Partyflock

Forumonderwerp · 1102253
Poll, geopend op donderdag 16 september 2010, looptijd van 5563.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Fifa 11 of PES 11

10157%
Fifa 11
5430%
Pes 11
158%
Ik twijvel nog
84%
Blijf het met mijn 10 versie doen

Nu bijde demo's uit zijn.. wat gaat het dit jaar worden??
laatste aanpassing
die W.E.N.B option file dacht ik.
dat was de eerste

Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 9 november 2010 om 11:02:
welke raad je aan als je nog geen option file hebt gedownload?

Dan zou ik wachten op Daymos 1.5.
Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 9 november 2010 om 11:02:
welke option file heeft ook de meeste transfers?
welke raad je aan als je nog geen option file hebt gedownload

ik zou idd die van WENB + Cduin kiezen dus die link die ik heb gepost. Anders is er 1 van Moessa op http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81146 en die is alleen niet compatible met laatste dlc + download content. Maar kan je volgens mij wel zelf updaten met de updates door (als je de dlc hebt) je systeemdata te verwijderen en dan alles te downloaden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 november 2010 om 13:12:
Dan zou ik wachten op Daymos 1.5.

wat zit hierin dan en waar is er iets van te vinden??

aaah das Xbox, geen PS3 ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van Punaners op dinsdag 9 november 2010 om 13:39:
aaah das Xbox, geen PS3

Ah, niet over nagedacht eerlijk gezegd.

Voor de PS3 weet ik het niet.
Gasten,

wegens verhuizing(en) kan ik niet online met me ps3.

Hoe kan ik die patche's en updates nu instaleren voor Pro?
Heeft iemand een link voor me waar het (in het NL) wordt uitgelegd.
welke updates? 1.1 bedoel je?
die had ik gedownload van een nieuwsgroep

patches heeft konamityo al een paar keer uitgelegd
Ok, patches ga ik idd wel uitkomen zie ik ja, sorry...

Maar hoe instaleer je die update dan (ik download ook via nieuwsgroepen dus daar kom ik wel uit)
(en updat 1.1??? Op internet hebben ze het allemaal over 1.02, als meest recente)
laatste aanpassing
ik kan hem niet meer vinden op nzb sites..
mss dat ik hem thuis nog heb
makkelijkste is toch gewoon je wireless connectie gebruiken op je ps3
er is vast wel ergens een open netwerk? en anders kun je met je mobiel tetheren?
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 6 december 2010 om 16:53:
makkelijkste is toch gewoon je wireless connectie gebruiken op je ps3
er is vast wel ergens een open netwerk?

:'( Heb ik geprobeerd, max 7% connectie... knalt er gelijk weer uit.

Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 6 december 2010 om 16:53:
en anders kun je met je mobiel tetheren?

:s Nou ben ik geen noob (denk ik ;P ) Maar wtf is dat dan, hahaha....
(heb iPhone + T-mobile zakelijk overigens, misschien dat dat je helpt met je antwoord... :D )

EDIT; google is my friend ;)... snap m al. Alleen snap niet goed hoe ik t moet doen, ff uitdokteren
EDIT 2; T-mobile sucks :/ Maar waar een wil is is een weg http://www.iphoneclub.nl/30276/tethering-voor-alle-netwerken-op-je-iphone/ :p
Gaat lekker zo O:)
laatste aanpassing
hehe.. is het al gelukt? ik heb hier de pes 1.1 update pkg, maar die kun je denk ik alleen installeren als je de ps3 gejailbreakt hebt bedenk ik me net.
laatste aanpassing
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 6 december 2010 om 18:36:
hehe.. is het al gelukt?

:no: ik heb n 3GS (gejailbreakt) met iOS 3.1.3 T-Mobile 500 zakelijk.
Nou schijn je met elk willekeurig abbo tethering aan te kunnen zetten of downloaden > instaleren, behalve t-mobile

Tethering bij iPhones met een T-Mobile-abonnement lijkt helaas voor de meeste gebruikers niet aanwezig te zijn.

Ik wordt echt doodziek van dat kk T-Mobile... blij als dit abbo afgelopen is, neem gelijk een iPhone 4 met Vodafone.

ontopic; wordt dus toch opzoek naar een de meest recente update die te dowloaden is en op USB zetten.
Kijken of ik m dan geïnstaleerd krijg op de PS3. Zo moeilijk moet dat niet zijn denk ik? :s
Ik weet niet trouwens of het jou al gelukt is online te gaan aangezien jouw ps3 gejailbreakt is.
Maar http://ps3jailbreak.nl/algemeen/online-spelen-met-je-jailbreak-ps3/#more-103

;)
ik ken die al.. helaas zitten fifa en pro evo dr niet bij.
maar ik wacht nog even de ontwikkelingen af, ze schijnen nu de interne code gekraakt te hebben, dus kunnen alle firmwares gejailbreakt worden.
ze hadden een paar weken een soort spoof op 3.50 gemaakt, waardoor je gewoon op psn (niet op die andere server die jij net doorlinkte) online kon, maar sony heeft dat gat gedicht.

het is een kat en muis spel, en sony kan dat nooit winnen volgens mij.
Wat dat betreft heb ik geluk dat ik niet meer sinds aug/sep online ben geweest.
Ik heb nog firmware 3.41.
Laat ik ook nog lekker ff zo totdat er dingen concreet zijn.
voor 3 tientjes heb je zo'n usb dongle en kun je 90% gratis spelen.
enige probleem is dat je zonder internet ook die spellen niet van ftd kan halen :P
Voor de games die je alleen offline speelt (voor zover die er nog zijn) is het wel aantrekkelijk uiteraard.
je kan bij fifa niet jezelf wisselen als je career speelt he? mn speler is echt altijd moe maar die kutcoach wilt me perse dr bij hebben :rot: terwijl we al lang kampioen zijn of 8-0 voorstaan ofzo.
ben ik nu de enigste die zich ergert aan fifa 11 hangt constant vast en als ik in een wedstrijd zit en ik wil ff na pauze menu doet doe niks meer :S
geen last van. denk dat je disc dan niet schoon is of er zit een kras op.
ik speel vanaf de harddisk en heb geen last.
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 19 december 2010 om 19:29:
denk dat je disc dan niet schoon is of er zit een kras op.

heb ik al schoongemaakt en er zit geen kras op dus vind best vreemd haha
heb nu online 500 potjes gespeeld maar vind fifa 11 toch een stuk minder dan fifa 10. oke het passen enzo is leuk maar online wordt er alleen maar met de lange bal gespeeld. en dan speelt 90% ook nog met real dus alle lange ballen op ronaldo zijn een kans. ook heb ik het gevoel dat het spel vaak beslissingen voor mij maakt. dus als ik duidelijk de bal een richting geef dat de bal dan alsnog de andere richting op gaat, erg jammer dit.
Uitspraak van Gijsch op woensdag 22 december 2010 om 07:56:
ook heb ik het gevoel dat het spel vaak beslissingen voor mij maakt

haha, welkom bij fifa :lol:

maar bij fifa 10 is dit juist erger dan bij fifa 11. in fifa 10 komen alle ballen aan, ook al schiet je hem met je gezicht naar je eigen doel weg uit de draai, hij komt perfect aan bij de spits.. ALTIJD.
in fifa 11 is dit een stuk minder.

ook kun je bij fifa 10 door bepaalde pass-combinaties altijd op dezelfde manier de verdediging uitspelen, het spel is zo geprogrammeerd dat de verdediger er dan niet aan mag komen indien bepaalde handelingen worden verricht door de aanvallers.

als je van willekeur houdt moet je toch echt bij PES zijn, of alle hulpmiddelen uitzetten in fifa
hebben jullie ook geen last met het online splenen van fifa...bijna nooit iemand met een conectie.......:@

Heb PES 11 maar besteld, Fifa 11 is leuk maar zit niet echt een uitdaging in
ik dacht eerst dat pes 11 leuker zou zijn, maar speel nu toch alleen nog mar fifa 11.
pes 11 is echt sloom.
maar fifa 11 vind ik eigenlijk ook kut :/

al jaren vind ik dat er veel veranderd moet worden, maar de ontwikkelingen blijven uit..

PES binnen, hoe schiet je keer normaal :P

zijn altijd van die laffe schoten terwijl ik meter genoeg indruk ...
R2 en L2 ingedrukt houden.
L2 van ver af geloof ik en R2 van dichtbij

Maar bij mij gaan ze geloof ik juist te snel te hard.

oke en voorzet normaal , hoe doe je dat?!

Bij mij gaan die voorzetten altijd over iedereen heen
is dat niet 1, 2 of 3x op voorzet drukken?
anders is het gewoon niet zo lang de meter vol laten lopen.
Ik schiet bijna standaard met R2, L2 gebruik ik eigenlijk nooit.. als ik buiten de 16 schiet zonder R2 druk ik gewoon kort vierkantje in. Heb wel mooie afstandsgoalsgemaakt met Ibrahimovic. Die heb ik bij VVV in m'n 4de jaar master league haha. Maar ik heb 't nu wel weer een beetje gezien die master league, hoewel PES 2011 me echt zeer zeer vermaakt heeft, in mijn ogen klasses beter dan fifa, terwijl ik fifa 10 wel beter vond dan pes 10. Ook tegen vrienden is weer ouderwets lachen.

Voorzet gewoon 1x rondje meestal, 2 is inderdaad strak hoog en 3 is strak laag. Ik weet niet of je master league doet maar als je net wat nieuwe spelers hebt, hebben die allemaal lage teamplay scores, die moeten altijd even 'wennen', en dan gaan voorzetten/paasjes vaker mis.

Oja en tip, als jullie dit niet al deden: standaard met L1 pasen, dan loopt je speler door en zo kan je mooi een steekbal of lobsteekbal geven. Ik ben nu zo gewend aan L1 pasen dat ik het zelfs met m'n verdedigers doe haha.
laatste aanpassing
dke L1 passes zijn echt te nep vaak :')

ze komen te perfect aan steeds

Heb PES 3x gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt :')
Fifa is meer mijn ding :)
Vandaag weer ff gespeeld, was lang geleden :)

Hoe neem je die fucking pingels bij PES :S
Uitspraak van Problem Child op donderdag 30 december 2010 om 11:10:
Oja en tip, als jullie dit niet al deden: standaard met L1 pasen, dan loopt je speler door en zo kan je mooi een steekbal of lobsteekbal geven. Ik ben nu zo gewend aan L1 pasen dat ik het zelfs met m'n verdedigers doe haha.

wel kans op gaten in je verdediging.
als je tegen topteams of vrienden speelt, kan je daarmee echt afgeslacht worden

Gisteren weer PES gespeeld, vind het veel vetter tegen vrienden als FIFA :yes:
Hey gasten,

Even een vraagje.
Wegens verhuizen ben ik sinds september niet meer online geweest. (sowiezo niet gegamed überhaupt :( )

Gister voor het eerst me ps3 weer aangesloten, geloof dat ie wel een half uur bezig is geweest met alle update’s binnen te halen.
Na even Black Ops te hebben gespeeld, waar ik overigens zwaar geslacht werd, heb ik Pro Evo 2011 erin gestopt.

Daarin vroeg hij of ik patch 1.02 wilde downloaden. Uiteraard gedaan..
Maar ik had verwacht dat alle transfers ook gelijk goed hadden gestaan.
Dat was dus niet zo.
Zlatan nog bij Barça, v.d. Vaart nog bij Real… je kent het wel.

Hoe krijg ik nu alle transfers goed.. of ben ik dan verplicht tot het dowloaden van de option file?
Heb je wel gekeken bij de standaard losse wedstrijden en niet in master league ofzo?
En ik kreeg het ook nog niet voor elkaar om de transfers goed te krijgen, ik denk dat je dan idd een option file ervoor nodig hebt.

Binnen een maand verwacht ik dat er tools zijn zodat we ALLES kunnen doen op de PS3, de console is namelijk tot op het bot gehackt.

Dus we kunnen straks
- ALLE software draaien die we willen
- MKV's e.d. dan afspelen
- externe harde schijven met NTFS aankoppelen
- ALLE spellen spelen
- etc etc
Ik moet je bekennen dat ik gister ook de meest recente firmware heb binnen gehaald.
Anders kon ik me niet aanmelden op PSNetwork (dus niet online)

Daarbij is ombouwen leuk, maar gelukkig zit ik er financieel niet krap bij en kan ik €50,- voor een game gewoon lijen..
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als ik m strax kan ombouwen, en met gekopieerde games online te kunnen, ongeacht je firmware versie...Zonder gebanned te worden (Gaat dat ook lukken wou je zeggen?? :D )
je hoeft niets om te bouwen, dat is het mooiste..
en sony kan ons straks ook niet bannen volgens mij, want we kunnen elk stukje software met een sleutel "signen" alsof het van sony zelf afkomstig is.

je kan straks zelfs een heel eigen OS op je PS3 draaien en je PS3 dus als een PC gebruiken.
Geil :kwijl:

(jij heb er trouwens wel redelijk wat verstand van of niet?)
laatste aanpassing

Ik heb een option file, kan die vanavond wel ff online gooien als je wilt??
Uitspraak van m i Q e op woensdag 5 januari 2011 om 13:32:
(jij heb er trouwens wel redelijk wat verstand van of niet?)

Nouja is relatief he.. vergeleken met de flockers wel ja. Vergeleken met die gasten die het gekraakt hebben totaal niet 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 januari 2011 om 15:37:

Welke? En heb je daarmee juist alle transfers geregeld?
En makkelijk te patchen zeg maar?

Bij mij zijn alle transfers van na de zomer gewoon geregeld, en Arsenal heet dan gewoon zoals het ook echt heet, met juiste shirtjes etc :yes: net als alle andere Fc Londen etc
ik ga eerst effe need for speed, gran turismo 5 enzo spelen 8)
deze zijn nu door de hack die ik hierboven beschreef allemaal speelbaar geworden :cheer:

ook kun je nu al custom firmware draaien, maar dat vinden jullie toch minder interessant denk ik
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 januari 2011 om 15:37:

:respect:
Als je zou willen graag... met een kleine tutorial erbij zou ook niet gek zijn btw.
(wat dat betreft ben ik n beetje een noob :/)

Overig trouwens weer n nieuw PES probleem...
Ik kan om 1 of andere reden alleen maar 1 tegen 1 in Snelle wedstrijd spelen :(
(Gister 1 potje maar kunnen doen, tegen een D1 gast, gelijk een jantje gekregen :'()
Ik krijg deze melding;
Je kunt niet in deze modus spelen vanwege de beperkingen van je verbinding door de netwerkapparaten die je gebruikt. Je kunt alleen 1-tegen-1 wedstrijden (klassementswedstrijd) in Snelle wedstrijd spelen.

Dit probleem kan worden opgelost door je hardware rechtstreeks aan te sluiten op internet of door je netwerkapparaat in te stellen zoals je router.

Pas DMZ, poortmapping, NAT-tabelconfiguraties en andere routerinstellingen toe voor je Playstation3 systeem. De gehanteerde begrippen kunnen per systeem verschillen

Mijn PS3 is wel rechtstraaks aangesloten op de modem (Thomson SpeedsTouch706, ook wel model ST706 genoemd)
laatste aanpassing
Staan de poorten open?

Staat je NAT op "2"? Die moet niet op "3" staan las ik.
En bij DMZ (Exposed host) kun je proberen om je IP van je PS3 in te voeren.

Als dat niet werkt, dan moet je mss firewalls uitzetten die op het netwerk zitten.

Mocht dat niet werken, dan gewoon alles weer terugdraaien denk ik.

of check : http://www.google.nl/#hl=nl&sa=X&ei=JpklTZ7pMoe48gO77_SFAw&ved=0CBYQBSgA&q=Pas+DMZ,+port+mapping,+NAT-tabel+configuraties+en+andere+router+instellingen+toe+voor+je+Playstation3+systeem&spell=1&fp=dfaebb53bc6659e9