kontelikkers
kuttenlikkers
joehoeee ik ben er weer
was van het weekend eventjes druk
was trouwens erg gezellig vrijdag met mijn poesje
doen we snel over
zeker weten!!!!!!
ik moet ook nog steeds bij komen van het weekend hoor, vanavond vroeg naar bed
Ik moet sowieso bijkomen van gisteravond
Was weer rellen joh pfff word er zo moe van zat verdorrie tot 2uur vanacht vast in een cafe omdat we voor de veiligheid nie meer naar buiten mochten,, politie tepaard vlogen om je oren joh,, wel een heel gaaf gezicht , maar ik vin t zo zielig voor die arme beesten die krijgen wat naar zich toe gegooid hoor
maar goed feesten kunnen ze hier schijnbaar niet wel sfeer verzieken
Typisch Den Haag Die weten niet wat feesten is.
Was weer rellen joh pfff word er zo moe van
politie tepaard vlogen om je oren joh,, wel een heel gaaf gezicht , maar ik vin t zo zielig voor die arme beesten die krijgen wat naar zich toe gegooid hoor
Die weten niet wat feesten is.
Maar t erge is t meeste komt nie eens uit deze wijk vandaan of uit denhaag dat is nog t mooie ervan..
sukkels ook!!
poesje wel hoor
maar daar draait het leven toch ook om, bierzuipen en elke gelegenheid aanpakken om te rellen, stel je voor dat je iets van je leven gaat maken...dat kan dus echt niet hoor!!
Nou dat is dus totaal niet zo zaten genoeg feestgangers tussen van de 1000 op t plein zijn er 950 echt aan t feesten en 50 daarvan die vertieven de hele zooi waardoor iedereen klappen kan krijgen en daardoor word t 1 grote tering bende.. Maar t erge is t meeste komt nie eens uit deze wijk vandaan of uit denhaag dat is nog t mooie ervan..
Komt gewoon omdat ze weten dat t daar word afgesloten en die gaan t lopen vergallen...
met jou alles ok M...?
Eindelijk je eigen fantopic
DOE je mee Moontje
Katie heeft vanmiddag haar 2de prikjes gehad Sneu om het te zien hoe kwaad en verdrietig ze wel niet was Maar ach, ze hebben het eenmaal nodig en daar kan je niks tegen doen.
Met jou ook?
Maar ik snap niet waarom ik opeens zo bekend ben?
Tis jammer idd maar overal zitten er wel slechte tussen..
Omdat je een profielplaatje hebt
mijn God mijn eigen fantopic.
Ik zie het nu pas!
Dit is toch wel een leuke site
Maar ik snap niet waarom ik opeens zo bekend ben? Ik lees het later nog weleens door!
met jou altijd!!
mijn God mijn eigen fantopic.
Ik zie het nu pas!
Maar ik snap niet waarom ik opeens zo bekend ben? Ik lees het later nog weleens door!
Oh mijn God mijn eigen fantopic.
Ik zie het nu pas!
Liefhebbers&Haters&aanbidders&Kontlikkers
Want dat heb ik nooit gezegd
Eindelijk je eigen fantopic