Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
21 volgers · 164499x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
-1
Ok, nice. Thnx.
Ga ik dan idd maar eens proberen, 4fa heeft ondertussen ook mn interesse gewekt.

En er gaat weer een wereld open... Hahahaha

Stayyyy safe!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van HCMotherFucker op vrijdag 6 juni 2014 om 11:49:
Fuck die Designer Drugs, ben helemaal kapot gegaan van 2ce.

Zal eerder aan jouw gebruik hebben gelegen dan aan de 2C-E zelf imo...
Waarschuw beheerder
Wat is de ideale dosis voor iemand met een lengte van 190 bij een gewicht van 85 kg?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van FreakOpMuziek op dinsdag 24 juni 2014 om 11:38:
Wat is de ideale dosis voor iemand met een lengte van 190 bij een gewicht van 85 kg?

150 mg
dat had ik iig en ik was hlml van de kaart. lekkah spul;)

Waarschuw beheerder
-1
hey, ik heb hier 1gr 6apb ligge wat een jaartje oud is, is dit nog
goed? Snoepers waar 200mg in zit ga k niet gruwelijk hard van, terwijl ik die de laatste 3jaar maar 1 x per half jaar pak :s
is die 200mg ook een goede indicatie voor de 6apb of zal ik die toch iets moeten verhogen, lees hier gemiddeld 20mg meer nemen dan dat je m neemt.
hopenlijk kunnen jullie mij hier over informeren.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2014 om 13:37:
hey, ik heb hier 1gr 6apb ligge wat een jaartje oud is, is dit nog
goed? Snoepers waar 200mg in zit ga k niet gruwelijk hard van, terwijl ik die de laatste 3jaar maar 1 x per half jaar pak :s
is die 200mg ook een goede indicatie voor de 6apb of zal ik die toch iets moeten verhogen, lees hier gemiddeld 20mg meer nemen dan dat je m neemt.
hopenlijk kunnen jullie mij hier over informeren.

Bij mij komt de dosis goed overeen met X, dus als je normaal een hele neemt en een halfje bijpakt kun je met 6apb prima 200mg en later 100mg pakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op maandag 30 juni 2014 om 00:02:
Bij mij komt de dosis goed overeen met X, dus als je normaal een hele neemt en een halfje bijpakt kun je met 6apb prima 200mg en later 100mg pakken.

Mja, maar let wel op dat je met dat EXTRA bijpakken echt wel even wacht, langer als je met MDMA zou doen in ieder geval. Het kan nogal lang duren voordat de 6-APB inwerkt en doorwerkt van je eerste inname.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanceUp op maandag 30 juni 2014 om 09:34:
Mja, maar let wel op dat je met dat EXTRA bijpakken echt wel even wacht, langer als je met MDMA zou doen in ieder geval. Het kan nogal lang duren voordat de 6-APB inwerkt en doorwerkt van je eerste inname.

Ja altijd langer wachten als bij X. Na een uurtje of 3 weet je wel of het nodig is of niet. Teveel later werkt het in ieder geval niet meer om harder te gaan, maar wel om tering lang wakker te zijn ;p
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Leverancier zegt 6 ABP in pil vorm te hebben met 125 mg, Klinkt dit iemand bekend in de oren of word ik nu gewoon M aangenaaid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op maandag 30 juni 2014 om 20:48:
Leverancier zegt 6 ABP in pil vorm te hebben met 125 mg, Klinkt dit iemand bekend in de oren of word ik nu gewoon M aangenaaid?

Nope, is er wel geweest. Volgens mij ook rond dat aantal mg die jouw leverancier aangeeft.
Waarschuw beheerder
-1
Zijn er nog steeds, SA verkoopt ook nog steeds 'de rode', dus kan gewoon kloppen ja:jaja:
Tijdje terug alweer 1 van op, maar weet eigenlijk niet meer hoeveel mg erin zou moeten zitten
Waarschuw beheerder
-1

Klopt wel hoogstwaarschijnlijk...meestal kleine tabletjes zonder logo erop. Maar als het betrouwbaar is, dan kun je ervan uitgaan. Heb ze zelf ook wel eens gehad, er zijn meerdere soorten.
Waarschuw beheerder
-1

Klopt wel, ik heb ze zelf ook. Zijn roze in honingraad vorm, inderdaad 125mg. Wel best prijzig..
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
-1
Binnenkort toch maar weer proberen. Denk dat ik dan voor de 160mg ga. Hopelijk werkt het dan wel. Dit wordt in ieder geval een feest waar we het sowieso naar onze zin gaan hebben, dus daar kan het dan niet aan liggen :)
Waarschuw beheerder
Na veel tobben over wat te nemen toch besloten voor 5+6apb combo te gaan en 6apDb voor een andere keer te bewaren.

Zaterdag Electronic Family 100mg 6apb + 80mg 5apb met een redose van 70mg 6apb na een paar uur.
Een vriend van me gaat voor het eerst 6apb en ik heb voor hem 135mg met een 50mg redose. Gezien zijn lage tolerantie voor Mdma en het feit dat hij keihard ging op 1 route66 lijkt me dit wel een prima dosis. (misschien is de redose niet eens nodig voor hem)

Nog op/aanmerkingen van meer ervaren APB gebruikers? :)
Waarschuw beheerder
+1
Afgelopen weekend een tweede poging 6-ABP gedaan. Zowel mijn vriendin als ik hebben het genomen. Zei 130mg, ik 160mg (besteld bij een van de vele vendors).
Om meteen maar met de conclusie te komen, het is voor ons geen blijvertje.
Om te beginnen met de bodyload. Vrij lang hebben we last gehad van een wat misselijk gevoel in de maag. En net zo als het 6-ABP gevoel met golven kwam, zo kwam ook de lichte misselijkheid met golven.

Het duurde inderdaad zo'n 1/2uur voordat zijn werk ging doen. Totaal geen energy kregen we er van, maar eerder een soort van relaxed gevoel. (kwam wellicht ook omdat we toen bij Paul Kalkbrenner stonden). Maar in ieder geval niet het idee om compleet uit ons dak te gaan. Gewoon lekker relaxed. Ogen waren wel al groter geworden. Beide hebben we echter totaal geen visuele hallucinaties gehad.

Het grootste nadeel van de 6-ABP vind ik dat het zo ontzettend sfeer afhankelijk is. Op een gegeven moment ging ik naar de bar wat drinken halen, maar dat duurde ontzettend lang, en toen ik aan de beurt was, werd de bar ook dicht gegooid. Kortom ruim een half uur voor niks staan wachten. Nou ja toen was mijn partymood weg, en voelde ik me compleet nuchter. Ook lukte me het resterende half uur niet meer om weer in de vibe te komen en het 6-ABP gevoel weer op te roepen.

Ik had gehoopt dat het toch iets meer energie zou geven dan het gedaan had, nu zou ik het eerder als een soort relaxed mellow gevoel omschrijven. De resterende 500+mg die we nog hebben gaat denk ik maar door het toilet want we gaan het niet weer voor een derde keer proberen. Volgende keer maar 5-MABP proberen of dat wel wat is.

Waarschuw beheerder
Nog nooit geprobeerd. Lijkt me vet om een keer uit te proberen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op maandag 21 juli 2014 om 18:57:
Om meteen maar met de conclusie te komen, het is voor ons geen blijvertje.

Bij mij ontbreekt de energie ook compleet. Zit er aan te denken gewoon een keer 250 in 1 keer te droppen. Misschien dat het dan een stuk leuker is.
Nu 180 + 70 genomen, maar niet het idee dat de 70mg iets toe heeft gevoegd.

Maar een vriend van me vloog op 135mg. Dus misschien verschilt het gewoon heel erg per persoon.

Volgende keer wordt voor mij ook Methylone of 5-mapb
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van HCMotherFucker op vrijdag 6 juni 2014 om 11:49:
Fuck die Designer Drugs, ben helemaal kapot gegaan van 2ce.

Haha, je foto slaat op alles :)

Waarom je gezicht zo op het internet willen zetten?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DNM surfer op dinsdag 22 juli 2014 om 07:25:
Bij mij ontbreekt de energie ook compleet. Zit er aan te denken gewoon een keer 250 in 1 keer te droppen. Misschien dat het dan een stuk leuker is.

Zou ik toch mee oppassen hoor, misschien ligt het aan de kwaliteit maar 160/180mg is al een flinke dosis. Toen ik dat dropte ging ik als een gek, en in tegenstelling tot jou ervaring juist erg veel energie. Ik vond het een speed-achtige rush met een flinke dosis love!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van akathejunkie op donderdag 31 juli 2014 om 01:29:
Zou ik toch mee oppassen hoor, misschien ligt het aan de kwaliteit maar 160/180mg is al een flinke dosis. Toen ik dat dropte ging ik als een gek, en in tegenstelling tot jou ervaring juist erg veel energie. Ik vond het een speed-achtige rush met een flinke dosis love!

Ja ik heb in totaal dezelfde hoeveelheid op. En op een andere batch 6apb op gelijke dosis ook geen energie (verder wel positieve ervaring) terwijl anderen wel energie kregen. Geen idee waardoor, maar op mdma en andere stoffen krijg ik wel energie.

Kan voor me gevoel in ieder geval flink harder en 250mg zal niet teveel zijn. Heb deze dosis vaak op buitenlandse forums gezien (en stuk hogere ook nog)
Ondanks dat ik het weinig heb gedaan een natuurlijke tolerantie ervoor denk ik. 4FA ga ik wel lekker op en mdma ook. En bij de meeste tripmiddelen juist veel harder als anderen op lage dosis.

Misschien omdat het trippy is en ik zo reageer. Op 2cb en truffels en Acid wil ik ook voornamelijk liggen met me ogen dicht en spacen terwijl vrienden allemaal dingen willen doen en me trip juist verstoren haha.

Volgende op de lijst is 250mg Methylone, benieuwd hoe dat is.
Waarschuw beheerder
donateur
heb verhalen gelezen van n veel te hoge dosis 6apb en dan kunnen de evt hallucinaties vervelend worden.
dus beter redose dan in een keer.

'k heb nog 2gr 6apb liggen en n week vakantie.
lijkt me lache met wat ballonnetjes lachgas. maat van me was compleet van de wereld na wat ballonnen en apb _O-
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 augustus 2014 om 13:29:
moordenaar :(

Wie zegt dat het spul niet van zwemmen houdt? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 1 augustus 2014 om 19:25:
Wie zegt dat het spul niet van zwemmen houdt? ;)

Ik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op donderdag 31 juli 2014 om 17:47:
Misschien omdat het trippy is

Ik weet het niet, is het trippy? Ik zweefde wel heerlijk maar was ook erg helder altijd. Een flinke dosis x of mdma kan me soms wel eens laten duizelen maar had daar met 6-apb geen last van.

Uitspraak van Marcel-o B) op vrijdag 1 augustus 2014 om 11:32:
lijkt me lache met wat ballonnetjes lachgas.

Alles is toch lochen met lachgas? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van akathejunkie op vrijdag 1 augustus 2014 om 23:02:
Ik weet het niet, is het trippy? Ik zweefde wel heerlijk maar was ook erg helder altijd. Een flinke dosis x of mdma kan me soms wel eens laten duizelen maar had daar met 6-apb geen last van.

Haha. Mja met 6apb sta ik het hele feest met me ogen dicht naar visuals te kijken en van de muziek te genieten. Ik heb vlagen van complete helderheid tussendoor, maar dan moet ik me echt forceren om te dansen.
Wil in ieder geval 6apDb nog proberen en 5-mapb.

Maar 5 en 6apb bewaar ik misschien gewoon voor een thuis space met een wat hogere dosis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teggie op maandag 2 juni 2014 om 00:37:
Een tijd geleden kwam je hier buurten voor informatie, fijn om te lezen dat het zo goed heeft uitgepakt!
En je was niet de enige die op Soenda aan de 6 was :-)

Ja, is al wel een dikke tijd geleden volgens mij hoor! Kijk alleen heel af en toe op PF :) Ik vind persoonlijk 6apb en 4fa misschien wel chiller dan xtc, alhoewel het natuurlijk allemaal wel weer zn eigen + en - punten heeft. Maar van xtc word ik een knuffelig zakje en met die andere twee ben ik gewoon nog tot wat meer in staat qua dingen doen haha, dat vind ik meestal leuker.

Uitspraak van bowie666 op dinsdag 3 juni 2014 om 20:52:
Kan het kloppen dat jij ook op DF actief bent? Anders ben ik volgens mij je report over Soenda tegen gekomen laatst

Haha ja klopt, op DF(.nl!) zit ik wel bijna iedere dag ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Btw! Ik heb vorig jaar 6apb besteld via... DA is denk ik de goede afkorting.. Alleen de voorraad begint op te raken en die website is weg? Als iemand mij kan PM-en, word ik blij van! (Of is dit posten tegen de regels?)
Volgende week op Sziget doen met vriendinnetje, daar heb ik nog wel net genoeg voor :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bart1981 op maandag 21 juli 2014 om 18:57:
Het grootste nadeel van de 6-ABP vind ik dat het zo ontzettend sfeer afhankelijk is. Op een gegeven moment ging ik naar de bar wat drinken halen, maar dat duurde ontzettend lang, en toen ik aan de beurt was, werd de bar ook dicht gegooid. Kortom ruim een half uur voor niks staan wachten. Nou ja toen was mijn partymood weg, en voelde ik me compleet nuchter. Ook lukte me het resterende half uur niet meer om weer in de vibe te komen en het 6-ABP gevoel weer op te roepen.

Dat ligt toch niet specifiek aan 6-apb? Good old xtc is ook ontzettend sfeer afhankelijk... + Bij een bar staan als 'ie opkomt of als je net lekker gaat is KLOTE.
Waarschuw beheerder
+3
Afgelopen weekend eindelijk 6-apb gedaan. Man man man, wat een heerlijk spul zeg. Komt bij mij zeker wel op nummer 1!

Rustig begonnen met 130mg, was wel lekker maar net niet. 70mg bijgenomen na 3 uurtjes. Even buiten gaan zitten toen het insloeg. Viel me daarna nog steeds een beetje tegen. Besloten om de tent weer in te gaan kijken hoe het daar zou zijn. Zodra ik de muziek hoorde en de lichten zag steeg ik echt bijna op!!(L)(L) Ik ben nog nooit zo lekker gegaan! Ik denk zelfs beter als mijn eerste x XTC.

Ik kon het ook een beetje sturen, ik kon lekker stil staan en genieten van de muziek, zodra ik dat deed kreeg ik wel beetje een trilkaak en gingen me ogen hangen. Maar zodra ik los wilde gaan kon ik gelijk knallen met veel energie. Ook werkte het lekker lang zonder echt behoefte om bij te pakken! :)

Ik merk dus ook dat het wel setting afhankelijk is. Buiten de muziek vond ik er niet veel aan. Maar zodra ik een tent in liep steeg ik bijna op (L) En de kater viel me ook alles mee!

Voor herhaling vatbaar maar dan beginnen met een hogere dosis!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZERO_ op dinsdag 5 augustus 2014 om 14:14:
Dat ligt toch niet specifiek aan 6-apb? Good old xtc is ook ontzettend sfeer afhankelijk... + Bij een bar staan als 'ie opkomt of als je net lekker gaat is KLOTE.

XTC is bij mij een stuk minder sfeer afhankelijk dan 6ABP. Ik kan het zelf niet zo klote vinden als hij net op komt bij de bar oid. Je hebt dan in ieder geval het gevoel dat het wat doet. 6ABP dat gevoel gaat juist helemaal weg en kreeg ik ook niet meer terug. Iets wat bij XTC nog nooit gebeurd is.
Het gevoel van de werking van 6ABP wordt gewoon sterker bepaald door de omgeving, dit is ook al verschillende malen voorbij gekomen hier, maar ook andere fora.
Waarschuw beheerder
-9
hier mag ik over ge pm'd worden info enz.

Waarschuw beheerder
Ik heb een probleem ik kan aan rederlijk wat RC's komen maar niet aan 6APB. Dus als iemand weet hoe ik hier wel aan zou kunnen komen zou dat onwijs fijn zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]Willy[NL] op zaterdag 9 augustus 2014 om 19:22:
hier mag ik over ge pm'd worden info enz.

Uitspraak van inactief op maandag 18 augustus 2014 om 01:19:
Ik heb een probleem ik kan aan rederlijk wat RC's komen maar niet aan 6APB. Dus als iemand weet hoe ik hier wel aan zou kunnen komen zou dat onwijs fijn zijn!

Beter zoeken.

Waarschuw beheerder
Heeft iemand al eens 4fa + 6APB combi geprobeerd? Ben van plan om dit te doen op mysteryland. Maar vind nergens een tripreport. Dus weet ook niet of 4fa de 6APB gaat versterken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2014 om 17:53:
Heeft iemand al eens 4fa + 6APB combi geprobeerd?

Heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar vrienden van me zijn hier erg over te spreken! Ga dit dus binnenkort ook zeker proberen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op donderdag 21 augustus 2014 om 21:21:
Heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar vrienden van me zijn hier erg over te spreken! Ga dit dus binnenkort ook zeker proberen.

Zou je hen het tijdsschema en dosering ook kunnen vragen? En hier plaatsen aub voor de geïnteresseerden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maikel.H op donderdag 21 augustus 2014 om 21:39:
Zou je hen het tijdsschema en dosering ook kunnen vragen? En hier plaatsen aub voor de geïnteresseerden

+1 maar zou ook graag het gewicht van deze persoon willen weten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maikel.H op donderdag 21 augustus 2014 om 21:39:
Zou je hen het tijdsschema en dosering ook kunnen vragen? En hier plaatsen aub voor de geïnteresseerden ;)

+2 Zeker interesse in tijdschema en dosering (ook in verhouding met de dosering die je normaal van beide los neemt)
Waarschuw beheerder
Ik gebruik deze combi bijna elk feestje. Begin met 4fa 230mg, na 3 uur pak ik 6apb 150mg. Als ik evt nog wil redosen met 6apb pak ik dit 5 uurtjes later en dan 100 mg oid. Ik ben 70 kg ongeveer met wel wat tolerantie (had vroeger genoeg aan 170mg 4fa en 130mg 6apb)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mriekske op vrijdag 22 augustus 2014 om 20:57:
Ik gebruik deze combi bijna elk feestje. Begin met 4fa 230mg, na 3 uur pak ik 6apb 150mg. Als ik evt nog wil redosen met 6apb pak ik dit 5 uurtjes later en dan 100 mg oid. Ik ben 70 kg ongeveer met wel wat tolerantie (had vroeger genoeg aan 170mg 4fa en 130mg 6apb)

Ik zit zelf te denken aan 6apDb (of 6apb) als eerst nemen en hierna 4fa erbij voor de energie.
Waarschuw beheerder
persoonlijke voorkeur denk ik. Ik zelf vind het altijd fijn het festival nog een beetje helder te beginnen en de energie van 4f werkt bij mij altijd erg lang door. Plus je zit niet zo te wachten totdat de 6apb opkomt, duurt anders altijd zo lang als je nog nuchter bent :P