Ik denk dat Bridget en Owen ook nog wel een verhaallijn krijgen...
Slechtste actrice ooit.. Wat een drama dat mens
Die Pam voegt niks toe
Ja Bridget en Owen gaan ook nog wippen, volgens mij raakt ze ook nog zwanger van em en krijgt ze een miskraam( of dat kind is van Nick weet niet meer precies)
Ja Phoebe gaat dood of is ze dat al
Waarom dan omdat hij de oorzaak is van haar dood?
Ohhh Ridge die Rick even van dat ding af gooit
Wat hebben ze met die gedaan, de schedel gelift?
En Rick is dus verlamd, zal Taylor nou zielig bij em terug komen!
Hersenherstel operatie
Verlamt tot zn middel toch?
Werkt zn piemel ook niet meer
Die duwen ze toch in een gesticht dalijk denk ik.
Heb geloof ik eens op tv zo´n verhaal gezien en die zei dat dat ding het nog prima deed! Of dat op de natuurlijke weg was weet ik natuurlijk niet
Oh nu krijgen we dus weer een Eric en Donna verhaal
Nou Rick is Brooke al een beetje aan het chanteren met dat Ridge gebeuren en Brooke heeft taylor de oorlog verklaard... oehhhhhh
Beetje tegen Taylor zeggen dat ze geobsedeerd is door Ridge.. Wie vliegt er nou telkens van Ridge, naar zn vader, naar zn broer, naar zn half broer, en tussendoor nog een paar lovers van dochterlief neuken
Leeft Caroline nog?
Wie vliegt er nou telkens van Ridge, naar zn vader, naar zn broer, naar zn half broer, en tussendoor nog een paar lovers van dochterlief neuken
De pot verwijt de ketel
Die heeft van dat janken zo'n verlopen kop gekregen, doet niks anders ... behalve overal wat naaien dan..
Ze begint er trouwens steeds slechter uit te zien.. Eerst vond ik haar een mooie vrouw, maar tegenwoordig heeft ze een heel raar hoofd
Nou dat stuk naar het ongeluk toe zag me er toch nep uit
Het is de schuld van Phoebe, krijgen we dat gezeik weer, want dat gelooft Ridge natuurlijk weer niet.... Ridge en Rick... Gaan we weer...
Thorne zeker weer