Partyflock
 
Forumonderwerp · 1097522
Op zaterdag 30 oktober 2010 presenteert UDC het nieuwe en grootschalige techno event in Ahoy Rotterdam: Concept.

Techno groot in Ahoy
Al sinds het ontstaan van de Dance geldt techno als één van de meest constante en meest innoverende stromingen. Dwars van hypes en trends weet techno zichzelf telkens weer te vernieuwen. Techno leeft momenteel als nooit tevoren getuige het succes van grote festivals als Awakenings in Spaarnwoude waar meer dan 25.000 tech-bezoekers op af komen! Toch zijn omvangrijke evenementen voor deze muzieksoort schaars en met name de regio Rijnmond en ‘het Nederland onder de grote rivieren' wordt nauwelijks bediend. Een handschoen die UDC Events in samenwerking met Black&White Bookings met veel liefde voor Techno oppakt. En hoe! Op 30 oktober 2010 zal Ahoy Rotterdam omgebouwd worden tot een grote techno-tempel met een bijzondere mix van oude en nieuwe stijlen en onverwachte optredens van alleen het allerbeste uit de scene.

Start voorverkoop Concept 20 juli a.s
Concept in Ahoy zal bestaan uit twee areas. Area 1 zal in het teken staan van Techno, Tech House en Minimal. In Area 2 zal een unieke combinatie van oldschool techno en tribal techno te horen zijn. De kaart verkoop van Concept start dinsdag 20 juli en de prijs van een ticket bedraagt € 42,50 exclusief fee. Tickets zijn verkrijgbaar via www.udc.nl. Ook zijn de officiële tickets verkrijgbaar bij Ticketservice (www.ticketservice.nl / 0900 3001250), Paylogic (www.paylogictickets.nl / 0900 9000500), alle Primera winkels (www.primera.nl) en de grotere Free Record Shops, postkantoren en VVV kantoren.

De volledige line-up en alle andere belangrijke info zal binnenkort bekend worden. Verwacht zeer verrassende en spectaculaire mededelingen dus houdt de site www.conceptparty.com de komende weken goed in de gaten!


Erg benieuwd naar dit "concept".

laat de Line-Up maar komen :honger:
Uitspraak van r_mon op vrijdag 6 augustus 2010 om 14:18:
organisatie, break the hype...

Line-up

De line-up wordt op zaterdag 7 augustus 2010 vrijgegeven


Vanmiddag aangepast...
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2872, 1157}
Artiest TechnoJunkie
Ja ja peeps... Hij staat online en het word een knaller...

En voor de mensen die twijfels hebben over de locatie...!: we gaan zwaar uitpakken met licht, geluid en stagedesign! Net zoals de line-up, verwacht iets compleet onverwachts... We hebben werelds beste stagedesigners erop gezet, die zelf zwaar techno zijn en dus precies weten hoe we het beste uit de ahoy kunnen halen!! We gaan visueel helemaal los...!!

De officiele website komt snel online, dus hou deze close in de gaten voor meer info en nieuwtjes...

www.conceptparty.nl
Area 1: techno // tech-house // minimal
Mauro Picotto
Cari Lekebusch vs Alan Fitzpatrick
Alex Under (live)
Remy vs. Warren Fellow
Pan-Pot (live)
Secret Cinema
Steve Rachmad
Joey Daniel

Area 2: oldschool techno // tribal techno
Marco Bailey
Bas Mooy vs Radial
Planetary Assault Systems (live)
James Ruskin vs Regis
Dylan Drazen
DJ Bold vs Mike Drama
A.Paul

Area 3: Silent techno - tech-house // techno
Hosted by - R.O.T. Rotterdam Ondergronds Talent
Justin Patti
Allard Drijfhout
Peter Horrevorts
Egbert
Update
Dano
Ramon Tapia
Boris Ross
Jeff Moore
Hertz & Vibes


:cheer:

FUCK YEAH!!!! aanwezig :jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 augustus 2010 om 10:05:
En voor de mensen die twijfels hebben over de locatie...!: we gaan zwaar uitpakken met licht, geluid en stagedesign! Net zoals de line-up, verwacht iets compleet onverwachts... We hebben werelds beste stagedesigners erop gezet, die zelf zwaar techno zijn en dus precies weten hoe we het beste uit de ahoy kunnen halen!! We gaan visueel helemaal los...!!

:lief:

Je legt de verwachtingen erg hoog ;)
leuke line omhoog, voor mij zit er helaas niets boeiends bij
wel oke, maar niet super denderend
Ik vind dit een verademing, en dan vnl area 2.

Bailey maakt ook echt weer vette shit de laatste tijd, en de rest van de namen spreken voor zich. Ik wil wel!
 
Area 2 wel dik...area 1 en 3 overbodig...daarom is de prijs wat overmoedig
 
Uitspraak van anders op zondag 8 augustus 2010 om 12:48:
leuke line omhoog, voor mij zit er helaas niets boeiends bij

en veelste duur
kutstad alles
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 6 augustus 2010 om 14:36:
alsof de rai beter is dan ahoy..allebei ongezellige locaties

ja nogal. En ook al zet ja daar van alles in blijft het een kille, karakterloze hal. Vind ik dan, ademt niks uit. Maar dat zal wel aan mij liggen.


Zie wel toffe namen erbij staan, area 2, maar weet nog niet of in combinatie met de prijs en locatie een JA wordt. :)
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 51893}
veel te duur voor wat je er voor terugkrijgt (als je niet van 1 en 3 houd).
Helaas.. no go
Denk dat ik, net als meerdere oldschool en tribal fans, mn verwachtingen wat te hoog had liggen... Die area 2 is gewoon fucking dik, maar ik vind het jammer dat de mainstage weer zo volstaat met cliche-namen die elke maand wel eens in nl staan...
Had gehoopt dat de organisatie gewaagder zou zijn in de lineup, dit blijft toch een beetje middle of the road (wat natuurlijk helemaal niet gek is als je het over het grootste indoor technofeest van NL hebt). Voor mij geen 43e + afreizen naar Roffa waard :no:
Best dikke line up(y)

Denk wel aanwezig!
 
Uitspraak van Gilz op maandag 9 augustus 2010 om 13:54:
Voor mij geen 43e + afreizen naar Roffa waard :no:
Uitspraak van Gilz op maandag 9 augustus 2010 om 13:54:
Voor mij geen 43e + afreizen naar Roffa waard :no:
leuk leuk.. maar beholek prijzig wel..
Te duur, ahoy is kut, grote evenementen in R'dam hebben vaak een slechte sfeer en UDC is nou ook niet bepaald de beste organisatie van Nederland. Wordt hem niet...
Uitspraak van Bramble op zondag 8 augustus 2010 om 15:32:
Bailey maakt ook echt weer vette shit de laatste tijd,

Heb Marco Baily laatst nog gehoord in de poema toen Cari ziek was. Hij moest ná Solid Decay, t was bagger. Hoop dat hij moet openen, op een later tijdstip komt hij (zeker in deze line up) niet tot zijn recht.

Voor de rest zitten er zwaar dikke dingen tussen: A. Paul, Regis vs Ruskin, Cari vs Alan, Mooy, Drazen, Update (aka Dano), Tapia, Egbert ... etc ... etc.

Aanwezig!
laatste aanpassing
Uitspraak van Chebquema op maandag 9 augustus 2010 om 17:05:
Te duur, ahoy is kut, grote evenementen in R'dam hebben vaak een slechte sfeer en UDC is nou ook niet bepaald de beste organisatie van Nederland. Wordt hem niet...

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 augustus 2010 om 10:05:
En voor de mensen die twijfels hebben over de locatie...!: we gaan zwaar uitpakken met licht, geluid en stagedesign! Net zoals de line-up, verwacht iets compleet onverwachts... We hebben werelds beste stagedesigners erop gezet, die zelf zwaar techno zijn en dus precies weten hoe we het beste uit de ahoy kunnen halen!! We gaan visueel helemaal los...!!

hmmmmmmmmm
Staan zeker een paar leuke namen tussen,maar
Uitspraak van Lennart! op maandag 9 augustus 2010 om 15:07:
Voor mij geen 43e + afreizen naar Roffa waard :no:
Uitspraak van technowaus op dinsdag 10 augustus 2010 om 00:30:
Staan zeker een paar leuke namen tussen,maar

Wel wat leuke namen?

Zaal 1

CARI LEKEBUSCH
MAURO PICOTTO
REMY
SECRET CINEMA
STEVE RACHMAD
Live: ALEX UNDER

Zaal 2

BAS MOOY
BOLD
DYLAN DRAZEN
JAMES RUSKIN
MIKE DRAMA

GVD zeg deze namen zijn al fucking fantastic en niet standaard gedoe! echt heerlijk gewoon dacht dat het echt zo minimal/housebende zou worden :s

:respect: naar UDC
 
Uitspraak van Klasse 1 op dinsdag 10 augustus 2010 om 09:35:
:respect: naar UDC

Vind ik echt wel meevallen hoor :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 augustus 2010 om 09:38:
Vind ik echt wel meevallen hoor

Jij ja! ik niet ;)
Uitspraak van Klasse 1 op dinsdag 10 augustus 2010 om 09:35:
CARI LEKEBUSCH
MAURO PICOTTO
REMY
SECRET CINEMA
STEVE RACHMAD
Live: ALEX UNDER

Uitspraak van Klasse 1 op dinsdag 10 augustus 2010 om 09:35:
niet standaard gedoe!

:lol:
Line-up is wel oke, maar had 'm wel iets spectaculairder verwacht...

en als je een Tribal zaal wil neerzetten, mis ik wel echte tribal helden als Carl Falk, Boriqua Tribez, Fer BR, David Moleon, Elton D vs Snoo, Axel Karakasis, Raul Mezcolanza, Peppelino om maar es wat te noemen...

Als de lichtshow gelijk is aan Awake in de Westergas, vind ik 43 ekkies niet heel gek...
Uitspraak van Jimmy Moore op woensdag 11 augustus 2010 om 22:51:
Als de lichtshow gelijk is aan Awake in de Westergas, vind ik 43 ekkies niet heel gek...

Is dat haalbaar? Wanneer dat bevestigd zou worden ben ik er bij... ;)
Uitspraak van RobdH op donderdag 12 augustus 2010 om 08:44:
Is dat haalbaar?

nee, alleen awake kan dat!:/

wat een gelul ook over de prijs... voor awake betaal je hetzelfde alleen dat voor 1 zaal en 5/6 dj's!
Dan nog, dat awakenings een hype kan zetten op kaartprijzen is leuk voor ze. Dat elke organisatie moet volgen is pas erg.
Met winst en noem het maar op had dit kaartje ook met gemak voor 30 of 35 euro gekunt. Maar helaas vind party-end nederland het tegenwoordig doodnormaal om een flesje water van 5 euro te kopen, of een baco van een 10tje. + dat kaartje van bijna 50 euro. Waar gaat het heen?

Daarnaast heb je best lef om gelijk 45euro te vragen, als je jaren niets van dat feest hebt gehoord. Dus ik ben het met al dat gezeur volkomen eens.
laatste aanpassing
UDC hanteerd altijd dergelijke prijzen toch, dus wat dat betreft niks nieuws!
k vind de prijs niet eens het probleem, want dat betaal je overal op dit moment.

t gaat mij meer om de locatie/stad en dat ik de lineup niet echt vind wat ik ervan had verwacht.
 
Uitspraak van Hi-hat Clap op donderdag 12 augustus 2010 om 10:05:
Dan nog, dat awakenings een hype kan zetten op kaartprijzen is leuk voor ze. Dat elke organisatie moet volgen is pas erg.

Not all of them.... some actually listen to us :yes:

Uitspraak van Hi-hat Clap op donderdag 12 augustus 2010 om 10:05:
Met winst en noem het maar op had dit kaartje ook met gemak voor 30 of 35 euro gekunt. Maar helaas vind party-end nederland het tegenwoordig doodnormaal om een flesje water van 5 euro te kopen, of een baco van een 10tje. + dat kaartje van bijna 50 euro. Waar gaat het heen?

Well that is the problem. As long as big organizations keep selling out then the prices will stay or even raise. We shall see next summer which festivals make it and which not. One thing I can tell you..... it won`t be just the lineup anymore but what the festival has to offer from now ;)

Uitspraak van Lennart! op donderdag 12 augustus 2010 om 11:46:
k vind de prijs niet eens het probleem, want dat betaal je overal op dit moment.

t gaat mij meer om de locatie/stad en dat ik de lineup niet echt vind wat ik ervan had verwacht.

Our friend Lennart is showing the way :yes:
Uitspraak van Soon. op donderdag 12 augustus 2010 om 09:15:
nee, alleen awake kan dat!

Je hebt je punt gemaakt.. tuurlijk kan niet alleen Awake dat. Maar ze staat er natuurlijk wel om bekend een dikke lichtshow weg te geven. Dat moet je op andere feesten altijd wel afwachten!

Uitspraak van Soon. op donderdag 12 augustus 2010 om 09:15:
wat een gelul ook over de prijs... voor awake betaal je hetzelfde alleen dat voor 1 zaal en 5/6 dj's!

Eens! Dus zijn er verwachtingen ;)

En die worden nu ligt onderdrukt door: (bij mij)
Uitspraak van Lennart! op donderdag 12 augustus 2010 om 11:46:
gaat mij meer om de locatie

En over die prijzen vind ik dat "we" niet moeten zeuren. Als je het te duur vind moet je het niet betalen.
Wanneer iedereen dat zou doen gaan die prijzen van zelf naar beneden. Of de kwaliteit.

Maar een mooi feest is mij dit geld zeker waard. Dus ik ben bereid het er voor te betalen :)
Hou eens op met alle feesten te vergelijken met Awakenings.
 
Uitspraak van Jeroen-Theo (l) Techno op donderdag 12 augustus 2010 om 15:49:
Hou eens op met alle feesten te vergelijken met Awakenings.

He is right :yes:

Start comparing all festivals to Q-Dance events qua production wise and not music.... (Y)
Uitspraak van Chebquema op vrijdag 13 augustus 2010 om 09:20:
Waarom?

omdat awake niet heilig is!
Bij awake betaal je idd hetzelfde voor 1 zaal, maar hier hopen ze ook 3 a 4 keer zoveel bezoekers te trekken dus dan mag je in dit geval wel enigszins de vergelijking tussen de 2 feesten trekken.
In ieder geval qua productieniveau.

ps is er hier iemand die enig idee geeft waarom er niks meer in de maassilo wordt gedaan?
Als je dan toch op zoek bent naar een fatsoenlijke locatie in Rotterdam?!
geloof dat de gemeente besloten heeft dat daar alleen maar urban-achtige "feesten" gegeven mogen worden.
Uitspraak van lampie76 op vrijdag 13 augustus 2010 om 10:31:
ps is er hier iemand die enig idee geeft waarom er niks meer in de maassilo wordt gedaan?

moet je aan wethouder Rik Grashoff vragen, die heeft alles verneukt hier. :dood:

Er is 11 miljoen tegenaan gesmeten, vervolgens is Waterfront verdwenen, WATT nu ook en in de Maassilo is er sindsdien geen reet meer te doen. Goede actie! :D
Uitspraak van Soon. op vrijdag 13 augustus 2010 om 09:31:
Waarom?

omdat awake niet heilig is!

Wat een onzin, Awakenings heeft que techno feesten de beste productie van Nederland. Het is logisch dat veel mensen daarom Awakenings als maatstaf nemen en de overige techno feesten daarmee vergelijken.


Uitspraak van Audionysos op vrijdag 13 augustus 2010 om 12:02:
moet je aan wethouder Rik Grashoff vragen, die heeft alles verneukt hier.

Er is 11 miljoen tegenaan gesmeten, vervolgens is Waterfront verdwenen, WATT nu ook en in de Maassilo is er sindsdien geen reet meer te doen. Goede actie!

11 miljoen hebben en vervolgens het voor elkaar krijgen om minder uitgaansgelegenheden te hebben dan de jaren ervoor. Hetzelfde met het jongerenjaar, daar is ook 40 miljoen voor uitgetrokken en er is een jaar na Your World minder te doen voor jongeren dan in de jaren ervoor.
er wonen meer mensen in rotterdam die van urban houden, zo simpel is het gewoon.
Alles komt en gaat maar awakenings zal blijven.
Maar doe het nou maar gewoon niet in r'dam. Dat werkt gewoon niet.
Hoezo werkt Awakenings niet in de maasilo? Ik vind het juist een uitstekende locatie voor (techno) feesten.
En als je de locatie niks vindt dan ga je toch gewoon niet?!
Feesten zoals awake, maar ook cocoon en TW waren bijna altijd (zo goed als) uitverkocht dus ik zie de logica er niet van in om dat daar dan niet meer te laten organiseren.
Uitspraak van lampie76 op maandag 16 augustus 2010 om 23:38:
Hoezo werkt Awakenings niet in de maasilo?

omdat iedereen de technoton leuker vind :)
Niet per definitie hoor. Ik ben geloof ik 3x in de Silo geweest, en heb me daar gemiddeld beter vermaakt, dan alle keren in de Gas.
Artiest Yzco
Uitspraak van Daan^ op dinsdag 17 augustus 2010 om 15:15:
omdat iedereen de technoton leuker vind :)

Uitspraak van Bramble op dinsdag 17 augustus 2010 om 16:15:
Niet per definitie hoor. Ik ben geloof ik 3x in de Silo geweest, en heb me daar gemiddeld beter vermaakt, dan alle keren in de Gas.

vind het geluid in die 'technoton' meestal kut, galmt op veel plaatsenm dus je moet echt op zoeken naar beste plek.
doe mij maar een vierkante box, is het geluid veel beter uit te richten.
en daarnaast vind ik het fijn dat er in de silo meerdere areas zijn, lekker dwalen in die industriele hallen.

niet om de gas af te vallen hoor, dat vind ik ook een modderdikke locatie !
hoog plafond waardoor er overal led en lasers hangen, dikke show elke keer weer.

maar als ik moet kiezen dan ben ik meer van de bouwlamp met dikke sound dan de lasers met slecht geluid.
ben daarom ook heel benieuwd naar concept in ahoy, er is genoeg te doen in die hallen,
heb er een hele hoop goeie feesten meegemaakt, maar ook feesten waarvan ik dacht van hmmmmmm.
Awake = Amsterdam

als rotterdam een hoogwaardig technofeest wilt, kunnen ze er ook zelf één bedenken?

laatste aanpassing
Uitspraak van kalimyst op dinsdag 17 augustus 2010 om 17:22:
als rotterdam een hoogwaardig technofeest wilt, kunnen ze er ook zelf één bedenken?

en dat is nou precies wat die dudes van BLACK AND WHITE BOOKINGS en UDC aan het doen zijn.

31-10-10 weten we of het wat is (was)
Uitspraak van kalimyst op dinsdag 17 augustus 2010 om 17:22:
als rotterdam een hoogwaardig technofeest wilt, kunnen ze er ook zelf één bedenken?

awake heeft er in het verleden toch echt zelf voor gekozen om edities in Rotterdam te houden... heeft rotterdam zelf niets mee te maken lijkt mij. zelfde geld voor de edities in Eindhoven.