Partyflock

Forumonderwerp · 1096344

Waarschuw beheerder
-6
(permanent verbannen)
'Stop de fobie voor Marokkanen!'

AMSTERDAM- De Marokkaanse organisaties verenigd in het Amsterdams Marokkaans Forum (AMF) zijn het zat: bij problemen of incidenten krijgen Marokkanen veel te vaak bij voorbaat de schuld. Dat moet stoppen!!!

Het AMF roept op een einde te maken aan wat zij 'Marokkanenfobie' noemt. Directe aanleiding is het krantenbericht deze week in De Telegraaf dat de woning van een Joodse Amsterdammer met eieren bekogeld zou zijn door een groep Marokkaanse jongeren. Uit politieonderzoek bleek later dat de daders drie jongens van Joodse komaf waren die in de buurt wonen en de eieren uit baldadigheid hadden gegooid.
Volgens de AMF gaat het niet om een incident. "Er is met grote regelmaat sprake van onjuiste berichtgeving in reguliere media en op blogs. Er lijkt een sfeer te ontstaan waarin het bon ton wordt Marokkanen de schuld van allerlei maatschappelijke problemen te geven. Het is gemakkelijk media en politici te vinden die Marokkanen als groep durven weg te zetten. Dat is tegenwoordig politiek correct. Veel moeilijker is het politici of opiniemakers te vinden die het durven op te nemen voor het overgrote merendeel van de Marokkanen die het wel goed doen in de Nederlandse samenleving."
Het AMF roept politici, media en vertegenwoordigers en maatschappelijk instanties op zich te concentreren op feiten en niet door speculatie de polarisatie tussen groepen te vergroten.

http://www.at5.nl/artikelen/43806/stop-de-fobie-voor-marokkanen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 2 juli 2010 om 14:00:
tuurlijk, dat jij sws kan lezen is al een wonder

echte tokkie je weet tog!
mn kleinere broertje typt dit allemaal want ik kan niet lezen en sgrijven ;)
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
pas artikel in metro vorige week nog geloof ik,45 procent van de marrokaanse amsterdammers is wel eens in aanraking geweest met justitie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 13:02:
Uitspraak van ^^Dani^^ op donderdag 1 juli 2010 om 12:50:
Marokkanen

Uitspraak van ^^Dani^^ op donderdag 1 juli 2010 om 12:50:
Marokkanen:dood:

hee scheer jij je eens weg hiero

Ehm, nee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 juli 2010 om 17:54:
Maar ook weer niet te goed he... stel je voor, straks neukt ie je zusje nog, das ook integratie.

of je zusje is niet opgevoed
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juni 2010 om 23:17:
marokanen zijn lief :lief:

http://www.youtube.com/watch?v=Ajc2UlmhXo4
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 18:42:
They took our jobs :lol:

:respect:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Stanley op donderdag 1 juli 2010 om 16:49:
Alsof de meeste Marokkanen wel zoveel van Nederlanders houden :lol: Ondertussen roddelen over kaaskoppen kut gieren dit dat maar zodra er een woordje over hun worden gezegd gelijk in de huilie modus.

Waarschuw beheerder
-2
[quote element=message id=44937991]{element is niet toegankelijk}dus t land uit met dat volk![/q

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Marokfoob.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, 't woord kwam gewoon in me boven, sorry.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kiets op woensdag 4 augustus 2010 om 23:06:
Nee, 't woord kwam gewoon in me boven, sorry.

hoe vind je m ?
Waarschuw beheerder
donateur
'n Link die zo vaak gepost is maakt me juist niet nieuwsgierig.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kiets op woensdag 4 augustus 2010 om 23:11:
'n Link die zo vaak gepost is maakt me juist niet nieuwsgierig.

hihi
Waarschuw beheerder
+1
Ben ik ff blij dat ik Nieuwe-Nederlanders fobie heb...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nibbor op donderdag 1 juli 2010 om 14:26:
Zegt genoeg he...

zegt eerder genoeg over jou kortzichtigheid..:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RED-BULL op woensdag 4 augustus 2010 om 23:08:
hoe vind je m

nou weten we het wel he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 juni 2010 om 22:09:
Het AMF roept politici, media en vertegenwoordigers en maatschappelijk instanties op zich te concentreren op feiten

Zijn toch ook gewoon feiten dat de daders vaak van "Noord-Afrikaanse afkomst" zijn?
Waarschuw beheerder
Geloof best dat er af en toe foutieve berichten in de media naar buiten komen mbt marrokezen maar ik zie nog steeds veel te wienig dat er hand in eigen boezem gestoken word door onze vrienden uit berberia
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*R*E*N op donderdag 5 augustus 2010 om 11:17:
Zijn toch ook gewoon feiten dat de daders vaak van "Noord-Afrikaanse afkomst" zijn?

Ja of kale nederlanders uit Geine 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gekkehuus30 op donderdag 5 augustus 2010 om 11:23:
maar ik zie nog steeds veel te wienig dat er hand in eigen boezem gestoken word door onze vrienden uit berberia

die kritiek is er echt heus wel, je ziet het alleen nergens op TV voorbijkomen...:s is niet interessant of relevant denk ik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marokkaanse Londsdalers

http://www.youtube.com/watch?v=ofHJEiqRxR8
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM- De Marokkaanse organisaties verenigd in het Amsterdams Marokkaans Forum (AMF) zijn het zat: bij problemen of incidenten krijgen Marokkanen veel te vaak bij voorbaat de schuld. Dat moet stoppen!!!

Dan zorg er maar voor dat dat tuig zich normaal gaat gedragen en normaal gaat praat en normaal doet.
Zolang ze dat niet doen blijf je dit houden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op donderdag 5 augustus 2010 om 13:27:
Dan zorg er maar voor dat dat tuig zich normaal gaat gedragen en normaal gaat praat en normaal doet.
Zolang ze dat niet doen blijf je dit houden.

Ze hebben spijt zie maar.

IK HEB SPIJT

http://www.youtube.com/watch?v=3G3wzMp_xMw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RED-BULL op zaterdag 7 augustus 2010 om 10:26:
Marokkanen stemmen massaal op de PVV

bij 0.27, zegt hij op de vraag waarom (op wilders gestemd?), "omdat ik geen vertrouwen meer heb in den haag" :lol:
Waarschuw beheerder
ja, goed idee, laten we met zijn allen gaan posten op nieuwstopics die al meer als een maand oud zijn (Y)
Waarschuw beheerder
+1
'Stop de fobie voor Marokkanen!'

Ik zou zeggen "stop de aanvoer en kweek van marokkanen" en het gewenste resultaat zal uitpakken.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op zaterdag 7 augustus 2010 om 16:57:
Ik zou zeggen "stop de aanvoer en kweek van marokkanen" en het gewenste resultaat zal uitpakken.

Waarschuw beheerder
mijn beeld over marokkanen veranderd in positieve zin...

ik heb op mijn werk een marokkaanse man aangenomen, en ik ken weinig mensen zoals hij...
- hard werken, geen gezeur, altijd vrolijk
- ontzettend aardig
- drinkt koffie bij zijn lesbische buurvrouwen
- helpt zijn surinaamse buren met 6 kinderen die het erg moelijk hebben
- misbruikt/gebruik zijn geloof niet, maar vult zijn geloof op een positieve manier in.

Nu dus ook een half marokkaans/nederlands meisje aangenomen (ken ik al),en zij is moslim,maar kan echt op haar bouwen/vertrouwen.

75% van de nederlanders op mijn werk komen nog geen eens in de buurt van deze 2 in de zin van:
- betrokkenheid
- collegealiteit
- ze roddelen niet
- geen "ja maar..." gezeik

neemt niet weg dat ik nog steeds een pleurishekel heb aan marokkaans straattuig, maar dat geldt net zo voor alle tokkies die overlast veroorzaken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 augustus 2010 om 16:42:
mijn beeld over marokkanen veranderd in positieve zin...

Iedereen kent wel een excuus neger ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Angst voor Marokkanen is meestal geen fobie, want een fobie is een ziekelijke en buitenproportionele angst.

De angst voor Marokkanen lijkt me niet ziekelijk, want hij is op feiten gebaseerd. En buitenproportioneel? Misschien wel, maar dan slechts een klein beetje. Want inderdaad zitten er genoeg goeien tussen, maar de kans om met een stuk uitschot van doen te hebben is zeer aanwezig, met name in grote steden.

En als je 'ey psst meisje meisje' roept bij elk blank wijf van onder de 60 die voorbij komt lopen, ben je mss niet crimineel, maar wel een pauper en dus een slecht mens.

Feit is, dat het gros van dat volk dat je op straat tegen komt, gewoon tuig (met en zonder strafblad) is en dat de angst voor hun als groep wel overdreven is, maar wel logisch, want het betreft een zeer grote minderheid. En juist diegenen die op straat rondhangen en waar je als blanke het vaakst tegenaan loopt, daarvan is het grootste deel gewoon zo rot als n mispel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van addicted-2-bass op vrijdag 2 juli 2010 om 09:06:
3 – Onderhoud een degelijk voortuintje, dit verminderd de stereotiep reacties ten opzichte van je familie al met 20%

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op zaterdag 7 augustus 2010 om 16:57:

:lol:
Waarschuw beheerder
Overlast door tuig moet in algemene zin worden aangepakt. Ik ben voor een soort nieuwe dienstplicht waar mensen worden gedrild en normen en waarden er in worden gestampt. Laat ze daarna maar weer terug in de maatschappij stromen. Dan mogen ze het nog één keer proberen.

Waarschuw beheerder
whatever
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ssssttttttt op maandag 9 augustus 2010 om 19:57:
Overlast door tuig moet in algemene zin worden aangepakt. Ik ben voor een soort nieuwe dienstplicht waar mensen worden gedrild en normen en waarden er in worden gestampt. Laat ze daarna maar weer terug in de maatschappij stromen. Dan mogen ze het nog één keer proberen.

Als ook jij dan maar slaagt voor die drildienstplicht van je, ook jij verdient een 2de kans.
Waarschuw beheerder
oorzaak gevolg noemen ze zoiets toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RED-BULL op woensdag 25 augustus 2010 om 18:02:
Uitspraak van ssssttttttt op maandag 9 augustus 2010 om 19:57:

Als ook jij dan maar slaagt voor die drildienstplicht van je, ook jij verdient een 2de kans.

Maak me blij... http://www.youtube.com/watch?v=LC4D0cjSYu8
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 augustus 2010 om 17:11:
Iedereen kent wel een excuus neger

wat de jongeheer beschrijft is geen excuus neger. maar de realiteit.
Waarschuw beheerder
+1
stop de topics van sawman