Fuck die Designer Drugs, ben helemaal kapot gegaan van 2ce.
Wat is de ideale dosis voor iemand met een lengte van 190 bij een gewicht van 85 kg?
Wat is de ideale dosis voor iemand met een lengte van 190 bij een gewicht van 85 kg?
hey, ik heb hier 1gr 6apb ligge wat een jaartje oud is, is dit nog
goed? Snoepers waar 200mg in zit ga k niet gruwelijk hard van, terwijl ik die de laatste 3jaar maar 1 x per half jaar pak![]()
is die 200mg ook een goede indicatie voor de 6apb of zal ik die toch iets moeten verhogen, lees hier gemiddeld 20mg meer nemen dan dat je m neemt.
hopenlijk kunnen jullie mij hier over informeren.
Bij mij komt de dosis goed overeen met X, dus als je normaal een hele neemt en een halfje bijpakt kun je met 6apb prima 200mg en later 100mg pakken.
Mja, maar let wel op dat je met dat EXTRA bijpakken echt wel even wacht, langer als je met MDMA zou doen in ieder geval. Het kan nogal lang duren voordat de 6-APB inwerkt en doorwerkt van je eerste inname.
Leverancier zegt 6 ABP in pil vorm te hebben met 125 mg, Klinkt dit iemand bekend in de oren of word ik nu gewoon M aangenaaid?
Leverancier zegt 6 ABP in pil vorm te hebben met 125 mg, Klinkt dit iemand bekend in de oren of word ik nu gewoon M aangenaaid?
Om meteen maar met de conclusie te komen, het is voor ons geen blijvertje.
Bij mij ontbreekt de energie ook compleet. Zit er aan te denken gewoon een keer 250 in 1 keer te droppen. Misschien dat het dan een stuk leuker is.
Zou ik toch mee oppassen hoor, misschien ligt het aan de kwaliteit maar 160/180mg is al een flinke dosis. Toen ik dat dropte ging ik als een gek, en in tegenstelling tot jou ervaring juist erg veel energie. Ik vond het een speed-achtige rush met een flinke dosis love!
Misschien omdat het trippy is
lijkt me lache met wat ballonnetjes lachgas.
Ik weet het niet, is het trippy? Ik zweefde wel heerlijk maar was ook erg helder altijd. Een flinke dosis x of mdma kan me soms wel eens laten duizelen maar had daar met 6-apb geen last van.
Een tijd geleden kwam je hier buurten voor informatie, fijn om te lezen dat het zo goed heeft uitgepakt!
En je was niet de enige die op Soenda aan de 6 was
Kan het kloppen dat jij ook op DF actief bent? Anders ben ik volgens mij je report over Soenda tegen gekomen laatst
Het grootste nadeel van de 6-ABP vind ik dat het zo ontzettend sfeer afhankelijk is. Op een gegeven moment ging ik naar de bar wat drinken halen, maar dat duurde ontzettend lang, en toen ik aan de beurt was, werd de bar ook dicht gegooid. Kortom ruim een half uur voor niks staan wachten. Nou ja toen was mijn partymood weg, en voelde ik me compleet nuchter. Ook lukte me het resterende half uur niet meer om weer in de vibe te komen en het 6-ABP gevoel weer op te roepen.
Dat ligt toch niet specifiek aan 6-apb? Good old xtc is ook ontzettend sfeer afhankelijk... + Bij een bar staan als 'ie opkomt of als je net lekker gaat is KLOTE.
hier mag ik over ge pm'd worden info enz.
Ik heb een probleem ik kan aan rederlijk wat RC's komen maar niet aan 6APB. Dus als iemand weet hoe ik hier wel aan zou kunnen komen zou dat onwijs fijn zijn!
Heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar vrienden van me zijn hier erg over te spreken! Ga dit dus binnenkort ook zeker proberen.
Ik gebruik deze combi bijna elk feestje. Begin met 4fa 230mg, na 3 uur pak ik 6apb 150mg. Als ik evt nog wil redosen met 6apb pak ik dit 5 uurtjes later en dan 100 mg oid. Ik ben 70 kg ongeveer met wel wat tolerantie (had vroeger genoeg aan 170mg 4fa en 130mg 6apb)