Partyflock

Forumonderwerp · 1105989

Waarschuw beheerder
-1
Paranormaal test
Ben ik paranormaal begaafd?

doe hier de test

http://www.spiritplaza.org/testen/paranormaal-test.php

ik was zelf te lui om de test helemaal in te vullen dus bij mij was het antwoord "nee"

Waarschuw beheerder
Paranormaal test
Je score was 76.6666666667 %
Uitslag test "Ben ik paranormaal?"
Je hebt wel paranormale vermogens maar vermoedelijk (nog) niet zo sterk ontwikkeld. Als je wilt zou je deze vermogens veel verder kunnen ontwikkelen door het volgen van een of meer goede cursussen. Ook zou je een Spirituele Coach kunnen inschakelen, die je individueel begeleid. Het doel van beide is (of zou in ieder geval moeten zijn) dat je in je dagelijkse leven beter gebruik van kunt maken van je gaven.
Je zult dat in eerste instantie vooral op het intuïtieve en creatieve gebied merken, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat je paranormale vermogens op een ander terrein liggen.

Paranormale vermogens kunnen zich op vele gebieden uiten, bijvoorbeeld:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hippopotomonstroses op zaterdag 12 februari 2011 om 15:26:
Die gast heeft in een scheur gelegen denk toen hij die vragen heeft verzonnen

Gekopieerd van een schizofrenie test.
Waarschuw beheerder
55%
Waarschuw beheerder
Je score was 46.6666666667 %

Waarschuw beheerder
Je score was 100%

Maar dit wist u van te voren al.

Waarschuw beheerder
Paranormaal test
Je score was 63.3333333333 %
Uitslag test "Ben ik paranormaal?"
Je hebt wel paranormale vermogens maar vermoedelijk (nog) niet zo sterk ontwikkeld. Als je wilt zou je deze vermogens veel verder kunnen ontwikkelen door het volgen van een of meer goede cursussen. Ook zou je een Spirituele Coach kunnen inschakelen, die je individueel begeleid. Het doel van beide is (of zou in ieder geval moeten zijn) dat je in je dagelijkse leven beter gebruik van kunt maken van je gaven.
Je zult dat in eerste instantie vooral op het intuïtieve en creatieve gebied merken, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat je paranormale vermogens op een ander terrein liggen.
Waarschuw beheerder
55%
merk er niet barre veel van.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weet zeker dat ik het ben, heb daar geen test voor nodig
Waarschuw beheerder
54%
wat een onzin
ik geloof niet eens dat die crap bestaat :D

Waarschuw beheerder
Paranormaal test
Je score was 50 %

Mja beetje te weinig en rare vragen. Ik ben zelf een HSP (Highly Sensitive Person) waardoor ik extreem goed mensen kan aanvoelen. Weet vrijwel meteen hoe iemand is enzo. Heb verder ook wel wat dingen meegemaakt wat onverklaarbaar is dus ik geloof er zeker wel in dat er een zesde zintuig bestaat. Iemand met HSP wordt volgens mij ook als 'paranormaal begaafd' gezien. Ik ben er wel blij mee, al kan het af en toe ook erg vervelend zijn...