Nu snap ik het ff niet, wie huppelt er nu achter wie aan...
Apple komt met iets nieuws op de markt en binnen de kortste tijd lopen ze achter de rest aan qua ontwikkelingen. Mark my words, met de Ipad zal exact hetzelfde gebeuren.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 oktober 2010 om 15:24:
Jij denkt nu dat je een goed argument maakt? 
Dat hele anntennagate is zwaar overtrokken, ik krijg er hier met vol bereik slechts 1 tot 2 streepjes af met de deathgrip. Is dat nou echt waar je argument op gebaseerd is? 
Meer dan een goed argument, want ik kom in ieder geval met feiten die aantoonbaar zijn, heb ik jou nog niet 1 keer op kunnen betrappen.
Het is gewoon een groot nadeel en erg slecht van Apple deze zogenaamde “death grip”. Ik begrijp dat jij als Apple Lover deze gigantische blunder probeert goed te praten. Maar ik als niet-doorsnee consument trap niet in de oplossing om dan maar een hoesje om de telefoon te doen, immers dan hebben ze die consument zover om zowel de telefoon als een hoesje te kopen.
Net zoals jij als Apple lover het flash issue van Apple probeert goed te praten, los ervan dat HTML5 de toekomst heeft, zitten we nu nog altijd in het heden en heeft flash nog altijd een groot bereik. Apple ondersteunt dat dus niet!
Zo zijn er nog wel tig nadelen van de iphone te noemen en veel punten waar Android voor ligt op de Iphone. Dat wil niet zeggen dat ik een Apple hater ben, maar ik heb gewoon beide producten naast elkaar gelegd en moeten concluderen dat Android met glans won.