Partyflock

Forumonderwerp · 1105810

Waarschuw beheerder
+2-3
(permanent verbannen)
AMSTERDAM- Gisteravond in DWDD mocht Mildred Roethof haar zoveelste shockdocu over een zooitje randgroepjongeren te Amsterdam West toelichten.
Voor de gelegenheid waren de lijdend voorwerpjes ook aanwezig om bij Matthijs aan tafel 'de discussie aan te gaan'.
De dames waren namelijk niet geheel tevreden over het sfeerportretje.
Grootste punt van kritiek: er zou teveel aandacht aan de diverse takken van criminaliteit worden besteed en te weinig aan vredelievende zaken zoals rappen en schoolbezoek.
Maar die fragmenten zou documantaire-maakster Mildred er natuurlijk allemaal uitgeknipt.

[img width=417 height=270 cacheid=00117d9f002ef7c52eee61da1a02b71aeb]http://estb.msn.com/i/BD/F380AADC516F388A44E66A2AA569EA.jpg[/img]
Woeste ‘gangstermeisjes’ in De Wereld Draait Door

LINK + FILMPJE:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1189961/3163f991/gangsta_chickies_slopen_mildred_roethof.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 9 november 2010 om 13:38:
Ze hebben 1 voor 1 verteld wat zij in hun thuissituatie hebben meegemaakt

Wat ze zijn gedwongen om kaboela te dansen ?
Waarschuw beheerder
+2-2
domme meisjes, kut programma en kutdocu..skip

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van sachin..B) op dinsdag 9 november 2010 om 13:29:
:') Meisjes van +16 die nog op straat rondhangen :\

reputatie :respect:

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 9 november 2010 om 13:17:
pfff het zijn waren gewonen meiden die het eea al hebben meegemaakt....maar ik vond het niet zwaar "gangsta" over komen ofzo

Misschien kom ik uit een andere buurt... Ik begrijp dat gedrag gewoon niet.
Je kunt een moeilijke thuissituatie hebben maar dan hoef je je nog niet te gedragen alsof Amsterdam-West The Bronx is :nosmile:

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 november 2010 om 14:15:
Je kunt een moeilijke thuissituatie hebben maar dan hoef je je nog niet te gedragen alsof Amsterdam-West The Bronx is :nosmile:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 november 2010 om 14:13:
reputatie :respect:

geen levuh ditdat

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 5 november 2010 om 12:24:
ik hou ze ook goed in de gaten, verder nix eigenlijk

ik hou van werken, ik kan er uren naar kijken! b)
Waarschuw beheerder
+1-4
Je kunt een moeilijke thuissituatie hebben maar dan hoef je je nog niet te gedragen alsof Amsterdam-West The Bronx is

Daar heb jij gelijk in maar deze meiden hebben elkaar daarin gevonden en voelen zich verbonden met elkaar dus dan willen ze niet onder doen voor de ander ;) en dan bedoel ik vooral "opscheppen over wat ze met anderen zouden hebben gedaan" want daar heb ik niets van gezien in ie docu zag ze alleen maar blowen/drinken en op straat hangen met elkaar

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mooimangz op vrijdag 5 november 2010 om 13:52:
doen ze stoute dingen

geil :bloos:
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 9 november 2010 om 14:11:
Domme gekkehuus

ow sorry dat ik iets zeg over blacka's want dan is mevr meteen aangesproken,nou so be it want als jij je verbonden voelt met schreeuwerige vbmo blagen die bejaarden intimideren dan is er maar 1 persoon dom hier en dat ben jij

Waarschuw beheerder
+2-1
(permanent verbannen)
mellie bedoeld het cker goed maar ja ga niet ont kennen dat deze meidjes NIKS toe voegen aan de maatschappij !

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 9 november 2010 om 14:23:
Daar heb jij gelijk in maar deze meiden hebben elkaar daarin gevonden en voelen zich verbonden met elkaar dus dan willen ze niet onder doen voor de ander ;) en dan bedoel ik vooral "opscheppen over wat ze met anderen zouden hebben gedaan" want daar heb ik niets van gezien in ie docu zag ze alleen maar blowen/drinken en op straat hangen met elkaar

Blablabla, hou de volgende keer je zusjes gewoon in toom. :S
Waarschuw beheerder
+1-2
Je kunt een moeilijke thuissituatie hebben maar dan hoef je je nog niet te gedragen alsof Amsterdam-West The Bronx is

Amsterdam west is juist het tegenover gestelde, super chill

dit soort types kom je echt alleen in documentaires tegen
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 9 november 2010 om 14:23:
Daar heb jij gelijk in maar deze meiden hebben elkaar daarin gevonden en voelen zich verbonden met elkaar dus dan willen ze niet onder doen voor de ander en dan bedoel ik vooral "opscheppen over wat ze met anderen zouden hebben gedaan" want daar heb ik niets van gezien in ie docu zag ze alleen maar blowen/drinken en op straat hangen met elkaar

Gingen ze ook kaboela dansen ?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 november 2010 om 14:57:
niet ont kennen dat deze meidjes NIKS toe voegen aan de maatschappij !

nou ja, niks.....?
[img width=400 height=298 cacheid=00033da30007bae51b9831c01a02b76a4c]http://theocornelissen.sp.nl/images/keileweg.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1-2
deze bangas zetten die tjoerie kapot hard en ze zijn gesubsidieerd gangstarapsters vanwege moeiluke buurt toch!