Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
22 volgers · 164590x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij ook ffies een PB sturen met een webshopje? :D
Waarschuw beheerder
Bedankt DD & PB voor de link jullie weten wie jullie zijn!(Y)

OT: Ik ga mij denk ik wagen aan 6-APB, eerst maar even een RC soortje vinden met vooral veel visuals.
Iemand suggesties?
Waarschuw beheerder
Van het weekend was het zover, het spul was besteld en binnen. Hier een klein tripreportje:

Na enige discussie over te snuiven of te slikken, slikten ik en mijn vriendin om half 12 de capsules (125mg per cap) en kijken tv tot het zou moeten inslaan.Een uur later, nog steeds geen voelbare effecten. De benzo was besteld via internet, en de gedachte van dat we genaaid waren nam toe. Anderhalf uur na het innemen van de capsules geven we de hoop op, we zijn moe en besluiten dan maar te gaan slapen.

Om 3 uur word ik wakker gemaakt door mijn vriendin. Ze heeft het gevoel alsof ze extreem dronken is, word extreem duizelig en daarna ontzettend misselijk. Ik sta ook op. Hmm, ik voel me toch een beetje vaag :D Zou het dan toch gewerkt hebben? Het volgende half uur bij mijn vriendin gezeten die op de vloer van de wc was gaan zitten omdat ze maar bleef overgeven. Hartslag van 136 bpm. Ik moet ook overgeven, gelukkig niet zo lang en heftig. Hierna maar gewoon een rustig muziekje aangezet, en geprobeerd van de space te genieten (min of meer).

Het gaf ons geen euforie, meer een soort uitgeklede MDMA-gevoel. Ongeveer hetzelfde als je al lang over je piek heen bent: onrustig en de hele tijd het idee dat je wat moet doen, maar uiteindelijk toch maar gewoon blijven zitten. Heel erg onrustige benen, koude handen en voeten. Pupillen groot, kaken klemmen licht, géén visuals en geen fellere kleuren. We wisten eigenlijk niet goed wat we ermee aanmoesten.

Om 6 uur besluiten we toch maar het bed in te kruipen. Het hoogtepunt is al lang voorbij en er blijft nog een lichte buzz over. Een uur later; alleen maar liggen draaien en zweten. Random beelden komen voorbij, als een soort chaotische, opeenvolgende droom met allemaal kleine stukjes film. Om de vijf minuten schieten de ogen als vanzelf weer open. Om half 10 viel ik uiteindelijk in slaap, mijn vriendin pas 3 uur later.

Volgende dag; Praktisch geen kater, behalve moeheid en lichte kramp van het overgeven. Mijn vriendin heeft lichte tintelingen door m’n lichaam, vooral in de handen.

Mischien lag onze ervaring aan het feit dat we zijn gaan slapen nadat we het hadden ingenomen, hoe we het hebben ingenomen of aan iets anders, maar het is niet iets wat ik nog eens zou proberen of iemand aan zou raden. We vonden de space niet bijster boeidend, en niets toevoegend. Helemaal als je het vergelijkt met wat er al voor handen is, of zelfs met de mephedrone.

Kan iemand zich vinden in deze ervaring, of ging het bij jullie compleet anders..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knalkop op zaterdag 14 mei 2011 om 01:16:
OT: Ik ga mij denk ik wagen aan 6-APB, eerst maar even een RC soortje vinden met vooral veel visuals.
Iemand suggesties?

2c-p vinden en dan ong 40/50mg doen

of 20 mg 2C-G-5
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klopt eM2c :) weet ook niet of ik dat wil zo lang spacen. morgen trouwens 2c-e 25 mg :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nielsch_86 op dinsdag 14 juni 2011 om 14:47:
Kan iemand zich vinden in deze ervaring, of ging het bij jullie compleet anders..?

Hmmm dat klinkt gewoon onplezierig zeg! Heb jouw ervaring nooit eerder gehoord op deze manier. Ik weet niet of het een groot verschil maakt, maar de mensen die ik ken die het ook genomen hebben zaten telkens rond de 100mg.

Heb het zelf ook liggen, maar heb er nog geen goed moment voor gevonden om dit goedje uit te proberen ;-) Toch lijkt het me een fijn middel zo op het eerste gezicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op dinsdag 14 juni 2011 om 15:39:
2c-p vinden en dan ong 40/50mg doen

30/40mg 2c-p? Lijkt me een nachtmerrie, als dan al geen gezondheidsrisico? Naar mijn weten moet 2c-p per mg in kracht toenemen, en het verschil tussen 10 en 15mg al gigantisch zijn? Heb het zelf nog liggen maar vanwege de lange duratie nog geen tijd voor kunnen vinden. Laat staan dat -p echt geschikt is voor de een onervaren tripper? Dan lijkt 2C-C/B/I me inderdaad veel beter.

Zelfde geldt overigens voor 6APB, heb het nu al een maand thuis liggen van een betrouwbare bron. Anderen die van dezelfde batch hebben berichten positieve ervaringen. Er zijn aardig wat verkeerde/neppe 6apb-batches geweest naar mijn weten, wellicht dat bovenstaande ervaring daar ook slachtoffer van is geworden? Vanwege de heftigheid en de duratie van het middel heb ik het nog niet durven uitproberen op feesten, en thuis kom ik er vanwege werk en drukke weekenden ook nooit aan toe helaas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op dinsdag 19 juli 2011 om 09:56:
Iemand ervaring met 5 APB???

Alleen voorbij zien komen op vage sites die het te koop aanbieden ipv "échte" 6-APB.
Waarschijnlijk heb jij het daar ook ergens tussen de talloze aanbieders zien staan.
Kleine kans dat iemand ervaring met dit goedje heeft. Laat staan op PF :) Mij trekt het in iedergeval totaal niet.
Verder geen zin en tijd om dit verder te beargumenteren, maar koop het beter niet mocht je dat van plan zijn :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op donderdag 21 juli 2011 om 09:54:
Uitspraak van lovelysammy1 op dinsdag 19 juli 2011 om 09:56:
Iemand ervaring met 5 APB???

Alleen voorbij zien komen op vage sites die het te koop aanbieden ipv "échte" 6-APB.
Waarschijnlijk heb jij het daar ook ergens tussen de talloze aanbieders zien staan.
Kleine kans dat iemand ervaring met dit goedje heeft. Laat staan op PF :) Mij trekt het in iedergeval totaal niet.
Verder geen zin en tijd om dit verder te beargumenteren, maar koop het beter niet mocht je dat van plan zijn :)

Is toch in wezen hetzelfde als EMA-4? Kon tijdje terug daar nog wel aan komen.
Als ik de link op wikipedia lees trekt het mij ook niet echt moet ik zeggen qua werking e.d.
Ben dan op zich wel benieuwd waarom jij het afraad, te grote kans op oplichting met andere stofjes? Weet jij misschien iets meer over evt. neurotioxische gevolgen o.i.d.?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op donderdag 21 juli 2011 om 09:54:
geen zin en tijd om dit verder te beargumenteren, maar koop het beter niet mocht je dat van plan zijn

Heb het al... in een pilvorm!
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Kick off!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 22 december 2011 om 13:22:
Kick off!

?
Waarschuw beheerder
jeeeeeej opnieuw geopend. Zijn er nog mensen die dit doen, en zoja, hoe hebben jullie het ervaren (inclusief evt. kater)? Is er al wat bekend over de gezondheidsrisico's? Ben zeer benieuwd naar dit goedje!

Waarschuw beheerder
Ah toppa was gesloten dus :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2011 om 21:51:
Ah toppa was gesloten dus

te lang niet actief ja
Waarschuw beheerder
donateur
De 6-APB die ik besteld is getest de uitslag: 4-APB en 6-APB door elkaar, een zuiverheid konden ze niet geven.

Binnenkort maar eens proberen dan, geen rare stoffen er tussen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 23 december 2011 om 13:09:
De 6-APB die ik besteld is getest de uitslag: 4-APB en 6-APB door elkaar, een zuiverheid konden ze niet geven.

Binnenkort maar eens proberen dan, geen rare stoffen er tussen.

Ik heb zowel groene 6-apb pillen als bruin 6-apb poeder naar het testcentrum gebracht. Beide gaven 6-apb en 4-apb als testresultaat. Zelf heb ik enkel ervaring met het poeder (100mg), dit is een heel erg sterke dosering en ik raad beginners aan zeker niet boven de 80mg te gaan zitten. Het is gewoon heel duidelijk een psychedelische stimulant, wil je die psychedelische kanten ervan verkennen ga je best tegen de 100mg van dosering nemen, wil je liever de euforie en energie, heb je minder nodig. De pillen wat ik heb zijn volgens mij een stuk minder zwaar gedoseerd. Een vriendin heeft totaal geen psychedelische effecten op de pillen (die zogezegd 100mg bevatten) en enkel euforie, maar op 100mg poeder had ze 1 van de heftigste trips die niet aangenaam was voor haar (voor mijzelf was 100mg tot 2x toe wel heel aangenaam maar intens trouwens).

Dag nadien merk ik een sterk aanwezige hoofdpijn die vermoedelijk wat met uitdroging heeft te maken, ik heb nog nooit een drug eerder geprobeerd waarbij de uitdroging zo nadrukkelijk aanwezig is. Je gaat na afloop je droge mond vervloeken, en je kan zoveel drinken als je wilt, het lijkt alsof het vocht na 5s weer volledig verdwenen is. Al bij al een erg intense en best leuke drug die voor mij niet licht aan voelt. Ik heb geen dinsdagdip of dergelijke ondervonden (geen dip whatsover) enkel de hoofdpijn na afloop. Duidelijk dat dit een analoog is van MDA op hoge doseringen, dus when your into psychedelics dan is dit zeker wel een trip waard, wil je een milde xtc achtige trip zou ik eerder uitwijken naar een 4fa ofzo, die veel milder op je lichaam aanvoelt als dit. Werkte bij mij trouwens ook echt gewoon 5a6u door zonder inkak momenten.

Persoonlijk zou ik weg blijven van de veel te dure pillen waarbij je niet eens weet wat er in zit, een grammetje poeder is vast te krijgen voor max 30euro (tegenover de pillen die je eerder 5euro per stuk betaald en ik vrijwel met zekerheid van durf zeggen dat er geen 100mg in zit)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt voor het verslag. :) Ik heb nog 200mg over dus dat word 2 personen 100mg dosis :P
Ik zal wel laten weten hoe het ons beviel als het er van gekomen is.
Waarschuw beheerder
net een gehad van de smartshop, een blauwe pil..
iemand die weet hoeveel er in zit?
vroeg me trouwens af hoelang 6apb werkt? en als ik straks een 2e neem of ik dan hetzelfde effect kryg of dat het minder is?
Waarschuw beheerder
Duurde meer dan 3u voor het begon, dat was wel zonde..
maar werkt wel lekker door :Yes:

Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met een bepaalde aromatische Nederlandse aanbieder (niet sense maar die andere)? Heb hier een zakje van 4 geel/bruine pilletjes van ze.
Het feit dat het niet in de originele verpakking zit maakt me wat voorzichtiger.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 24 december 2011 om 01:46:
Duurde meer dan 3u voor het begon, dat was wel zonde..

Hier idem dito, twijfelde de eerste keer en had toen beetje teveel genomen (200 mg+). Hou er dus rekening mee dat het zeker wel meer dan 2 uur kan duren voordat je wat begint te voelen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op zaterdag 24 december 2011 om 17:49:
Hier idem dito, twijfelde de eerste keer en had toen beetje teveel genomen (200 mg+). Hou er dus rekening mee dat het zeker wel meer dan 2 uur kan duren voordat je wat begint te voelen

inderdaad, moest naar de film later op de avond en zat goed te vaagsen in de zaal :lol:

werkt lang door, had het idee dat ik steeds maar harder ging.
vandaag geen kater alleen moe van het weinig slapen.

is de 7.50 per stuks wel waard :yes:
Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd naar het stofje.
kan alleen niet echt duidelijke info vinden over
Hoeveel je moet nemen en hoelang precies de werking is ??
Waarschuw beheerder
Kijk maar eens naar spuiten slikken ;)
Waarschuw beheerder
Die chick gaat dan die Ikea kast in elkaar zetten, toch?

Ontopic; dit goedje staat zeker op mijn verlanglijstje.

Artiest Enforex
Waarschuw beheerder
heb het zelf ook een keer geprobeert..

Keertje op Spuiten en Slikken gezien, ff google, bestellen, 2 dagen later op de deurmat. Uit geprobeert bij Pokke Kerst Herrie.
Omdat ik iemand ken die er ook al ervaring mee had wist ik al een klein beetje wat er ging komen. Onderweg naar het feest in de auto al ingenomen omdat het HEEL langzaam opkomt.
Als het helemaal op z'n top is (duurt ongv 3-3,5 uur) heb je een heel licht MDMA gevoel. Had zelf wel zin om met iedereen over van alles en nog wat te praten,
maar het knuffelen niet echt:P. Je kan wel nogsteeds een sigaret opsteken of sms'jes versturen wat nog wel eens moeilijk kan zijn met MDMA of XTC:lol:
Conditie gaat er wel beter op maar niet zo gek veel. Pupillen worden ook groot (die blijven ongv nog 30 uur groot naardat je het hebt ingenomen).
Eenmaal wanneer het weg begint te vallen lijkt het voor je zelf alsof je er dood normaal bij zit, maar in werkelijkheid lijk je bijna op een 10 jaar lang gebruikende
heroine verslaafde die net 2 dagen aan het afkicken is. Het goedje duurt bij elkaar ongveer 12 uur:P. Verder niet erg brak van..

Voor mij was het wel leuk om een keer te proberen, maar hou het toch liever op de XTC/MDMA. Dan maar brak de volgende dag en die klote dinsdag dip. Maar het gevoel van
mdma of xtc vind ik veel fijner des ondaks de "benzo fury" met sommige dingen beter is:P

In het kort: Leuk om te proberen, but you can't beat the original :lol::P
Waarschuw beheerder
Haha, ik zou het denk ik liever thuis gebruiken.

Waarschuw beheerder
Is dit goedje nog legaal trouwens?
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het er naar uit ziet word het deze maand door mij en mijn vaste spacemaatje uitgeprobeerd. :) Eventueel nog methoxetamine achteraf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 januari 2012 om 23:45:
Is dit goedje nog legaal trouwens?

jep nogsteeds:P
Uitspraak van Digitalism op woensdag 4 januari 2012 om 00:41:
Haha, ik zou het denk ik liever thuis gebruiken.

wil ik ook nog proberen, voor een feest is het voor mij niks;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand het al eens gecombineerd met mdma? Ben misschien van plan een lage dosis mdma te pakken een aantal uur na inname als het afzwakt. Heb een beetje er over gegoogled maar vind niet zo veel over de combo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 14 januari 2012 om 21:55:
Heeft iemand het al eens gecombineerd met mdma? Ben misschien van plan een lage dosis mdma te pakken een aantal uur na inname als het afzwakt. Heb een beetje er over gegoogled maar vind niet zo veel over de combo.

uit ervaring weet ik dat xtc NA de benzo fury niet is wat je zoekt, ik voelde helemaal niks van die pillen, daarin tegen een vriendin van me had EERST XTC EN TOEN de benzo fury, die vond het geweldig:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 14 januari 2012 om 21:55:

Ik heb beide gecombineerd, eerst MDMA en toen 6-APB. 3speakers, 400mg 6-APB. Ik vond het wel een fijne combo, alleen de kater was bij mij enorm :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vannacht met een maatje 100mg 6-APB gepakt, maar daar was verbazend weinig van te merken. Een heel lichte MDMA body high, maar meer ook niet. Ik had zelf al 4,5maand geen MDMA meer gehad dus aan cross-tolerance ligt het niet.
Naderhand een halve tri-force ieder bijgepakt en die deed normaal zijn werk (alhoewel ik op meer had gehoopt na 4,5maand).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 15 januari 2012 om 15:16:
(alhoewel ik op meer had gehoopt na 4,5maand

M'n eerste pil deed ik in 1990. En nu misschien 2 tot 4x per jaar en ik voel er al bijna niks meer van. En de laatste was toch een fast forward. Ik word wel vaag, maar verder niks. Geen blij gevoel meer. Zoals het vroeger was komt nooit meer terug.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op zondag 15 januari 2012 om 16:25:
M'n eerste pil deed ik in 1990. En nu misschien 2 tot 4x per jaar en ik voel er al bijna niks meer van. En de laatste was toch een fast forward. Ik word wel vaag, maar verder niks. Geen blij gevoel meer. Zoals het vroeger was komt nooit meer terug.

Ik heb is bloedtransfusie gehad, toen ik aantal weken daarna knalde ging ik als een raket. Nog harder dan de 1e keer! Terwijl ik daarvoor ook altijd alleen maar het vage had. En nu weer. :p

Binnekort maar weer is langs denk ik voor een verversing. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op zondag 15 januari 2012 om 16:25:
Geen blij gevoel meer

Ik had het ook niet over de love feeling, maar de space zelf was ook niet bijzonder veel.

Waarschuw beheerder
Heb wat tripreports gelezen en ik vroeg me af in hoeverre de werking afwijkt van bv Methylone. Hoe is de kater van dit spul? Vergelijkbaar met dat van mdma?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2012 om 22:24:
Heb wat tripreports gelezen en ik vroeg me af in hoeverre de werking afwijkt van bv Methylone. Hoe is de kater van dit spul? Vergelijkbaar met dat van mdma?

troep niet gebruiken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2012 om 22:24:

Voor mij is die minder erg dan MDMA iig.

Waarschuw beheerder
Wat is een goeie beginners dosis?

Alvast bedankt :bloem:

Tussen de 80mg en de 100mg?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als vrouw zou ik niet meer dan 120 mg nemen iig, beetje afhankelijk van je gewicht ook maar 100 mg moet te doen zijn IMO. Hou wel rekening met een lange tijd voor het op komt zetten (1 a 2 uur!).
Waarschuw beheerder
donateur
Had zelf 100mg samen met een maat van me en dat hebben we nauwelijks gevoeld, ik zou adviseren rond de 125mg te pakken dat stoppen ze ook in de meeste pillen voor zover ik hoor.