Pfff wat een nacht!
De combi 4F en 6APB heeft minder uitgepakt dan ik gehoopt had. Ik had gehoopt dat ik door de 4F tijdens de 6APB 'trip' wat meer energie zou hebben maar dat bleek niet het geval. Om ongeveer 23:15 de capsule met 150mg 4F en 150mg 6APB genomen. In eerste instantie merkte ik de 4F, lekker energiek, zin om te feesten, wat kletsen hier en daar en na 1,5 uur ging dit geleidelijk over in de 6APB. Maar toen de eenmaal de 6APB goed zijn werk deed, had ik nauwelijks nog energie, benen waren moe en zwaar. Ik zat ook wat meer in mijn eigen wereldje en had helemaal niet zoveel behoefte meer om te praten. Dit in tegenstelling tot mijn vriendin die ook weinig energie had, maar nog wel lekker het gevoel had de willen kletsen, etc.
Toen heb ik besloten om omstreeks 3 uur ofzo, maar een halve blauwe nintendo te nemen zodat ik wel weer wat energie zou krijgen (had geen extra 4F bij). Dat had ik beter niet kunnen doen.
Die halve sloeg echt in als een bom! Gebruik nu toch al vele jaren op een vrij veilige manier (naar mijn idee dan). Maar nog niet eerder gehad dat die zo hard in sloeg. Ik kreeg het me een partij warm niet te zuinig. Ook een enorme kaakklem, lopen op een gladde vloer ging bijna niet meer omdat ik gewoon te stijf was. Ook wist ik niet goed wat ik met mezelf aan moest, waar ik wilde zitten, etc. Want dansen ging gewoon even niet meer. Ook was ik toen nog wel wat aan het hallucineren. Vanuit mijn ooghoeken zag ik van alles gebeuren (dacht ik) maar als ik dan keek dan was het beeld toch anders (normaler) dan ik gezien dacht te hebben vanuit mijn ooghoeken. Ook tijdens het lopen het idee dat er opeens dan ergens iets van een muur stond, een trapje oid, maar als ik beter keek dan was dat helemaal niet het geval. Ook kreeg ik wat steken in mijn buik. In ieder geval allemaal tekenen dat het echt teveel van het goede was.
Ook had ik het idee dat ik er zo verkracht uit zag dat iedereen naar me keek en opmerkingen over mij maakte naar mijn vriendin toe. Dat heb ik zojuist na gevraagd maar dat bleek niet het geval. Mensen zouden iets gezegd hebben dat ik zo aan het genieten was. Hoe dan ook op dat moment voelde het allemaal anders.
Vanochtend heb ik eigenlijk niet geslapen. Even wat gedommeld maar dat was het. Voel me nu ook flink brak en klote. Iets waar ik eigenlijk nooit zo heel erg veel last van heb. Flinke koppijn, misselijk, en heel erg moe, maar nog niet kunnen slapen omdat mijn hartslag nog vrij hoog is en mn lichaam dus nog te actief.
Al met al kan in concluderen dat de 6APB nu wel degelijk meer deed dan de vorige twee keren dat is positief. En op zich is er met 6APB niet heel veel mis, maar ik vindt het dan meer iets voor in een relaxte thuis setting met mijn vriendin en niet op een feest. Of ik moet dan 4F bijnemen (ik snap nog steeds niet waarom dat bij mij maar 2 uur werkt). Want met nog een halve pil nemen ging het gewoon echt niet goed, en ondanks dat ik nog wel weet wat ik gedaan heb, en ook geen gekke dingen gedaan heb, heeft het wel een paar uur gekaapt van mijn feest omdat ik gewoon alleen maar bezig was met het 'te' van de kaart zijn. Dat is gewoon heel erg jammer.
En 6APB tegelijkertijd met 4F is op zich wel aan te raden omdat het netjes en geleidelijk in elkaar over gaat.