Partyflock

Forumonderwerp · 1091365
2520x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+1-4
4-0 :woop:

Voor de rest hoe het allemaal gaat is te treurig :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 25 april 2010 om 01:43:
apot steken die stink kakiies

denk dat ze nu ze dit hebben gelezen die kakkies wel blij zijn dat het zo geregeld is met die bekerfinale jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op maandag 26 april 2010 om 22:54:
Hij was er nog niet over uit wie hij meer haatte: Rotterdammers of nazi's.

Beide, maareh eh wat heeft dat verder te maken met een T-shirt dat persoon in kwestie droeg? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 april 2010 om 11:30:
denk dat ze nu ze dit hebben gelezen die kakkies wel blij zijn dat het zo geregeld is met die bekerfinale jwt

hhahahahahahaha :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 april 2010 om 11:30:

hehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 12:10:
Beide, maareh eh wat heeft dat verder te maken met een T-shirt dat persoon in kwestie droeg?

Niet eens zoveel, maar ik moet gewoon om die gast lachen. Komt hier uit Midden-Brabant, vroeger lulletje van de klas, nu gaat ie naar alles wedstrijden van Ajax, thuis/uit, trainingskampen, Ajax-tattoo en ineens Rotterdammers haten, terwijl ie vroeger zn mond niet open durfde te trekken, vandaar dat ik zn t-shirt nogal kansloos vind;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op dinsdag 27 april 2010 om 17:03:
Komt hier uit Midden-Brabant, vroeger lulletje van de klas, nu gaat ie naar alles wedstrijden van Ajax, thuis/uit, trainingskampen, Ajax-tattoo en ineens Rotterdammers haten, terwijl ie vroeger zn mond niet open durfde te trekken, vandaar dat ik zn t-shirt nogal kansloos vind

dan verdiend hij gewoon een halter in zijn nek