Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
21 volgers · 164442x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?

Waarschuw beheerder
Hmm dus op dit spul wordt het nachtjes doorhalen :P. Ik kijk wel even op het moment zelf ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dru1v op zaterdag 29 december 2012 om 19:34:
Als je vriendin voor de eerste keer 6apb gebruikt kan je best een halve doen, als ze na 1,5 uur niets of weinig voelt de andere halve erbij doen. Ik zou je afraden om nog eens halverwege de avond de andere helft te geven.
Het is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar als ik voor mezelf spreek: als ik één hele (125mg) aan het begin van de avond neem ga ik niet super hard, gewoon lekker, maar het houd wel super lang aan.

Voorbeeld van afgelopen week:
23:30 inname hele 6apb
feestje, lekker lekker lekker
07:00 feestje afgelopen (ga nog steeds redelijk)
07:30 in bed, plafondsessie tot een uur of 11:00 - 12:00, douche pakken, best fit

Bedankt voor je antwoord. Ik heb de pellets binnen. We zullen morgen rond 23.00 uur pakken, ik een hele en zij een halve.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimthunder op zondag 30 december 2012 om 14:42:
zij een halve.

Zou gewoon voor een hele gaan hoor. Ik had 2 drugsvirgins bij en die hebben met gemak een hele kunnen handlen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 30 december 2012 om 14:52:
Zou gewoon voor een hele gaan hoor. Ik had 2 drugsvirgins bij en die hebben met gemak een hele kunnen handlen.

Het is niet dat ze "drugsmaagd" is, maar ze gaat altijd al hard van kwartjes xtc. Weet niet of dit een maatstaaf is voor 6apb. We zien morgen wel :p. ik zal proberen een kort verslagje te schrijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimthunder op zondag 30 december 2012 om 14:56:
maar ze gaat altijd al hard van kwartjes xtc

Dan een halfje inderdaad misschien :)
Waarschuw beheerder
weet iemand hoelang dit aantoonbaar is in je urine?

Waarschuw beheerder
Geen idee maar volgens mij had iemand een paar dagen terug gepost dat hij/zij positief bevonden was op amfetamine na gebruik van dit spul.

Normaal duurt dat max 5-6 dagen, maar houdt voor de zekerheid 2 weken aan?
Waarschuw beheerder
+8
Zo, hier dan mijn eerste ervaring met dit veelbelovende spulletje... maar allereerst voor iedereen hier een stampend en liefdevol 2013 gewenst!

Ik kan de positieve ervaringen alleen maar beamen, voor mij is dit dan ook zeker niet de laatste keer geweest :p

Omstandigheden: Oudejaarsavond, thuis gevierd met een groep van 10. Na over de hele avond ca 5 wijntjes te hebben gedronken, en bubbels om 0.00, lopen we rond 0.30 richting feestje, Kranck Oud&Nieuw in Dock 154 in Utrecht. Ik heb 1 6-APB van Nederlandse aroma's en 1 xtc (paarse playboy, getest op 160) bij me.

1.00: binnenkomst bij Dock.
1.15: de 6-APB zit er in zijn geheel in. De sfeer is relaxt, klein maar gezellig, ik heb zin in de avond.
1.45: de eerste tintelingen komen op.
2.15: hij komt nu goed op. De golven worden steeds intenser en duren steeds langer.
2.30: wauw! Wat voelt dit lekker zeg! Het is als de eerste keer X, minus de verbazing, maar het geluksgevoel is echt zalig! Wat anderen hier al gezegd hebben ervaar ik ook; het ene moment sta ik compleet weg te spacen op de muziek, het volgende moment sta ik te praten met iemand en ben ik kraakhelder, terwijl het gelukzalige gevoel aanhoudt.
3.30: het gaat maar door... ik dans erop los, heb echt het gevoel dat ik mezelf meer dan ooit kan 'uiten' door middel van de dans :lol:
4.30: Ik krijg van twee medefeesters te horen dat ik er zo goed uitzie. Ze vinden dat ik niet zo'n spookhoofd krijg zoals de grote meerderheid dat inmiddels wel begint te ontwikkelen. Ik realiseer me opeens dat ik ook helemaal geen kaakklem heb, heb zelfs geen kauwgom genomen.
4.45: de effecten beginnen heel langzaam minder intens te worden. De golftopjes iets minder hoog, en de pauze tussen de golven iets langer. Ik besluit een halve paarse playboy te nemen. Normaal neem ik een hele, maar ik heb dit topic goed gelezen en denk dat een halve wel volstaat op dit moment.
5.00: de X slaat in. Ahhh, wat lekker zeg....
5.15: oempfff... hij komt heel erg hard. Dansen lukt even niet meer, ik gebruik een vriend als praatpaal.
5.25: het gaat weer lekker. Ik ga weer helemaal los.
6.45: de X begint uit te werken. Ik ervaar de 6-APB nu als een 'onderliggende laag' die nog steeds, zij het in milde vorm, zijn werk doet. Kan er nog prima mee uit de voeten.
7.00: het feest is afgelopen. Een paar nieuwe matties weten ergens een niet-officiele after. Met z'n vieren gaan we erheen, de rest houdt het voor gezien of heeft dat al eerder gedaan.
7.30: aankomst bij een voormalig turks badhuis, waar een gezellig samenzijn gaande lijkt te zijn...
7.45: de andere halve paarse playboy erin. Hoewel dat bij de eerste halve toch net te veel was, denk ik dat de 6-APB verder in werking is afgenomen en een halve nu wel kan.
8.00: X komt binnen.
8.15: lekker, geen gelukzaligheid meer maar fijne energie. De sfeer is goed, een groep mensen die weigert afscheid te nemen van de nacht.
10.00: de X is er weer uit. Het is wel mooi geweest zo. Ik ben nog lang niet zo vertiefd als na een nacht met alleen X, maar heb een voldaan gevoel, ook omdat de tijd helemaal niet zo idioot snel voorbij is gegaan als normaal.
10.30: aankomst thuis. Veel mensen hier hebben de plafonddienst mogen draaien, maar ik heb eigenlijk wel zin in mijn bed.
11.00: na een glas water en een nababbel over de avond lig ik in bed.
18.00: tegen de verwachting in heb ik behoorlijk geslapen. Tussendoor twee keer wakker geworden, maar verder mooi 7 uur gedraaid. Ik voel me duidelijk minder gaar dan normaal. Geen spierpijn in de kaken, geen vensterbanken op mijn wangen. Veel minder spierpijn in de rest van het lijf. Ik denk dat dit komt doordat je veel minder strak staat dan van de X.

Conclusie: dit goedje heeft er een fan bij! Ik kan eigenlijk geen nadelen bedenken. Gelukzaligheid, spacen, helder wanneer je dat wilt. Dansen als een malle. Lange werkingsduur. Ik bleef praatgraag gedurende de hele nacht, terwijl dit bij X na de 2e reload plaats maakt voor een autistisch opgaan in de muziek.
Het enige puntje is dat niemand nog weet wat dit op de lange termijn met je doet. Voor wat het waard is: het voelt 'gezonder' dan xtc :-).
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Teggie op woensdag 2 januari 2013 om 17:08:
geen vensterbanken op mijn wangen

:lol: Leuk report!
Waarschuw beheerder
+6
Op een feestje op oud&nieuw heb ik dit goedje dus ook gebruikt.
Hier een kort verslagje (mn eerste verslag, dus kritiek is welkom :P ) van mijn eerste ervaring.

In totaal 1 pellet van 125mg en een halve gele triforce.

20.00 binnenkomst. Eerste uurtjes van t feest vielen me een beetje tegen, werd niet naar mn zin gedraaid, sfeer was wat minder. Beetje gekletst met mn vriendin.
23.00 Sfeer werd al beter, pellet ging erin. 12 uur momentje was kippenvel, wat een sfeer. Stiekem dacht ik al wat tintelingen te voelen.
0.45 Hij kwam al heel langzaam op, voelde echt exact t zelfde als een pil die opkwam alleen wat langzaam.
1.15 Tering wat ging ik lekker, trillende kaak, ogen begonnen licht te rollen. Ik vond t gevoel zo erg op xtc lijken dat ik even in mn zakje keek of niet de verkeerde pil erin had gegooid. Dit was niet t geval.
1.30 Gevoel blijft maar opbouwen, helaas krijg ik een enorme bodyload en een soort baksteen in mn maag, losgaan lukt echt niet meer, dan maar lekker spacen. Het klopte wel wat ik had gelezen, in mn hoofd kon ik zelf een knop omzetten of ik wilde spacen of helder zijn. Dit gevoel dat ik het kon besturen vond ik wel geinig.
4.30 Het fijne xtc gevoel begon langzaam af te nemen, terwijl ik op de klok keek vond ik het heel vreemd dat ie zo lang door bleef gaan. Tîjd ging ook even snel als wanneer je nuchter bent, dit en t feit dat je de muziek lekker meekrijgt vond ik heerlijk. Bodyload begon af te nemen, ik ging weer wat meer los.
5.00 Nu alleen nog maar helder, aangezien mn vriendin heerlijk hard ging (gewoon xtc), begon ik te twijfelen om een halfje te pakken. Uiteindelijk bijgepakt.
5.30 Wow.. dit word heftig. Ik word een partij misselijk. Even op de tribune zitten. En dan voelt t ineens alsof een bom inslaat. Ik ben nog nooit zo snoeihard gegaan. Kan alleen nog maar puffen, trillen met mn kaak en heel erg tollen met mn ogen. Ondanks dat ik zelf volhoud dat ik t echt lekker vind, vind mn vriendin t maar eng en krijgt t idee alsof ik te hard ga. Stopt een dextro in mn mond.
7.00 Spacend als een gek loop ik mee naar de wc en ga daar even zitten. Op de achtergrond hoor ik het bekende afsluitingsgeluid van Qdance feesten. Ik denk huh nu al? En kijk op mn telefoon en zie dat t inderdaad al 7 uur is. De laatste 1,5 uur is dus voor mn gevoel in een minuut voorbij gegaan.
8.00 In de trein, op weg naar huis. Zie er nog steeds niet uit, ga nog keihard.
10.00 Eindelijk thuis. Prop een boterham naar binnen, terwijl dit normaal nooit lukt. En plof in bed in slaap.
18.00 Eindelijk uit mn coma. Voel me redelijk uitgeput, maar niet extreem. Geen hoofdpijn. Geen last van mn kaken. Ik begin de avond voor me te halen, en in plaats dat ik niets meer kan herinneren, zoals normaal. Kan ik nu de meeste setjes die gedraaid zijn voor me halen.

Voor mij is dit spul zeker een fijne drug, helaas zaten er een paar nadelen aan die t voor mij een mindere partydrug maken. Dit kan natuurlijk eenmalig zijn, dus ik zal het nog wel eens op een feestje doen. Maar tot die tijd is t voor mij meer een chilldrug. Ik vraag me alleen af hoeveel serotonine dit spul vreet, aangezien t eenzelfde mdma rush heeft alleen veel langer. Ik heb stiekem wel spijt dat ik t niet alleen bij 6apb heb gehouden, zodat ik een beter oordeel kon geven over de come-down. Maar goed, we hebben een mooi avontuur gehad en er zullen nog meerdere keren volgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimthunder op woensdag 2 januari 2013 om 17:57:
Hier een kort verslagje (mn eerste verslag, dus kritiek is welkom :P )

Mooi verslag! Jij bent er kennelijk veel harder op gegaan. Verschil in gewicht? Ik 84 kilo.
Waarschuw beheerder
+1
Weer twee liefhebbers er bij! Leuke reportjes, mannen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teggie op woensdag 2 januari 2013 om 18:16:
Mooi verslag! Jij bent er kennelijk veel harder op gegaan. Verschil in gewicht? Ik 84 kilo.

Uitspraak van Digitalism op woensdag 2 januari 2013 om 18:17:
Weer twee liefhebbers er bij! Leuke reportjes, mannen.

Bedankt!
En ik weeg 75 en ben 1,86m. Weet niet of dat zoveel verschil uitmaakt.
Waarschuw beheerder
Dank voor de complimenten :-)

Uitspraak van pimthunder op woensdag 2 januari 2013 om 18:29:
En ik weeg 75 en ben 1,86m. Weet niet of dat zoveel verschil uitmaakt.

Dat zou niet uit moeten maken nee. Zal dan een andere reden hebben, maar dat kan van alles zijn...
Waarschuw beheerder
Fuck bij SA poeder uitverkocht.
Hopelijk snel weer nieuwe binnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op zaterdag 5 januari 2013 om 15:25:
Fuck bij SA poeder uitverkocht.

Dan haal je het bij Nederlandse Aroma's
Waarschuw beheerder
Hoe is de dip na 6apb gebruik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op zondag 6 januari 2013 om 16:07:

Ik was vooral moe en koppijn, maar het viel mee. Ik denk dat het vooral komt door de plafonddienst.
Waarschuw beheerder

Ik was alleen moe, maar dat is logisch na een nachtje doorhalen. Geen dinsdagdip ofzo, als je dat bedoelt.
Waarschuw beheerder

Ik heb nog nooit zo'n knallende hoofdpijn gehad als na gebruik van 6apb. It made me worry en ik ben ook zeker niet overtuigd dat het een echte party drug is. Kreeg er een beetje een naar bijsmaakje van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cas2009 op zondag 6 januari 2013 om 18:18:
Ik heb nog nooit zo'n knallende hoofdpijn gehad als na gebruik van 6apb.

Ik had de eerste keer 6-APB knallende koppijn. 2e keer niet. Alleen heel moe.
Waarschuw beheerder
Oke ben benieuwd fijn dat het niet te vergelijken is met een xtc dip want daar heb ik echt genoeg van heb 3 dagen nodig om bij te komen
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand de dagen erna ook weleens met vlagen een soort koortsachtig gevoel ervaren?
Waarschuw beheerder
wat is het verschil tussen 6-apb & 5-apb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 6 januari 2013 om 20:08:
Heeft iemand de dagen erna ook weleens met vlagen een soort koortsachtig gevoel ervaren?

Nee, wel misselijkheid en een oncomfortable gevoel.

Uitspraak van Technoasis op zondag 6 januari 2013 om 18:37:
2e keer niet. Alleen heel moe

Hmnn....wonder if I will do it again...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op zondag 6 januari 2013 om 20:32:
wat is het verschil tussen 6-apb & 5-apb

Even paar pagina's terug kijken, staat heel mooi op een rijtje wat de verschillen zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 26 oktober 2012 om 14:06:
Volgens (een subjectief) bluelight report:

Euphoria without outside stimulation:
6-APB 9/10
5-APB 5/10

Music appreciation:
6-APB 9/10
5-APB 8/10

Empathy:
6-APB 7/10
5-APB 8/10

Talkativeness:
6-APB 10/10
5-APB 8/10

Body High/Tactile Sensation:
6-APB 6/10
5-APB 10/10

gevonden thanks :D
ik zie eigenlijk alleen een groot verschil tussen euphoria en body high
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 6 januari 2013 om 20:08:

Ik heb 6-APB met o&n voor het eerst gebruikt. Eigenlijk helemaal geen na-effecten ervaren, tot afgelopen zaterdag. Toen heb ik een 15-20 minuten een bizar 'zwaar' gevoel in armen en benen ervaren. Ik liep buiten op straat maar moest op een gegeven moment echt even zitten. Het was niet echt koortsachtig, maar ik voelde wel overal een soort druk.
Na zo'n 20 minuten trok het weer geleidelijk weg, daarna ook niets meer gebeurd. Geen idee of het van de 6-APB kwam. Maar ja, waar anders van? :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Teggie op maandag 7 januari 2013 om 12:19:
Toen heb ik een 15-20 minuten een bizar 'zwaar' gevoel in armen en benen ervaren.

Er was gewoon iemand achter op je rug gesprongen en je had het niet door :lol:

OT: Na gebruik of tijdens?
Waarschuw beheerder
Erna, nacht ma-di gebruikt, en dit gebeurde zaterdagmiddag. Dus als er dan iemand in m'n nek zat had ik het wel gemerkt :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Teggie op maandag 7 januari 2013 om 12:19:
Geen idee of het van de 6-APB kwam. Maar ja, waar anders van?

Dat had ik dus ook. Beetje rare 'buzz' erbij. Kon het op dat moment ook alleen maar logisch verklaren door het gebruik van 6-APB een paar dagen eerder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 7 januari 2013 om 12:43:
Dat had ik dus ook. Beetje rare 'buzz' erbij. Kon het op dat moment ook alleen maar logisch verklaren door het gebruik van 6-APB een paar dagen eerder.

6APB vernietigt onze lichamen beetje bij beetje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op maandag 7 januari 2013 om 12:54:
6APB vernietigt onze lichamen beetje bij beetje.

Dat hoeft nog niet persé zo te zijn. De dagen na mCPP kunnen ook raar voelen. ;)

Waarschuw beheerder
Heb nu 2 keer gehad 1x op awakenings outdoor en op de 2de dag van solar. Maar van beide keren niet echt wat gemerkt.

Op awakenings had ik 170mg poeder meegenomen maar kreeg er alleen een gevoel als of ik moest schijten de eerste 2 uur na inname.
Op solar beetje energie voor de rest niks, en daar had ik 220mg genomen.

Hoeveel dagen/weken/maanden is het geleden dat jullie serotine releasende drugs hebben gebruikt toen jullie 6-apb pakte?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2013 om 16:59:
Hoeveel dagen/weken/maanden is het geleden dat jullie serotine releasende drugs hebben gebruikt toen jullie 6-apb pakte?

Daar zat iedere keer toch wel wat tijd tussen, zeker minimaal 2 of zelfs 3 maanden.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2013 om 16:59:

Bij mij zat er ong. 3 weken tussen. Maar ik ging als een malle op de Benzo (125mg)
Waarschuw beheerder
Hebben jullie het gevoel dat je 6apb trip minder heftig wordt als je binnen een periode van 4 weken daarvoor xtc/mdma hebt gebruikt? Ik dus helemaal niet, het lijkt me dat er veel minder serotonine verbruikt wordt door dit spul.. Gebruik het nooit vaker dan 1 keer per 2 maanden maar het effect lijkt me niet heel erg beïnvloedbaar door het pillengebruik. Kan iemand dat bevestigen? Zelf weeg ik altijd rond de 140 mg af en daar ben ik minstens 5 uur zoet mee en altijd een top avond mee gehad!
Waarschuw beheerder
@YvetteHemmann

Ik heb ook het idee dat 6-apb niet zoveel serotonine uitput maar alleen gebruikt, want ik heb ook geen tolerantie opgemerkt bij 6-apb want t effect was steeds hetzelfde en even lang:).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teggie op woensdag 2 januari 2013 om 17:08:
Kranck Oud&Nieuw in Dock 154 in Utrecht.

Haha daar was ik ook! Ligt het aan de 6-apb dat de tijd niet zo snel gaat als bij xtc? Lijkt me echt relaxt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZERO_ op donderdag 10 januari 2013 om 19:24:
Ligt het aan de 6-apb dat de tijd niet zo snel gaat als bij xtc?

Ik denk het wel, want dat heb ik al meer gelezen hier en zelf dus ook ervaren, terwijl met x de tijd echt vliegt. Vind dit ook echt een meerwaarde van 6-APB.

Edit: mooi feestje trouwens dat Kranck :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Teggie op donderdag 10 januari 2013 om 20:47:
Ik denk het wel, want dat heb ik al meer gelezen hier en zelf dus ook ervaren, terwijl met x de tijd echt vliegt. Vind dit ook echt een meerwaarde van 6-APB.

Edit: mooi feestje trouwens dat Kranck

Oh, nou dat lijkt me wel relaxt dan. Ik heb er zo'n hekel aan dat de tijd altijd zo snel gaat.. Binnenkort ook even proberen :)
En jaja was zeker leuk!