Van het weekend was het zover, het spul was besteld en binnen. Hier een klein tripreportje:
Na enige discussie over te snuiven of te slikken, slikten ik en mijn vriendin om half 12 de capsules (125mg per cap) en kijken tv tot het zou moeten inslaan.Een uur later, nog steeds geen voelbare effecten. De benzo was besteld via internet, en de gedachte van dat we genaaid waren nam toe. Anderhalf uur na het innemen van de capsules geven we de hoop op, we zijn moe en besluiten dan maar te gaan slapen.
Om 3 uur word ik wakker gemaakt door mijn vriendin. Ze heeft het gevoel alsof ze extreem dronken is, word extreem duizelig en daarna ontzettend misselijk. Ik sta ook op. Hmm, ik voel me toch een beetje vaag

Zou het dan toch gewerkt hebben? Het volgende half uur bij mijn vriendin gezeten die op de vloer van de wc was gaan zitten omdat ze maar bleef overgeven. Hartslag van 136 bpm. Ik moet ook overgeven, gelukkig niet zo lang en heftig. Hierna maar gewoon een rustig muziekje aangezet, en geprobeerd van de space te genieten (min of meer).
Het gaf ons geen euforie, meer een soort uitgeklede MDMA-gevoel. Ongeveer hetzelfde als je al lang over je piek heen bent: onrustig en de hele tijd het idee dat je wat moet doen, maar uiteindelijk toch maar gewoon blijven zitten. Heel erg onrustige benen, koude handen en voeten. Pupillen groot, kaken klemmen licht, géén visuals en geen fellere kleuren. We wisten eigenlijk niet goed wat we ermee aanmoesten.
Om 6 uur besluiten we toch maar het bed in te kruipen. Het hoogtepunt is al lang voorbij en er blijft nog een lichte buzz over. Een uur later; alleen maar liggen draaien en zweten. Random beelden komen voorbij, als een soort chaotische, opeenvolgende droom met allemaal kleine stukjes film. Om de vijf minuten schieten de ogen als vanzelf weer open. Om half 10 viel ik uiteindelijk in slaap, mijn vriendin pas 3 uur later.
Volgende dag; Praktisch geen kater, behalve moeheid en lichte kramp van het overgeven. Mijn vriendin heeft lichte tintelingen door m’n lichaam, vooral in de handen.
Mischien lag onze ervaring aan het feit dat we zijn gaan slapen nadat we het hadden ingenomen, hoe we het hebben ingenomen of aan iets anders, maar het is niet iets wat ik nog eens zou proberen of iemand aan zou raden. We vonden de space niet bijster boeidend, en niets toevoegend. Helemaal als je het vergelijkt met wat er al voor handen is, of zelfs met de mephedrone.
Kan iemand zich vinden in deze ervaring, of ging het bij jullie compleet anders..?