1 volger · 5784x bekeken
Vind ik persoonlijk de beste van ze allemaal, Eerst deel 4 en dan deel 2 en 1, al de rest vind ik minder maar ik heb ze allemaal omwille de Clive Barker touch!
nummer 4?
Net nummer 5 gekeken btw
omwille de Clive Barker touch!
de enige clive barker touch die er is volgens jou zitten in deel 1 en 2. de rest schaamt ie zich kapot voor.
Outpost kun je best overslaan, middelmatige meuk. Als je zin hebt in nazi zombies moet je gewoon Dead Snow kijken
ik vind outpost veel beter
dead snow is dus geen fuck aan
maar dat is mijn mening
The Collector
laatste aanpassing
Must have on DVD!
Heb 'm op blu-ray. Inderdaad super leuke film. Vooral de inside jokes van die ene filmfreak in de film zijn geinig.
Gister dead snow gezien!!!
Wat een onwijs komische film is dat zeg!
Must have on DVD!
Zeker
nummer 4?
Die vind ik supper alleen vanwege het verhaal al. Das de enige waar verteld word hoe de box zelf ontstaan word. In al de andere films word ie alleen maar gebruikt.
Je vind deel 1 en 2 beste (zijn ook beste) maar is ookomdat zij dan het gruwelijkste zijn tov de rest van de serie.
Ind na deel 4 zijn ze gaan slabakken
Die vind ik supper alleen vanwege het verhaal al. Das de enige waar verteld word hoe de box zelf ontstaan word. In al de andere films word ie alleen maar gebruikt.
Oke dat stuk in de 17e eeuw was inderdaad erg dik
Klopt na de eerste 2 delen gaat het berg afwaards. Al vond ik het leuk om in deel 5/6 eens iets meer dan 2 minuten pinhead te horen te praten
Maar die re-make
vooral hellbound
ook mijn favo
de rest wat na 4 kwam is gewoon triest met die agent
Ik had me helemaal schrap gezet voor deel 5 (Inferno) en ik had gvd 2 Cenobites getelt in heel die graffilm
Doffe ellende
Rob Zombie
House of thousand corpses
Over Hellraiser: wie gaat die remake maken?? Heb eens gerucht gehoord dat Rob Zombie zich ermee ging bemoeien.
Dimension Films' remake of Hellraiser was announced in November 2006. On October 20, 2010, it was officially announced that Patrick Lussier and Todd Farmer will be directing and writing, respectively, the reboot of the Hellraiser franchise. The film's story will differ from the original film, as Lussier and Farmer did not want to retell the original story out of respect for Clive Barker's work. The film will instead focus on the world and function of the puzzle box. Production will begin in either late 2011 or sometime in 2012 with a 2013 release date. Clive Barker will serve as producer on the project.
brong: wikipedia
Clive Barker's
House of thousand corpses
Devil's rejects!!! Vond ik eigenlijk vetter. Hulde voor de beste sheriff ooit
Al was die scene dat odin zijn monoloog hield (in house of a 1000 corpses) erg sick door die grove lens en shit, echt een heel naar gevoel kreeg ik daarbij. Ze hebben goed een psychopaat neergezet in die film. En doctor satan was ook de shit uiteraard!
Werktitel van de originele Hellraiser: "Sadomasochists From Beyond The Grave" Dan bekt Hellraiser toch wat lekkerder
De producenten wilden eerder ook niet dat pinhead zou praten in de films. Dat zou afdoen aan het enge karakter volgens hun, hij moest gewoon stil zijn en ziek kijken. Barker vond echter dat het juist moest, in zijn ogen was een intelligente en welbespraakte slechterik (hij noemde hannibal als voorbeeld) vele malen enger.
Kan je nagaan hoe vaak het al mis kan gaan voordat de film daadwerkelijk uitkomt.
Scary movie blijft
The dogs are acting strange
hellraiser MOET gewoon met cenobites zijn die mensen uit elkaar trekken en andere mensen vlees laat zoeken
Die Cenobites zijn bijna het leukste van de film, altijd een aangename verassing wat voor freaks ze weer hebben
![[img width=35 height=35]http://www.improvresourcecenter.com/mb/images/smilies/popcorn.gif[/img]](http://www.improvresourcecenter.com/mb/images/smilies/popcorn.gif)
Devil's rejects!!! Vond ik eigenlijk vetter. Hulde voor de beste sheriff ooit
Ik vond House of thousand corpses beter omdat niemand die eigenlijk kende.
Helemaal niet gemaakt voor de mainstream, en alhoewel Devils Rejects er in vele opzichten beter uitziet vind ik dat grove van het eerste deel wel vet
Mijn hondjes heten Baby en Otis btw
Scary movie
De beste horror parodie:
Shriek If You Know What I Did Last Friday the Thirteenth
Die is fucking grof man
Ik vond House of thousand corpses beter omdat niemand die eigenlijk kende.
Helemaal niet gemaakt voor de mainstream, en alhoewel Devils Rejects er in vele opzichten beter uitziet vind ik dat grove van het eerste deel wel vet
True true. Al vond ik het b-horror gedeelte erg vet, het meer realistische uit deel twee vond ik eigenlijk leuker.
Hehe vet, eens wat anders dan lady of max
the midnight meat train kom binnenkort op tv
Zit al met smart te wachten maar waarom nou weer pleurisvoetbal wat flink uitloopt?
*Edit: Midnight Meat Train is helemaal niet op tv geweest terwijl hij wel op de programmering stond.
laatste aanpassing
*Edit: Midnight Meat Train is helemaal niet op tv geweest terwijl hij wel op de programmering stond.
In het boekje wel ja. Wilde hem opnemen met de hd ontvanger, maar zag toen al dat ie er niet tussen stond
Midnight Meat Train is helemaal niet op tv geweest terwijl hij wel op de programmering stond
Je hebt niks gemist hoor
Midnight Meat Train
leuke film, kut-einde. tip: kwartier voor het einde uitzetteng!
True true. Al vond ik het b-horror gedeelte erg vet, het meer realistische uit deel twee vond ik eigenlijk leuker.
Ik had het niet beter kunnen zeggen
Ik vond het echt een K*T film
Het was wel een aardige film, het einde wat minder inderdaad...
Vinnie Jones
august underground mordum
august underground penance
niet gezien, maar er word zo'n ophef over gemaakt dat ik er onderhand geen behoefte meer aan heb ook.
niet gezien, maar er word zo'n ophef over gemaakt dat ik er onderhand geen behoefte meer aan heb ook.
het is eigenlijk geen horror maar gaat over seriemoordenaars die hun slachtoffers op verschillende manieren mishandeld wel fucking goed gewoon gemaakt maar is wel alemaal fake maar ziet er echt uit .
laatste aanpassing
Insidous vond ik ook nog een leuke spannende filmmjahh echt horror is het niet.
Alleen jammer van die pipo de clown duivel
ammer dat ze geen weekend of terror meer hebben in Thusinskie bios Dat was pas knetter gaaf
vroegah horror nacht op Veronica was ook wel baas

![SRF Audio <[Rejects of Society]>](/images/user/952473_27547.gif)