Partyflock

Forumonderwerp · 1103712
Waarschuw beheerder
+2-7
Acteur Antonie Kamerling (44) is in de nacht van woensdag op donderdag overleden, meldt De Telegraaf..

bron:www.detelegraaf.nl

RIP Antonie :cry:

AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.

''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.

"In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice. "De familie vraagt respect voor het enorme verdriet en verzoekt de media tot uiterste terughoudendheid.''

Loopbaan

Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De Kleine Blonde Dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.

Onder de artiestennaam Hero scoorde hij in 1997 een nummer één-hit met het nummer Toen Ik Je Zag, geschreven door Guus Meeuwis. De acteur speelde verder nog in de televisieseries Windkracht 10 (1996), Onderweg naar Morgen (2005) en Voetbalvrouwen (2008).

In 2011 zou Kamerling verschijnen in de musical Herinnert U Zich Deze Nog?!. Ook zou hij opnieuw te zien zijn als Hero in de opvolger van All Stars: Old Stars.

Bron: http://www.nu.nl/achterklap/2350712/antonie-kamerling-overleden.html
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 7 oktober 2010 om 18:47:
Mag ik mijn mening hebben of niet, omdat ik niet hetzelfde als jou vindt ben ik maar dom, krijg lekker de ....gast

Dat heb jij heel goed. Denk hetzelfde als mij en je zit op het goede spoor. Als je anders denkt dan mij heb je nog het een en ander te leren, sjappie. :)
Waarschuw beheerder
+1
jonge jonge waarom laten jullie elkaar nu niet gewoon een eigen mening er op na houden?

Iedereen weet het weer het beste :looser:

de een vind het laf de ander vergoelijkt het met allerlei excuses
prima toch?
Maar ga elkaar nou niet vertellen wie gelijk en wie ongelijk heeft.
Niemand weet wat er in hem om ging dus alles wat er aangedragen wordt als reden is suggestief, en is het dan goed dat hij dit gedaan heeft?
Ik vind van niet, maar dat vind IK en die mening mag ik hebben.

Bij een eigen mening heeft iedereen gelijk . PUNT

Waarschuw beheerder
+1
RIP Antonie Kamerling :flower:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 18:56:
Dat heb jij heel goed. Denk hetzelfde als mij en je zit op het goede spoor. Als je anders denkt dan mij heb je nog het een en ander te leren, sjappie.

:lol: je leeft in een waanwereld einstein
Waarschuw beheerder
+1-1
Dat heb jij heel goed. Denk hetzelfde als mij en je zit op het goede spoor. Als je anders denkt dan mij heb je nog het een en ander te leren, sjappie.

Ja man :')

Kom uit dat stripboek pipo

Waarschuw beheerder
-1
waarom sticky idd:S

Plegen zo vaak mensen zelfmoord, alleen omdat hij bekend is het ineens zoveel erger?:')

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het een te makkelijke uitweg... 2 kinderen en een vrouw achterlaten :S

Hij is nu verlost van alles maar z'n nabestaande zitten met het verdriet..
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 7 oktober 2010 om 18:49:
Gast wat ga je erover door ?

Kende jij hem was jij erbij enz, nee dus hou er aub over op

Nee ik vraag he me nu ook nog af, en als ik erbij was of hem kende had ik die vraag niet gehad
....Nee...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op donderdag 7 oktober 2010 om 19:01:
je leeft in een waanwereld einstein

Nee daar leven jullie juist in. Ik ben er om jullie de waarheid te onderwijzen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 7 oktober 2010 om 16:33:
En dan ook echt R.I.P met een fantastisch bloemetje erbij, en eronder; eigenlijk wel egoistisch hoor

Als hij zo erg in de knoop zat dat dit echt z'n enige uitweg zou kunnen zijn, dan hoop ik idd dat hij nu zijn rust heeft gevonden ja..

Maar persoonlijk vind ik het idd egoïstisch. En niet omdat ik kortzicht o.i.d. ben of dat ik als ik het een x zelf meemaakte anders zou praten.

Waarschuw beheerder
donateur
Toch wel kippenvel nu hoor @ boulevard

Waarschuw beheerder
-1

gast aub!!! pffff :aai:
Uitspraak van Gabriel Batistuta op donderdag 7 oktober 2010 om 19:27:
Whehe Daan

echt he:D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 19:14:
Nee daar leven jullie juist in. Ik ben er om jullie de waarheid te onderwijzen.

:lol: einstein de alwetende is gearriveerd
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 19:04:
Plegen zo vaak mensen zelfmoord, alleen omdat hij bekend is het ineens zoveel erger?

Misschien goed dat mensen eens wat nadenken over dit onderwerp, aangezien het doodsoorzaak nummer 1 is onder knullen van jouw leeftijd. Omdat er nog altijd een enorm taboe op heerst en dat de problemen alleen maar erger maakt. Omdat er nog steeds tienduizenden mensen als kippen zonder koppen hun mening lopen te verknodige en oordelen lopen te vellen zonder enig begrip of inlevingsvermogen.

Stel jezelf eens even voor dat een geliefde van je kapot gaat van binnen. Dat je iemand dag in dag uit pijn ziet lijden. Dat iemand zo in de war raakt dat 'ie zelfs denkt dat 'ie jou alleen maar ellende oplevert. Dat jij en z'n andere geliefden eigenlijk de enige reden zijn waarom 'ie nog overeind staat, maar dat dat voelt als 'beslag leggen op' want 'ik maak het hen alleen maar moeilijker, ik ben waardeloos, ze verdienen beter'...

Stel je voor dat jij zo iemand bent en die geliefde van je maakt de keuze die voor hem de enige is die nog bestaat, omdat er simpelweg niets anders meer is in zijn hoofd.

Wat zou jij dan liever horen?

'Ik hoop dat je geliefde nu rust gevonden heeft en ik wens je sterkte'

of

'Je vent was een lafe zak, het is verdiend dat 'ie dood is, ik wil Oh Oh Cherso kijken, maar oja, wel succes voor jullie, vrouw en kinderen'

Hoe fucking typisch is het dat iedereen die nu aan het woord komt vandaag van z'n nabestaanden, van de mensen die 'm na stonden, dat NIEMAND hem een klootzak noemt, dat mensen het misschien niet begrijpen maar wel accepteren, dat ze het vooral heel erg vinden dat 'ie zo diep zat en zoveel pijn had...

En dat de helft van het fucking volk loopt te roepen wat een teringhond hij was??? Worden mensen de laatste jaren geboren zonder empathische vermogens ofzo? Of zonder verstand?

Echt, met alle reacties van vandaag is maar weer eens mooi geschetst in wat voor maatschappij we leven. Maakt ineens een stuk makkelijke te begrijpen waarom zoveel mensen zelfmoord plegen. Om ziek van te worden.

Laat dit topic maar mooi even sticky zijn en mensen zich eens even inleven in een ander, in plaats van op de voorste rij te willen zitten met hun veroordelingen. Fuck that!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 7 oktober 2010 om 19:46:
Misschien goed dat mensen eens wat nadenken over dit onderwerp, aangezien het doodsoorzaak nummer 1 is onder knullen van jouw leeftijd. Omdat er nog altijd een enorm taboe op heerst en dat de problemen alleen maar erger maakt. Omdat er nog steeds tienduizenden mensen als kippen zonder koppen hun mening lopen te verknodige en oordelen lopen te vellen zonder enig empathisch vermogen.

Stel jezelf eens even voor dat een geliefde van je kapot gaat van binnen. Dat je iemand dag in dag uit pijn ziet lijden. Dat iemand zo in de war raakt dat 'ie zelfs denkt dat 'ie jou alleen maar ellende oplevert. Dat jij en z'n andere geliefden eigenlijk de enige reden zijn waarom 'ie nog overeind staat, maar dat dat voelt als 'beslag leggen op' want 'ik maak het hen alleen maar moeilijker, ik ben waardeloos, ze verdienen beter'...

Stel je voor dat jij zo iemand bent en die geliefde van je maakt de keuze die voor hem de enige is die nog bestaat, omdat er simpelweg niets anders meer is in zijn hoofd.

Wat zou jij dan liever horen?

'Ik hoop dat je geliefde nu rust gevonden heeft en ik wens je sterkte'

of

'Je vent was een lafe zak, het is verdiend dat 'ie dood is, ik wil Oh Oh Cherso kijken, maar oja, wel succes voor jullie, vrouw en kinderen'

Hoe fucking typisch is het dat iedereen die nu aan het woord komt vandaag van z'n nabestaanden, van de mensen die 'm na stonden, dat NIEMAND hem een klootzak noemt, dat mensen het misschien niet begrijpen maar wel accepteren, dat ze het vooral heel erg vinden dat 'ie zo diep zat en zoveel pijn had...

En dat de helft van het fucking volk loopt te roepen wat een teringhond hij was??? Worden mensen de laatste jaren geboren zonder empathische vermogens ofzo?

Echt, met alle reacties van vandaag is maar weer eens mooi geschetst in wat voor maatschappij we leven. Maakt ineens een stuk makkelijke te begrijpen waarom zoveel mensen zelfmoord plegen. Om ziek van te worden.

Laat dit topic maar mooi even sticky zijn en mensen zich eens even inleven in een ander, in plaats van op de voorste rij te willen zitten met hun veroordelingen. Fuck that!

Ik begrijp helemaal je punt, ik heb al 5 bekenden en een hele goede vriend door zelfmoord verloren, maar omdat het een bekende is wordt dit topic sticky gemaakt, dat is natuurlijk onzinnig.

De discussie is prima ik snap je achterliggende gedachte alleen ik vind de oorzaak jammer.
Waarschuw beheerder
Vind je vaak een moraalridder eerste klas, maar dit is mooi gesproken ;) :flower:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 19:48:
Ik begrijp helemaal je punt, ik heb al 5 bekenden en een hele goede vriend door zelfmoord verloren, maar omdat het een bekende is wordt dit topic sticky gemaakt, dat is natuurlijk onzinnig.

De discussie is prima ik snap je achterliggende gedachte alleen ik vind de oorzaak jammer.

Tja, toen mijn oma doodging was er ook geen topic en toen Michael Jackson stierf wel. Zo werkt de wereld nu eenmaal en dat lijkt me ook vrij logisch. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd zijn. mensen vereenzelvigen zich makkelijkermet iemand die ze 'kennen', al is het maar via tv.

Juist als je er mensen aan verloren hebt en het dus van dichtbij hebt meegemaakt kan ik me eerder voorstellen dat je denkt 'nu gaat het kuddevolk misschien tenminste eens een keer nadenken'.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 7 oktober 2010 om 19:59:
Tja, toen mijn oma doodging was er ook geen topic en toen Michael Jackson stierf wel. Zo werkt de wereld nu eenmaal en dat lijkt me ook vrij logisch. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd zijn. mensen vereenzelvigen zich makkelijkermet iemand die ze 'kennen', al is het maar via tv.

Juist als je er mensen aan verloren hebt en het dus van dichtbij hebt meegemaakt kan ik me eerder voorstellen dat je denkt 'nu gaat het kuddevolk misschien tenminste eens een keer nadenken'.

Schijnbaar moeten een aantal het eerst van dichtbij meemaken om zoiets te beseffen.

Helaas

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
R.I.P. Antonie Kamerling!!

Aan iedereen die zo makkelijk praten heeft, lees dit!

Ik ken iemand van vroeger die is alles kwijtgeraakt door zijn depressies!
Zijn baan, zijn auto, zijn vrienden en zijn vriendin
Ze vrienden kwijt omdat hij ze niet meer wilde zien...
Zijn vriendin kwijt omdat die niet meer kon leven met hem!
Zijn baan omdat hij met niemand meer kon communiceren.
Zijn auto heeft hij moeten inleveren!
Gaat nooit meer uit, zit in het weekend altijd thuis
En dat allemaal uit schaamte

Had alles goed voor elkaar tot een paar jaar geleden.
Nu is hij arbeidsongeschikt en woont op een huurflatje.
De enige met wie hij contact heeft zijn zijn ouders...

En dan zijn er nog mensen die hém een slappeling vinden ook, omdat hij alles verkloot, is dat dan wat je wil?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 oktober 2010 om 20:07:
En dan zijn er nog mensen die hém een slappeling vinden ook, omdat hij alles verkloot, is dat dan wat je wil?

Ligt eraan hoe zijn vriendin eruit zag, hoe zijn vrienden waren, en wat voor auto en baan hij had

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 oktober 2010 om 20:07:

ja of je staat op een ochtend op, gaat naar de sportschool maakt wat sociale contacten. Zoekt een hobby of iets waarin je heel goed bent en krijg erkenning voor je ding zodat je eigenwaarde groeit.

Je bent de baas van je eigen werled man, maak der wat van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *david op donderdag 7 oktober 2010 om 11:22:
echt he, het is en blijft zwak! hij was depressief omdat hij hard moest werken, we hebben allemaal welleens kut momenten en voelen we ons depressief!

:S :frusty:

Je zou denken dat juist omdat je geen flauw idee hebt wat er wel niet in je om moet gaan om zelfmoord te plegen, dat mensen niet van die kortzichtige opmerkingen maken. Maar iedereen weet het weer beter.

Waarschuw beheerder

Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt maar vind het toch wel heel dubbel. Natuurlijk is het erg en het is idd zo het nog enigszins een 'taboe' is. Ik snap je stukje ook en ben het ook wel met je eens, maar ik blijf erbij dat ik veel gevallen van zelfmoord toch een egoïstsche actie vindt. Zeker in het geval als je een gezin, met kinderen, achterlaat.
Of in dit geval hij er alles aan gedaan heeft weet natuurlijk niemand, maar het lijkt me wel dat dit een weloverwogen beslissing is. Feit blijft dat hij het voor zichzelf heeft gedaan, en niet voor iemand anders. En daarbij laat hij wel mensen die veel van he houden achter. Vandaar dat ik het wel egoïstisch vindt.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 20:23:
Feit blijft dat hij het voor zichzelf heeft gedaan, en niet voor iemand anders

Als je denkt een ander alleen tot last te zijn en dat ze beter af zijn zonder jou, doe je het niet puur uit egoistische motieven he.

Weet het ook allemaal niet, pleeg niet zo vaak zelfmoord ;)
Waarschuw beheerder
Feit blijft dat hij het voor zichzelf heeft gedaan, en niet voor iemand anders.

Dat zeg jij. Maar WEET je dat? Kan jij in iemands hoofd kijken? Kan jij erbij dat iemand misschien juist wel denkt 'ik bezorg anderen alleen maar last en ik kap ermee JUIST om hen te ontzien'?

Waarschuw beheerder
Feit blijft dat hij het voor zichzelf heeft gedaan, en niet voor iemand anders.

Misschien vond hij wel dat zijn gezin hem niet meer verdiende? Dat ze beter af zijn zonder hem? Dat hij te lastig was?

Je weet helemaal niks, dus dan doe ook zoiets niet af als feit.

Waarschuw beheerder
+1-1
Bijft een gevalletje van geen verantwoording nemen: Hij heeft een gezin, dan doe je dat niet, klaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JANINE. op donderdag 7 oktober 2010 om 18:47:
Noem het maar makkelijk!

Zwaar kortzichtig allemaal. Je hoeft toch niet zelf geestesziek te zijn om te kunnen snappen wat dit met iemand anders kan doen?? JUIST als je een gezinnetje achterlaat, kan je nagaan hoe erg je in de knoop zit als je dan toch niet verder kunt leven. Mensen die dit doen zijn al zo ver heen.. Makkelijk geblaat allemaal van 'moet je maar hulp zoeken'. Tering, iedereen is anders, en je weet nou eenmaal nooit wat er in iemand omgaat. En als je ECHT in de war bent is hulp zoeken echt een grote drempel, ALS je al inziet dat je het nodig hebt.

Heel erg voor de nabestaanden.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 7 oktober 2010 om 20:29:
Dat zeg jij. Maar WEET je dat? Kan jij in iemands hoofd kijken? Kan jij erbij dat iemand misschien juist wel denkt 'ik bezorg anderen alleen maar last en ik kap ermee JUIST om hen te ontzien'?

ben het niet vaak met een admin eens...

maar sws, simpel altijd om iemand die zelfmoord heeft gepleegd maar egoïst te noemen
zo iemand is van binnen zodanig verpest dat ie niet eens meer rekening kan houden met wat anderen willen, denk ik
anders zouden ze dat wel doen lijkt me
sommige willen nou eenmaal te graag dood dat ze alleen nog maar eraan kunnen denken om het te doen
Waarschuw beheerder
+1

Dat is zo :yes:
Zie je nu met hyves, iedereen is in shock omdat hij zelfmoord gepleegd hebt :S
Geloof me niemand kent um persoonlijk :vaag:

Ieder z'n mening, maar laten we er geen tmf zeikchat van maken
Tis allemaal al erg genoeg dat zulke dingen gebeuren :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 20:36:
Bijft een gevalletje van geen verantwoording nemen: Hij heeft een gezin, dan doe je dat niet, klaar.

Misschien was ie wel zo ver heen dat dit júíst het meest verantwoorde was...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik schrok wel toen ik het hoorde.

Toch blijf ik 't een egoïstische daad vinden.

Hoorde dat hij 't in huis had gedaan? Dat vind ik dan wel 'n verschrikkelijke actie. :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 7 oktober 2010 om 19:13:
Nee ik vraag he me nu ook nog af, en als ik erbij was of hem kende had ik die vraag niet gehad
....Nee...

Antwoord wete je nu dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt typtering. :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 7 oktober 2010 om 20:39:
ben het niet vaak met een admin eens...

Ik ben geen admin ;) Ik zet me af en toe in voor de Interview sectie, hopelijk binnenkort weer wat vaker!
Waarschuw beheerder

Staat dat ergens in een manuscript 'Zo hoort U te Leven en Anders niet' wat je krijgt uitgereikt bij je geboorte? Of is dat zo in JOUW realiteit, jouw waarheid?

Waarschuw beheerder
Dat klopt idd, ik kan niet voor anderen spreken, IK vind het laf en de ultieme vlucht voor zijn problemen.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 7 oktober 2010 om 20:45:
Staat dat ergens in een manuscript 'Zo hoort U te Leven en Anders niet' wat je krijgt uitgereikt bij je geboorte? Of is dat zo in JOUW realiteit, jouw waarheid?

Precies...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kiets op donderdag 7 oktober 2010 om 20:42:
Hoorde dat hij 't in huis had gedaan? Dat vind ik dan wel 'n verschrikkelijke actie.

Misschien was 'ie wel hartstikke psychotisch. Als mensen in staat zijn hun kind van het dak van de Bijenkorf te gooien zegt dat al genoeg over wat de menselijke geest met je kan doen denk ik. Al zolang als we op aarde zijn proberen we onszelf, ons eigen gedrag en ons eigen denken te begrijpen en we weten best wel wat, maar vooral ook heel veel NIET.

Of 'ie zich nou verhangen heeft in huis, voor een trein is gesprongen, een kuil heeft gegraven in het bos en daarin is gaan liggen afwachten op het einde het maakt hem niet meer of minder dood. Waarom zouden we die details willen weten? De familie heeft naar buiten gebracht dat hij zichzelf van het leven beroofd heeft en dat 'ie aan heftige depressies leed. Dat het op is. Meer hoeven we niet te weten.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Komt Isa in hoes, heb je Antonnie in de kamerling.
:x

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 7 oktober 2010 om 20:51:
ls mensen in staat zijn hun kind van het dak van de Bijenkorf te gooien zegt dat al genoeg over wat de menselijke geest met je kan doen denk ik.

uhhhhhh die meidje was alleen staande mishandelde moeder !

peter kelder had alles :S leuke meidje,jonge kinderen, etc etc
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 20:48:
Dat klopt idd, ik kan niet voor anderen spreken, IK vind het laf en de ultieme vlucht voor zijn problemen.

Ok, dan klinkt het al anders. En iedereen heeft recht op z'n mening. En je proberen voor te stellen dat iemand tot zo'n daad overgaat is voor jou ws. net zo moeilijk en onbegrijpelijk als dat het voor mij is om me voor te stellen dat mensen zo kunnen denken als jij ;)

Ieder mens is aders. Ieder mens maakt andere dingen mee en iedereen gaat daar anders mee om. Iedereen heeft een andere draagkracht. Denk dat het belangrijkste in deze wereld is dat dit we zoveel mogelijk proberen te begrijpen, respecteren en er rekening mee houden.
Waarschuw beheerder
donateur

Eensch. Ontzettend triest voor vrouw en kinders! Sterkte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van John G. op donderdag 7 oktober 2010 om 20:51:

niet omdat het over een dooie gaat maar dit slaat echt nergens op gast :gaap:

moest het grappig zijn of wat?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op donderdag 7 oktober 2010 om 20:55:
Uitspraak van John G. op donderdag 7 oktober 2010 om 20:51:

niet omdat het over een dooie gaat maar dit slaat echt nergens op gast

Sorry ,wist niet dat je zo goed bevriend was met hem :aai:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van John G. op donderdag 7 oktober 2010 om 20:57:
wist niet

je weet zoveel niet, minpunt (k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van THP op donderdag 7 oktober 2010 om 20:55:
niet omdat het over een dooie gaat maar dit slaat echt nergens op gast

En dit dan?

Uitspraak van THP op donderdag 7 oktober 2010 om 17:18:
liever hij dan ik

:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 20:12:
ja of je staat op een ochtend op, gaat naar de sportschool maakt wat sociale contacten. Zoekt een hobby of iets waarin je heel goed bent en krijg erkenning voor je ding zodat je eigenwaarde groeit.

Je bent de baas van je eigen werled man, maak der wat van.

Jij bent echt een kneus :loser:
Jij begrijpt er echt helemaal niks van :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 oktober 2010 om 21:07:
Jij bent echt een kneus

ik zit niet in mijn eentje in een flatje. Plus dat als ik iemand kende die het zo zwaar had zou ik iig bij hem op bezoek gaan.

wie is nu de kneus dan?