Partyflock
 
Forumonderwerp · 1095097
11 september mogen we weer :cheer:

http://q-dance.nl/q/events/QBASE_Lost_in_Dreams/list_messages/11039
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 september 2010 om 20:34:
En bedankt....

:floweR: :lol:
Heb al echt zin erin :bounce:

Uitspraak van actief op vrijdag 10 september 2010 om 14:18:
Nog een nachtje slapen

En daarna een nachtje niet slapen.
het weer morgen ziet er goed uit :):)http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Weeze
laatste aanpassing
Eindelijk is het bijna zover!
Weer zit gelukkig ook mee!
jajajaja nog 24 uur en dan staan mijn vrouw en huisgenoteen ik ergenst daar op het militaire veld

veeel plezier voor al die ook gaan ennnnn.... je weet het he doe geen dingen die ik ook niet zou doen
 
zonnetje hier:D. Lekker hoor:jaja:
Uitspraak van Desolator :[ op donderdag 9 september 2010 om 17:50:
wat een sjappies stomme gejank over honden en drugs elk feest weer hetzelfde.
Moet je maar niets meenemen heb je ook niets om over druk te maken wil je wel wat meenemen kan je gepakt worden. zelfde principe als te hard rijden :S

serieus kansloze discussie ook.

Helemaal mee eens. Altijd kans dat je gepakt wordt, en vooral in Duitsland ben je dan de lul!

Hier nog wat nuttige info:

Thunderdome Radio @ Q-BASE
Thunderdome Radio is aanwezig om LIVE uit te zenden vanaf Q-BASE. Lees hier meer over deze speciale radio-uitzending. Als je zelf niet op Q-BASE aanwezig kunt zijn, kun je van 17.00 – 7.00 afstemmen op Q-dance Radio.

Programmering
17:00 - 17:45 Welkom @ Thunderdome Radio
17:45 - 19:00 Sequence & Ominous
19:00 - 20:00 Dr. Macabre
20:00 - 21:00 Lucien Foort a.k.a. Quadrophonia
21:00 - 22:00 The Wishmaster
22:00 - 22:30 Vinyl Junk vs Stanton
22:30 - 23:00 Promo
23:00 - 23:30 Nick (studio set)
23:30 - 00:00 Rob & MC Joe vs Reza
00:00 - 00:30 Rampage
00:30 - 01:00 Panic "Neophyte Records 1999 - 2006"
01:00 - 01:30 Distorded Revelation
01:30 - 02:00 Deathchant Classics Set
02:00 - 02:30 Hellfish vs The DJ Producer

02:30 - 03:00 Kasparov vs Nexes
03:00 - 03:30 Neophyte Records All Stars LIVE
03:30 - 04:00 The Viper
04:00 - 04:30 Bryan Fury
04:30 - 05:15 Neophyte vs Evil Activities
05:15 - 06:00 Element Destruction
06:00 - 07:00 The Playah


De vetgedrukte zijn de setjes die ik na afloop ga downloaden :D
nog een paar uurtjes ouwe!!! lekker weer! we gaan ff lekker rammen!! :D
Heb er zin in!!!
Weer is prima en qua muziek zit het dit jaar ook meer dan snor met UK hardcore, tekno, breakcore, frenchcore en dubstep :Yes:
Zwaar naar de kloten van gisteren en over 2 uur weer totale gekheid:D

Word mooi knallen straks:D
zo maar es met de heenreis beginnen :P

veel plezier iedereen :flower:
 
Dit was echt ongekend! De hele dag gigantisch uit men naad gegaan op de zeer sterke sets. Geluid was uber, sets uber, weer uber en bij tijd en wijlen de sfeer ook...

Men benen zijn helemaal naar de klote.... Lijk wel 80!
Uitspraak van actief op zondag 12 september 2010 om 11:23:
Dit was echt ongekend! De hele dag gigantisch uit men naad gegaan op de zeer sterke sets. Geluid was uber, sets uber, weer uber en bij tijd en wijlen de sfeer ook...

Men benen zijn helemaal naar de klote.... Lijk wel 80!

een en al EENS!
Echter was het niet zo druk op q-base zoals je kan zien



Hangar



Open air strip
laatste aanpassing
Heerlijk feest(l)


los in de hangar
zo net terug van het grootste dikke vetste feest :D
dit was me 2e keer
volgend jaar nog een keer
Uitspraak van *Andre®* op zondag 12 september 2010 om 18:32:
los in de hangar

Hahaha zie mezelf flink kauwend op 28 sec ongeveer in dat italian hardstyle shirt 8)
Uitspraak van iesknien op zaterdag 11 september 2010 om 12:29:
Programmering
17:00 - 17:45 Welkom @ Thunderdome Radio
17:45 - 19:00 Sequence & Ominous
19:00 - 20:00 Dr. Macabre
20:00 - 21:00 Lucien Foort a.k.a. Quadrophonia
21:00 - 22:00 The Wishmaster
22:00 - 22:30 Vinyl Junk vs Stanton
22:30 - 23:00 Promo
23:00 - 23:30 Nick (studio set)
23:30 - 00:00 Rob & MC Joe vs Reza
00:00 - 00:30 Rampage
00:30 - 01:00 Panic "Neophyte Records 1999 - 2006"
01:00 - 01:30 Distorded Revelation
01:30 - 02:00 Deathchant Classics Set
02:00 - 02:30 Hellfish vs The DJ Producer
02:30 - 03:00 Kasparov vs Nexes
03:00 - 03:30 Neophyte Records All Stars LIVE
03:30 - 04:00 The Viper
04:00 - 04:30 Bryan Fury
04:30 - 05:15 Neophyte vs Evil Activities
05:15 - 06:00 Element Destruction
06:00 - 07:00 The Playah

De vetgedrukte zijn de setjes die ik na afloop ga downloaden

En dat was wel nuttig, omdat?
Wat moet ik er nou mee dat ik weet wat jij ga downloaden?


OT:
Geweldig feestje! Heb het naar me zin gehad, uiteindelijk onnodig druk gemaakt voor het feest. Nog meer mensen tegengekomen dan verwacht! Genoeg rondjes gelopen en het goed gezellig gemaakt!
Wat een superfeest, dik dik dik en alles wat vorig jaar beter kon is verbeterd! Wat een ziek lekker weer hebben we ook gehad, en wat een vage gasten om 7uur 'sochtends op zoek naar de bus in de toiletten, haha!
 
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle:bounce:

Enne de buren van Klein Vink in Arcen, bedankt voor de gezelligheid!!

(K)de buurman van nr 20..
laatste aanpassing
Dat was weer een sodeju lekker feessie!
Dag en nacht door geknald, nu nagenieten :D
Gelukkig voor niks zenuwachtig geweest, controle stelde geen drol voor :[
Geweldige avond/nacht/morgen!
Wat kan een oververhitte dubstep bunker vet zijn! :D

Trouwens, voor de meneer rond 06:15 buiten bij de hangar: Dankzij jouw plotseling afbrekende raketijsje heb ik nog 15 minuten in een deuk gelegen (L)
laatste aanpassing
Q-Base flikt het uhm weer! Beste feestje van het jaar.
Van 5 tot 7 alleen maar staan stampen, helemaal naar de klote nu.

En die controle was echt een lachertje.
Pleur mn jas op die tafel, controleren ze mn portomonnee en mn mobiel en mocht zo doorlopen zonder dat mn jas aangeraakt was.
Maar ik heb weer genoten, See you next year!
Drugs bewaar je gewoon onder in een potje met murrays haarwax. Water in de waterkoker, in een pan gieten, murrays er in zetten -> Smelt. Drugs in alufolie verpakken (warm) en onderin douwen. Af laten koelenm. Potje goed afwassen aan de buitenkant.

Wax heeft zo'n hoge dichtheid dat de dampen van de dope er niet doorheen kunnen ontsnappen -> honden ruiken het niet. Klein potje murrays (reispotje) is ideaal voor gebruikershoeveelheden
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van sirstoner op maandag 13 september 2010 om 00:42:
Drugs bewaar je gewoon onder in een potje met murrays haarwax. Water in de waterkoker, in een pan gieten, murrays er in zetten -> Smelt. Drugs in alufolie verpakken (warm) en onderin douwen. Af laten koelenm. Potje goed afwassen aan de buitenkant.

Wax heeft zo'n hoge dichtheid dat de dampen van de dope er niet doorheen kunnen ontsnappen -> honden ruiken het niet. Klein potje murrays (reispotje) is ideaal voor gebruikershoeveelheden

:lol: ja ik zou er vooral zoveel moeite voor doen , steek het gewoon in je boxer en niemand die erachter komt
Werkzaam bij TK07
Artiest Mendeaz
De foto's van TK07 staan online op www.tk07.nl :D
Third Movement/Deathchant, wat 'n heldenarea was dat zeg (L).

Ik vind de Hardcore wel verschrikkelijk geregeld, wat 'n kippenhok, je kon je kont er niet keren zeg. :\ Lekker open air doen, of twee bunkers ofzo (Y)
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 13 september 2010 om 01:43:
ja ik zou er vooral zoveel moeite voor doen , steek het gewoon in je boxer en niemand die erachter komt

:roflol:

Man man man! Wat een feestje!! Heerlijk naar de klote allemaal :p
Uitspraak van Kiets op maandag 13 september 2010 om 09:02:
Third Movement/Deathchant, wat 'n heldenarea was dat zeg

:jaja:

meest genoten bij de deathchant!

in t begin nog bij oldscoolgangsters geweest
en verder veel rongelopen
hangar 1 was ook wel kicke!

Top weekend gehad!
Uitspraak van Nibbor op zondag 12 september 2010 om 23:39:
Q-Base flikt het uhm weer! Beste feestje van het jaar.
Van 5 tot 7 alleen maar staan stampen, helemaal naar de klote nu.

En die controle was echt een lachertje.
Pleur mn jas op die tafel, controleren ze mn portomonnee en mn mobiel en mocht zo doorlopen zonder dat mn jas aangeraakt was.
Maar ik heb weer genoten, See you next year!

Ja inderdaad, zwakste controle die ik ooit heb gehad, ben niet eens gefouilleerd enkel even in mijn rugzak gekeken. :-D
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Uitspraak van Mendeaz op maandag 13 september 2010 om 02:58:
De foto's van TK07 staan online op www.tk07.nl

+ Filmpje van de TK07 area


laatste aanpassing
Uitspraak van Tito op maandag 13 september 2010 om 09:58:
meest genoten bij de deathchant!

Toen ging 't helemaal nergens meer over, inderdaad. Luv it(L)

Overal wel 'n beetje rondgekeken, maar Hardcore was te vol, Hardstyle te druk etc etc.

Heb ook nog wel even Frenchcore geknapt, dat was ook wel leuk, vond die Bunker alleen erg deprimerend 8)
laatste aanpassing
Wat een nacht! :lief: Begonnen bij Josh & Wesz, heerlijke set en wat ging het los! :lief: Veel oudere nummers, echt vet. :jaja: Daarna effe lekker gezeten/wat gegeten en toen naar Promo. Vond er eigenlijk weinig aan. :bloos: Schommelde aardig in tempo. Daarna blijven hangen voor D-Passion. Jammer dat er een aantal mongolen weer niet van elkaar af konden blijven en zo nodig moesten vechten. Ben toen maar weggegaan. Daarna richting Panic. Jezus wat was het druk in die bunker zeg. :| Paste volgens mij geen vlieg meer bij. Eerst aan het eind van de bunker blijven staan daarna buiten gestaan maar dat was ook niets. Begon toen aardig in te kakken dus effe gezeten en gezellig bijgekletst met vriendin. Daarna nog een uurtje Tuneboy meegepikt. Wat een geniale set! Weer allemaal oudere nummers waaronder 1 van mijn favorieten I will growl. :lief: Heerlijk! :respect: Daarna terug naar de hangar voor Alphaverb. Ging ook wel aardig los, wat een sfeer hing daar zeg. :lief: Zat er inmiddels aardig doorheen dus effe gezeten en mezelf daarna richting de main gesleurd voor wat hardcore. Moet zeggen dat de set me niet zo heel erg kon boeien, vond dat ze een beetje tam draaide. Heb Nosferatu weleens harder horen draaien. Uiteindelijk alvast spullen gepakt en op de rest gewacht.

Conclusie: zeer vette nacht, hoop leuke setjes gehoord, sfeer was (Y)
Nadeel: Neophyte bunker veel en veels te druk (klein), bar bij de Neophyte bunker deed goede zaken want de rij was daar niet normaal. Tevens vrij kut dat om 7 uur bijna alle Dixies op slot waren gedaan. :|
 
Voorgaande jaren was veel beter.
Vond de setjes tegenvallen .
Panic was nice evenals Tuneboy (y)
Voor de rest was het niet bijzonder:no:
Hardheadz(n) .
De sfeer was wel goed:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Gewoon stampen gvd op zondag 12 september 2010 om 20:17:
Geweldig feestje! Heb het naar me zin gehad, uiteindelijk onnodig druk gemaakt voor het feest. Nog meer mensen tegengekomen dan verwacht! Genoeg rondjes gelopen en het goed gezellig gemaakt!

Hier sluit ik me bij aan (Y)
Was echt een geweldig vet feest :respect:
Super feestje gehad, goede sfeer ook, lekker slap lullen met iedereen :D

Voornamelijk bij de schranz geweest GENIAAL! Tussendoor ff een frenchcoresetje meegepakt van maissouille, was erg vet (y) en ook ff gehardstyled in de hangar en de open air...

Alleen wat was de VIP kut (n) Vet lang wachten in de rij en alleen een podiumpje in de hangar waar ik niet eens ben geweet :s
Top feestje,en VIP is zowiezo kut kan je lekker kijken op je podium hoe de rest helemaal los gaat :D
Op de valreep het beste festival van de zomer :lief:

Ten eerste hebben we weer enorm veel geluk gehad met het weer. Het was echt top zo.
Ten tweede was de muziek natuurlijk heldig. De sets van Zatox, Zany, B-front, Digital punk en Crypsis waren weer echt geweldig. K ben weer maximaal los gaan :bounce:
Ten derde was de sfeer weer echt top. Vorig jaar vond ik de sfeer iets minder. Maar nu juist niet. De nodige gekheid van vrienden en spontaniteit wildvreemden droeg toch wel bij aan het echte "feestgevoel" :d
De nieuwe plek van het podium buiten was ook erg geslaagd wat mij betreft. Veel ruimer zo (Y)
Tekno kan ik nu ook wel toe voegen aan mijn lijstje van muziekstijlen waar ik van hou. Dus we hebben weer een nieuwe ervaring opgedaan :jaja:
Zoals anderen al zeiden was dit weer een echte "vertrouwde" Q-base. Een edite die voor mij op de 2de plaats plaats komt wat betreft de edities waar ik ben geweest.
laatste aanpassing
hoef er niks aan toe te voegen meneer boven me vermeld t al (Y)
Uitspraak van actief op maandag 13 september 2010 om 11:20:
Voorgaande jaren was veel beter.
Vond de setjes tegenvallen .
Panic was nice evenals Tuneboy
Voor de rest was het niet bijzonder
Hardheadz .
De sfeer was wel goed

Ik hoorde juist van iemand dat het helemaal top was en beter dan voorgaande jaren, juist de sets.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van watcherob op maandag 13 september 2010 om 13:34:
Ik hoorde juist van iemand dat het helemaal top was en beter dan voorgaande jaren, juist de sets.

Ja ik vond het niet zo pas om 12 uur begon ik erin te komen .
Daarvoor was er niet een set waar van ik blij werd helaas .
Was Decibel dit jaar toch geslaagder:D
Mischien had ik er iets teveel van verwacht na de meesterlijke editie vorig jaar:lief:
 
Top feestje gehad!
Lekker de hele tijd losgegaan en toppers waren de Noisecontrollers, Panic en Tuneboy..
Wel erg deprimerend dat dit echt t einde van de festivals is..
was wel gezellig..
Super feestje gehad! Flink losgegaan, de meest vage personen leren kennen, aantal nieuwe favoriete muziekstijlen erbij.
Lege bunker bij Pavelow 8), desondanks toch wel erg dikke set neergezet. Ook wel handig zo’n taxibusje huren met 9 man.. lekker snel parkeren / wegrijden b).
Sfeer was echt top, op dat opstootje bij D-Passion na. Al moet ik zeggen dat ik er weinig last van heb gehad, was ook wel snel opgelost volgens mij. Het aandeel hardstyle was mij toch net iets te groot om met zekerheid te zeggen dat ik volgend jaar weer ga. Daar ben ik na zaterdag toch echt hélemaal klaar mee.

Vage gasten & Frank Kvitta bunkers waren echt eindbaas. Uitermate goed vermaakt b)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 13:55:
Wel erg deprimerend dat dit echt t einde van de festivals is..

Weer een jaar wachten verdomme :@

Ik vind het wel vrij jammer dat er alleen maar livesets van hardcore zijn, of mis ik iets?
laatste aanpassing
was een best feestje, maar de dag was zo voorbij en dan kom je tot de conclusie


Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 13:55:
dat dit echt t einde van de festivals is..

:(
sowieso geslaagd feestje alleen jammer dat de tijd zoooo snel vliegt!!!!!!!