Partyflock

Forumonderwerp · 1103712
Waarschuw beheerder
+2-7
Acteur Antonie Kamerling (44) is in de nacht van woensdag op donderdag overleden, meldt De Telegraaf..

bron:www.detelegraaf.nl

RIP Antonie :cry:

AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.

''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.

"In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice. "De familie vraagt respect voor het enorme verdriet en verzoekt de media tot uiterste terughoudendheid.''

Loopbaan

Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De Kleine Blonde Dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.

Onder de artiestennaam Hero scoorde hij in 1997 een nummer één-hit met het nummer Toen Ik Je Zag, geschreven door Guus Meeuwis. De acteur speelde verder nog in de televisieseries Windkracht 10 (1996), Onderweg naar Morgen (2005) en Voetbalvrouwen (2008).

In 2011 zou Kamerling verschijnen in de musical Herinnert U Zich Deze Nog?!. Ook zou hij opnieuw te zien zijn als Hero in de opvolger van All Stars: Old Stars.

Bron: http://www.nu.nl/achterklap/2350712/antonie-kamerling-overleden.html
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1-1
Hoe moeilijk is het nou om ff een bericht te kopieren en te plakken. Wou je zo graag de eerste zijn die het op pf neerzet?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 10:35:
http://www.nu.nl/achterklap/2350712/antonie-kamerling-overleden.html

thnQ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 10:59:
hij was toch wel 1 van de gezichten van het begin van de commerciele tv. We zijn allemaal met hem opgegroeid, volgens mij keek heel nederland naar GTST

:bloos: Kon m alleen van All Stars...

Maar toch, bekende vrouw, twee kinderen, kan je niet voorstellen dat zo iemand het toch zo slecht moet hebben gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
hij was toch wel 1 van de gezichten van het begin van de commerciele tv. We zijn allemaal met hem opgegroeid, volgens mij keek heel nederland naar GTST.

dat is ook wel zo :jaja:

en wie kent deze niet (L)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hij was toch wel 1 van de gezichten van het begin van de commerciele tv. We zijn allemaal met hem opgegroeid, volgens mij keek heel nederland naar GTST.

Toen stond hij al in de schaduw van Arrrrrrnie..

Maar goed, ondanks dat 'ie zn vrouw en 2 kinderen in de steek laat RIP!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
"Ik was geen vader, geen partner en voor mezelf was ik er ook niet meer", aldus Kamerling in het tijdschrift.
"Ik heb een paar keer een grote dip gehad. Depressief wil ik niet zeggen, eerder een diep dal.
Maar als je het overleeft: 'it makes you stronger'.

Alles wat ik heb, waardeer ik meer."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij keek heel nederland naar GTST.

Heel nederland met een (toekomstige) cupmaat ja..

OT: RIP voor deze man
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op donderdag 7 oktober 2010 om 10:54:
en ik denk niet dat moeder en kids onbezorgd achterblijven.. die hebben niks te klagen, buiten het feit dat vader er niet meer is

Ik denk dat al dat geld hun op dit moment gestolen kan worden. Bijzondere momenten zoals een diploma uitreiking/huwelijk etc zonder je vader moeten doen blijft moeilijk en daar kan geen geld in de wereld tegenop.
Waarschuw beheerder
donateur
tja nu is die kleine blonde dood

Uitspraak van DanM op donderdag 7 oktober 2010 om 10:54:
Allemaal in goed overleg gegaan als ik de diverse media mag geloven,

Dude.. in goed overleg? hoe zie je dat voor je?

Jongens, sorry pappa moet jullie ff wat vertellen.. pappa ziet t niet meer zitten, maar dat ligt niet aan jullie hoor..ofja toch een beetje, maar t is niet de hoofdrede... papa gaat er een eind aan maken ok? niet huilen,nergens vor nodig.. kusje er op en weer lekker verder spelen ok?

nou doei!

:')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 7 oktober 2010 om 11:03:
Kon m alleen van All Stars...

je bent ook iets jonger :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 11:16:
je bent ook iets jonger

Ik ben nog jonger en ken m van de kleine blonde dood, GTST alles..
heeft dus niet veel met leeftijd te maken knul
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vaag, vrijdag was in gtst de koning die 20 jaar bestond, en daar stonden ze stil bij de mensen die er niet meer zijn: Guusje Nederhorst, Frederique Huydts en Wik Jongsma...

Nog geen week later kunnen ze weer 1 aan het plaatje toevoegen...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Forze op donderdag 7 oktober 2010 om 11:13:

Jongens, sorry pappa moet jullie ff wat vertellen.. pappa ziet t niet meer zitten, maar dat ligt niet aan jullie hoor..ofja toch een beetje, maar t is niet de hoofdrede... papa gaat er een eind aan maken ok? niet huilen,nergens vor nodig.. kusje er op en weer lekker verder spelen ok?

nou doei!

echt he, het is en blijft zwak! hij was depressief omdat hij hard moest werken, we hebben allemaal welleens kut momenten en voelen we ons depressief!

oke iedereen gaat daar met ze eigen manier mee om, maar om daar je familie voor in de steek te laten, sorry maar dan vind ik je gewoon laf...
Waarschuw beheerder
+1
kansloos om je vrouw en je kinderen zo achter te laten..
niet 1 leven kapot.. maar 4

:no:
Waarschuw beheerder
Peter Kelder die illegale zenders in van alles bouwde :D

Goede acteur die in de Kleine Blonde Dood liet zien dat hij meer dan een soapie was. Zonde, maar eigen keus.
Waarschuw beheerder
Schrik ook echt van dit nieuws zeg..
Vond hem samen met Isa altijd wel een happy couple lijken. Ze waren in elk geval nooit mikpunt van de roddelpers, over huwelijksproblemen enz.
Niet dat ik de roddelpers nou zo gevolgd heb...

Maar had dit in elk geval niet verwacht.
Ik snap ook idd niet hoe je je vrouw en kinderen achter kunt laten. Hoe oud zijn zn kids?

RIP.. :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij keek heel nederland naar GTST.

alsjeblieft zeg :dood:

Spijkerhoek _O_ dat was tenminste nog leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *david op donderdag 7 oktober 2010 om 11:22:
echt he, het is en blijft zwak! hij was depressief omdat hij hard moest werken, we hebben allemaal welleens kut momenten en voelen we ons depressief!

oke iedereen gaat daar met ze eigen manier mee om, maar om daar je familie voor in de steek te laten, sorry maar dan vind ik je gewoon laf...

Niks an toe te voegen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Forze op donderdag 7 oktober 2010 om 11:13:

nou doei!

blijkbaar wel dus (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het blijft vreemd dat mensen die het ogenschijnlijk best leuk voor elkaar hebben, toch het leven uit kunnen en willen stappen. Zijn zelfmoord is in dit geval ook moord op zijn vrouw en 2 kids. Ik hoop dat z'n vrouw het kan begrijpen en uit kan leggen aan de kids, want niemand begrijpt dit :/
Waarschuw beheerder
Echt egoïstisch om je vrouw en kinderen zo achter te laten zeg.
Waarschuw beheerder
donateur
opvallend dat iedereen weer zijn oordeel klaar heeft terwijl niemand zijn situatie echt kende :/
menig mens durft niet uit het leven te stappen maar noemt het wel laf als iemand anders het doet :x
ik vind het pas laf om iemand op deze aardkloot te houden die hier niet kan aarde omdat andere anders verdriet hebben.

soms is het beter geen vader te hebben dan een vader die geen vader kan zijn...
kids weten nu iig waar ze aan toe zijn.
met een depressieve vader weet je dat nooit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 7 oktober 2010 om 11:36:
opvallend dat iedereen weer zijn oordeel klaar heeft terwijl niemand zijn situatie echt kende
menig mens durft niet uit het leven te stappen maar noemt het wel laf als iemand anders het doet
ik vind het pas laf om iemand op deze aardkloot te houden die hier niet kan aarden omdat andere anders verdriet hebben.

Als je der zo over denkt moet je ook niet aan kinderen beginnen :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 7 oktober 2010 om 11:38:
Als je der zo over denkt moet je ook niet aan kinderen beginnen

Wie zegt dat ie altijd al depressief is geweest dan?
Waarschuw beheerder
donateur
opvallend dat iedereen weer zijn oordeel klaar heeft terwijl niemand zijn situatie echt kende

jij kent zijn situatie dus schijnbaar wel?
Waarschuw beheerder
menig mens durft niet uit het leven te stappen maar noemt het wel laf als iemand anders het doet

wat een verglijking :lol:

ik vind het pas laf om iemand op deze aardkloot te houden die hier niet kan aarde omdat andere anders verdriet hebben.

dus jij denkt dat ze beter af zijn zonder hem, dan met hem?!

gvd :lol:

:X

Waarschuw beheerder
+1

Voor de famieleden is een depressief persoon ook moeilijk om mee om te gaan. Maar lang niet zo moeilijk als de persoon in kwestie die in een depressie zit.

Heb in mijn familiekring meerdere malen van dichtbij mensen in een depressie meegemaakt en door te zien wat ze voelen (of juist niets meer te voelen) kan ik inkomen dat sommige mensen de strijd tegen de depressie verliezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
opvallend dat iedereen weer zijn oordeel klaar heeft terwijl niemand zijn situatie echt kende :/
menig mens durft niet uit het leven te stappen maar noemt het wel laf als iemand anders het doet :x

Tering hey, jij moet je post echt een keer terug lezen :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 65067, 4024}
Waarschuw beheerder
Vind 't behoorlijk gejenk. Zelfmoord in Nederland vind ik een welvaartsprobleem....helemaal voor iemand met zijn knaken... ik zeg midlifecrisis.

Denk anders dat de tekst van "toen ik jou zag" nu wel; heel erg op zijn naasten slaat....
"je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet".

Je depressies kunnen nog zo groot zijn, je hebt hier de middelen om er iets aan te doen...

Nogmaals.... midlifecrisis! Heeft ie zich verhangen eigenlijk? dan wilde hij misschien bij de lokale hangjongeren horen.... of was ie aan de "hero"?

En o ja..... menig mens is te laf om te leven, heb je 't wel eens zo bekeken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 7 oktober 2010 om 11:24:
Vond hem samen met Isa altijd wel een happy couple lijken.

k vond t echt hippies, beetje in t straatje giel beelen enzo

Waarschuw beheerder
:| :(

Rip :bah:

Waarschuw beheerder
Allemaal leuk en aardig maar als je 2 kinderen op de wereld hebt gezet stap je er never nooit niet tussentijds uit, tenzij terminaal.

Ik ben ook weleens depri, meestal op dinsdagen, maar dan stap ik er toch ook niet uit 8)

Waarschuw beheerder
donateur
:'( r.i.p.

Mijn idool is niet meer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *david op donderdag 7 oktober 2010 om 11:22:

Wel eens in een echte diepe depressie gezeten? Dat heeft niets meer te maken met kutmomenten of in een dip zitten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 7 oktober 2010 om 11:38:
Als je der zo over denkt moet je ook niet aan kinderen beginnen :bye:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 11:40:

idd.

Uitspraak van Rob. op donderdag 7 oktober 2010 om 11:40:
jij kent zijn situatie dus schijnbaar wel?

nee maar ik oordeel ook niet en ja ik weet wel hoe het is om een vader te hebben die geen vader kan zijn ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 11:44:
Voor de famieleden is een depressief persoon ook moeilijk om mee om te gaan. Maar lang niet zo moeilijk als de persoon in kwestie die in een depressie zit.

Heb in mijn familiekring meerdere malen van dichtbij mensen in een depressie meegemaakt en door te zien wat ze voelen (of juist niets meer te voelen) kan ik inkomen dat sommige mensen de strijd tegen de depressie verliezen.

juist.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CrystaL* op donderdag 7 oktober 2010 om 11:07:
"Ik was geen vader, geen partner en voor mezelf was ik er ook niet meer", aldus Kamerling in het tijdschrift.
"Ik heb een paar keer een grote dip gehad. Depressief wil ik niet zeggen, eerder een diep dal.
Maar als je het overleeft: 'it makes you stronger'.

Alles wat ik heb, waardeer ik meer."

ja dat stuk heb ik gelezen in de mind..

verschrikkelijk zo jong, en geestelijk zo ziek dat je geen andere weg meer ziet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 11:40:

IK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 11:48:
meestal op dinsdagen, maar dan stap ik er toch ook niet uit

Kijk dan toch regelmatig op de NS site wanneer de eerste trein gaat..8)
Waarschuw beheerder
Die man had gewoon ff een aantal maand tussen de 3e wereld peeps o.i.d. moeten leven, dan waardeer je je eigen leveng een stuk meer.
als iedereen zo dacht die het "zwaar" had dan was er trouwens geen 3e wereld, en favela's e.d. want dan was iedereen daar al naar het hiernamaals vertrokken.
lekker bij den Here op de leut....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 7 oktober 2010 om 11:49:
Wel eens in een echte diepe depressie gezeten? Dat heeft niets meer te maken met kutmomenten of in een dip zitten

heb ik meegemaakt ja :)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van *CrystaL* op donderdag 7 oktober 2010 om 11:56:
Kijk dan toch regelmatig op de NS site wanneer de eerste trein gaat

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 7 oktober 2010 om 11:50:
nee maar ik oordeel ook niet en ja ik weet wel hoe het is om een vader te hebben die geen vader kan zijn

maar had ie volgens jou dan maar beter dood kunnen zijn?

je hebt je ouders niet voor het kiezen idd, maar je kan altijd afstand van iemand nemen als zijn manier van leven je niet bevalt....

en meneer Kamerling is echt niet altijd depressief geweest, de depressiviteit groeit langzaam in je, en hetis een feit dat de mensen die hier aan leiden er zelf vaak een groot aandeel in hebben....
laatste aanpassing