Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
21 volgers · 164500x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dru1v op woensdag 19 december 2012 om 02:32:
Omdat dit topic mede heeft bijgedragen aan het uitproberen van 6apb heb ik besloten om mijn 1e en 2e ervaring met 6apb met jullie te delen

Bedankt daarvoor! Nu is ook bij mij de knoop doorgehakt, ik ga dit bestellen :)
Waarschuw beheerder
6apb pellets besteld via de nederlandse aroma's (125 mg, blauw)

Wanneer heb je ze besteld? Ik heb ze inmiddels ook binnen maar via een ander forum blijkt dat in de blauwe zowel 5-apb als 6-apb zit...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bak op woensdag 19 december 2012 om 10:41:
Ik heb ze inmiddels ook binnen maar via een ander forum blijkt dat in de blauwe zowel 5-apb als 6-apb zit...

Op zich niet zo vervelend toch? ;)
Waarschuw beheerder
Nog niet eens in verdiept eigenlijk :) Wat zijn daar de voor en/of nadelen van? Gewoon wat huiverig omdat ik nu twijfel of het wel goed spul is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bak op woensdag 19 december 2012 om 13:29:
Nog niet eens in verdiept eigenlijk :) Wat zijn daar de voor en/of nadelen van? Gewoon wat huiverig omdat ik nu twijfel of het wel goed spul is.

Juist heel gaaf! Als je het gewoon via een betrouwbare vendor hebt is het geen probleem lijkt.
Waarschuw beheerder
Yes, dezelfde als Druivje.
Waarschuw beheerder
Omdat dit topic mede heeft bijgedragen aan het uitproberen van 6apb heb ik besloten om mijn 1e en 2e ervaring met 6apb met jullie te delen..

En dankzij jou weet ik nu zeker dat ik er zo eentje in ga duwen met oud&nieuw. Nou ja, eigenlijk na het report van Technoasis al, maar dit bevestigt de mooie ervaring. Topreport (Y)
Waarschuw beheerder
Na het lezen van de verslagen ben ik ook heel benieuwd naar dit goedje! Maar kan alleen maar de 5apb/6apb combo pellets vinden, is dit effect ook anders dan 6apb?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubtrip op woensdag 19 december 2012 om 20:22:
Na het lezen van de verslagen ben ik ook heel benieuwd naar dit goedje! Maar kan alleen maar de 5apb/6apb combo pellets vinden, is dit effect ook anders dan 6apb?

Ik weet niet het verschil. Maar heb pellets besteld bij Rchemo.. Awakenings ga ik ze proberen!! De 4fa bewaar ik voor in de kroeg met nieuwjaar :p

Report volgt uiteraard!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de goede reacties :)

Uitspraak van Bak op woensdag 19 december 2012 om 10:41:
Wanneer heb je ze besteld? Ik heb ze inmiddels ook binnen maar via een ander forum blijkt dat in de blauwe zowel 5-apb als 6-apb zit...

Ik heb ze half november besteld. Nu ik er over nadenk heb ik ook nog 3 stuks van een vriend gekregen. Deze lijken van een andere batch te zijn aangezien die iets blauwer zijn.
In mijn report heb ik niet opgelet welke apb ik heb genomen. Aangezien de 1e en 2e ervaring toch wel van elkaar verschillen (beide wel een positieve ervaring) vraag ik mij af of er misschien ook verschil tussen de apb's is.
Ik ben van plan om met oud&nieuw weer te gebruiken (mn eigen stash), zal dan weer een report neerzetten..
Waarschuw beheerder
donateur
Na zo'n mooi report stijgt de interesse in 6apb echt tot zeer hoog niveau.
Het klinkt echt allemaal zoo mooi en goed..

Waarschuw beheerder
Ik heb ze van Rchemo binnen. 1 dag service en lekker anoniem in een bubbeltjes enveloppe. Zijn 4 blauwe pellets met breuklijn.

Als je wilt bijdoseren. Doe je dit gewoon met een halve pellet en/of kan dit beter met kwart/halve x?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 16:24:
Als je wilt bijdoseren. Doe je dit gewoon met een halve pellet en/of kan dit beter met kwart/halve x?

Waarschijnlijk vind je bijdoseren niet eens nodig. Veel mensen geven toch wel aan dat ze zich op 1 pellet prima vermaken (ik zelf ook).

Maar goed, wil je toch persé bijdoseren dan zou ik zelf voor een kwartje/halfje xtc gaan. Waarom? Wat dru1v ook al aangeeft in zijn report: van dit spul blijf je wakker! Als je halve pellet bij pakt, zorg dan voor een leuke after, want slapen gaat niet gebeuren :D

Waarschuw beheerder
Denk ook dat het niet nodig is. Maar je weet het nooit, want Awakenings duurt vrij lang. Maar het wordt dan zeker geen pelletje als ik bij ga nemen. Slapen zal niet zo probleem zijn. Heb nog pammetjes liggen voor als echt niet wilt lukken met slapen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je hier xtc bij pakt voor laten we zeggen de laatste 3 uurtjes, komt dan wel weer die lekkere inslag of krijg je dat fijne xtc gevoel niet meer omdat je al de 6apb achter de kiezen hebt?
Waarschuw beheerder
Hoe meer ik in dit topic lees hoe nieuwsgieriger ik word naar dit spul. Ben zelf een hele grote fan van 4fa (beter als XTC!!!) Echt benieuwd wat dit spul doet. Aangezien ik geen pillen meer ga doen op feesten ben ik op zoek naar alternatieven. En dankzij die reports hier lijkt dit me top spul!

Deze staat vanaf nu bovenaan me lijst! Ga ik snel bestellen!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van strukel op vrijdag 21 december 2012 om 21:50:
pillen

dan moet je geen pellets bestellen ;)
Waarschuw beheerder
Ben zelf een hele grote fan van 4fa (beter als XTC!!!)

Ik ook. 4-FA is voor mij nu echt DE nr 1. 6-APB is ook vet
Waarschuw beheerder
Ben zelf een hele grote fan van 4fa (beter als XTC!!!)

Spannend!!!!! Vrijdag 4fa besteld......ben heel erg benieuwd!
Waarschuw beheerder
Ga je van dit spul erg kauwen/gekke bekken trekken?

Eigenlijk voor mij het enige nadeel van X
Waarschuw beheerder
+6
Weer een fan er bij! Hierbij een kleine bijdrage van mijn kant.

Wat informatie vooraf; besteld bij NL aroma's, blauw pellets 125mg. De fuif was Valhalla in de RAI. Tevens wel het vermelden waard dat ik de avond ervoor belachelijk veel had gedronken en ik het idee had dat ik in de avond toen het feest begon mijn kater nog aan het verwerken was. Ook voordat ik aan de benzo begon qua energie echt behoorlijk leeg en slaperig. Ik zou dit samen met een vriend doen maar op het pre-feestje ter ere van zijn verjaardag kreeg hij als cadeau een capsule (met 200mg benzo!) waarvan we zeker wisten dat dat in orde was. Mijn bestelling helaas niet kunnen testen maar hierdoor was ik uiteindelijk de enige die aan de bestelde pellets ging.

Eerst op de preparty wat biertjes en drankjes gedaan voordat we richting de RAI gingen. Toen we vertrokken naar de RAI vanuit Amsterdam nam die vriend en ik meen 2 andere personen de capsule al in gezien de lange tijd dat het duurt voordat het spul gaat werken. Ik pas nog even want ik heb er een schijt hekel aan als ik nog onderweg ben of in de rij sta wanneer het op komt zetten. Achteraf het net gekund, we waren circa binnen 1 uur op de locatie en door alle controles heen en bij mijn vriend sloeg die in zodra we richting de dansvloer gingen. Na de eerste ronde bier ging ik even buurten bij de dixies en besloot gezien het feit dat benzo lang kan aanhouden maar meteen een halfje te proberen. Niet omdat ik dacht dat een hele teveel zou zijn maar ik wilde gewoon eerst checken of het geen rotzooi was. Net als bij mijn vriend begon ik na 1 uur ook de eerste effecten te voelen. Wat betreft het opkomen heel erg vergelijkbaar met MDMA. Bij mijn geen klap maar een hele geleidelijke opkomst te beginnen met tintelende handen. Dit had uiteraard ook te maken met de hoeveelheid denk ik want mijn vriend die dus 200mg naar binnen had gewerkt had die klap meen ik wel in het begin. Zodra ik de tintelingen voelde in mijn handen wist ik dat het in ieder geval geen rotzooi was en toen ook de tweede helft genomen.

Vanaf dit moment hoofdzakelijk water gaan drinken. Overigens had ik ook totaal geen trek meer in bier vanaf het moment dat alles in volle werking was (ook dit kan te maken hebben met de vorige avond). Het effect is vrij lastig te omschrijven maar het komt zoals meerdere al aangeven toch dicht in de buurt bij MDMA. Het echt 'love' gevoel ontbrak maar je zit wel een een hele relaxde vibe en flow wat toch wel op MDMA lijkt. Het bizarre is ook dat je scherp en in een soort van rush tegelijk zit. Het ene moment ga je volledig op in de muziek en als vervolgens iemand je aantikt en een gesprek begint te voeren ben je helemaal bij en is er niks aan de hand. Dat is bij MDMA bij mij wel eens anders. Ook ben ik verder de hele avond geen seconde moe meer geweest. Maar het is ook niet zo dat ik als een stuiterbal door zaal heen stuiterde maar dat kan dus ook heel goed aan de avond ervoor hebben gelegen. Net als bij MDMA heb je ook echt de drang om met alles en iedereen te gaan lullen en nu komt je dus zelfs nog goed uit je woorden ;) Ik denk het grootste plus punt voor mij is dat je alles echt meemaakt en ook vrijwel alles herinnert. Normaal gesproken bij MDMA vliegt de avond om en ik weet nog heel goed dat ik vol verbazing om 4 uur op mijn telefoon keek en dacht: fuck gewoon nog 4,5 uur te gaan. Top! Ander fijne bijkomstigheid is dat je er gewoon fris en fruitig uit blijft zien. Waar we normaal gesproken als een stel downies in de trein zitten zagen we er beide nog topfit uit. Dat vonden we zelf althans :)

Nog twee andere punten die wel opvielen. Één daarvan is dat we beide echt zo geil als boter waren. Als ik mij het goed herinner heb ik ook ergens gelezen dat dit 1 van de bijeffecten was? En rond een uurtje of 5 keken we elkaar aan vol berbazing want we hadden honger. Nog nooit mee gemaakt! Fruit was prima te doen maar een hotdog was toch iets teveel van het goede.

Ik schat dat rond een uurtje of 4 wij beide het idee hadden dat het toch een beetje uit begon te werken. Benzo bijpakken leek mij niet echt verstandig (ook gezien de berichten hier) dus een klein beetje MDMA bijgepakt en binnen no time zat je weer in dezelfde heerlijke flow. Dit meen ik later nog eens gedaan maar dit ging echt om een hele kleine hoeveelheid want een aantal beesten hadden het volledig zakje alweer bijna volledig opgemaakt.

Uiteindelijk tien uur pas thuis maar ik viel echt meteen in slaap (werd wel 5 uurtjes later alweer wakker maar prima als je je ritme normaal wilt houden) terwijl ik normaal gesproken daar toch echt moeite mee heb. Maar ook dit kan liggen aan het feit dat ik de avond daarvoor dus al een zware nacht had gehad. Owja ik heb zelf gister wat extra blokjes omgelopen rondom mijn huis omdat ik dat nog bijzonder fijn vond. Heel apart. Vandaag in ieder geval gewoon weer trek en alles smaakt ook prima. Wel lichtelijk naar de klote maar goed wat verwacht je na zo een avond. Niet zo zeer dat ik mij slecht voel, absoluut niet, op de 1 of andere manier zelf nog een beetje relaxed maar het is meer de slaap en de drank je opbreekt heb ik het idee.

Zijn er dan totaal geen minpunten? Jawel, slechts 1 naar mijn mening. En dat is echt een soort van blok op je maag. Dat was soms wel even vervelend maar misschien had ik mij ook gewoon moeten wagen aan een zo fijn ruikende dixie maar daar zat ik gewoon echt niet op de wachten :) Vriend van mij had overigens exact hetzelde. Maar goed, aboluut dus een blijvertje! Verbaas mij alleen nog wel een beetje over de hoeveelheid van 200mg. Ik las overal dat 125mg meer dan genoeg was maar blijkbaar is meer ook geen probleem als je het kan hebben. Die vriend ging zeker in het begin wel een stukje harder van start maar verder heeft die volgens mij geen seconde gehad dat het teveel werd. Wellicht volgende keer dus ook maar iets meer proberen dan 125mg. Andere mensen ervaringen met grotere hoeveelheden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Wr1TeR op zondag 23 december 2012 om 15:16:
Ga je van dit spul erg kauwen/gekke bekken trekken?

Eigenlijk voor mij het enige nadeel van X

Geen last van gehad maar dat heb ik bij X ook niet eigenlijk.

Waarschuw beheerder
Heb ze toevallig net ook besteld, alleen nog geen plannen om ze binnenkort te pakken. Maar de verhalen zijn toch interessant, dus beter maar al in huis hebben :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bak op zondag 23 december 2012 om 18:12:

Topreport! Dat van die Dixie :, vooral de geur dan, allemaal drugs-kak:')
Ruikt erger dan "kapsalon"
Waarschuw beheerder
En dat is echt een soort van blok op je maag

Top report. Ook zoals ik het ervaren heb. Een blok op m'n maag had ik de eerste keer ook. De 2e keer totaal niet.
Waarschuw beheerder

Leuk om te lezen en mooi dat er weer een tevreden klant bij is. (:

(met 200mg benzo!)

Beetje veel. Zeker als het zijn eerste keer was?
Waarschuw beheerder
Zo, weer een lekker report! De groep liefhebbers groeit gestaag ;)

Ging zelf op 200mg belachelijk vaag... en dat was dan nog in 2 etappes!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zelf een hele grote fan van 4fa (beter als XTC!!!) Echt benieuwd wat dit spul doet. Aangezien ik geen pillen meer ga doen op feesten ben ik op zoek naar alternatieven. En dankzij die reports hier lijkt dit me top spul!

In dat geval is het wel het proberen waard denk ik. Zelf ga ik namelijk ook voor 4-FMP op feesten en wil MDMA echt vermijden. Beviel mij wel redelijk moet ik zeggen. Volgende feestje maar eens een stevigere dosering proberen.

Waarschuw beheerder
Leuk report! :) Wat is het toch leuk spul!

Zelf ook weer 4 pellets binnen, tijd geleden dat ik 6 gehad heb. Misschien wel met oud en nieuw, leuk klein feestje in amersfoort... Op je sloffen!
Waarschuw beheerder
Als ik dit zo lees allemaal kan ik niet wachten tot ik dit mag gaan proberen
Nu zit ik met 1 probleem overal waar ik gekeken heb is het betalen meteen creditcArd
Laat ik die nou net niet hebben iemand enig idee waar ik dit kan halen via ideal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op dinsdag 25 december 2012 om 14:54:
Nu zit ik met 1 probleem overal waar ik gekeken heb is het betalen meteen creditcArd

Nope. Check your mail
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd hiernaar. Wat zijn de negatieve bij-effecten? En hoe is de vergelijking nu precies met MDMA, de 1 zegt heel dicht in de buurt de ander zegt van niet. Krijg je er Love feeling van of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op woensdag 26 december 2012 om 13:04:
Ben erg benieuwd hiernaar. Wat zijn de negatieve bij-effecten? En hoe is de vergelijking nu precies met MDMA, de 1 zegt heel dicht in de buurt de ander zegt van niet. Krijg je er Love feeling van of niet?

Ja, denk dat ik wel voor iedereen spreek dat je echt wel een happy/love gevoel van krijgt. Niet zoals bij (de eerste keer) xtc maar zeker aanwezig. Het kaakschaatsen is ook wel aanwezig, net als bij xtc. Maar bij mij viel het echt op dat ik zo ongeloofljk helder was. Een beetje happy/wauws, wakker/ energiek en strak maar zo scherp als een mes.

Zeker het proberen waard!
Waarschuw beheerder
Enige negatieve wat ik verder kan bedenken is dat je er relatief snel plafonddienst van krijgt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arthur Geduld op woensdag 26 december 2012 om 14:45:
Enige negatieve wat ik verder kan bedenken is dat je er relatief snel plafonddienst van krijgt.

Lijkt me (net als met meer stoffen trouwens) vrij sterk persoonsgebonden, ik sliep namelijk prima naderhand. ;)
Waarschuw beheerder
Hoe is dit in vergelijking met een stof als 4FA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 23 december 2012 om 23:11:
Beetje veel. Zeker als het zijn eerste keer was?

Was de eerste keer. Hier trouens nog een reactie van hem op het verslag:

"Nee had niet echt een klap trouwens. Merkte wel duidelijk dat het op kwam zetten, maar wel heel geleidelijk. Rond een uurtje of 4, half 5, was het spacende/euforische wel uitgewerkt en is niet meer terug gekomen (ook niet na M). De M zorgde er wel voor dat ik me gewoon weer goed voelde en weer een beetje bijkwam van het 'inkakken', ookal was het niet een ontzettende dip."
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb ze ook ontvangen ;) nu nog ergens een datumpje prikken
Waarschuw beheerder
Met oud en nieuw maar eens uitproberen. Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Krijg als t goed is vandaag de 125 mg pellets binnen via een bekende vendor. Hopelijk met O&N testen! Is het voor mn vriendin (klein, 50kg) aan te raden met een halfje te beginnen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimthunder op zaterdag 29 december 2012 om 14:32:
Krijg als t goed is vandaag de 125 mg pellets binnen via een bekende vendor. Hopelijk met O&N testen! Is het voor mn vriendin (klein, 50kg) aan te raden met een halfje te beginnen?

Als je vriendin voor de eerste keer 6apb gebruikt kan je best een halve doen, als ze na 1,5 uur niets of weinig voelt de andere halve erbij doen. Ik zou je afraden om nog eens halverwege de avond de andere helft te geven.
Het is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar als ik voor mezelf spreek: als ik één hele (125mg) aan het begin van de avond neem ga ik niet super hard, gewoon lekker, maar het houd wel super lang aan.

Voorbeeld van afgelopen week:
23:30 inname hele 6apb
feestje, lekker lekker lekker
07:00 feestje afgelopen (ga nog steeds redelijk)
07:30 in bed, plafondsessie tot een uur of 11:00 - 12:00, douche pakken, best fit

Waarschuw beheerder
Mag ik trouwens nog even vragen hoe dat nou zit met bijnemen? Iedereen raad het af maar mijn vraag was nu of het als je bijneemt het effect verlengd of dat het heftiger wordt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 december 2012 om 20:34:
Mag ik trouwens nog even vragen hoe dat nou zit met bijnemen? Iedereen raad het af maar mijn vraag was nu of het als je bijneemt het effect verlengd of dat het heftiger wordt?

Ikzelf ben van mening dat je met 6-apb geen overdosis kan nemen. Dat neemt niet weg dat het effect niet heftiger wordt en de meeste mensen geen behoefte hebben aan meer dan één pellet. Het 'risico' van bijnemen is dat je plafonddiensten krijgt.

Conclusie: Bijnemen kan dus wel, maar wordt afgeraden omdat het zo lang blijft werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op zondag 30 december 2012 om 12:49:
Conclusie: Bijnemen kan dus wel, maar wordt afgeraden omdat het zo lang blijft werken.

Ja mee eens