Partyflock

Forumonderwerp · 1100455

Waarschuw beheerder
Terwijl de laatste bezoekers van Lowlands 2010 worden afgevoerd en de laatste blikjes bier nog in de trein/auto op weg naar huis worden leeggezopen,
gaan we op Partyflock al weer discussieren welke acts er van ons welkom zijn op Lowlands 2011.
Helaas kon ik er dit jaar door drukte op mijn werk er niet bij zijn, maar volgend jaar staat gegarandeerd dit festival weer op mijn agenda.
Barst maar los Flockertjes!

Update!!!

http://www.livexs.nl/Joomla/201008237175/Lowlands-2011-de-data-zijn-bekend

Lowlands 2011: de data zijn bekend! | Afdrukken | Doorsturen
maandag 23 augustus 2010
We zijn nog maar net voldaan maar moe thuis gekomen van de editie van dit afgelopen weekeinde, maar toch is er al nieuws over Lowlands 2011! Dan vindt het festival in Biddinghuizen namelijk plaats op 19, 20 en 21 augustus. De festivalorganisatie heeft dat maandagochtend bekendgemaakt. Fijn voor iedereen die dit jaar geen kaartje wist te bemachtigen: de voorverkoop begint pas begin volgend jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Maar zover is het nog lang niet. Dus gaat er maandag op www.lowlands.nl een site de lucht in waarop het de komende tijd heerlijk herbeleven is van een geweldige festivaleditie.

Ook op www.livexs.nl kun je gaan herbeleven. Per dag maakten we een recensie, maar maandag verschijnt ook de definitieve Lowlands-recensie. Gemaakt door de schrijvers van LiveXS, die het hele weekeinde massaal rondstruinden om hun oordeel te vellen over het enorme aanbod.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat ik erg jammer vond was dat er geen Limb Bizkit, Muse, Cypress Hill oid op LL stond.
Voor dat geld moet dat toch wel kunnen.

denk dat veel kleinere bandjes geheel belangeloos optreden ivm naamsbekendheid en status.

Ik wil deze editie toch ook minimaal een Iron Maiden of Chemical Brothers
Waarschuw beheerder
donateur
De mega vroege voorverkoop is achteraf één grote stunt gebleken nu er is besloten pas na 1juli 2011 de BTW op de kaartjes te verhogen ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gallus op zondag 19 december 2010 om 21:43:
system of a down? die bestaan toch al tijdje niet meer?

http://www.systemofadown.com/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochen op dinsdag 21 december 2010 om 20:47:
De mega vroege voorverkoop is achteraf één grote stunt gebleken nu er is besloten pas na 1juli 2011 de BTW op de kaartjes te verhogen ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jochen op dinsdag 21 december 2010 om 20:47:

Goh wat een verrassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brainless op woensdag 22 december 2010 om 21:54:
Goh wat een verrassing

Die kut verrassing zorgt nog steeds voor een tekort van 7 tickets hiero

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochen op donderdag 23 december 2010 om 11:43:
Die kut verrassing zorgt nog steeds voor een tekort van 7 tickets hiero

jezus man, je hebt nog 9 maanden om ze te regelen
Waarschuw beheerder
als jullie op lowlands zijn en jullie deze enge gast lopen; wegwezen allemaal! geloof me!

[img width=720 height=540 cacheid=00118ea5002f0e928155b9cf1a02baa5ac]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs198.ash2/46126_1592212809650_1365784966_31547337_4505528_n.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op vrijdag 24 december 2010 om 16:54:
als jullie op lowlands zijn en jullie deze enge gast lopen; wegwezen allemaal! geloof me!

En dan meuten dat ik smsjes bewaar, jij loop gewoon met foto van mij op je telefoon :roflol:

(L)
Waarschuw beheerder
nee gast, deze stond op mijn camera; je denkt toch niet dat ik zoiets engs op mijn telefoon bewaar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 december 2010 om 00:02:
system of a down? die bestaan toch al tijdje niet meer?

http://www.systemofadown.com/

Beetje jammer dat ze niet naar Nederland komen :(

Vorig jaar Serj Tankian op LL was ook wel bruut, wel een beetje te soft. Maar wat een stem heeft die gast :respect:
Zou System of a Down heeeeeeeel graag een keertje live willen zien.

Doe mij ook maar; Sick Puppy's, Averaged Sevenfold, Escape the Fate, Authority Zero en nog meer van die lekkere rock/methal zooi!
Voor 's nachts een paar hardcore/industrial dj's & Techno en Schranz ook fijn en dan die Best of Rock tent was ook wel leuk. Paar Dubstep gekken erbij (y) Dan ben ik al blij!

Oww en natuurlijk Keessie!

Pffff.... wat is het eigenlijk nog ver weg.... :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 18:53:
zopu weleens leuk zijn om wat vettere namen neer te knallen dan Mumford & sons en Snow Patrol

Ik was toch wel erg blij met Snowpatrol, ook al had ik ze al 2x in 't voorprogramma van U2 gezien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 december 2010 om 14:16:

die komt niet zei ie eergister
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 28 december 2010 om 14:16:

Uitspraak van julian6 op woensdag 29 december 2010 om 22:47:
die komt niet zei ie eergister

ja, die is nu toch wel een beetje over the hill
paar jaar geleden was t nog erg leuk
tijd voor iets nieuws uit de hoed van John van Luyn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
keessie staat wel op Paaspop :yes:

dan ga ik er wel vanuit dat kees van hondt bedoelt word.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op donderdag 30 december 2010 om 10:39:
dan ga ik er wel vanuit dat kees van hondt bedoelt word.

Denk nou ff na man, over welke kees hebben we het nou?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ladida op donderdag 30 december 2010 om 10:22:
paar jaar geleden was t nog erg leuk

dit jaar ook hoor
Waarschuw beheerder
En we zijn weer 'n maand dichterbij! :D
Waarschuw beheerder
Wishlist: (zou graag nog een keer Bloody Beetroots & Deadmau5 willen hebben... Maar ok.)
Vitalic,
Deftones,
The Proxy,
Slagsmalsklubben,
Crystal Castles,
Chemical Brothers,
Gigi D'agostino (haha),
Boys Noize.
MGMT,
Muse.
Waarschuw beheerder
rammstein,beasty boys,sven vath, vitalic ,chemical brothers,underworld ,prodigy,,, denk dat er op zijn minst 1 van laatste 3 wel weer zullen komen,,en ook als het ik ze al alle 3 op zijn minst drie keer op lowlands mogen aanschouwen va n mij mogen ze elk jaar desnoods elke dag optreden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erikdejong op dinsdag 25 januari 2011 om 20:42:
sven vath, vitalic ,chemical brothers,underworld ,prodigy

laatste jaren echt al gezien..liever nieuwe dingen!
Waarschuw beheerder
ja daar heb je zeker een punt,..maar die zie je en hoor je naast goeie terugkerende acts ook zat op lowlands ,,,,Hoor en zie er altijd nieuwe dingen,,,alleen ben ik op vrijmiddag meestal al mijn programmaboekje kwijt,,,dus kan ik er meestal geen naam bij plaatsen als het nieuw voor me is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erikdejong op dinsdag 25 januari 2011 om 22:10:
ja daar heb je zeker een punt,..maar die zie je en hoor je naast goeie terugkerende acts ook zat op lowlands ,,,,Hoor en zie er altijd nieuwe dingen,,,alleen ben ik op vrijmiddag meestal al mijn programmaboekje kwijt,,,dus kan ik er meestal geen naam bij plaatsen als het nieuw voor me is...

dit vind ik toch wel echt grote namen en ik zie liever andere grote namen dit jaar! die zijn er namelijk zat
Waarschuw beheerder
vindt ook wel dat ze naast namen die de revu al meerdere malen zijn gepasseerd andere grote namen kunnen neerzetten,maar ja over welke grote naam die niet de helft van hun budget kost en nog nooit hebben we het dan over,,,

Waarschuw beheerder
Waarom geen madness bijv vorig jaar...
Je ziet gewoon dat sommige bands alle festivals in Europa aandoen en Lowlands dan niet :(
Glastonbury, Sgizet, Roskilde, etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gallus op vrijdag 24 december 2010 om 16:54:

was dat voor hersenloze ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op vrijdag 11 februari 2011 om 10:10:
trentemoller en jeugd van tegenwoordig

Hoppa, 2 nieuwe namen :D
Waarschuw beheerder
donateur
site is online!!

alleen nog geen namen :(

nog maar 180 dagen :P
Waarschuw beheerder
donateur
oh dan staat het ook fout op de site :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G-mouse op maandag 14 februari 2011 om 16:38:
fout op de site

ja, dat viel me ook op

iig nog een half jaar,...
Waarschuw beheerder
donateur
die paar dagen maakt idd niet zoveel uit, is en blijft nog veel te ver weg :P
Waarschuw beheerder
en toch heb ik er nu al zin in :D
Waarschuw beheerder
[img width=360 height=480 cacheid=0011a24e002f278f70f661b41a02be2e01]http://www.freshcotton.com/productfotos/22588/1/large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van julian6 op vrijdag 18 februari 2011 om 15:08:
wie gaat er nou vrijdag om 12:00 uur pas naar lowlands

ik sta donderdag om 9:00 uur al op de dijk

och joh,.. wat fijn voor je,...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op vrijdag 18 februari 2011 om 15:08:
wie gaat er nou vrijdag om 12:00 uur pas naar lowlands

meestal om een uurtje of 2 pas, ben er dan om een uurtje of half 5 en voordat me caravan staat en me neusje volzit is het half 7 dat ik over het terrein strompel
Waarschuw beheerder
ik ging ook altijd pas op vrijdag, dan had ik toch zekerheid nog iets van bands te zien. Die kans zou nihil zijn geweest als ik op donderdag al ging
Waarschuw beheerder
dan kan je toch alleen je tentje nog opzetten op campings 5,6,7 omdat 1,2,3,4 vol zitten?
Waarschuw beheerder
ja. behalve als je in je uppie bent... dan kun je nog overal staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op dinsdag 22 februari 2011 om 12:05:
campings 5,6,7

tot nu toe altijd op 5 of 7 gezeten en dat vond ik prima. daar heb je nog enigszins de ruimte..