Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
21 volgers · 164497x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
Dus als voor Sjamanen geldt dat je die vindt:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 12 november 2010 om 16:02:
in een struik

en

Uitspraak van Technoasis op vrijdag 12 november 2010 om 15:58:
Dick Turpin

zit

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 12 november 2010 om 16:02:
in een struik

dan is

Dick Turpin

dus een

Sjamaan

?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 12 november 2010 om 15:50:
Ik bestrijd dit argument. De enige reden om het zo duur te verkopen is om veel geld te verdienen.

En wanneer kan je veel en veel meer verkopen en dus geld verdienen? Als er geen narigheden ontstaan, het middel daarom niet teveel publiciteit genereert en je het gewoon via de smartshop kan blijven verkopen. Zie bijvoorbeeld Explosion Vs Flux/Alegria. De eerste was in no time te populair en mocht niet meer legaal verkocht worden terwijl de laatste ondertussen al 3 (!) jaar via de smartshop verkocht wordt, denk daar maar eens over na.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 september 2010 om 20:10:
Iemand zo een zakje geprobeerd ....

prima verkoper, prima spul.

Moet je zo een zakje in één keer nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op woensdag 17 november 2010 om 18:38:
Moet je zo een zakje in één keer nemen?

ligt eraan hoeveel in dat zakje zit. Een 'zakje' is niet echt een duidelijke maatstaf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OldeKlepperd op donderdag 11 november 2010 om 23:08:
jawel, vroeg begonnen.

stoere jongen, wed dat jij zowel 6-apb als mda nog nooit gehad heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op zaterdag 13 november 2010 om 13:39:
En wanneer kan je veel en veel meer verkopen en dus geld verdienen? Als er geen narigheden ontstaan, het middel daarom niet teveel publiciteit genereert en je het gewoon via de smartshop kan blijven verkopen. Zie bijvoorbeeld Explosion Vs Flux/Alegria. De eerste was in no time te populair en mocht niet meer legaal verkocht worden terwijl de laatste ondertussen al 3 (!) jaar via de smartshop verkocht wordt, denk daar maar eens over na.

Wat jij wil, maar in bijv. Australie kost een pil 40 dollar. Mensen kopen het toch en daar onstaan ook problemen. Maar waarom vraag je het niet even aan een smartshophouder?
Werkzaam bij X-Beats
Artiest Otalgicum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 12 november 2010 om 15:41:
Als het namelijk echt de 6-APB is en ze doen die voor 5 euro per dosis weg is het wachten totdat de eerste ongelukken/doden gaan vallen en het verboden wordt

Al die chemicals zijn op voorhand al verboden door de wet hoor. Het gaat alleen om de actieve controle die er op gevoerd wordt als een goedje 'bekend' wordt. Zodra er ongelukken komen gaan ze het verbieden en dat geldt met terugwerkende kracht. Dus iemand die dat vóór die incidenten op de markt heeft gebracht is dan in principe strafbaar daarvoor.

Nederlandse wetgeving :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Rikkie op donderdag 18 november 2010 om 14:33:
Al die chemicals zijn op voorhand al verboden door de wet hoor

Hoe kom je daarbij? Methylone, 2CB, MDEA en GHB waren nog niet eens zo heel lang gelezen legaal en gewoon te koop bij elke smart.
Waarschuw beheerder
Nou helemaal legaal is het allemaal niet echt. Je mag in principe geen middelen verkopen die schade kunnen toebrengen aan je gezondheid.

Zodra er ongelukken mee gebeuren (en dat gebeurt uiteindelijk met alles wel) is degene die het middel verkocht of geditributeerd heeft in principe strafbaar. Zelfs als diegene niet eens wist dat het schadelijk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Rikkie op donderdag 18 november 2010 om 15:48:
Je mag in principe geen middelen verkopen die schade kunnen toebrengen aan je gezondheid.

Dus bleekmiddel mag ook niet verkocht worden? Die kunnen ook schade toebrengen aan je gezondheid. Je verhaal klopt niet. De door mij genoemde middelen mochten tot ze illegaal werden (=op een van de opiumwetlijsten) gewoon verkocht worden.
Waarschuw beheerder
http://www.sensearomatic.com/

Ik doelde dus op zo een zakje Ocean, waar dus ook 6-APB in blijkt te zitten.
Weet iemand of je dit in één keer moet nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 18 november 2010 om 16:04:
Dus bleekmiddel mag ook niet verkocht worden?

Het gaat om consumptiemiddelen he..

Bijvoorbeeld mephedrone als plantenvoeding mag gewoon verkocht worden, maar mephedrone als bijv pilvorm ter consumptie mag weer niet verkocht worden.

tot ze illegaal werden (=op een van de opiumwetlijsten)

Of als ze ineens als geneesmiddelen worden beschouwd, dan mogen ze ook niet zomaar verkocht worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou helemaal legaal is het allemaal niet echt.

Ze staan niet op de opiumlijst. Je komt later vast tot de wet geneesmiddelen, prima, maar de meeste nieuwe RC's staan daar ook niet op.
e mag in principe geen middelen verkopen die schade kunnen toebrengen aan je gezondheid.

Er zijn geen onderzoeken die schade bevestigen, noch ontkrachten. Wat betreft heel veel van deze, zeer nieuwe, middelen (RC's ) Hence the name, RC's.
Zodra er ongelukken mee gebeuren (en dat gebeurt uiteindelijk met alles wel)

op wat tussen haakjes staat: nee.
s degene die het middel verkocht of geditributeerd heeft in principe strafbaar. Zelfs als diegene niet eens wist dat het schadelijk is.

ben benieuwd waar je dit vandaan hebt. Doe je rechten ofzo? Anders vind ik dit sws dubieus. Anders geldt:
Je verhaal klopt niet.

De door mij genoemde middelen mochten tot ze illegaal werden (=op een van de opiumwetlijsten) gewoon verkocht worden.

Wel door een smartshop met de papieren, niet door iedereen natuurlijk. Want dan wordt geen belasting af gedragen en dat is wel strafbaar, namelijk onder belastingontduiking... (winst maken zonder belasting af te dragen)
Uitspraak van UTCA_Rikkie op donderdag 18 november 2010 om 17:09:
maar mephedrone als bijv pilvorm ter consumptie mag weer niet verkocht worden.

Ik denk dat de eerste keer dat iemand wordt aangehouden e vervolgd wegens Mephedrone pillen verkoop, dat nog een behoorlijk lastige situatie gaat opleveren binnen de rechtzaal. Dat zal nog niet zo makkelijk zijn als jij dat hier even 1,2,3 wilt neerleggen.
Uitspraak van UTCA_Rikkie op donderdag 18 november 2010 om 17:09:
Of als ze ineens als geneesmiddelen worden beschouwd, dan mogen ze ook niet zomaar verkocht worden.

Dat is zo.

Dat is nog iets kroms aan de Nederlandse wetgeving, dat er stoffen worden uitgeroepen als geneesmiddel, die nooit genezing zullen bieden.

Maar goed, tot die tijd..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op donderdag 18 november 2010 om 16:27:

ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 18 november 2010 om 12:58:
Maar waarom vraag je het niet even aan een smartshophouder?

Dat is het verschil in perspectief, ik bekijk het vanuit het standpunt van de leverancier naar de smartshophouder toe aangezien die meer baat erbij heeft, de smartshophouder stapt zo weer over naar het volgende vage nieuwe stofje of combi van maohong/caffeine/guarana/ginseng/etcetera.

Uitspraak van UTCA_Rikkie op donderdag 18 november 2010 om 14:33:
Al die chemicals zijn op voorhand al verboden door de wet hoor.

Jij doelt op de analogen wetgeving die in Amerika van kracht is maar niet hier in Nederland.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 19 november 2010 om 00:48:
Ik denk dat de eerste keer dat iemand wordt aangehouden e vervolgd wegens Mephedrone pillen verkoop, dat nog een behoorlijk lastige situatie gaat opleveren binnen de rechtzaal. Dat zal nog niet zo makkelijk zijn als jij dat hier even 1,2,3 wilt neerleggen.

Idd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Artikel 174
1 Hij die waren verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert of uitdeelt, wetende dat zij voor het leven of de gezondheid schadelijk zijn, en dat schadelijk karakter verzwijgende, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie.

2 Indien het feit iemands dood ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Dit staat iig in het wetboek van strafrecht. En als het goed is, is dit ook met terugwerkende kracht. Dus als er straks iemand naar de klote is van een nieuw goedje en er komt media aandacht bij, dan kan het volgens mij best zijn dat de leverancier die het verkoopt de klos is.

Ik studeer zelf geen rechten hoor, maar werk wel in een smartshop. Ik ben geen expert ofzo, maar probeer wel te weten wat we nou wel of niet mogen verkopen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Rikkie op dinsdag 23 november 2010 om 13:12:
Dit staat iig in het wetboek van strafrech

Maar helaas is het nog steeds zo dat men onschuldig is, totdat het tegendeel bewezen wordt. En er is nog te weinig bekend van nieuwe RC's om te bewijzen dat iemand 100% overleden is ten gevolgde van het gebruik van die RC. Daarnaast krijg je dan nog te maken met aansprakelijkheidsrecht. Dat ga je echt niet winnnen. Daarnaast staat er altijd op sites en verpakkingen dat de RC's niet voor consumptie bedoeld zijn. Daar dekken winkels zich mee in en is ook voldoende.
Waarschuw beheerder
donateur
En als het goed is, is dit ook met terugwerkende kracht.

Zoek dat nog 'ns uit dan.
wetende dat zij voor het leven of de gezondheid schadelijk zijn

tja, daar strookt het wat een redelijk aantal stofjes betreft al.
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 23 november 2010 om 15:20:
En er is nog te weinig bekend van nieuwe RC's om te bewijzen dat iemand 100% overleden is ten gevolgde van het gebruik van die RC.

Uberhaupt is er van sommige te weinig bekend om met 100% zekerheid te zeggen dat ze schadelijk zijn. Laat staan overleden aan idd.
Voor een aantal geldt dat natuurlijk weer niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OldeKlepperd op maandag 22 november 2010 om 00:56:

ja

weet jij hoeveel mg erin zit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op woensdag 24 november 2010 om 21:17:

ja

In een zakje ocean zit 250mg. Dit is normaal gesproken 1 portie inderdaad.
Ik weet echter niet hoe je erbij komt dat hier 6-APB in zou zitten want dat is NIET het geval.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 november 2010 om 14:54:

ja

In een zakje ocean zit 250mg. Dit is normaal gesproken 1 portie inderdaad.
Ik weet echter niet hoe je erbij komt dat hier 6-APB in zou zitten want dat is NIET het geval.

Omdat hij dat zei, vondt het al raar, gaat meestal onder de naam benzo fury.
Waarschuw beheerder
Report:

23:50; 2 lijnen, elk a ~30mg neergelegd, en in beide neusgaten gesnatst.
00:00; Het lichaam reageert, energie komt op, gevoel alsof een pil bijna inslaat.
00:05; golven van fijne gevoelens. Lekker rustige flow, fijne gloeiende aura's om objecten.
00:15; Hevige rush, kneiter vaag, intens genieten, golven van volledige ontspanning en genot, sta amper strak, lekker rustig en chill.
00:25; Zit volledig in de flow, gaat maar door, heerlijk.
00:55; Erg relaxed feeling, gaat nog altijd erg lekker, alles is erg fijn, beetje alsof je 200mg kristallen weg hebt maar dan heel relaxed en chill.

~will update.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Update;

17:00; Verpleegster is erg aardig. Mag morgen misschien alweer naar huis.

;-)
Waarschuw beheerder
+3
Update:

19.32: Kerel die vrouw wilde worden ligt nu in de uitslaap kamer met leeggepompte maag en ik lig in de uitslaapkamer met afgesneden lul en tieten. Foutje.
Waarschuw beheerder
Lol nee sorry, was in slaap gevallen, en vervolgens druk weekend gehad, niks aan de hand uiteindelijk. Ben gewoon goed gegaan!

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder

ja

Ff lezen op de site en klaar:
ocean is packed in sachets (0.25gr. each). Usually two sachets will create the required atomosphere. if this is the first time you use ocean to create the right atmosphere, try one sachet first.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 november 2010 om 14:54:

Ok thanks!!
Maar weet je dan wat er wel in zit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op maandag 6 december 2010 om 12:17:
Ok thanks!!
Maar weet je dan wat er wel in zit?

Er zit 3,4-MMC in. (zachtere versie van Meph)
Waarschuw beheerder
Heb er een tester van binnen, binnenkort eens uitproberen (ben erg benieuwd!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op zaterdag 25 december 2010 om 13:27:
Heb er een tester van binnen, binnenkort eens uitproberen (ben erg benieuwd

En al getest? Ik heb het nog steeds niet gebruikt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 09:22:
Er zit 3,4-MMC in

thanks!
Mephedrone heb ik wel al eens geprobeerd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op dinsdag 4 januari 2011 om 21:21:
En al getest? Ik heb het nog steeds niet gebruikt....

6-APB is zeker de moeite waard om een keer te testen. Ik vind het eigenlijk best vreemd dat deze RC nog niet bekender/populairder is geworden bij het "grote publiek".... Het zal de prijs wel zijn denk ik (hoewel je voor een euro of €10,- meer dan voldoende hebt voor een leuke avond !!).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lovelysammy1 op dinsdag 4 januari 2011 om 21:21:
Mephedrone heb ik wel al eens geprobeerd...

3,4-MMC (ook wel heel populair Neo-Meph genoemd) is dus niet exact hetzelfde als Mephedrone (4-MMC).
(Die zakjes "ocean" met 3,4-MMC vind ik persoonlijk niet echt super)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 januari 2011 om 09:39:
6-APB is zeker de moeite waard om een keer te testen. Ik vind het eigenlijk best vreemd dat deze RC nog niet bekender/populairder is geworden bij het "grote publiek".... Het zal de prijs wel zijn denk ik (hoewel je voor een euro of €10,- meer dan voldoende hebt voor een leuke avond !!).

Ik wil 't nog wel eens proberen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 januari 2011 om 09:39:

Sinds enkele maanden geleden ben ik ook begonnen mij te verdiepen in RC's, en 6-ABP heeft ook mijn aandacht getrokken, tot ik inderdaad de prijs zag.
Ik denk dat in landen waar goede mdma moeilijk verkrijgbaar is, of een stuk duurder is dan hier, 6-APB een leuk alternatief is (als ik de gebruikersverslagen mag geloven). Hier in Nederland kun je net zo goed(koop) voor echte mdma gaan lijkt me. Dat is de redenatie die ik volg en wat mij voorlopig in ieder geval nog van 6-APB weghoudt.
donateur
Ach, je kunt het toch op z'n minst een keer proberen dan, het is misschien wat duurder maar als je er echt in geïnteresseerd bent laat je het toch niet van die paar euro op een gebruikersdosis afhangen, terwijl het misschien nog wel voordelen biedt ook? ( minder neurotoxiciteit)
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
ben er zelf ook wel benieuwd naar.
je moet het gewoon eten of wat moet ik me er bij voorstellen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke ben al ingelict (Y)

in een capsule en gaan 8)
mischien maar eens 100mg aanschaffen om eerst een keer te proberen.

Waarschuw beheerder
+1
De Benzo Fury op bovengenoemde site is geen 6-APB (ook geen 5-APB).
Waarschuw beheerder
Ga het binnenkort dan ook eindelijk proberen (krijg vandaag de tester als het goed is).

Waarschuw beheerder
Durf dit spul niet meer te nemen eigenlijk... klein jaartje terug eentje gehad (rode cap) en d'r zat duidelijk een of ander licht psychedelisch/tripmiddel in bij mij. Voelde toen bijna 3 kwartier niets, en daarna 3 uur lang een hele klote en nare state of mind, een beetje een bad trip zonder echt de visualisaties enzo zeg maar. Dus vooral het dodelijk nare gevoel en de angst, met name voor mensen. Gelukkig thuis rustig uitge'tript' en niet in paniek geraakt, maar was niet echt leuk. :P zeker niet als je niet de bedoeling had om te trippen.

Ik heb me ook wel eens wat minder fijn gevoeld na b.v. net een redose methylone teveel of teveel drank of wiet, zo'n soort gevoel was het niet maar vooral echt geestelijk. En totaal niets van euphorie :(

Iemand enig idee of er destijds via die growplants-site nog verkeerde zooi is verkocht die aan bovengenoemde kenmerken voldoet qua werking?
Waarschuw beheerder
Ik heb laatst bij de opvolger van growplants benzo fury gekocht en binnengekregen, ik heb alleen 2 zakjes gekregen waar in de ene wit poeder in zat en in de ander bruinachtig poeder...hoe zijn ze te gebruiken? moet je ze eerst mixen?
Waarschuw beheerder
donateur
dus gezien dit spul nog legaal is :) wie kan me een PB sturen met een webshopje ;)

Uitspraak van lovelysammy1 op donderdag 18 november 2010 om 16:27:
http://www.sensearomatic.com/

http://www.sensearomatic.com/furypure/ Die ocean kan ik niet vinden, of is dit em? Iemand er al bekend mee of deze echt is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 5 mei 2011 om 19:40:
wie kan me een PB sturen met een webshopje

Hier ook graag(Y).
laatste aanpassing door een beheerder