sta er zelf van te kijken maar ik ben voor de duitsers
rond de 16
duitsers
steken
sta er zelf van te kijken maar ik ben voor de duitsers
wat ik vanavond gezien heb was anti voetbal,smerige italianen,met dat tijd gerek, verschrikkelijk,scheids had nog iets strenger op moeten treden.als je met zulk voetbal de finale moet halen
erwijl je thuis al met 3-1 heb gewonnen
Nee precies. Schandalig dat ze met 10 man niet vol op de aanval speelden tegen een ploeg als Barcelona, terwijl je thuis al met 3-1 heb gewonnen.
kan wel waar wezen,beetje strijd mag je toch wel leveren,en ik durf te wedden dat ze m toch wel knepen,en 2e doelpunt van barca was trouwens geen opzettelijk hands dus had gewoon goedgekeurd moeten worden.
smerige italianen
bayern moet winnen,die voetballen tenminste,wat ik vanavond gezien heb was anti voetbal,smerige italianen,met dat tijd gerek, verschrikkelijk,scheids had nog iets strenger op moeten treden.als je met zulk voetbal de finale moet halen
ok en nu ?
bayern moet winnen,die voetballen tenminste,wat ik vanavond gezien heb was anti voetbal,smerige italianen,met dat tijd gerek, verschrikkelijk,scheids had nog iets strenger op moeten treden.als je met zulk voetbal de finale moet halen
beetje strijd mag je toch wel leveren,
wat heeft die motta trouwens voor een raar gezwel op zn pens?
die willen tenminste voetballen..niet hele wedstrijd beetje rond de 16 kijken
verschrikkelijk,scheids had nog iets strenger op moeten treden.als je met zulk voetbal de finale moet halen
Nee precies. Schandalig dat ze met 10 man niet vol op de aanval speelden tegen een ploeg als Barcelona, terwijl je thuis al met 3-1 heb gewonnen