Partyflock

Forumonderwerp · 1103320
6 volgers · 19495x bekeken
Betreft: evenement: A State Of Trance 500, zaterdag 9 april 2011 om 21:00

Waarschuw beheerder
+4
A State Of Trance 500
Brabanthallen, 's-Hertogenbosch
Datum: zaterdag 9 april 2011
Tijd: 22:00 - 7:00
Ticket: €37,50
Verkoop is al begonnen op www.aldaevents.com !

Gisteren bekend gemaakt in the ASOT radio show: ASOT 500 wordt groots gevierd in de Brabanthallen!
De line-up wordt later bekend gemaakt, maar als we Armin mogen geloven wordt het een hele sicke lineup!

Meer informatie: www.astateoftrance.com

Wie is er allemaal van de partij? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
flink verstoord dag/nacht ritme trouwens, lag om 9.30 in mn bed, om 19.30 er weer uit :p
Waarschuw beheerder
Lag er om 8 uur in, maar kon niet slapen. Heb nog een uur liggen draaien, werd om 13.00 weer wakker. :/ En nu nog steeds wakker...Maar dat komt omdat ik ijshockey moet kijken. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op maandag 11 april 2011 om 01:27:
kreeg te horen van Violetta 'thx, I hated those cheesy vocals ' xD

Heeft een sterk eigen willetje, dat was wel duidelijk. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 11 april 2011 om 02:02:
Heb nog een uur liggen draaien,

je hebt je gear op je bed gezet ;p

Uitspraak van Too Many Daves op maandag 11 april 2011 om 02:50:
sterk eigen willetje

ze is vrij assertief maar daar hou ik wel van :) maar het kan ook wel een beetje doorslaan bij sommigen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op maandag 11 april 2011 om 01:34:
flink verstoord dag/nacht ritme trouwens, lag om 9.30 in mn bed, om 19.30 er weer uit

Haha hier hetzelfde zo maar is proberen te tukken.

Asot was echt een super feestje, onwijs mooie laser shows en perfecte trance ;) Qwa drukte in blue viel het op zich wel mee als je binnen was en na armin had je helemaal lekker de ruimte, toen ging de helft naar huis volgens mij.

Ik kreeg van iemand een bril op en toen leken die lichten en lasers nog mooier en je zag ook meer kleuren en schitteringen,weet iemand misschien waar je die bril kan kopen of wat de naam is van die bril? Was behoorlijk vet namelijk :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timetoparty! op maandag 11 april 2011 om 03:11:
bril

Uitspraak van Timetoparty! op maandag 11 april 2011 om 03:11:
lichten en lasers nog mooier en je zag ook meer kleuren en schitteringen

bedoel je niet toevallig 'pil'?:p laat op de avond, 2 letters verschil..

ff serieus, ik had gewoon zonnebril en daardoor was het contrast hoger, rook enzo werd weggefilterd en de kleuren mooier :)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van KJP :) | :) Dutchpartypics op maandag 11 april 2011 om 08:21:
ge(i)le zaal bedoel je?

Je citeert verkeerd. Ik heb het niet over een gele zaal gehad! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 08:26:
Je citeert verkeerd. Ik heb het niet over een gele zaal gehad!

Er staan toch echt aanhelingstekens tussen gele volgens mij :)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van KJP :) | :) Dutchpartypics op maandag 11 april 2011 om 08:28:
Er staan toch echt aanhelingstekens tussen gele volgens mij :)

Ja klopt, maar zoals jij het citeert staat er nu dat IK dat heb gezegd, maar dat was degene voor mij... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Save Planet Exit op zondag 10 april 2011 om 21:31:
Zelf had ik er ook last van heb het grootste deel van Armin gemist Maar liever gemist dan in paniek in een overvolle zaal onder de voet gelopen door een paniek menigte

wij zijn er gewoon van te voren vanuit gegaan dat we m niet zouden zien draaien.. geen teleurstellingen daardoor en een perfecte nacht gehad!
Waarschuw beheerder
My man of that incredible night: Markus Schulz. Voor mij eigenlijk al jaren de onbetwiste nummer 1 van MIJN trance wereld!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KJP :) | :) Dutchpartypics op maandag 11 april 2011 om 09:39:
Sorry, niet gezien :(

Maakt niet uit, ik vond het alleen wel grappig :roflol:

Maar top om te lezen dat men het zo gezellig heeft gehad! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KJP :) | :) Dutchpartypics op maandag 11 april 2011 om 09:40:
My man of that incredible night: Markus Schulz. Voor mij eigenlijk al jaren de onbetwiste nummer 1 van MIJN trance wereld!

Same here wat een set set die man weer neer vooral dat dit track voorbij kwam van 12. Aerofoil - Caress 2 Impress (Markus Schulz Big Room Reconstruction) gewoon kippevel moment gehad _O_
En Marc Simz super set maar ja kan ook niet anders de dj of terror trance :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aquinox op maandag 11 april 2011 om 01:34:
flink verstoord dag/nacht ritme trouwens, lag om 9.30 in mn bed, om 19.30 er weer uit

ik lag er 10:45 in tot 18:30, ook behoorlijk fckued ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KJP :) | :) Dutchpartypics op maandag 11 april 2011 om 08:21:
ge(i)le zaal

die zaal had wel het geilste geluid ja :) ookal hadden ze de speakers niet helemaal goed geplaatst (direct op de subs, naar buiten toe gericht ipv naar binnen).Zal vast met de bolling van het plafond te maken hebben. De andere zalen vond ik een beetje vies geluid hebben.. brrrrm bbbrrrrrm elke kick. Zaal blauw was wel lekker als je voor de achterste line array staat (beetje in het midden) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 11 april 2011 om 12:27:
ik lag er 10:45 in tot 18:30, ook behoorlijk fckued

haha ja. en nu weer terwijl ik om 4 uur ging tukken weer op iets voor 12'en, best netjes vind ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KJP :) | :) Dutchpartypics op maandag 11 april 2011 om 08:20:
Goh dat je dar MOET kijken. Das wel een straf ja.

Belangrijkste wedstrijd in de Amerikaanse competitie. Ik moest het wel zien ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aquinox op maandag 11 april 2011 om 12:42:
die zaal had wel het geilste geluid ja

vond het in de gele zaal juist het zachtst/slechtst..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 11 april 2011 om 12:56:
vond het in de gele zaal juist het zachtst/slechtst..

Dan was je er duidelijk niet tijdens Myon & Shane 54. De tering wat stond het hard, zelfs met oordopjes in.
Waarschuw beheerder
donateur
klopt, toen stond ik bij Signum ;)
Waarschuw beheerder
Moment van de avond: lichten gaan aan, Tyas stapt van het podium, ik draai me om, staat er een vrouw van 70 met een rollator achter me :|
Waarschuw beheerder
Truelly awesome party. Sound and decors was great, even the small orange stage was pretty cool, Ummet Ozcan really started the party in there with class :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 11 april 2011 om 13:59:
staat er een vrouw van 70 met een rollator achter me

ja, die heb ik ook gezien! :o
Waarschuw beheerder
Saw that old lady too, could have been funny if they had put her in the aftermovie ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb die oude vrouw ook gezien. Te hilarisch!! En wat betreft mijn ritme...ik ben gewoon niet gaan slapen en savonds normale tijd op bed gegaan. Perfect voor mijn ritme!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 11 april 2011 om 13:59:
ik draai me om, staat er een vrouw van 70 met een rollator achter me

:lol: zag ik ook ja, maar geloof niet dat ze al 70 was hoor ;)
Die liep buiten al....ik dacht serieus die is mis :roflol: maar geloof dat ze het erg naar haar zin had binnen!
Trance kent geen leeftijd :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 15:05:
maar geloof dat ze het erg naar haar zin had binnen!

Als ze tot het einde is gebleven zal dat wel...Hoeveel pillen/red bull zal ze op gehad hebben? :lol:
Waarschuw beheerder
Hello all,

inderdaad een ontzettend gaaf feest. Zeker ook de set van Armin. Stond samen met blauwvinger even te wachten voor a state of blue.

En ja in a state of green heb ik de vrouw met de rollator ook gezien. Ze vermaakte zich prima. Zoals lovebug zegt.... trance kent geen leeftijd.
Oh ja, dit 'oudje' is ook tot het einde gebleven hoor....... ;-) So bring on the next party.

Overigens heb/had ik geen moeite met het feit dat er in a state of blue een gereguleerde toegang was. Lijkt me dat veiligheid altijd belangrijker is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thecla op maandag 11 april 2011 om 16:22:
Overigens heb/had ik geen moeite met het feit dat er in a state of blue een gereguleerde toegang was. Lijkt me dat veiligheid altijd belangrijker is.

Eens. Al had de security wel iets vriendelijker mogen zijn. Van die opgepompte gasten die met zijn drieën een meisje van 19 de zaal uit duwen omdat ze een sigaretje staat te roken...Tja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 11 april 2011 om 16:59:
Van die opgepompte gasten die met zijn drieën een meisje van 19 de zaal uit duwen omdat ze een sigaretje staat te roken...Tja...

OK, is misschien overdreven, maar........... het was toch duidelijk genoeg dat er binnen niet gerookt mocht worden. Overigens liepen er ook lekkere minder opgepompte guards rond hoor. ;-) En die waren zeer aardig, hahahahah
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thecla op maandag 11 april 2011 om 17:58:
OK, is misschien overdreven, maar........... het was toch duidelijk genoeg dat er binnen niet gerookt mocht worden. Overigens liepen er ook lekkere minder opgepompte guards rond hoor. ;-) En die waren zeer aardig, hahahahah

Op dit soort feesten is dat rookverbod niet te handhaven. Zeker niet als de rokersruimte zo piepklein is en zo weggestopt dat als je rookt je de halve nacht daar naar toe en terug naar de zaal onderweg bent...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lainfan op maandag 11 april 2011 om 19:31:
Op dit soort feesten is dat rookverbod niet te handhaven

Kan een heel eind met je meegaan, maar helemaal niet handhaven of een beetje. Dan kies ik voor dat laatste gaat er altijd een signaal uit dat ze het wel in de gaten houden he. ;-)
Heb me - hoewel ik zelf niet rook - verder geen moeite mee gehad hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thecla op maandag 11 april 2011 om 20:00:
Kan een heel eind met je meegaan, maar helemaal niet handhaven of een beetje. Dan kies ik voor dat laatste gaat er altijd een signaal uit dat ze het wel in de gaten houden he. ;-)
Heb me - hoewel ik zelf niet rook - verder geen moeite mee gehad hoor.

Ja, je moet niet recht voor een security gast met je sigaret gaan staan zwaaien nee :P
En bij drukke stages let ik ook wel ff op of er mensen om me heen meer roken ipv dat ik de enige ben in 20 meter omtrek ofzo :P Vind ik anders ook zo lullig voor de niet rokers.
Waarschuw beheerder
Gewoonlijk heb ik best veel last van rook (lichte vorm van astma of zo), maar ik had er hier totaal geen last van. Ook niet bij de Blue stage waar handhaving uiteraard onbegonnen werk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Save Planet Exit op zondag 10 april 2011 om 21:31:
Zt wat in maar volgens brandweervoorschriften kun je niet alle 30000 bezoekers die een kaartje hebben gekocht in een zaal proppen. Als er wat gebeurt, zie Love Parade Duisburg 2010.

Helaas heb ik het Love Parade gebeuren nog steeds op mijn netvlies staan, ik weet dus wat er kan gebeuren. Daarom is het naleven van die voorschriften ook zo belangrijk. Daar hoor je ook niet over klagen hoor. Ik kan dat alleen maar toejuichen.

De organisatie had ook gewoon een grotere lokatie kunnen zoeken, of gewoon de 'grote namen' wat moeten verspreiden (danwel tijd-technisch, danwel zaal-technisch). Je weet als organisatie dat wanneer je Markus Schultz, Above & Beyond, en Armin direct achter elkaar in dezelfde zaal laat draaien, dat het druk wordt. Nu werden veel mensen teleurgesteld. En dat is vooral voor mensen die zo gek zijn om vanuit heel Europa naar Den Bosch te komen nogal sneu. ;)

Maar goed, das misschien een puntje waar de organisatie de volgende keer iets beter over moet nadenken. Verder was het gewoon een briljante avond! :respect: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 15:05:
:lol: zag ik ook ja, maar geloof niet dat ze al 70 was hoor ;)

Heb dr ook gezien rond een iir of vier (elk geval na Armin) in de blauwe zaal.... vind het wel wat hebben....
Waarschuw beheerder
SUPERRRR avond gehad.....!!!!
Waarschuw beheerder
Photos A State of Trance 500 Den Bosch @ http://bit.ly/eMr3az Check it out!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van One-O-Eight op maandag 11 april 2011 om 21:23:
Zt wat in maar volgens brandweervoorschriften kun je niet alle 30000 bezoekers die een kaartje hebben gekocht in een zaal proppen. Als er wat gebeurt, zie Love Parade Duisburg 2010.

blablabla, als je eens nagaat hoe weinig ongevallen er al gebeurd zijn op grote evenementen doordat mensen vertrappeld worden, zou je er misschien anders over gaan denken. Duisburg was een evenement met meer dan 1 miljoen mensen in een stad die er volledig niet op voorzien was. Om dit te gaan vergelijken met fuiven of festivals vind ik toch een beetje er over. Zalen afsluiten is kut, maar hier in België splitsen ze zelfs volledige pleinen, je weet maar nooit ... (vb. werchter) Dus Nederland, je weet wat je te wachten staat.

En zo verkloten ze hier alles, in België kan je gewoonweg niet meer uitgaan door de strenge voorschriften overal. Je mag je zaal niet deftig inrichten v de brandweer, het geluidsniveau is stiller dan in mijn douche, alle festivals zijn overdag, het geluid zou nu ook al te luid zijn op de festivals en nu zijn ze erover bezig dit ook aan te pakken.

Maar ja, veiligheid boven alles hé?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van flipperke op dinsdag 12 april 2011 om 12:48:
veiligheid boven alles hé

idd
Waarschuw beheerder

Ja, in dit geval geldt het credo veiligheid boven alles. Dat lijkt me nogal logisch. Dat jij dat niet wilt of kunt snappen heeft vermoedelijk alles te maken met jouw gebrek aan intelligentie en/of inlevingsvermogen. En jouw hersenloze gewauwel doet dat vermoeden ook wel bevestigen.

Ik hoop nooit meer zoiets te zien als wat ik daar in Duisburg heb zien gebeuren en ik durf met enige stelligheid te beweren dat de mensen die daar zelf in die massa stonden het ook niet nog een keertje willen ondervinden. Als daar zalen voor afgesloten moeten worden, so be it! Over veiligheid kan in een situatie als deze niet worden onderhandeld. De organisatie van feesten moet dus andere oplossingen zoeken voor dit probleem (bv. spreiding, grotere lokatie)

Ik was al nooit zo gek op grote massa's, maar sinds de LP is dat helemaal klaar. Ik sta dus nooit meer in het midden van de zaal of bij een podium, maar altijd bij een nooduitgang in de buurt. Gelukkig zijn die er, door onze strenge veiligheidsvoorschriften, genoeg! (Y)

het geluidsniveau is stiller dan in mijn douche, alle festivals zijn overdag, het geluid zou nu ook al te luid zijn op de festivals en nu zijn ze erover bezig dit ook aan te pakken.

Dat heeft niks met veiligheid te maken... :facepalm:

Maar goed, je bent Belg, ik zal het je niet kwalijk nemen :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Beter laat dan nooit o:)

Maar ik heb echt een super nacht gehad :cheer:
eindelijk na bijna twee jaar weer eens een echt goed groot trance feest. Dat was eff geleden voor mij.
Schulz, armin, Aly en Fila, john o'callagan. allemaal top.

Ivm de verwachte drukte ben ik totaan armin in de bleu gebleven. En vervolgens na de helft van zijn set weg gegaan omdat ik Aly en fila wilde zien.
Van de rijen voor de bleu die afgesloten was etc heb ik zelf niet veel gezien maar wel gehoord van mensen die er niet in konden.
De toeloop bij armin is toch wel erg groot. Ze kunnen beter een stadionfeest organiseren voor Armin en aantal andere grote trance namen.

Onderaan de streep bestaat veiligheid natuurlijk niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 10 april 2011 om 17:13:
Sean Tyas
04. New Order - Blue Monday (ID Remix)

Dit is de Kent & Gian Remix, zelfde gasten van die dikke Born Slippy remix :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je dan toevallig ook die ID-ID van Tyas? Beetje zo'n opgebroken beat met een mega basslijn.
Waarschuw beheerder
ik zal hem nog even in de set opnieuw luisteren, ik denk het zelf nog niet, ik vond die track twee, beetje acid/hardtrance met rocksausje echt gruwelijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venusss op zaterdag 9 april 2011 om 09:15:
man met de rocker-look

Ik vind hem wel iets weghebben van de stereotype trucker :p
donateur
Hij doet ook flink toeren per wagen ipv vliegen, volgens mij is ie van Miami druk tourend richting westkust gereden..