Partyflock Partyflock wenst je fijne feestdagen!
Partyflock

Forumonderwerp · 1095357
1 volger · 10838x bekeken

Waarschuw beheerder
-3
Me stiefmoeder heeft een bruidszaak, en nu was ik toch een beetje nieuwsgierig waar jullie voor zouden kiezen op jullie trouwdag of bij het tekenen van gps ;)

Een jurk? een pak? een corset met een pantalon? in spijker? in lak? verkleed?

tegenwoordig is het namelijk niet meer ''vanzelfsprekend'' dat een vrouw in een witte jurk voor het altaar staat.

Dus vertel wat zouden jullie aan willen, of hebben jullie al aangehad? :D

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Gewoon traditioneel. Duur pak aan laten meten (denk een pak van Archetipo met een kortere colbert/blazer), en voor m'n vrouw een jurk van Marry Borsato.
Misschien prijzig, maar ik trouw maar één keer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juli 2010 om 03:02:
heftig!

Mwah, koraalrood is vast heftiger ;)

Vind gras- of donkergroen gewoon heel mooi staan. Zou wel een droom zijn om de perfecte jurk precies in die kleur te vinden.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 juni 2010 om 23:18:
Mijn oma heeft haar eigen jurk gemaakt,

& dat was groen met paars! Als ik aan die kleuren denk, denk ik dat kan nooit mooi zijn, maar het was zo prachtig!!! :D
maar je ziet die kleur niet vaak in de winkel hangen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 20:49:
Ik ga niet trouwen :nee:
Zie er de meerwaarde niet van in

Waarschuw beheerder
die in die aussie :respect:
zwaar heldig..idd geen neppe shit maar precies zoals jullie zijn..echt respect..

ik wil een strapless maar zijn zoveel mooie..iig met steentjes en ruches eraan enz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 13 juli 2010 om 18:54:
geen neppe shit

wat is er nep aan een "gewone" bruiloft eigenlijk dan?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TeRRoR-specht op dinsdag 22 juni 2010 om 12:31:
wij zijn zo getrouwd!!
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/77415544.jpg[/img]

Ik vind dit toch wel zwaar :respect:

Geweldig! nog nooit zoiets gezien :D

Ik zelf zou wel in een soort korset bovenstuk, en een mooie wijdlopende rok eronder..

maargoed.. eerst nog maar sparen en school etc..

Waarschuw beheerder
-1
[img width=800 height=600 cacheid=00114ce3002eb6888809e07e1a02aea68d]http://www.iedereennaakt.nl/albums/userpics/10001/dit_draag_ik_onder_mijn_trouwjurk.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
als ik ga trouwen is het op bora bora (eilanden groep in frans-polynesie....fucking paradijs)....in een witte bikini afgezet met pareltjes....en tattoeer ik de vingerafdruk van mn man op mn bil :D:D:D
Waarschuw beheerder
wij zijn zo getrouwd!!

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/77415544.jpg[/img]

:respect: Dit vind ik echt heel stoer, en je bruid ziet er prachtig uit :respect:

Ik zou het zelf ook wel willen doen ( heb het wel voorgesteld ) maar kreeg Nee te horen.
Dus nu gaan we 20 augustus 2010 zelf qua kleding redelijk traditioneel doen.

Nou hou ik niet alleen van Hardcore maar doordat ik een klassieke VW bus heb ben ik me ook aan het intresseren in de muziek van de jaren 60 en 70.

En dus laat ik iedereen op het feest als "hippie" komen :) Iets heel anders, maar moet ook wel humor worden. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juli 2010 om 10:06:
wat is er nep aan een "gewone" bruiloft eigenlijk dan?

wat ik ermee bedoel is dat hun zich niet voordoen als iemand anders.
je hebt ook mensen die denken ik moet in een trouwjurk anders past het niet in het plaatje vanhet huewlijk terwijl ze normaal niet zo zijn..

daarom vet respect voor die 2 in hun aussie

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Turbo-D op vrijdag 16 juli 2010 om 08:13:
wij zijn zo getrouwd!!

:/ mag ik dit heel raar vinden :x
zo zie je er elke dag al uit wat ik al gek vind maar goed dat moet ieder voor zich weten!
En ik vind als je gaat trouwen je toch wel iets mooiers aan mag trekken :x
ik vind het ook ene beetje pauper :x

maar goed ieder zn ding gelukkig mag iedereen in dit land zelf weten wat hij draagt tijdens zijn eigen
trouwerij!

ik zou zelf kiezen voor een prachtige mooie jurk zoals deze bijvoorbeeld :
[img width=576 height=767]http://eventsdecorations.maakjestart.nl/images/bruidsjurken.jpg[/img]
en mn vriend moet er ook net zo netjes uit zien in pak :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juli 2010 om 13:12:
ik zou zelf kiezen voor een prachtige mooie jurk zoals deze bijvoorbeeld :

Ja moooi! ik zou zelf nooit voor een ''hoepel'' kiezen omdat het niet bij mijn figuur past maar het heeft echt is prinsesjes achtig :P

en mn vriend moet er ook net zo netjes uit zien in pak

Mijn vriend heeft zijn pak al hangen :p hij trekt zijn uniform aan van werk (L)
(op de datum die nog moet komen :lol:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juli 2010 om 14:47:
Ja moooi! ik zou zelf nooit voor een ''hoepel'' kiezen omdat het niet bij mijn figuur past maar het heeft echt is prinsesjes achtig

En dan nog wel met voile of hoe heet dat ook al weer :bloos:
echt prachtig :lief: ik zou me indd net als een prinsesje voelen :bloos:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juli 2010 om 14:47:
Mijn vriend heeft zijn pak al hangen :p hij trekt zijn uniform aan van werk (L)

Ik ben gek op mannen in uniform :lief: maar hij doet dat toch elke dag op zn werk aan of heeft
hij er nog 1 voor speciale gelegenheden ofzo?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juli 2010 om 18:59:
maar hij doet dat toch elke dag op zn werk aan of heeft
hij er nog 1 voor speciale gelegenheden ofzo?

Hij heeft verschillende uniformen :P

Hij is marinier, weet niet of je weet hoe dat uniform eruit ziet waar de mariniers meestal in trouwen :$?
Waarschuw beheerder
mag ik dit heel raar vinden

:jaja: Ma boeit me vrij weinig!!!als we ons er druk over zouden maken wat andere ervan vinden,waren we wel volgens 't boekje getrouwd

Waarom zou ik in een duur pak gaan staan en me vrouwtje in een jurk,als we ons dan niet op ons gemak voelen??
Om andere een plezier te doen zeker,of 'omdat 't zo hoort'
:nee: mij niet gezien!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TeRRoR-specht op zaterdag 17 juli 2010 om 08:41:
Waarom zou ik in een duur pak gaan staan en me vrouwtje in een jurk,als we ons dan niet op ons gemak voelen??
mij niet gezien!!

:respect: Zou niet mijn manier zijn maar daar gaat het ook niet om, hoeveel mensen trouwen er niet en geven zo,n kutfeestje incl zo,n kutbandje met keybord die van die nietszeggende muziek spelen omdat tante Annie van 73 het ook naar dr zin moet hebben...
Het was JULLIE dag en dat is het belangrijkste! (de huwelijksnacht toch wel op "the best of van Barry White" hè??!! :p

Waarschuw beheerder
+2
Wil toch wel eentje van Vera Wang (L)

[img width=355 height=500 cacheid=00114e31002eb8602e98d0a31a02aedd42]http://farm3.static.flickr.com/2390/2250061668_bec83d2351.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1

Is wat voor te zeggen. Maar een huwelijk is wel een speciale gelegenheid en ceremonie. Anders had je net zo goed alleen op het gemeentehuis een papiertje kunnen halen en klaar was kees.
Maar het gaat er ook om dat je jezelf op je gemak voelt.

Zelf zou ik er wel veel geld voor uit trekken, omdat ik maar één keer ga trouwen en dat zou ik dan wel chique willen doen. Maar zoals gezegd, ieder heeft een stijl die het best bij hun passen.
Zolang 't tussen man en vrouw is, maakt het eigenlijk niet zo gek veel uit.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ibu op zaterdag 17 juli 2010 om 09:35:
Zolang 't tussen man en vrouw is, maakt het eigenlijk niet zo gek veel uit.

& als het twee mensen van hetzelde geslacht zijn? ... maakt het dan wel wat uit wat hun stijl is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juli 2010 om 20:36:
& als het twee mensen van hetzelde geslacht zijn? ...

Koike is een beetje homofoob.....;)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Onitsuka op zondag 18 juli 2010 om 00:38:
Koike is een beetje homofoob.....

oh zo! :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juli 2010 om 20:36:
& als het twee mensen van hetzelde geslacht zijn? ... maakt het dan wel wat uit wat hun stijl is?

Dan horen ze niet te trouwen.(F)

Uitspraak van Onitsuka op zondag 18 juli 2010 om 00:38:
Koike is een beetje homofoob.....;)

Absoluut niet. Maar ik vind alleen niet dat homo's hetzelfde zijn als hetero's. Het huwelijk hoort te gaan tussen man en vrouw. Geen man man, vrouw vrouw, en dat soort rare dingen. Laat ze lekker samenwonen en dat vastleggen. En ook geen kinderen stelen.

Waarschuw beheerder
Heeft iemand wel eens voor de grap op de site van Kleinfeld New York gekeken? (de shop waar 'Say Yes to the Dress' wordt opgenomen...)
Ik voel me daar echt als een kind in een snoepwinkel! :yes:
Onbetaalbaar maar ach... Dromen mag altijd ;).

http://www.kleinfeldbridal.com/index.cfm

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ibu op maandag 19 juli 2010 om 06:41:
Het huwelijk hoort te gaan tussen man en vrouw

Ik vind dat een huwelijk is voor mensen die hun liefde op een mooie manier willen vastlegen voor de wet ;) & dan maakt mij echt niet uit wat het geslacht is!

En ook geen kinderen stelen.

Ik denk dat de kinderen al blij zijn wanneer er iemand is die voor ze wil zorgen :jaja:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juli 2010 om 11:15:
Heeft iemand wel eens voor de grap op de site van Kleinfeld New York gekeken? (de shop waar 'Say Yes to the Dress' wordt opgenomen...)
Ik voel me daar echt als een kind in een snoepwinkel!
Onbetaalbaar maar ach... Dromen mag altijd .

http://www.kleinfeldbridal.com/index.cfm

woowie! (L) dromen mag indd altijd ;)

[img width=350 height=459 cacheid=00114ee3002eb96cae23e8171a02aef94f]http://www.kleinfeldkollection.com/pics/items/large/Sophia-Moncelli-12431-large.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
M'n vriendin is in 1x geslaagd met d'r jurkje... Ik dacht dat vrouwen daar standaard 6x over moesten doen!

Maar heb er tot nu toe niks uit weten te krijgen over hoe die er uit ziet :[

Waarschuw beheerder
Het huwelijk hoort te gaan tussen man en vrouw. Geen man man, vrouw vrouw, en dat soort rare dingen

:looser:

een ekte moraalridder... blijven steken in 1980?
Waarschuw beheerder
Het huwelijk hoort te gaan tussen man en vrouw. Geen man man, vrouw vrouw, en dat soort rare dingen

mee eens om de reden dat ze dan kinderen kunnen adopteren
zo hoort een kind gewoon niet opgevoed te worden

wat ik aan doe.
als ik ooit zou gaan trouwen wordt het een pak.,
maar dan op voorwaarde dat er sneakers onder mogen

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Eindbaas Patrick op woensdag 21 juli 2010 om 23:49:

als het mooie sneakers zijn, heeft dat wel wat haha :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 14:31:
Maar heb er tot nu toe niks uit weten te krijgen over hoe die er uit ziet

en zo hoort het haha :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindbaas Patrick op woensdag 21 juli 2010 om 23:49:

Vriend van me had gewone K-swissjes. Zag er wel gaaf uit moet ik zeggen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juli 2010 om 03:08:
en zo hoort het haha

Is zo, maar toch flauw :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan hem nog niet laten zien want ik moet nog trouwen....
volgend jaar gaat het gebeuren, op curacao!

maar kan je verzekeren dat de jurk echt super super vet is
al zeg ik het zelf :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 20:49:
Ik ga niet trouwen :nee:
Zie er de meerwaarde niet van in

eens ik zie het ook niet in waarom het zou "moeten"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toobjuh op zondag 25 juli 2010 om 22:24:
eens ik zie het ook niet in waarom het zou "moeten"

moet niks je wilt het od je wilt het niet, en ja de mesten doen het uit liefde en ivb met kids ia alles een stuk better geregeld, er zijn genoeg redenen dat mensen het doen, en idem bij de gene die het niet doen, das ieders eigenkeus, en ik respecteer dat.

Waarschuw beheerder
Een jurk van Justin Alexander:

- http://www.facebook.com/justinalexanderbride#!/photo.php?pid=5153869&id=129912895142

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zondag 25 juli 2010 om 22:05:
, op curacao!

Worden vast mooie foto's! Aangezien ik toch een bepaalde voorkeur voor een jurk heb zal ik nooit in zo'n warm land trouwen! Zie het al voor me ... met een bezweet voorhoofd op de foto :P

Waarschuw beheerder
Mijn vriend en ik wilden op Isla Margarita (Venezuela) trouwen; lekker zonder familie en dus ook geen verdere verplichting ;)
Ben achteraf blij dat we het niet gedaan hebben want de warmte daar was echt niet te doen. Zelfs niet in een bikini! Laat staan in een trouwjurk of pak...

:respect:

Vooral bij mijn vriend in de familie zijn ze behoorlijk van 'hoe het hoort' terwijl mijn vriend en ik daar echt voor passen...
Ten eerste wordt er niet gestijldanst op mijn bruiloft; ik hou er niet eens van dus waarom zou ik op mijn trouwdag opeens wel moeten doen?
De muziek is geen traditionele hoempapamuziek maar een mix van de muziek die we zelf mooi vinden. En dat varieert van r&b tot hardrock en alles er tussenin :lol:.
Mijn jurk zal ook niet de standaard, witte slagroomsoes zijn die ze verwachten... Dat past totaal niet bij mij.
Ik weet nu al dat mensen erover gaan vallen dat mijn tattoos zichtbaar zijn in mijn jurk maar I couldn't care less... Het is mijn bruiloft, mijn lijf, mijn tattoos en die horen bij me. Ik ga niet opeens traditioneel doen omdat dat van me verwacht wordt. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juli 2010 om 15:17:
ik zal me best doen

Wanneer gaan we trouwen dan? :blinky:

Waarschuw beheerder
donateur
In mei 2011 is het zover dan ga ik ook trouwen, nu wel druk aan het rondkijken maar niet naar de traditionele jurken dat is mij te stijf.Liever iets speelser en bij deze jurken kan ik ook design ook aan laten passen
[img width=360 height=576 cacheid=00115a13002ec8e8e68d2a3d1a02b101d9]http://i37.tinypic.com/a09jrc.jpg[/img]
[img width=360 height=576 cacheid=00115a17002ec8f1d72c05371a02b101d9]http://i35.tinypic.com/jzjytc.jpg[/img]
[img width=360 height=576 cacheid=00115a1e002ec8f977d20fb61a02b101d9]http://i35.tinypic.com/25ilxxs.jpg[/img]
Maar de plannen om de dag te vullen zijn nog niet klaar en misschien trouwen we wel op een boot, tja dan moet je daar ook wel rekening mee houden
Wel leuk al die voorbereidingen en plannen maken!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"ÄLS" ik ooit ga trouwen... (schat de kans erg klein in, whahah), zou ik heel graag op een tropisch eiland willen trouwen..
HIJ: in een witte drie-kwart broek, losse witte blouse erop of blote body..
IK: een mooi luchtig, wit jurkje, witte bloem in mijn haar en allebei op bote voeten in het witte zand.

Maar ik ben bang dat ik er alleen over mag blijven dromen...
Waarschuw beheerder
donateur
Op curacao is het wel wam ja maar het waait er ook altijd! en mijn jurk is vrij luchtig hoor, maar wel een echte jurk ;) hijs echt super al zeg ik het zelf

en we trouwen aan het ind van de middag en het feest is avonds! dus dat kom helemaal goed hoor daar maak ik me niet druk om, kzweet sowieso eigenlijk nooit heel erg
Waarschuw beheerder
Wat een heerlijk zwijmelonderwerp!
Ik ga natuurlijk in het wit, en ik vind dat de bruidegom ook een wit pak aan mag, dat vind ik erg gaaf. Niemand van de gasten mag in het wit komen, enne de gasten een thema geven waarin zij gekleed moeten komen, vind ik wel leuk. De plek maakt me niet zoveel uit, belangrijker is dat alle mensen waar we om geven erbij zijn. Mijn jurk zal niet teveel tierelantijnen hebben, ik hou het graag simpel. Ik hoop alleen wel dat de bruidegom een lange man is, want dan kan ik hakken aan :D Oja, enne ik wil wel vóór mijn 35e getrouwd zijn, want ik wil niet zo'n 'oude' bruid zijn.

Waarschuw beheerder
In één van de eerste series van 'Miami Ink' trouwt Yoji op het strand bij zonsondergang in het bijzijn van alleen zijn beste vrienden.
Dat vond ik echt heel erg mooi! Mijn vriend en ik willen er ook geen mensen bij hebben die we normaal gesproken nooit zien of waar we niets mee hebben :yes:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 augustus 2010 om 10:02:
Het is mijn bruiloft, mijn lijf, mijn tattoos en die horen bij me. Ik ga niet opeens traditioneel doen omdat dat van me verwacht wordt.

(y)
zow dachten wij ook!!