Partyflock

Forumonderwerp · 1103320
6 volgers · 19713x bekeken
Betreft: evenement: A State Of Trance 500, zaterdag 9 april 2011 om 21:00

Waarschuw beheerder
+4
A State Of Trance 500
Brabanthallen, 's-Hertogenbosch
Datum: zaterdag 9 april 2011
Tijd: 22:00 - 7:00
Ticket: €37,50
Verkoop is al begonnen op www.aldaevents.com !

Gisteren bekend gemaakt in the ASOT radio show: ASOT 500 wordt groots gevierd in de Brabanthallen!
De line-up wordt later bekend gemaakt, maar als we Armin mogen geloven wordt het een hele sicke lineup!

Meer informatie: www.astateoftrance.com

Wie is er allemaal van de partij? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 17 maart 2011 om 14:48:
Slecht nieuws voor de treiners onder ons: http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/plan-uw-reis/extra-reisinformatie/#werkzaamheden-tussen-utrecht-en-den-bosch-id

grr #%^&&* NS. dan maar een kaartje met korting kopen om hun wanprestatie te compenseren.
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Het vragen om, en aanbieden van meerij gelegenheden kan in het forum Busreizen & Carpools en voor tickets kun je terecht in het forum Markt
Waarschuw beheerder
ZO gezellig opeens na de opruimacties, ik hoop in ieder geval dat er bereikt is wat "men" wilde bereiken.
Net trouwens nog wat setjes zitten luisteren, Aboven and Beyond zijn ook al meegegaan met de hipster cultuur. Het is een combi van classic trance en de amerikaanse electrohouse style :/

Verdomd lastige keuzes voor de zalen :D
Denk dat het sowieso onderstaande moet worden
Markus Schulz
Cosmic Gate
Aly & Fila
Signum
Myon & Shane 54
Armin van Buuren
Gareth Emery
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zag er ERG VET uit in J'Burg. Heel wat filmpjes op Youtube (nee nog niet verwijderd door Armada Music).

Nog iemand livesets gevonden van afgelopen nacht in Johannesburg ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Kaarten nog niet binnen, hoop ik een weekje van tevoren goedkoop te scoren. :lol: Wil er sowieso wel bijzijn! :honger:

Artiest Ralphie J
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 21 maart 2011 om 11:51:
Kaarten nog niet binnen, hoop ik een weekje van tevoren goedkoop te scoren.

:roflol:

Je snapt het denk ik niet helemaal...uitverkocht = weekje van te voren HEEL DUUR scoren ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 11:55:
HEEL DUUR

En als je nou HEEL VEEL te besteden hebt? Dan maakt dat toch niet uit, haha :)
Waarschuw beheerder
Je snapt het denk ik niet helemaal...uitverkocht = weekje van te voren HEEL DUUR scoren

Of juist niet, ligt er helemaal hoe je het aanpakt. Heb zo al vaak genoeg kaarten gescoord voor een tientje minder. ;)
Waarschuw beheerder
Je snapt het denk ik niet helemaal...uitverkocht = weekje van te voren HEEL DUUR scoren

Laatste dag zelf, in de avond... ook wel eens laat beslist om te gaan naar een feestje. Alleen de stress om nog 2 of meer kaarten te scoren :D maar soms ook wel leuk hoor spontaan een feestje pakken :p
donateur
Uitspraak van Marcell. op maandag 21 maart 2011 om 13:59:
ligt er helemaal hoe je het aanpakt.

Vooral van het aanbod, lijkt me. Vertel anders eens over je speciale aanpak :) Zit hier ook ong. een weekje voor UMF/ASOT500...(Miami)

Uitspraak van Alexander op maandag 21 maart 2011 om 18:19:
Laatste dag zelf, in de avond..

Dat is idd meer garantie op succes dan perse de hele laatste week!
Uitspraak van Alexander op maandag 21 maart 2011 om 18:19:
Alleen de stress om nog 2 of meer kaarten te scoren

Aanwezig hier! En dan ook nog far far away in het buitenland :O

Maar wel voor ASOT 500 en dus ontopic :D
Waarschuw beheerder
+1
Kan niet wachten mensen, ASOT heerst!! :respect:

Waarschuw beheerder
Heb er zin in :woep:
Waarschuw beheerder
Voor mij wordt het als volgt denk ik:

Matzo
Arty/Eco
Tenishia/Estiva
Orjan Nilsen
Above & Beyond
Armin/Sophie Sugar
Robert Nickson/Guiseppe/Gareth Emery (MOEILIJK)
Sean Tyas
Waarschuw beheerder
Hoe ik alle zalen enalle artiesten die ik wel wil zien moet combineren? Ik heb werkelijk geen idee. Veels te veel aanbod aan geweldige artiesten gewoon :)
Waarschuw beheerder
Om vast in the mood te komen...

http://hotfile.com/dl/111514828/5701b89/DJ_Tonie_-_Sjikke_Sessions_1.mp3.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *TuKKeRCoRe* op donderdag 24 maart 2011 om 02:01:
http://hotfile.com/dl/111514828/5701b89/DJ_Tonie_-_Sjikke_Sessions_1.mp3.html

Wat is dat voor een vette artiesten naam :)
donateur
Woooehooeeee morgen erbij in Miami dankzaij Marcus Schössow :D :respect: :lief: :9 :honger: :B) B)

Het kan weer eens niet op :D

Ook veel zin in de Nederlandse editie...maar nu eerst.....Miami edition :D :lief:

Miami; one love (L)
Waarschuw beheerder
donateur
UMF kaartjes volgens mij alleen :)
donateur
Uitspraak van KJP :) | :) Dutchpartypics op zondag 27 maart 2011 om 07:52:
Betaald die ook je flight dan? Dan doe je het echt goed

Alleen de tickets ja. Waren de laatste die die had, meestal alleen gastenlijst plaatsen nl. Vlucht en alles gewoon zelf gedaan, En ja, dat hij 2x hier in Miami draait telde zeker mee om dit te doen, maar het stond sowieso al op de todo list om een keer naar Miami te gaan gedurende deze week. Nu kon het, so let's do it.

Nu opnaar het feest :D
Waarschuw beheerder
Nu al? Je bent er vroeg bij ;)
Ben beniewd hoe de tent is omgebouwd na 2 dagen carl cox
donateur
We waren dan ook derde in de rij :D ASOT 500 Miami :lief: ONE LOVE :lief: :respect: :9

Volgend jaar zeker weer Miami Music Converence/Week. DAMN :lief:

eM :lief: Miami
Waarschuw beheerder
Was erg goed gister, al vanaf t begin knallen in die mega tent!
donateur
Jep :)
Uitspraak van Barry007 op maandag 28 maart 2011 om 15:53:
Was erg goed gister, al vanaf t begin knallen in die mega tent!

Ja, daar staat Marcus Schössow (en ook Alex MORPH die daarna draaide), wel voor :D Op feesten iig party-gerichte sound, radioshow Tone Diary kan alle kanten op:)

Echt super gehad gisteren, al zijn er voor de organisatie nog wel wat leermomentjes van Nederlandse organisaties te pakken. Begreep echter wel dat het de eerste keer was dat het in Bicentennial Park werd gehouden (ipv op Miami Beach ergens) dus dat maakt e.a. wat beter te plaatsen :) Maar je scanapparaten moet je gewoon in orde hebben, zeker als je een feest 3 dagen achter elkaar organiseert. Je hebt gewoon uren de tijd voordat je deuren open gaan, als je eerste DJ's om 12:00 beginnen dan moet het publiek er ook om 12:nulnul voor de neus kunnnen staan. In Nederland gaan de 'poorten' of op tijd open, of al tevoren.

Met een graad of 32 en zon was het prima weer gisteren. Oook was het leuk met internationale/Amerikaanse random mensen even een tijdje op te trekken. Af en toe wat Nederlanders ( in KNVB shirts) tegen gekomen.

Maar ja, wordt beetje oftopic dit he?:P
Of niet?
Vette sets van Marcus, Alex MORPH, Cosmic Gate, Sander van doorn en Gareth Emery.
Ferry kon me niet helemaal 100% bekoren. Armin was leuk maar erg druk toen natuurlijk. ATB kon me wederom, net als op Energy, eigenlijk niet bekoren. Toen met Amerikaan Terry :P and my misses naar de Drum&Bass / Dubstep area gegaan.

Eh, ik hou het ff hierbij, maar ff eten ergens hier:)
Waarschuw beheerder
donateur
fijne aftermovie van ASOT500 Miami:

donateur
Uitspraak van Lainfan op dinsdag 29 maart 2011 om 17:43:
Gaat ook wel eens mis hier hoor

'Zal ongetwijfeld wel eens gebeuren, ik zei ook niet dat het altijd zo is in NL, maar dan heb ik er iig geen last van, of is het niet zo dat de DJ waar ik voor kom op minuut 1 van het festiavl al begint te draaien. Dat was hier wel het geval. Doorgaans gaan in NL de deuren iig wat eerder open dan dat de DJ's beginnen te draaien, half uurtje speling daarin, had hier dan ook handig geweest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lainfan op dinsdag 29 maart 2011 om 17:43:
Gaat ook wel eens mis hier hoor

Met als topper House of Venus Special (okt 2010)......zou om 22:00 uur beginnen, maar pas rond 22:45 gingen de deuren open :[
(en het was koud buiten...)
Dancevalley kan er overigens ook wat van :-X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja, dat was echt schandalig.. helemaal omdat Benjamin Bates al 45 min. voor Jan met de korte achternaam stond te draaien :X
Waarschuw beheerder
nog even geduld.. Zo'n ongelofelijk zin in! :cheer:
miami klinkt geweldig! *plaats op wishlist*
Waarschuw beheerder
Als ik toch één plaatje zou mogen aanvragen bij Armin, zou het zijn Signum - Beyond this world. Draaide hij ook in Miami, echt zo'n geweldig krachtige trancer! :respect:

Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op woensdag 30 maart 2011 om 13:44:
Zo'n ongelofelijk zin in! :cheer:

donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 30 maart 2011 om 11:00:
ja, dat was echt schandalig.. helemaal omdat Benjamin Bates al 45 min. voor Jan met de korte achternaam stond te draaien :X

Nou ja, vul hier Marcus Schössow in en 15-20min, maar verder zelfde verhaal, verder kwamen wij natuurlijk voor én eveneens door :P hem.. dus ja, we wilden dat eerste kwartier ook wel meemaken. En het is niet dat we achteraan in de rij stonden en het daardoor misten ofzo...

...we waren letterlijk de 3e en 4e in de rij :lol: Twee gezellige Amerikaanse dudes voor ons. En later nog een kerel na ons, een kerel van 35 die maar met pensioen is gegaan, omdat ie millionair is. Die gaat naar 3 van de ASOT500 edities :O Dus die komen we allicht in Den Bosch wel weer tegen :)

Nu terug in Amsterdam...

Wat was Miami gaaf :lief: :D :9

Veel DJ's gespot, gezien en gesproken :) incl. Armin btw :)

Volgend jaar weer:D B) (Y)