Partyflock

Forumonderwerp · 1100455

Waarschuw beheerder
Terwijl de laatste bezoekers van Lowlands 2010 worden afgevoerd en de laatste blikjes bier nog in de trein/auto op weg naar huis worden leeggezopen,
gaan we op Partyflock al weer discussieren welke acts er van ons welkom zijn op Lowlands 2011.
Helaas kon ik er dit jaar door drukte op mijn werk er niet bij zijn, maar volgend jaar staat gegarandeerd dit festival weer op mijn agenda.
Barst maar los Flockertjes!

Update!!!

http://www.livexs.nl/Joomla/201008237175/Lowlands-2011-de-data-zijn-bekend

Lowlands 2011: de data zijn bekend! | Afdrukken | Doorsturen
maandag 23 augustus 2010
We zijn nog maar net voldaan maar moe thuis gekomen van de editie van dit afgelopen weekeinde, maar toch is er al nieuws over Lowlands 2011! Dan vindt het festival in Biddinghuizen namelijk plaats op 19, 20 en 21 augustus. De festivalorganisatie heeft dat maandagochtend bekendgemaakt. Fijn voor iedereen die dit jaar geen kaartje wist te bemachtigen: de voorverkoop begint pas begin volgend jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Maar zover is het nog lang niet. Dus gaat er maandag op www.lowlands.nl een site de lucht in waarop het de komende tijd heerlijk herbeleven is van een geweldige festivaleditie.

Ook op www.livexs.nl kun je gaan herbeleven. Per dag maakten we een recensie, maar maandag verschijnt ook de definitieve Lowlands-recensie. Gemaakt door de schrijvers van LiveXS, die het hele weekeinde massaal rondstruinden om hun oordeel te vellen over het enorme aanbod.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mar-T op vrijdag 26 november 2010 om 14:22:
Jammer, ik was graag voor een 12e keer gegaan

wat een fokking dramatische instelling zeg, jezus alsof de wereld is vergaan...

ELK JAAR hetzelfde liedje, kaartjes worden in de week vóór het festival ALTIJD tegen normale prijzen aangeboden door mensen die gewoon echt niet kunnen.
Niet van die handelaartjes die profiteren van andermans paniek.

Jezus mina zeg, het is pas over 10 maanden
Waarschuw beheerder
Uitverkocht, binnen een paar uur...

Maar ik heb er 1! :cheer:
Waarschuw beheerder
Kost wat tijd, maar dan heb je uiteindelijk toch je kaarten.
Voor de 13e keer die kant op, maar dit slaat echt alles. Gelukkig had ik een voorgevoel...

Voorpret kan van mij al gaan beginnen!!!

Waarschuw beheerder
In the pocket! :banana: :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 november 2010 om 16:17:
In the pocket

Waarschuw beheerder
ik ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 november 2010 om 14:53:
wat een fokking dramatische instelling zeg, jezus alsof de wereld is vergaan...

Hoho, ik uit slechts een beetje teleurstelling dat het vandaag niet gelukt is.
Dat de wereld vergaat maak jij er van.

We gaan nog wel wat proberen als er weer kaarten ongeldig gemaakt worden.
Kwestie van de kanalen in de gaten houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Was om 14:00 uur toch echt al te laat.
Moet nog 7 kaarten hebben :-(
Waarschuw beheerder
ppff gelukig via mn zus een kaart kunnen fixen. die had er 5 gekocht.
gelukkig maar want ik was aardig para dat het mij niet was gelukt!!
Waarschuw beheerder
Godverdomme weer geen tickets kunnen bemachtigen...
Waarschuw beheerder
ikke heb hem
mijn lieve zus kon wel betalen met de ing en was er naar 1x proberen door heen....
dus lowlands here i come
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaa, net nog een kaartje gekocht via de lowlands site. Je moet gewoon een CJP pas aanvragen, dat kost 15 euro maar dan krijg je wel 10 euro korting op je kaartje. Als je op de site van CJP een pas aanvraagd krijg je gelijk je code waarmee je nu nog steeds kaartjes kan bestellen via de lowlands site. Wel slechts een kaartje per persoon, maar toch... Ik heb er zin in!! www.cjp.nl en lowlands.nl
Waarschuw beheerder
donateur
:[
Waarschuw beheerder
die flyer :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: :lol:

Yeahhhhh heb een kaartje :D :cheer:
Waarschuw beheerder
Als we allen die idioten op marktplaats nu is gaan lastigvallen... en vooral niet die tickets kopen?
Waarschuw beheerder
Dit is het jammere dat het slecht weer is.

Na het werk moest ik meteen strooien. Vanochtend idemdito.. :(
No Lowlands blijkbaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lange Fokking R op zaterdag 27 november 2010 om 11:23:
Als we allen die idioten op marktplaats nu is gaan lastigvallen... en vooral niet die tickets kopen?

Gewoon wachten tot vlak voor lowlands, staan ze gewoon voor 150 euro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op vrijdag 26 november 2010 om 20:54:
die flyer

Abel en Nick en Simon zou ik nog serieus heen gaan ook hehehe.
DJ Paul op LL wil ik ook wel meemaken

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:

een van de beste optredens die ik ooit op lowlands heb gezien.

Echt iedereen ging helemaal los
Waarschuw beheerder
(de beste blijft System of a Down in 2000 nog wat)(of de la soul)

zo, van mij hoeft het zo niet meer. Kaartje doorverkocht (voor normale prijs uiteraard, maar is aan barkeeper van stamkroeg, dus heb er vast nog wel voordeel van). Toch jammer na 13 keer op rij de groove tube te overleven. Definitief besloten naar Wacken te gaan, dus ben nu even mijn testament aan het opmaken.

Overigens, ik ken nog wel wat mensen die gaan, dus veilig ben je niet, brian; ik stuur je foto naar hen door met het verzoek je in een mojito-pitcher te stoppen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op zaterdag 4 december 2010 om 12:06:
Overigens, ik ken nog wel wat mensen die gaan, dus veilig ben je niet, brian; ik stuur je foto naar hen door met het verzoek je in een mojito-pitcher te stoppen.

Gelukkig maar.

alleen is de kans dat ze me op lowlands tegen komen erg klein

Uitspraak van Gallus op zaterdag 4 december 2010 om 12:06:
zo, van mij hoeft het zo niet meer

juist
Waarschuw beheerder
ga anders ook naar wacken, brian. Hebben ze ook een soort van groove tube, alleen wordt daar jägermeister geschonken :dood:

ozzy osbourne en airbourne komen iig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahahaha....ik denk niet dat we Brian blij gaan maken met een bezoekje aan Wacken :p
Zie je hem al gaan met zijn oranje broek tussen al het zwart met Marienkolders en koeienhoorns.....hihihihi....cultuurshock :p
Waarschuw beheerder
ah joh, paar pretmiddelen erin en hij heeft niets door. Kaarten zijn besteld, dus zal binnenkort wel dood en verderf in mijn brievenbus vinden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gallus op zaterdag 4 december 2010 om 15:17:
groove tube

Die is leuk! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zaterdag 4 december 2010 om 10:52:
een van de beste optredens die ik ooit op lowlands heb gezien.

Echt iedereen ging helemaal los

Zeker de Bloody Beetroots gemist?
Waarschuw beheerder
Sinds ik sziget heb mogen meemaken hoef ik lowlands zeker niet meer mee te maken whoehoe!
Waarschuw beheerder
ALSJEBLIEFT Kings Of Leon...
Ze komen ook al op Pinkop en Werchter, alsjeblieft ook Lowlands :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op woensdag 8 december 2010 om 21:01:
ALSJEBLIEFT Kings Of Leon...
Ze komen ook al op Pinkop en Werchter, alsjeblieft ook Lowlands

vooral NIET graag
Gaat ook niet gebeuren....
veel te dure act,.. (en waarom eigenlijk :-/ )

de dames zijn ook n tikje naast hun schoentjes gaan lopen:
http://www.heraldsun.com.au/entertainment/confidential/kings-of-leon-accused-of-diva-acts/story-e6frf96o-1225924767366
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Defqon praktijken ,2 uur uitverkocht
ben benieuwd wat voor soort mensen nu over het algemeen kaarten hebben bemachtigd
het type "oh ik moet echt een keer na lowlands want ik hoor overal (3fm, BNN) lowlands lowlands lowlands!
of de mensen die weten waar lowlands voor staat

Wijchen ingang camping 3 normaal elk jaar met 30 man, nu heeft nog geen 10 an een ticket, zware tegenvaller :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scorrupt op donderdag 9 december 2010 om 14:05:
Wijchen ingang camping 3 normaal elk jaar met 30 man, nu heeft nog geen 10 an een ticket, zware tegenvaller

komt wel goed joh... duurt nog ff, dus als je echt heeeel graag wil dan kun je echt nog wel een kaartje bemachtigen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scorrupt op donderdag 9 december 2010 om 14:05:
het type "oh ik moet echt een keer na lowlands want ik hoor overal (3fm, BNN) lowlands lowlands lowlands!

hier ben ik dus ook bang voor...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ladida op donderdag 9 december 2010 om 08:36:
veel te dure act,.. (en waarom eigenlijk )

Concurrentie met Pinkpop en Werchter, daar staan ze ook al!
Waarschuw beheerder
je moet wel gaan hoor, brian. Ik kwam nog een ouwe bekende tegen die je nog graag wilt zien. Je weet wel, die gast met die kap over zijn hoofd en een zeis in zijn hand.

mag overigens wel aannemen voor jullie die wel gaan dat mojo zich nu verplicht voelt echt met een goeie line up te komen. Maar goed, al vaker gezegd; aangezien in de Alpha-tent slechts 15000 man kunnen en er niet veel uitbreid mogelijkheid is, kunnen ze nou niet echt met enorme namen komen ivm veiligheid. Maar dat weet je van tevoren ook wel.

prijzen op marktplaats vallen hier en daar nog best mee overigens

Waarschuw beheerder
heerlijk.. bin dabei

[img width=1024 height=576 cacheid=001188c6002f0705a6309bed1a02b99d53]http://img140.imageshack.us/img140/1815/lowlands2011.jpg[/img]

weet niet hoe te resizen.. na 10 jaar pf :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gallus op donderdag 9 december 2010 om 21:20:
en er niet veel uitbreid mogelijkheid is, kunnen ze nou niet echt met enorme namen komen ivm veiligheid. Maar dat weet je van tevoren ook wel.

Mumford & Sons dit jaar ging anders probleemloos, daar sprong iedereen op de heuvels ernaast mee...
Maar je hebt wel 'n punt, Love Parade taferelen hoeven we niet op Lowlands!
Waarschuw beheerder
donateur
met enorme namen

Mumford & Sons

:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pas op voor Brainless, mensen. Die gast bewaart sms-jes van lowlands en gaat die dan een half jaar nog tegen je gebruiken!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op donderdag 16 december 2010 om 11:25:
pas op voor Brainless

Alleen jij hoef maar op te passen :devil:
Waarschuw beheerder
ik ben er niet, weet je nog? waarschuwing is goed bedoeld voor alle die onschuldige ll'ers die niet weten watvoor enge gast jij bent. Barman van mijn stamkroeg zal iig een pitcher mojito je strot in douwen
Waarschuw beheerder
donateur
Pfieuw, kaartjes gescored (l)

Dus op naar de 19e keer b)

Waarschuw beheerder
Lowlands: 164 euro vrij onbekende bands en 3 a 4 wat bekendere

Rock am Ring: 150 euro en altijd namen als Kiss, Muse, Slayer, Limb Bizkit, etc.

Dit jaar System of a Down, Coldplay en Kings of Leon.

Ja, ik weet dat die allemaal al op LL geweest zijn, toen ze nog onbekend waren maar het zopu weleens leuk zijn om wat vettere namen neer te knallen dan Mumford & sons en Snow Patrol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 18:46:
Zeker de Bloody Beetroots gemist?

Zeker Pendulum gemist? :p
Waarschuw beheerder
system of a down? die bestaan toch al tijdje niet meer?

Wacken Open Air dan: Ozzy Osbourne, Judas Priest, Airbourne, Sepultura, Cradle of filth, Children of Bodom, Morbid Angel, Mayhem, suicidal Tendencies, Apocalyptica en Motörhead en dan moet nog 2/3e van de line up nog bekend worden.

toch zal ik stiekem LL wel missen denk ik hoor, was toch wel een traditie. Kan moeilijk zeggen "feest der herkenning", want daar heb je een geheugen voor nodig, maar toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 18:53:
Dit jaar System of a Down, Coldplay en Kings of Leon.

:O

Ook al op Werchter en Pinkpop grote namen, Lowlands mag minimaal hetzelfde erbij boeken van mij!