd Azur is een stuk lastiger :@
Reed foutloze laps en die 2J Race Car lag 10 sec voor ofzo..
Maar is ff kijken wat we daarop kunnen verzinnen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 20:27:
Ik elke keer voortijdig gestopt, was er klaar mee

Hahaha je had ff door moeten zetten! Ik lag ook pas in lap 3 als 1e!

Ik heb trouwens de topspeed wat naar beneden geschroeft van 320 naar 280 km/u.. Scheelt weer wat met optrekken :)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op maandag 6 december 2010 om 20:18:
ieder al zn licenties al binnen trouwens ?? moet nog aan de S beginnen

heb er nog maar 3 binnen :X
zit nu die classic muslecar races maar een beetje te doen in mijn camaro ss B)
irritant kutgeluid als je op rechte stukken in de toerenbegrenzer zit :[

en heb mijn mazda rx7 rz helemaal getuned, in de eerste bocht al 2 seconden voorsprong 8)
ja ik zit op a-spec nog maar op lvl 10 en bij b-spec op 6 :$
Waarschuw beheerder
Gehaald!!! Wat een eitje :D

Je hebt wat tactiek nodig maar daarna is het zeer goed te doen!
Wie kan ik nu blij maken met die auto?!

Voor de volgende die het wilt proberen :

Ik heb de volgende tactieken gebruikt :

Deep Forest
- Top speed terug geschroeft naar 280km/u voor wat betere acceleratie

Hun zijn sowieso sneller dan jij maar in de bochten en met wat draftwerk pak je ze zo.
Ik lag in de 3e lap 1e en reed hierna vrij simpel door eigenlijk.

Cote'd Azur
- Top speed terug naar 220km/u

Hier kan je ze allemaal bij de 1e bocht al inhalen. Let op die 2J race car als hij voor je ligt en geef em desnoods een tik.
Qua bochten en uit de bocht komen pak je de auto's allemaal met acceleratie en bochtenwerk.
Op de rechte stukken zit je snel op z'n top en komen ze al gauw weer achter je.
Al met al vrij simpel!!!

Who's next?! :9
Waarschuw beheerder
donateur
Straks maar ff proberen dan.. Jij heb die 2D wagen gebruikt? Want die heb ik ook nog en die Ferrari dan..
Waarschuw beheerder
Kreeg een Stratos 77 rally car als prijzenauto :/

Heb nu wel de expert serie voltooid en kreeg hiervoor een TAKATA Dome NSX'03... Maar eens gaan kijken wat dat is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 december 2010 om 20:51:
Straks maar ff proberen dan.. Jij heb die 2D wagen gebruikt? Want die heb ik ook nog en die Ferrari dan..

Ja die had ik... Het is ZEER goed te doen als je t door hebt :D

Weet iemand trouwens hoe ik aan zo'n hoeren NASCAR kom?! Dat is namelijk de volgende race op de agenda...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een nascar auto kan je kopen voor 500.000 bij de dealers.. ik dacht Toyota.. Als iemand die race nog niet lukt heb ik morge wel de Toyota 7 voor iemand die die graag wil hebben voor de old timers..
Waarschuw beheerder
Nou iig niet de mijne :lol:
Waarschuw beheerder
Nog even voor de duidelijkheid...:p

-die oldtimer race...:9...welke wagen...?
-die gt-allstars...welke wagen?..:o

Beide moet ik nog openen, 1-na-laatste moeilijkheidsdinge.......lukt maar niet:')
Waarschuw beheerder
Ohja, als iemand toevallig de benodigde wagen heeft, stuur m ff, ik zie van wie die komt, ik zal je 'rijkelijk' belonen...:)
Vanzelfsprekend retourneer ik je wagen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 6 december 2010 om 23:23:
-die oldtimer race......welke wagen...?

Bedoel je die classic race car? Zo ja, zie mijn tactics en ik heb de car voor je maar die is niet van mij dus je moet bladezzz ff vragen.
En indien je 'rijkelijk' wilt belonen moet je hem dus belonen :lol:

GT allstars heb ik de Toyota Minolta te leen voor je.. Met die bak heb je zo gewonnen :)

Lemme know!
Waarschuw beheerder
ben pas morgen weer online @ PS3...die Minolta is prima, mijn psn : DanM2008
Die andere wagen?
Ik hoorde ook iemand over een ZR1, die heb ik, alleen die aerokit nog niet....daar kan je die gone with the wind mee winnen? en dan krijg je een wagen waar je GT-Alstars mee kan winnen? zoeits? :p
Waarschuw beheerder
ik ben ook nog online TheBeast030 die oldtimer klasse wordt ik gek van :o
Waarschuw beheerder
Valt met trouwens op, met alleen de motorkap in zicht stuurt het ook met pad veel nauwkeuriger (Y)
Het ligt wel aan de track, Nordschleife scheelt zo 10/12 seconden...:9
Waarschuw beheerder
Dude ik heb je PSN al :P

Ik zal je morgen de Minolta wel ff sturen :D Weer je wel lief voor dr?
Die andere bak is prima voor die race die je nog moet doen. Bladezzz leest dit morgen wel weer dus dan bespreken we de planning wel :D

Ik ben nu niet thuis dus de Minolta moet eventjes wachten :9
Waarschuw beheerder
Rustig aan, ik heb ook geen idee hoe dat uitwisselen gaat :lol: ik zie het wel (Y) thanks alvast...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van freak_500 op maandag 6 december 2010 om 23:03:
Een nascar auto kan je kopen voor 500.000 bij de dealers.. ik dacht Toyota..

Chevrolet volgens mij ook, de Impala en anders komen ze ook regelmatig voorbij bij de occasions :)

Jammer trouwens dat wel de Escudo Pikes Peak erin zit maar niet Pikes Peak zelf, heb die volgens mij maar in 1 spel gereden. Dat was in Dirt wat ik snel heb teruggebracht omdat ik het kut vond :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Whisper op maandag 6 december 2010 om 23:41:
wel de Escudo Pikes Peak erin zit maar niet Pikes Peak zelf,

Hoe bedoel je? Escudo is Suzuki...Pikes Pike is een afdaling in de bergen in japan [ ? ]
Ik heb een Audi, Pikes Peak...die Q7 V12...:p
Jij bedoelt dat de proef zélf er niet in zit...:p right?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 6 december 2010 om 23:37:
Rustig aan, ik heb ook geen idee hoe dat uitwisselen gaat ik zie het wel thanks alvast...

Is simpel.. Ik stuur jou die bak, jij ziet een melding bij "community" en je kan dan je bak innen bij cadeau's.. Vervolgens ff racen en als je klaar bent naar je garage, 3 hoek op je auto en dan weer versturen naar mij :)
Waarschuw beheerder
De suzuki escudo pikes peak zit er wel in.. Hij heet de suzuki escudo dirt trial car(zie like the wind)

Als morge iemand de race van die old timers niet voor elkaar krijgt heb ik de toyota 7 race car klaar.. zoon 800 pk en 625 kilo.. Moet te doen zijn he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 6 december 2010 om 23:43:
Hoe bedoel je? Escudo is Suzuki...Pikes Pike is een afdaling in de bergen in japan [ ? ]
Ik heb een Audi, Pikes Peak...die Q7 V12...:p
Jij bedoelt dat de proef zélf er niet in zit...:p right?

Pikes Peak is USA en is een Hill Climb, omhoog dus ;) Bedoelde inderdaad de Suzuki Escudo (Vitara :woop: )

Maar de proef zit er niet in nee, is best een leuk ritje omhoog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 23:44:
Is simpel.. Ik stuur jou die bak, jij ziet een melding bij "community" en je kan dan je bak innen bij cadeau's.. Vervolgens ff racen en als je klaar bent naar je garage, 3 hoek op je auto en dan weer versturen naar mij :)

(Y):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Whisper op maandag 6 december 2010 om 23:51:
Pikes Peak is USA en is een Hill Climb, omhoog dus ;) Bedoelde inderdaad de Suzuki Escudo (Vitara :woop: )

My bad 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 20:01:
Woooow wat is er met die bak man????

Dat klopt niet helemaal

:roflol:
Jawelll dat ding heeft altijd maar 2 versnellingen gehad ;)

Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 20:48:
Gehaald!!! Wat een eitje

:respect: (Y)

Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 20:53:
TAKATA Dome NSX'03... Maar eens gaan kijken wat dat is!

Zo 1tje had ik al gekocht voor 't Japanse GT-championship, rijdt lekker maar inmiddels ben je al zoveel sneller gewent :9

Uitspraak van CENSORED op maandag 6 december 2010 om 23:30:
Bedoel je die classic race car? Zo ja, zie mijn tactics en ik heb de car voor je maar die is niet van mij dus je moet bladezzz ff vragen.
En indien je 'rijkelijk' wilt belonen moet je hem dus belonen

:LOL: :cheer:
Het is gewoon kl*te dat je maar 1 auto per dag kan versturen, dus als je de Minolta vandaag verstuurt...Kan je de 2D morgen pas weer versturen ;)
Maar bij deze is er toestemming hoor..!! :D (Y) Voeg ik je vanmiddag ook vast toe, kan je 'm als 't is gelukt terugsturen :)

Ik gister Level 24 gehaald, na 1 uur rondjes te hebben gereden op de Oval in American Championship (extreme) :X
Snel even gekeken bij de Dreamcar, kan je met elke Race-modified-auto doen...Gaat dus weer de Corvette worden B)
[quote element=message id=45703930]{element is niet toegankelijk}Ik hoorde ook iemand over een ZR1, die heb ik, alleen die aerokit nog niet....daar kan je die gone with the wind mee winnen? en dan krijg je een wagen waar je GT-Alstars mee kan winnen? zoeits?

:yes:
Niet voor iedereen weggelegt maar ik vind 'm :kwijl: Wel even de race-modification van GT-auto doen :yes:
Dan kan je idd like the wind winnen en een Minolta opstrijken B)
Laatste AMG-challenge is ook open...SLS AMG '10 Nordschleife nat :X best pittig O:)
Heb inmddels ook 4.7mil op de bank staan dus als de Formula-Gran-Turismo opduikt bij de used cars, kan ik 'm iig meteen kopen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat moet ik nou doen?!

Eerst me Minolta naar DaNM sturen of je P2 racecar terug?! :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op dinsdag 7 december 2010 om 09:16:
Wat moet ik nou doen?!

Ik zou DanM 1st de 2D sturen, kan ie zelf de Minolta winnen met de Corvette ZR1RM O:)
Uitspraak van The-Beast op maandag 6 december 2010 om 23:35:
ik ben ook nog online TheBeast030 die oldtimer klasse wordt ik gek van

Of Beast moet eerder eerder online zijn, kan hij 'm weer doorgeven aan DanM ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoor het wel :9

Waarschuw beheerder
UPDATE (GTPlanet): The servers are back online and an in-game news notice has been posted, but it mentions nothing of exactly what changes v1.03 contains. However, as can be seen in the online “My Lounge” options for an online race, a new “Mechanical Damage” setting is available for the event with three settings, as described by the scrolling information bar on the bottom of the screen:

* “None” – No mechanical damage.
* “Light” – Mechanical parts can be damaged, but will “automatically be repaired after a short time has passed.”
* “Heavy” – Mechanical damage will be more severe, and can only be repaired by making a pit stop. Damaged parts will be indicated with on-screen icons.

Zorgt voor realistische schade in online en arcade mode..voor GT-Mode moet je in level 22 zitten

Waarschuw beheerder
richard,welke auto heje nou gekrege? 8)
Waarschuw beheerder
heb nog steets niet online gespeelt