hallo allemaal,
Zijn er mensen die defqon kaarten gemakkelijk hebben kunnen kopen.. Er werd mij verteld dat alle kaarten binnen 20 minuten uitverkocht waren.. Ze mochten me natuurlijk niet vertellen hoeveel ze hebben verkocht maar ga uit van alle kaarten verkocht in 20 min. dat zijn er 45.000
en alle kaarten die geanulleerd waren hebben ze er meteen weer bij gedaan..ongelofelijk.. goed dan sta je in een wachtrij (geen slecht idee)na 7 minuten kan ik me kaarten bestellen zodra ik op verder druk na de vraag heb je een kortingscode werd ik eruit gegooid
geen kaarten dus. als ik kijk naar de rest van me vrienden en mensen die ik ken heeft er op 1 na niemand een kaartje omdat iedereen eruit gegooid is. dan komt customer service die ik heb gebeld mij vertellen dat MIJN internetsysteem niet goed is. Nou mooier kan je hem niet horen als iedereen eruit gegooid wordt..Helaas konden ze niks voor me doen want het is natuurlijk uitverkocht..Toch vraag ik me af dat als iedereen eruit gegooid wordt toch nog binnen 20 minuten uitverkocht is
als ik kijk naar hoe ze hebben het gedaan dan klopt er iets niet maar wat i dont know..
Zijn er mensen die defqon kaarten gemakkelijk hebben kunnen kopen.. Er werd mij verteld dat alle kaarten binnen 20 minuten uitverkocht waren.. Ze mochten me natuurlijk niet vertellen hoeveel ze hebben verkocht maar ga uit van alle kaarten verkocht in 20 min. dat zijn er 45.000