in een struik
Dick Turpin
in een struik
Dick Turpin
Sjamaan
Nou ja, kip is wel vlees, maar niet al het vlees hoeft kip te zijn
Ik bestrijd dit argument. De enige reden om het zo duur te verkopen is om veel geld te verdienen.
Moet je zo een zakje in één keer nemen?
jawel, vroeg begonnen.
En wanneer kan je veel en veel meer verkopen en dus geld verdienen? Als er geen narigheden ontstaan, het middel daarom niet teveel publiciteit genereert en je het gewoon via de smartshop kan blijven verkopen. Zie bijvoorbeeld Explosion Vs Flux/Alegria. De eerste was in no time te populair en mocht niet meer legaal verkocht worden terwijl de laatste ondertussen al 3 (!) jaar via de smartshop verkocht wordt, denk daar maar eens over na.
Als het namelijk echt de 6-APB is en ze doen die voor 5 euro per dosis weg is het wachten totdat de eerste ongelukken/doden gaan vallen en het verboden wordt
Al die chemicals zijn op voorhand al verboden door de wet hoor
Je mag in principe geen middelen verkopen die schade kunnen toebrengen aan je gezondheid.
Dus bleekmiddel mag ook niet verkocht worden?
tot ze illegaal werden (=op een van de opiumwetlijsten)
Nou helemaal legaal is het allemaal niet echt.
e mag in principe geen middelen verkopen die schade kunnen toebrengen aan je gezondheid.
Zodra er ongelukken mee gebeuren (en dat gebeurt uiteindelijk met alles wel)
s degene die het middel verkocht of geditributeerd heeft in principe strafbaar. Zelfs als diegene niet eens wist dat het schadelijk is.
Je verhaal klopt niet.
De door mij genoemde middelen mochten tot ze illegaal werden (=op een van de opiumwetlijsten) gewoon verkocht worden.
maar mephedrone als bijv pilvorm ter consumptie mag weer niet verkocht worden.
Of als ze ineens als geneesmiddelen worden beschouwd, dan mogen ze ook niet zomaar verkocht worden.
Ik doelde dus op zo een zakje Ocean, waar dus ook 6-APB in blijkt te zitten.
Weet iemand of je dit in één keer moet nemen?
Maar waarom vraag je het niet even aan een smartshophouder?
Al die chemicals zijn op voorhand al verboden door de wet hoor.
Ik denk dat de eerste keer dat iemand wordt aangehouden e vervolgd wegens Mephedrone pillen verkoop, dat nog een behoorlijk lastige situatie gaat opleveren binnen de rechtzaal. Dat zal nog niet zo makkelijk zijn als jij dat hier even 1,2,3 wilt neerleggen.
Dit staat iig in het wetboek van strafrech
En als het goed is, is dit ook met terugwerkende kracht.
wetende dat zij voor het leven of de gezondheid schadelijk zijn
En er is nog te weinig bekend van nieuwe RC's om te bewijzen dat iemand 100% overleden is ten gevolgde van het gebruik van die RC.
ja
weet jij hoeveel mg erin zit?
Uitspraak van OldeKlepperd op maandag 22 november 2010 om 00:56:
ja
Uitspraak van lovelysammy1 op woensdag 24 november 2010 om 21:17:
Uitspraak van OldeKlepperd op maandag 22 november 2010 om 00:56:
ja
In een zakje ocean zit 250mg. Dit is normaal gesproken 1 portie inderdaad.
Ik weet echter niet hoe je erbij komt dat hier 6-APB in zou zitten want dat is NIET het geval.
ja
Ok thanks!!
Maar weet je dan wat er wel in zit?
En al getest? Ik heb het nog steeds niet gebruikt....
Mephedrone heb ik wel al eens geprobeerd...
6-APB is zeker de moeite waard om een keer te testen. Ik vind het eigenlijk best vreemd dat deze RC nog niet bekender/populairder is geworden bij het "grote publiek".... Het zal de prijs wel zijn denk ik (hoewel je voor een euro of €10,- meer dan voldoende hebt voor een leuke avond !!).
6-APB is zeker de moeite waard om een keer te testen. Ik vind het eigenlijk best vreemd dat deze RC nog niet bekender/populairder is geworden bij het "grote publiek".... Het zal de prijs wel zijn denk ik (hoewel je voor een euro of €10,- meer dan voldoende hebt voor een leuke avond !!).
http://www.sensearomatic.com/
wie kan me een PB sturen met een webshopje