| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 9 oktober 2010 om 22:00 |
Uitspraak van inactief op vrijdag 3 september 2010 om 11:52:Zie van dit feest zoveel posters en flyers overal hangen dat ik er denk ik wel heen ga, Ben benieuwd!
Reken maar
Uitspraak van inactief op vrijdag 3 september 2010 om 11:52:Zie van dit feest zoveel posters en flyers overal hangen dat ik er denk ik wel heen ga, Ben benieuwd!
Reken maar dat je dit vet gaat vinden
Uitspraak van Mr. Cosovic op zaterdag 11 september 2010 om 21:17:Je kan veel zeggen maar Pandemonium in de SHZ is toch wel een dikke combo
jup zeker weten word nu de 3e x sporthallen zuid en elk jaar
een dik feest en een dik geluid
zag zelfs in drenthe posters van pandemonium
Dit komt mij bekend in de oren voor.
Cyndium, overkill aan promotie
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 12 september 2010 om 23:32:More to be Announced???? Wanneer dan?
Never mind, vlak na mijn post kwam opeens het nieuwsbericht online met het antwoord
niets mis mee toch? 
niets mis mee toch?
Nope. Is een keuze toch? Of de ware niet tegen gekomen.
Er zijn zoveel redenen te bedenken. En ja mannen blijven kinds, maar sommige hebben wel de verkeerde kinderlijke trekjes en dat verziekt de sfeer.
Gelukkig heb ik dat in SHZ nog nooit meegemaakt
Nog nooit geweest. Wellicht eens proberen als ik tijd heb
Wellicht??? Gewoon komen!
Uitspraak van inactief op donderdag 9 september 2010 om 13:56:Uitspraak van Sontax op vrijdag 3 september 2010 om 11:52:
Zie van dit feest zoveel posters en flyers overal hangen dat ik er denk ik wel heen ga, Ben benieuwd!
Reken maar
tja maar dan echt, vooral in Adam West echt hele muren langs de ringweg hahah wel koel ja.
wel zin in eigenlijk
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 september 2010 om 10:23:tja maar dan echt, vooral in Adam West echt hele muren langs de ringweg hahah wel koel ja
wildplakkers
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 september 2010 om 10:23:tja maar dan echt, vooral in Adam West echt hele muren langs de ringweg hahah wel koel ja.
collega,s wildplakkers
Uitspraak van hitmeister op vrijdag 17 september 2010 om 12:47:Het is niet the sand he
Gelukkig!!! hou niet zo van blikbier
het is algemeen bekend dat vrouwen sneller volwassener zijn dan mannen
sorry gasten kon het niet laten
ik hou wel van grapjes
laatste aanpassing
Uitspraak van dr macabre op donderdag 30 september 2010 om 00:38:is er al wat bekend wat et nou wordt langere DJ set's of extra DJ in the main?????
Uitspraak van Erwin_1975 op zondag 3 oktober 2010 om 00:45:Als ze maar knallen en een keer een set overnemen ipv opnieuw te beginnen met een opbouw!
Uitspraak van Erwin_1975 op zondag 3 oktober 2010 om 00:45:Als ze maar knallen en een keer een set overnemen ipv opnieuw te beginnen met een opbouw!
kan wel, als ze maar niet te ver terugzakken in bpm's
laatste aanpassing
Uitspraak van Erwin_1975 op dinsdag 28 september 2010 om 18:31:Zo helemaal ut Grun..
heb er graag voor over
als je vaak genoeg gaat, raak je er aan gewent
Uitspraak van Erwin_1975 op dinsdag 28 september 2010 om 18:31:Mag Cyndium namens Amsterdam wel weer wat goeds afgeven.
Gaat wel lukken denk ik
word me 1e keer.
heb er veel goede verhalen over gehoort
wil toch eens in sporthallenzuid geweest zijn.
het blijft nostalgie
Uitspraak van Erwin_1975 op dinsdag 28 september 2010 om 18:31:Ik heb er ook zin in!
anders ik wel
maar dat heb ik bijna elke weekend eigenlijks wel
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 4 oktober 2010 om 01:39:wil toch eens in sporthallenzuid geweest zijn.
het blijft nostalgie
nostalgie: ja man ...dat kun je wel stellen van de sporthallen zuid!
Echt een hele leuke locatie en ik heb daar al heel wat lol gehad in de gangen eromheen...ben altijd weer benieuwd als je daar een trap opgaat waar je dan weer uitkomt....
Uitspraak van G.I.T._JeFry_ op zondag 3 oktober 2010 om 19:51:als ze maar niet te ver terugzakken in bpm's
Dat doen ze dus iedere keer!
Als ze van elkaar overnemen heb je je echt iets van vroeger wat in geen enkele scene meer voorkomt.
ben altijd weer benieuwd als je daar een trap opgaat waar je dan weer uitkomt....
Dan ben je boven!
ben altijd weer benieuwd als je daar een trap opgaat waar je dan weer uitkomt....
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 4 oktober 2010 om 18:19:Dan ben je boven!

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)