Partyflock
 
Forumonderwerp · 1094778
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op maandag 30 juni 2014 om 20:48:
Leverancier zegt 6 ABP in pil vorm te hebben met 125 mg, Klinkt dit iemand bekend in de oren of word ik nu gewoon M aangenaaid?


Ja mijn eerste x 6 apb was in pil vorm. 130 mg was dat toen ( juni 2013). Was echt heerlijk, helaas hadden we beiden niet gerealiseerd hoe lang 6 apb werkt ;)
Is 6-APB te krijgen bij een vendor? Zou graag wat tips krijgen via PM ;)
 
Ik ga dit goedje volgende week voor het eerst proberen. Zit na het doorlezen van dit topic te denken aan een dosis van 150mg en 3-4u later een redose van 75mg!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Iemand ervaring met de 6abp poeder van SA? Is dit een beetje kwaliteit? Of is van een andere vendor beter aan te bevelen. Denk dat wat ik eerder gehad heb (geen idee waar ik dat bestel had, ik gok bij CM) niet al te beste kwaliteit was dus nog 1 poging doen van een andere vendor.
Uitspraak van Bart1981 op maandag 22 september 2014 om 13:45:
Iemand ervaring met de 6abp poeder van SA?

Ik heb ook poeder van SA, heel erg fijn en beetje bruinachtig.

Werkt bij mij iig prima! 150mg ga ik al erg hard op. Zou het niet kunnen vergelijken met andere vendors, alleen nog maar van SA op.
laatste aanpassing
Ok, thnx, die dan maar eens gaan bestellen binnenkort. Hopelijk is het binnen een week binnen.
Heb er hier nog niemand over gehoord, maar hebben er mensen hier mensen moeite gehad met plassen tijdens gebruik? Zoals bij Mdma vaak het geval is.
Uitspraak van dirkkkk op donderdag 25 september 2014 om 20:36:
Heb er hier nog niemand over gehoord, maar hebben er mensen hier mensen moeite gehad met plassen tijdens gebruik? Zoals bij Mdma vaak het geval is.


Goede vraag.. ik kan zelf iig niet herinneren dat ik niet heb kunnen plassen.. dus ik denk het wel? Geen garantie uiteraard..
Uitspraak van dirkkkk op donderdag 25 september 2014 om 20:36:
Heb er hier nog niemand over gehoord, maar hebben er mensen hier mensen moeite gehad met plassen tijdens gebruik?


Ja, evenveel moeite als met mdma/speed enz..
Ik heb juist met 6apb totaal geen moeite met plassen.
 
Zal n klein tripreportje plaatsen van m'n eerste keer 6-APB van afgelopen zaterdag (Supremacy)

Ervaring met: XTC, Pep, 4-FA, 2C-B, 2C-I, Truffels

Dosis:
11:30 +-165 mg
02:30 +- 75 mg

Na een redelijk lange wachtrij, muntjes halen, kluisje pakken enzovoorts waren we rond 11u de zaal binnen. Ik en een maat van mij hadden besloten om de 6-apb meteen te pakken ivm de lange opkomst. Dit bleek ook zeker waar, omdat ik pas na een uur en een kwartier iets begon te voelen. Van 12:45 tot 01:10 voelde ik me redelijk ongemakkelijk, een beetje alsof een halfje (iets te hard) inslaat. Hier had ik nog helemaal geen euforie of energie gekregen van het goedje, wat me verbaasde en ik vroeg me af of dit 'vage' gevoel de hele drug zou zijn. Ik besloot het eventjes af te wachten en dit bleek een goede oplossing, rond 01:15 trok dit ongemakkelijke gevoel weg en voelde ik me ineens een stuk beter; ik kreeg meer energie en ik werd vrolijker.

Dit gevoel werd telkens een beetje sterker tot ongeveer 01:45 waar het zijn piek bereikte, of beter gezegd: plateau van 4-5 uur. De muziek kwam hemels binnen en ik had energie voor tien, stond overal te stampen en als vrienden even wilden zitten stond ik nog los te gaan bij de zittafels. Ik merkte wel dat de energie en euforie iets meer uit jezelf moeten komen dan met XTC. Waar je met XTC in een bad van geluk wordt gegooid heb je met 6-APB zelf de keus om binnen of buiten het bad te zitten. Rond 02:30 besloten de 75mg bij te pakken, welke ik om 04:00 erbij voelde komen. Hier had ik geen last meer van een ongemakkelijk gevoel voor het begon te werken en dit verlengde het gevoel extra.

Mijn ogen waren redelijk groot en mijn kaken stonden flink strak op elkaar, vooral na de re-dose. Kleine hallucinaties kwamen ook van pas (gezichten klein beetje vervormd, statafels en picknicktafels in het publiek), maar deze waren niet storend en ik gaf er vrijwel geen aandacht aan. Rond 06:00 was de euforie voor het grootste gedeelte weg maar ik was nog steeds heel erg vrolijk en had nog steeds heel veel energie tot het einde van het feest.

In de trein en busreis naar huis toe had ik ook nog geen problemen op een beetje kramp na. Toen ik en mijn vriendin rond 09:00 thuis waren stond m'n gezicht toch wel een stuk schever dan daarvoor en viel me m'n klapperkaak een stuk meer op. Slapen ging bijna niet (met XTC overigens geen problemen mee); gedachtetreinen die overal heen gingen behalve slapen. Ik had het idee dat ik niet heb geslapen maar telkens als ik op de klok keek was het een halfuur later. Ook merkte ik hier de psychedelische effecten op van 6-APB; alles leek een klein beetje een 'randje' te hebben en de helderheid van alles om me heen golfde een beetje op en neer. Rond 16:00 waren we het bed uit gegaan om 's avonds een beetje chinees te geten. Daarna waren we weer om 22:00 gaan slapen, wat wel een diepe en goede slaap was tot de wekker ging (07:00)

Al met al een erg leuk goedje, volgende keer ben ik van plan iets minder te pakken om te kijken of de fysieke effecten wat verminderd kunnen worden terwijl de euforie en energie wel aanhoudt.

+ piek is een plateau van 4-5u
+ je blijft constant op hetzelfde niveau
+ niet vaag

- fysieke effecten gaan erg lang door
Uitspraak van actief op maandag 29 september 2014 om 18:45:
klein tripreportje


Thanks duidelijk.. spul ligt ook nog in mijn kast om te proberen...
Uitspraak van HCMotherFucker op vrijdag 6 juni 2014 om 11:49:
Fuck die Designer Drugs, ben helemaal kapot gegaan van 2ce.


Ligt dat aan de 2C-E of aan jou?
Uitspraak van Mriekske op vrijdag 22 augustus 2014 om 20:57:
Ik gebruik deze combi bijna elk feestje. Begin met 4fa 230mg, na 3 uur pak ik 6apb 150mg. Als ik evt nog wil redosen met 6apb pak ik dit 5 uurtjes later en dan 100 mg oid. Ik ben 70 kg ongeveer met wel wat tolerantie (had vroeger genoeg aan 170mg 4fa en 130mg 6apb)


Jezus..
Wat veel 4fa..
Ik vroeg me af, aangezien het best even duurt voor 6APB werkt, zou het wat zijn om in dezelfde capsule 4F te doen, zodat je eerst de 4F voelt wat daarna over gaat in de 6APB, of is dit heel gek gedacht? Volgens mij moet je met die ene capsule dan aardig de hele nacht door kunnen... (en dan niet in die 4F hoeveelheden die hier boven vermeld werden ;) )

Oh ja, wel handig om er bij te vermelden dat de 4F bij mij na een uurtje of 2 toch wel uitwerkt en ik dan kei hard crash en de mood om te feesten dan ook even weg is.
laatste aanpassing
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 3 oktober 2014 om 17:24:
Ik vroeg me af, aangezien het best even duurt voor 6APB werkt, zou het wat zijn om in dezelfde capsule 4F te doen, zodat je eerst de 4F voelt wat daarna over gaat in de 6APB, of is dit heel gek gedacht? Volgens mij moet je met die ene capsule dan aardig de hele nacht door kunnen... (en dan niet in die 4F hoeveelheden die hier boven vermeld werden ;) )


Heb zelf wel eens gewoon 1 cap 4 en 1 cap benzo weg gewerkt :lol: dan niet in een capsule maar wel tegelijkertijd zeg maar. Was best n leuke ervaring.
Leuk want? Kan je het nog een beetje toelichten wat er leuk aan was?
En was dat op een feest?
laatste aanpassing
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 3 oktober 2014 om 17:24:
k vroeg me af, aangezien het best even duurt voor 6APB werkt, zou het wat zijn om in dezelfde capsule 4F te doen, zodat je eerst de 4F voelt wat daarna over gaat in de 6APB, of is dit heel gek gedacht? Volgens mij moet je met die ene capsule dan aardig de hele nacht door kunnen... (en dan niet in die 4F hoeveelheden die hier boven vermeld werden ;) )


klinkt idd niet gek.
4fa werkt vrij snel. Binnen n kwartier is t aanwezig.
6apb laat soms meer dan 1 a 1,5 uur op zich wachten

maar die combi lijkt me echt niet relaxed voor je hartslag :')
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 4 oktober 2014 om 01:52:
maar die combi lijkt me echt niet relaxed voor je hartslag :')


Tja, maar zal het zoveel meer impact hebben dan 4FA en daarna M of M1? Ik vraag het me af. Denk dat ik van M/M1 een hogere hartslag krijg dan van 6APB... Al is dat gewoon puur gevoelsmatig.
laatste aanpassing
trouwes..
6apb past al amper in een cap, laat staan met de 4fa er bij.. hoe n grote cao zou dat dan moeten zijn :P
Haha ik ga het toch proberen :-P
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 3 oktober 2014 om 22:44:
Leuk want? Kan je het nog een beetje toelichten wat er leuk aan was?
En was dat op een feest?


Was idd op een feest, 6apb vind ik normaliter niet zo fijn op een feest omdat k er toch een beetje vaag en lam van wordt. Nu had ik de euphorie en opwekking van 4 maar toch dat heerlijke gevoel alsof je in je eigen wereldje aan het feesten bent :D
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 4 oktober 2014 om 01:52:
maar die combi lijkt me echt niet relaxed voor je hartslag :')

Pak zelf dan ook geen extreme doseringen uiteraard
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 4 oktober 2014 om 10:26:
hoe n grote cao zou dat dan moeten zijn

Het past, maar dan ook maar net.

Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op zaterdag 4 oktober 2014 om 12:44:
Was idd op een feest, 6apb vind ik normaliter niet zo fijn op een feest omdat k er toch een beetje vaag en lam van wordt. Nu had ik de euphorie en opwekking van 4 maar toch dat heerlijke gevoel alsof je in je eigen wereldje aan het feesten bent :D

Natuurlijk altijd slecht om te zeggen met dit soort middelen, maar klinkt goed :P We zullen het gaan meemaken :)
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 4 oktober 2014 om 13:44:
Natuurlijk altijd slecht om te zeggen met dit soort middelen, maar klinkt goed :P We zullen het gaan meemaken :)


Ben benieuwd, welke doseringen en welke setting ga je hanteren?
150mg 4F met 150mg 6APB.
Hardstyle feestje. Is ook de laatse keer dat ik 6APB de kans geef. Nu 2x geprobeerd. Eerste keer merkte ik niks, tweede keer uit meer maar nog niet geweldig. Nu ergens anders besteld 🇸🇦. Als ik het nu nog niks vind dan eindigt het 6APB avontuur na vannacht.
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 4 oktober 2014 om 15:21:
150mg 4F met 150mg 6APB.
Hardstyle feestje. Is ook de laatse keer dat ik 6APB de kans geef. Nu 2x geprobeerd. Eerste keer merkte ik niks, tweede keer uit meer maar nog niet geweldig. Nu ergens anders besteld 🇸🇦. Als ik het nu nog niks vind dan eindigt het 6APB avontuur na vannacht.


Ben erg benieuwd, plaats je hier iets?
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op zaterdag 4 oktober 2014 om 16:11:
Ben erg benieuwd, plaats je hier iets?

Ja is goed, maar ik denk dat dat morgen of overmorgen zal worden. Of ik moet nog even wat tijd en zin vinden tijdens het stappen, maar gok dat dat hem niet gaat worden.
Pfff wat een nacht!
De combi 4F en 6APB heeft minder uitgepakt dan ik gehoopt had. Ik had gehoopt dat ik door de 4F tijdens de 6APB 'trip' wat meer energie zou hebben maar dat bleek niet het geval. Om ongeveer 23:15 de capsule met 150mg 4F en 150mg 6APB genomen. In eerste instantie merkte ik de 4F, lekker energiek, zin om te feesten, wat kletsen hier en daar en na 1,5 uur ging dit geleidelijk over in de 6APB. Maar toen de eenmaal de 6APB goed zijn werk deed, had ik nauwelijks nog energie, benen waren moe en zwaar. Ik zat ook wat meer in mijn eigen wereldje en had helemaal niet zoveel behoefte meer om te praten. Dit in tegenstelling tot mijn vriendin die ook weinig energie had, maar nog wel lekker het gevoel had de willen kletsen, etc.
Toen heb ik besloten om omstreeks 3 uur ofzo, maar een halve blauwe nintendo te nemen zodat ik wel weer wat energie zou krijgen (had geen extra 4F bij). Dat had ik beter niet kunnen doen.

Die halve sloeg echt in als een bom! Gebruik nu toch al vele jaren op een vrij veilige manier (naar mijn idee dan). Maar nog niet eerder gehad dat die zo hard in sloeg. Ik kreeg het me een partij warm niet te zuinig. Ook een enorme kaakklem, lopen op een gladde vloer ging bijna niet meer omdat ik gewoon te stijf was. Ook wist ik niet goed wat ik met mezelf aan moest, waar ik wilde zitten, etc. Want dansen ging gewoon even niet meer. Ook was ik toen nog wel wat aan het hallucineren. Vanuit mijn ooghoeken zag ik van alles gebeuren (dacht ik) maar als ik dan keek dan was het beeld toch anders (normaler) dan ik gezien dacht te hebben vanuit mijn ooghoeken. Ook tijdens het lopen het idee dat er opeens dan ergens iets van een muur stond, een trapje oid, maar als ik beter keek dan was dat helemaal niet het geval. Ook kreeg ik wat steken in mijn buik. In ieder geval allemaal tekenen dat het echt teveel van het goede was.

Ook had ik het idee dat ik er zo verkracht uit zag dat iedereen naar me keek en opmerkingen over mij maakte naar mijn vriendin toe. Dat heb ik zojuist na gevraagd maar dat bleek niet het geval. Mensen zouden iets gezegd hebben dat ik zo aan het genieten was. Hoe dan ook op dat moment voelde het allemaal anders.

Vanochtend heb ik eigenlijk niet geslapen. Even wat gedommeld maar dat was het. Voel me nu ook flink brak en klote. Iets waar ik eigenlijk nooit zo heel erg veel last van heb. Flinke koppijn, misselijk, en heel erg moe, maar nog niet kunnen slapen omdat mijn hartslag nog vrij hoog is en mn lichaam dus nog te actief.


Al met al kan in concluderen dat de 6APB nu wel degelijk meer deed dan de vorige twee keren dat is positief. En op zich is er met 6APB niet heel veel mis, maar ik vindt het dan meer iets voor in een relaxte thuis setting met mijn vriendin en niet op een feest. Of ik moet dan 4F bijnemen (ik snap nog steeds niet waarom dat bij mij maar 2 uur werkt). Want met nog een halve pil nemen ging het gewoon echt niet goed, en ondanks dat ik nog wel weet wat ik gedaan heb, en ook geen gekke dingen gedaan heb, heeft het wel een paar uur gekaapt van mijn feest omdat ik gewoon alleen maar bezig was met het 'te' van de kaart zijn. Dat is gewoon heel erg jammer.
En 6APB tegelijkertijd met 4F is op zich wel aan te raden omdat het netjes en geleidelijk in elkaar over gaat.
Uitspraak van Bart1981 op zondag 5 oktober 2014 om 14:16:
Pfff wat een nacht!


Ik heb zelf 1 keer 6apb gehad. toen ik dacht dat die uitgewerkt was ook een kwartje ingenomen en zelfs die sloeg er toen veeel arder in dan normaal gesproken een halfje. Nu ik jouw verhaal zo lees, zou het me niks verbazen dat die 2 elkaar op de een of andere manier versterken.
Een pil na 4fmp slaat sowieso moeilijk hard in. Echt twee keer zo hard en snel dan normaal dus dat is niet zo gek. Die twee samen zijn dan ook niet erg goed voor je :) misschien is dat ook zo met 6apb? Dat heb ik nog nooit gedaan
Uitspraak van Helena op maandag 6 oktober 2014 om 23:06:
Een pil na 4fmp slaat sowieso moeilijk hard in.

Hij slaat wel wat harder in na 4F ja, maar ik ervaar dat zelf niet als moeilijk hard. Afgelopen weekend, dat was pas moeilijkk hard ;)
Ik ga het volgende week vrijdag voor de eerste keer doen tijdens ade, omdat ik niet 2x 4fmp wil doen in 3 dagen. Ik heb een capsule van volgens mij rond de 120-130mg voor de hele avond. Ik wordt super sloom van x en M maar ik vind 4fmp (soms in de combinatie met methylone) wel echt geweldig. Iemand tips en tricks? Vaak 4fmp gedaan in me leven en daarvoor ook tijdje x dus ben best wel ervaren.
laatste aanpassing
Uitspraak van Daaantje op dinsdag 7 oktober 2014 om 17:58:
Ik ga het volgende week vrijdag voor de eerste keer doen tijdens ade, omdat ik niet 2x 4fmp wil doen in 3 dagen. Ik heb een capsule van volgens mij rond de 120-130mg voor de hele avond. Ik wordt super sloom van x en M maar ik vind 4fmp (soms in de combinatie met methylone) wel echt geweldig. Iemand tips en tricks? Vaak 4fmp gedaan in me leven en daarvoor ook tijdje x dus ben best wel ervaren.


Ikzelf doseer vaak rond de 160 mg 6-apb of 4-fmp (niet veel tolerantie) en redose een uurtje of 2 later met methylone 150 mg. Werkt voor mij top en ben ik echt de hele avond mee onder zeil :) Van 6-apb word ik wel iets vager dan 4-fmp. Ik hou me overigens wel redelijk strak aan mijn tussenpauzes wat betreft de serotonineslurpers, dit komt het effect van deze combi zeker ten goede.
laatste aanpassing
probleem is ik heb een dag erna nog AMF dus ik wil eigenlijk mijn redose methylone bewaren voor amf.... maar wat is er anders aan? k wordt namelijk echt super sloom van x en wil dit niet hebben. risico?
Uitspraak van Daaantje op woensdag 8 oktober 2014 om 15:22:
redose methylone bewaren


Mijn 1e ervaring met 6apb: het kwam pas heel laat op, maar uiteindelijk een dosis vaagheid icm energie. Ik had iig geen redose van iets nodig, dus die zou ik lekker bewaren :) Als je toch bang bent iets van een redose nodig te hebben, kan je ook je dosis apb wat opschroeven (150 mg bijv).
laatste aanpassing
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 8 oktober 2014 om 15:27:
Mijn 1e ervaring: het kwam pas heel laat op


Bedoel je de methylone redose? Deze wil ik namelijk op AMF proberen. Heb nu 200mg 4fa met 2.5 uur later 175mg methylone op de planning en 2 uur later weer 175mg M1.
Redelijke doseringen, maar heb altijd iets meer nodig dan anderen.
Uitspraak van DNM surfer op woensdag 8 oktober 2014 om 21:52:
Bedoel je


Aangepast (y)

Uitspraak van DNM surfer op woensdag 8 oktober 2014 om 21:52:
Deze wil ik namelijk op AMF proberen.


Ik voelde praktisch niets van 150 mg methylone na 175 mg fmp, dus 175 moet zeker lukken ;) aangezien je zelf al aangeeft sowieso al hoog zit vaak met alles. 2e redose van ook 175 lijkt me wat veel, misschien ook niet (geen ervaring mee), maar ja daar kom je dan wel achter :p
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 8 oktober 2014 om 23:25:
maar ja daar kom je dan wel achter :p


Haha. Ja dat komt wel goed denk ik :D
Zit er veel kwaliteitsverschil in 6-APB en zo ja heeft iemand ervaring ;)?
Uitspraak van Bart1981 op zondag 5 oktober 2014 om 14:16:
Pfff wat een nacht!


denk dat er een beetje teveel MDA werd omgezet :P wordt je loom van en ga je flink van hallucineren idd :roflol:
dus daar zal je nog ff n weekie last van hebben gehad

eind van de maand voor t eerst 6apb op n feesie doen. lekker dicht bij huis ook, dus als smorgens dat gehallucineer komt van de apb, ben k iig snel thuis :')
paar ballonnetjes en zal k de kwijt wel helemaal weg zijn :vaag:
laatste aanpassing
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 oktober 2014 om 09:52:
paar ballonnetjes en zal k de kwijt wel helemaal weg zijn :vaag:

Daarvan ook nog eentje thuis gedaan naar het 6APB avontuur, maar ik vond het niet heel erg lekker. Allemaal wat heftiger dan anders maar deze keer op een minder prettige manier. Ging niet fout oid, maar viel me wat zwaar. :P
Hallo mensen,
Ik ben van plan om bij qlimax toch eens 6apb te gaan proberen. Helaas ben ik niet helemaal overtuigd vanwege de "geen energie" verhalen. (bij mdma loop ik over van de energie) nu was ik benieuwd, mocht ik nou geen energie krijgen en echt een net niet gevoel ga krijgen kan ik hier dan een lage dosis mdma bij pakken en zijn er ook mensen die ervaring hebben met deze combi? Ik wil geen 4fmp of soortgelijke bijpakken vanwege de neurotoxische werking.
Alvast bedankt :)
Uitspraak van Swammie op maandag 17 november 2014 om 12:15:
6-apb; mocht ik nou geen energie krijgen en echt een net niet gevoel ga krijgen kan ik hier dan een lage dosis mdma bij pakken en zijn er ook mensen die ervaring hebben met deze combi?

Ik heb dit 2x gedaan, 1x om gewoon eens te proberen wat het effect zou zijn, en 1x omdat ik minder energie had, net als jij. Alleen toen ik het juist nam om energie te krijgen, kreeg ik het niet, werd er alleen maar lomer van :p En toen ik het gewoon eens probeerde wat het effect zou zijn ging ik echt helemaal uit m'n plaat en had ik enorm veel energie.
6-apb dosering was rond de 135mg als redose dus, beide keren, en de MDMA inname zat op 100mg (in 1x).
Imo kun je niet genoeg zeggen van 2x proberen...maar goed je hebt nu een ervaring van iemand anders gehoord ;)
laatste aanpassing
Jaa bedankt :), ik lees ook heel veel dat bij 6apb de ervaring per keer anders is.
Ik wacht af, iig bedankt :)
Uitspraak van Swammie op maandag 17 november 2014 om 12:15:
Hallo mensen,
Ik ben van plan om bij qlimax toch eens 6apb te gaan proberen. Helaas ben ik niet helemaal overtuigd vanwege de "geen energie" verhalen. (bij mdma loop ik over van de energie) nu was ik benieuwd, mocht ik nou geen energie krijgen en echt een net niet gevoel ga krijgen kan ik hier dan een lage dosis mdma bij pakken en zijn er ook mensen die ervaring hebben met deze combi? Ik wil geen 4fmp of soortgelijke bijpakken vanwege de neurotoxische werking.
Alvast bedankt :)


Je kunt prima een lage dosis 4FA nemen voor net dat beetje energie of 2FA zou nog beter zijn.
Het is inderdaad slechter, maar mdma bijpakken is ook neurotoxisch.
Oh ja 2fa is misschien wel de beste optie, wat ik er over lees is een stimulant die bijna niet op je serotonine werkt. Ik ga daar denk ik een grammetje van bestellen voor de zekerheid.
Bedankt
Uitspraak van Swammie op maandag 17 november 2014 om 15:51:
stimulant die bijna niet op je serotonine werkt


ik heb er geen kennis van hoor, maar dat zal dan dus wsl aanspraak doen op je dopamine? en is het dan niet juist zo dat een combi van sero (6apb) en dopa (2fa) neurotoxisch is?