Partyflock

Forumonderwerp · 1102253
1 volger · 12133x bekeken
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op donderdag 16 september 2010, looptijd van 5610.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Fifa 11 of PES 11

10157%
Fifa 11
5430%
Pes 11
158%
Ik twijvel nog
84%
Blijf het met mijn 10 versie doen

Nu bijde demo's uit zijn.. wat gaat het dit jaar worden??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En wat ook irritant is, als je niet met de sticks speelt gaan de pases steeds de verkeerde kant op :S
Waarschuw beheerder
moet zeggen dat ik me de eerste week echt heb lopen ergeren aan PES 2011 en was bijna op het punt gekomen om hem in de prullenbak te flikkeren.Maar na flink oefenen gaat het nu toch wel wat beter. Mn online rating (speel alleen maar online, de rest boeit me niet zoveel) staat nu op 588 en heb ook al een serie van 8 gewonnen wedstrijden op rij behaald.

Straks maar weer eff spelen :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 oktober 2010 om 16:41:
wat is dat schieten met pes toch kut geworden.. vooral vanaf rand 16 gaat alles hoog over... iemand tips? graag pb :)

Het is idd een stuk lastiger geworden, maar ik heb wel al een paar dikke pegels gemaakt. Gewoon die schietknop niet langer dan een seconde indrukken. Eigenlijk moet je hem schampen dan wil het meestal wel een vlammend schot opleveren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Verdine op woensdag 20 oktober 2010 om 18:04:
moet zeggen dat ik me de eerste week echt heb lopen ergeren aan PES 2011 en was bijna op het punt gekomen om hem in de prullenbak te flikkeren

nou speel m nu een week en begin me alleen maar meer te ergeren... als ik lees hoe je een beetje normaal kan schieten dan is dat praktisch onmogelijk :S
zwaaaaaaaaaar irritant gek

waar is de tijd van pes 4 tm 6 gebleven :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 oktober 2010 om 01:00:
als ik lees hoe je een beetje normaal kan schieten dan is dat praktisch onmogelijk

:no: zeker niet....
echt een kwestie van feeling krijgen, ik heb er geen problemen mee.
Wat helemaal goed werkt is vanuit de 16 de bal terug leggen op een speler die vanaf de middenlijn in komt lopen en dan schieten + R2

Moet je met Sneijder of C. Ronaldo doen, dan krijg je echt mooie schoten :p

Wat ik ook echt mooi vind is dat het schieten bij de één niet het schieten bij de ander is.
Zo moet je bij Ronaldo drukken als de bal onder zijn lichaam is (als je begrijpt wat ik bedoel), zo schiet hij in het echt ook

Waarschuw beheerder
Fifa alweer verkocht, online is geen reet aan, aangezien je met Chelsea/Real e.d. alleen maar hoeft te zorgen dat je continu via de flanken aanvalt, een voorzet of corner gaat er dan 7 van de 10 keer in nml.

Dus Pro Evo maar aangeschaft, dit weekend eens kijken of die me wel bevalt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 oktober 2010 om 19:06:
zit totaal geen goede voetbal intelligentie in :no:

PES is ook gewoon cult. Mooi van lelijkheid, goed van slechtheid etc. Voor de oudere generatie voetbalspelers die PES 2000 nooit vergeten zijn.

Beetje hetzelfde slag volk wat nog naar Parkzicht reünies gaan. Leven is nooit beter geworden na die tijd, dus blijven ze er maar in hangen. (N)

Waarschuw beheerder
FIFA11 binnen. Vind hem qua menu's en mogelijkheden wat kariger dan 10. Qua spel is het wel weer een stuk moeilijker, weer even wennen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 oktober 2010 om 10:52:
PES is ook gewoon cult. Mooi van lelijkheid, goed van slechtheid etc. Voor de oudere generatie voetbalspelers die PES 2000 nooit vergeten zijn.

Beetje hetzelfde slag volk wat nog naar Parkzicht reünies gaan. Leven is nooit beter geworden na die tijd, dus blijven ze er maar in hangen.

wat een vergelijking zeg :/
Waarschuw beheerder

Beetje hetzelfde slag volk wat nog naar Parkzicht reünies gaan. Leven is nooit beter geworden na die tijd, dus blijven ze er maar in hangen.

:lol: wat een onzin

PES 2000??? wtf heb ik iets gemist?? :S echt "bias" dus hou het maar bij Fifa billie ;)

vandaag nieuwe update van iemand die de WENB file heeft geupdate met Bundesliga en Uefa wildcard clubs + alle nationale teams:

http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=60636

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
PES is ook gewoon

Mooi

,

Voor de oudere generatie voetbalspelers die

beter geworden zijn

Ga jij maar lekker Fifa spelen jongen :loser:
Waarschuw beheerder
even een betere link direct naar PES 11 PS3 option file WENB bundesliga + Uefa Wildcards + alle landenteams geupdate met kit en al:

Dit is een aanvulling van de eerste WENB file mocht iemand die erop hebben gezet ;) dus eigenlijk hoef je niet alle 400 files er dan op te zetten maar dat zegt je ps3 wel als je ze kopieert..

http://www.multiupload.com/N851VXCM99

tip: gebruik niet die 1e link van rapidshare, die werkt nooit maar die andere eronder wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punaners op donderdag 21 oktober 2010 om 11:05:
:lol: wat een onzin

PES 2000??? wtf heb ik iets gemist?? :S echt "bias" dus hou het maar bij Fifa billie ;)

vandaag nieuwe update van iemand die de WENB file heeft geupdate met Bundesliga en Uefa wildcard clubs + alle nationale teams:

Ah, foutje... PES5 bedoel ik. :)

Uitspraak van m i Q e op donderdag 21 oktober 2010 om 11:18:
Ga jij maar lekker Fifa spelen jongen :loser:

Ik weet wat kwaliteit is. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punaners op donderdag 21 oktober 2010 om 12:12:
Dit is een aanvulling van de eerste WENB file mocht iemand die erop hebben gezet ;) dus eigenlijk hoef je niet alle 400 files er dan op te zetten maar dat zegt je ps3 wel als je ze kopieert..

downloading
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 oktober 2010 om 14:25:
Ik weet wat kwaliteit is

:lol:
.....Je weet het beestje niet eens bij de naam te noem (PES2000 :lol:)
FIFA kwaliteit…. Laat me niet lachen man.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 oktober 2010 om 16:54:
wat is dat schieten met pes toch kut geworden.. vooral vanaf rand 16 gaat alles hoog over... iemand tips? graag pb

is idd kut jah vind pes nog steeds minder als de gameplay van pes10
Waarschuw beheerder
Fifa duidelijk
Waarschuw beheerder
Duidelijk FIFA.
Door dat spel ga ik voetbal nog leuk vinden :lol:
Waarschuw beheerder
Heb eindelijk het gevoel van het schieten ontdekt bij Pes! Vierkant na sprint los laten en samen met L2 als je van 2e lijn schiet. Vliegen goed op doel en ook eindelijk erin! Van dichtbij R2 en vierkant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punaners op zondag 24 oktober 2010 om 00:44:
Vierkant na sprint los laten

Die moet je even uitleggen... %-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Verdine op zondag 24 oktober 2010 om 17:34:
Die moet je even uitleggen

T vierkantje op je controller muts.
Waarschuw beheerder
Dus kort indrukken nadat je sprint loslaat en samen met R2 tegelijk. Of van 2e lijn vierkant tegelijk met L2
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op vrijdag 22 oktober 2010 om 09:21:

Hé ze mogen gelukkig elke voetbalclub bij de naam noemen... 8)

Alleen de Master League is vet. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op vrijdag 22 oktober 2010 om 09:21:

vandaar dat pes idd alle licenties etc heeft, omdat t zon goede kwaliteit is:rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 oktober 2010 om 19:03:
Hé ze mogen gelukkig elke voetbalclub bij de naam noemen

Uitspraak van Davide93 op dinsdag 26 oktober 2010 om 18:28:
vandaar dat pes idd alle licenties etc heeft, omdat t zon goede kwaliteit is

Dus volgens jullie heeft een foottie kwaliteit als hij alle licenties heeft :lol:
Dat zegt al genoeg over jullie opvatting van kwaliteit :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op woensdag 27 oktober 2010 om 07:33:
Dus volgens jullie heeft een foottie kwaliteit als hij alle licenties heeft
Dat zegt al genoeg over jullie opvatting van kwaliteit

nee, dat zeg ik niet, maar t is wel een onderdeel ervan... wat is bij jou dan zoal dé kwaliteit van pes die fifa niet heeft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op woensdag 27 oktober 2010 om 07:33:
Dus volgens jullie heeft een foottie kwaliteit als hij alle licenties heeft

dat speelt wel voor een groot deel mee toch ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op woensdag 27 oktober 2010 om 10:48:
dat speelt wel voor een groot deel mee toch ?

Gameplay > Rest.
Waarschuw beheerder
donateur
kwaliteit van het spel heeft natuurlijk niets te maken met het kopen van licenties.
de licenties kun je zelf regelen met option files of zelfs met handmatig instellen.

dit zijn vaak van die fifa fanbois die zulk shit roepen, vroeger was het
"ja pes is wel beter, maar fifa ziet er mooier uit en dat is belangrijker" :rot:
Waarschuw beheerder
Wat jij wil, maar t is niet 100% gameplay waarop t spel door de meeste mensen gekozen wordt neem ik aan

Waarschuw beheerder
donateur
Rond de kerst PES 2011 maar eens aanschaffen, komende tijd nog wel zoet met COD en Fifa :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Davide93 op woensdag 27 oktober 2010 om 10:13:
wat is bij jou dan zoal dé kwaliteit van pes die fifa niet heeft?

Gameplay idd...
Dat is de kracht van een goed spel.
Een spel moet lekker wegspelen.
Graphics ook niet onbelangrijk (alhoewel ik gameplay boven graphics verkies)

Neem CoD, .... wereldspel (lees; kwaliteit ;) )
Gameplay; super... in combi met leuke/mooie graphics en een hoge funfactor
Waarschuw beheerder
wtf is dat met coach bij fifa :S nu al 3 seizoenen coach bij PSV... 3xlandskampioen 3xbeker en 2x champions league gewonnen. 200 punten als coach 5 sterren. Is het seizoen afgelopen.. kan ik alleen naar Ajax, Twente of een 2e klasser in Italie :S
Waarschuw beheerder
:roflol: lekker bezig Xane

ben nu met derde seizoen bezig:) zit nog in de beker & CL :)

kreeg na tweede seizoen al aanbieding van juve,barca & man city
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op donderdag 28 oktober 2010 om 07:22:
Gameplay idd...
Dat is de kracht van een goed spel.

en die mist fifa wil jij zeggen? achja t zal me ook worst weze, ik blijf bij fifa dus doe je ding:)

Uitspraak van Xane op donderdag 28 oktober 2010 om 09:30:
wtf is dat met coach bij fifa nu al 3 seizoenen coach bij PSV... 3xlandskampioen 3xbeker en 2x champions league gewonnen. 200 punten als coach 5 sterren. Is het seizoen afgelopen.. kan ik alleen naar Ajax, Twente of een 2e klasser in Italie

:roflol: dat is wel echt erg, ik ben na mn eerste seizoen psv opnieuw begonne omdat ik wist dat ik geen 3 jaar meer daar wou zitten
Waarschuw beheerder
Hmm pes 2011 binnen. Moest heel erg wennen, maar nu heb ik het door en vind ik het wel heel erg makkelijk op top player. Speel nu master league met VVV (originele team) en ik heb totaal geen problemen met tegenstanders. Meeste wedstrijden win ik welliswaar met 1-0 (tegen psv 3-0 :/) maar toch, ik vind het wel vrij makkelijk.

Of zou dit komen omdat PES (dat is dan wel het voordeel van FIFA) weinig aandacht heeft besteed aan de NL competitie? Dat alle teams een beetje gelijkwaardig zijn? Dan kan ik beter nog een masterleague spel starten in de Engelse competitie met een matig team. Ik kijk het wel ff aan, misschien dat als ik kampioen ben dat de championsleague volgend seizoen moeilijker is.

Verder vind ik de gameplay wel leuker dan fifa 11. Schieten gaat mij goed af (veelal met R2). Hebben mensen hier al master league online gespeeld? Is dat wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op donderdag 28 oktober 2010 om 12:13:
Hmm pes 2011 binnen. Moest heel erg wennen, maar nu heb ik het door en vind ik het wel heel erg makkelijk op top player. Speel nu master league met VVV (originele team) en ik heb totaal geen problemen met tegenstanders. Meeste wedstrijden win ik welliswaar met 1-0 (tegen psv 3-0 ) maar toch, ik vind het wel vrij makkelijk.

misschien een moeilijker niveau proberen? ;)
Waarschuw beheerder
Top player is t moeilijkste niveau ;)
Waarschuw beheerder
Ik speel nu ook top player en merk nauwelijks verschil met prof. eigenlijk. Speel met 6 clubs tegelijk in eredivisie en ga Master League beginnen binnenkort. Maar twijfel ook of ik eredivisie, of een sterkere competitie ga kiezen zoals Premier League of Bundesliga.

Scoor steeds makkelijker en lekkerder nu :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punaners op donderdag 28 oktober 2010 om 16:06:
Speel met 6 clubs tegelijk in eredivisie

huh de fuck hoe dat:lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb het over Pes he niet over fifa. Je kan in de gewone competitie meerdere clubs kiezen en gelukkig kwam ik erachter dat je als je tegen een van je eigen teams moet spelen, de coachmodus aan kan zetten zodat je toch tegen de cpu speelt ;)

Moet wel je 2e controller aanstaan.

Maar in de Master League kan dit niet hoor (helaas!)
Waarschuw beheerder
Ja snap ik, maar waarom zou je met 6 teams in 1 competitie spelen?
Waarschuw beheerder
Omdat als ik tegen vrienden speel gewoon competitie wil spelen, heb alles van eredivisie aardig geupdate zoals chants spelers stadions enzo.

Kan ik soms alleen verder en duurt het langer :D anders met 1 team ben ik zo klaar.

Maar ga snel met Master League beginnen en dan begint het serieuze werk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand vanavond ff potje fifa spelen?
Gametag: CHILLYx395 (xbox360)
Waarschuw beheerder
donateur
zijn met de PES update 1.01 nou de transers geregeld?

ik heb trouwens beide spellen nu kort gespeeld en ik vind PES leuker.
FIFA is wel beter geworden, de verdedigers hebben nu meer controle. alleen speelt het bij PES toch wat vloeiender en lekkerder.

bij PES is het alleen weer wat onrealistischer dat sommige passes en schotten op doel zo hard zijn.
heb echt aso doelpunten gemaakt na die tip van KonamiTyo 8)

ben ik hier trouwens de enige die zn PS3 heeft gejailbreakt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 1 november 2010 om 17:42:
ben ik hier trouwens de enige die zn PS3 heeft gejailbreakt?

Ik weet echt niet zo goed wat ik ervan moet denken:S
Waarschuw beheerder
donateur
van wie zou je überhaupt iets moeten denken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punaners op donderdag 21 oktober 2010 om 12:12:
even een betere link direct naar PES 11 PS3 option file WENB bundesliga + Uefa Wildcards + alle landenteams geupdate met kit en al:

tip: gebruik niet die 1e link van rapidshare, die werkt nooit maar die andere eronder wel.

Is deze aanvulling ook voor BLES01021?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 november 2010 om 20:03:
Is deze aanvulling ook voor BLES01021?

Jep, alleen voor Bles 01021.

check op http://www.pesgaming.com/forumdisplay.php?f=319 voor meerdere bles021 option files.

Maar deze heb ik ook in gebruik en zelf geupdate met wat Jupilerteams (geen spelers).

Ben eindelijk ML begonnen en ben van Top Player naar professional en weer terug naar Top Player :D1 Ik had effe een dip dat ik gewoon NIET kon scoren!! maar nu ben ik weer in vorm gelukkig!

ML is top, alleen sommige transfers; Diaby naar Excelsior, Giuly naar Sparta (Jupiler L.) pfff... knudde zeg...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
welke option file heeft ook de meeste transfers?
welke raad je aan als je nog geen option file hebt gedownload?