Maar veel mensen zeggen dat je de htc na 1 dag alweer moet opladen, dat lijkt me vrij kut. Of ga je er snel aan wennen?
Tja ach, dat had ik met mijn iPhone ook, nu heb ik de HTC HD2 en daar valt gewoonweg NOOIT aan te wennen (qua duur van de batterij) maar daar doe je niks aan, moet je kijken wat je allemaal met zo'n ding kunt. Tuurlijk als je HDSPA/3G uitschakelt en alleen je telefoon tig uur standby laat gaat ie langer mee ja.
Maar iedereen loopt tegenwoordig met zo'n smartphone rond en die functies die eropzitten zijn toch verrekte handig.
enigeste nadeel vind ik de usb aansluiting dit is ipv mini micro ofzo dus moet weer allemaal nieuwe kabels bestellen voor me auto en me werk.
divx playback
Framerate is ni hoe het zou moeten zijn ...
Nog bedankt voor die Snesoid tip
Heb hierjuist ook een super goede office editor gedownload die support biedt aan Word,Excel,Powerpoint & pdf files woohooow !
Een HTC Desire kan bijna meer dan wat een laptop kan
CopPilot V8.XXX
Werkt zeer goed en heeft vele POI's en een super grote database
Klopt, maar hij valt vast wel te draaien onder VMWare achtige progjes. Dat hoopte ik. Maar mooi niet dus
Tom Tom
toch proberen
een lycku guess van 25 karakters gaat me niet lukken
toch proberen helaas. ik vind tom tom toch wel een goeie navi.
Gisteren iGO erop gezet, maar ik krijg 1/4 van me beeld scherm maar gevuld Daarna co pilot, maar na de vraag voor een google ID mot ik 25 shizzle code hebben een lycku guess van 25 karakters gaat me niet lukken
pdate voor de Desire is uit !!
Zeer simpel te downloaden via de telefoon zelf !
Wat juist de changes zijn is nog onduidelijk maar het is GEEN Froyo !
Iemand al gelukt om die google navigatie te fixen?
Vind de désiré beter dan de iGay aka iPhone
Ik ben aan t twijfelen tussen de HTC Wildfire en de Desire.. Welke raden jullie aan?
Nahja de Desire is qua omvang wat groter, ook wel ideaal aan de Desire is dat het scherm gewoon bijna 4" groot is waar die van de wildfire 3.2" is. Het design is vrijwel hetzelfde, hetzelfde strakke design wat je van HTC gewend bent de laatste series. Maargoed een telefoon op uiterlijk waarderen is een kwestie van smaak.
Verder zijn de specs van de Wildfire zelf niet zo top als van de Desire, maar nu zijn er niet veel telefoons tot op heden die een 1ghz processor hebben. Maar er zit Android op de Wildfire, dus dat maakt al veel goed
Al met al zou ik eerder voor de Desire gaan dan voor de Wildfire. Maargoed, dan moet ik ook eerlijk zijn dat op dit moment er maar 1 telefoon die ik zelf naast de Desire het overwegen waard vind, en dat is de Samsung Galaxy S.
Ik zou voor de Desire gaan. (heb ik ook gedaan trouwens )
En zijn jullie bekend met de Nexus one? de twijfel is nu tussen de desire en de nexus 1
Edit: Na uitgebreid onderzoek gedaan te hebben online toch besloten voor de Desire te gaan en m meteen gereserveerd in de winkel Ik kan m morgen of overmorgen ophalen net wanneer ik tijd heb
Onderzoek wat PF heet
De Nexus one is de Desire. Enkel is de Nexus One onder licentie van Google door HTC gebouwd. Het zijn dezelfde toestellen, maar de Desire komt beter uit de benchmarks en heeft ook een optische trackball, daar waar de Nexus one nog een fysiek balletje heeft. Staat er om bekend dat dit vaak kapot gaat
Reviews bekijken op internet ed
Anyway, mijn Desire vertoont soms wat kuren. Als er een lijst aan programma's open staan dan wilt hij bij het sluiten van een applicatie de hele shell weer opnieuw starten. Heel irritant. Zeker omdat, gezien het een telefoon blijft, ik dan geen telefoontjes kan ontvangen.
Hoe moet ik trouwens citeren op pf?
En hoe werkt dat handcent sms?
Bruin
dan stopt de muziek na 5 - 10 minuten en moet ik de boel weer opnieuw opzoeken en aanzetten. Iemand idee?
Niks voor mij.. Gewoon een programma om smsjes mee te versturen, heb m al weer verwijderd
Nog even uitzoeken wat er allemaal mee kan, maar ben er nu al blij mee
als je er 10 dollar voor over hebt is het leukGaat volgens mij via Wifi
waar staan die?
Hmm.. maar je moet dus binnen het bereik zijn van je eigen WiFi netwerk?
leuk om vanaf 't balkon een ander muziekje op winamp aan te zetten ofzo
Sorry, ik zat nog met mijn oude telefoon in gedachten. Ik zou niet weten wat het kan zijn. Klinkt alsof je telefoon in slaapstand duikelt na 10 minuten?
Nu moet ik zeggen met regulier gebruik ging de telefoon gewoon makkelijk 2 dagen mee. Intensief gebruik is het een dag, maximum 1.5 dag. Valt mij reuze mee voor een smartphone
Ik ga met die van mij donderdag maar even terug naar de winkel. Internet werkt opeens niet meer, heb alles nagekeken en volgens mij staan de instellingen gewoon goed. Ook heb ik bereik, er is zelfs een WIFI netwerk in de buurt. Ding deed t eerst wel en nu al een aantal dagen niet meer Erg irritant!
720p filmen nog niet echt goed getest.
Apps naar de SD werkt nog niet bij veel apps, gaat wel komen.
Collega van me hier wel, heeft het laten zien op een groot beeld, heel strak
Zoals al gezegd, omdat de apps daar nog niet voor geschreven zijn, dat heeft weinig van doen met de bevroren yoghurt8)
Ik zie dat hij bij mij aangeboden is, straks ff thuis op de WiFi zetten en installeren
Overigens.. Ben je alles kwijt? Telefoon en sms geschiedenis wanneer je dit niet backupt?
Ik ben een beetje een noob op dit gebied maar moet ik dat goldcard programma dan op mijn computer installeren?
En verlies ik dan mijn garantie als ik dat doe (oftewel is t zoiets als jailbraiken op de iPhone?)
Let wel ff op dat je de goede RUU rom pakt, de nieuwste desires hebben geen amoled display meer maar slcd, dus met de verkeerde rom werkt je scherm NIET meer. (verkeerde drivers)
wat houdt dat branding in?
Vriendin van mij had dr iPhone gejailbraikt en dat is dus mis gegaan en nu kan ze geen fuck meer met dat ding, dus ik wil niet dat zoiets mij ook overkomt
maar hebbe 1 groot nadeel ze zijn vaak sloom zoals mijne
HTC touch pro 2 en me vorige pro 1
Ik heb nu helaas wel een probleem met de usb verbinding. Want connectie met usb naar mijn desire wordt niet meer herkend. Hij laadt hem wel op, maar als ik kies voor diskdrive opties, dan gebeurt er alsnog niks. Iemand hetzelfde?
Als je bij je scene's een vodafone scene hebt staan issie branded. Dan heeft de vodafone (of t-mobile) zijn eigen software erop staan waardoor je dus ook aangepaste updates krijgt ipv de updates die vanuit HTC komen.. (toch? )
Opnieuw opstarten al geprobeerd?
Je bedoelt dat hij vraagt wat je wilt als je met de PC connect? Kijk even bij instellingen->verbinden met pc. Daar kun je de instellingen veranderen
Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten
Waar kan ik m beter halen? Thanks!
zit sterk te twijfelen welke ik moet kiezen(wildfire of tog de desire)
als ik het hier zo lees is de desire wel de betere van de 2
wat zijn de leuke/belangrijkste apps die ik zeker wel zou moeten halen?? iemand tips?
wat veel mensen niet weten en dus niet doen is na de update je foon ff resetten.....
Heb t idee dat mn Desire minder snel reageert na de update
Waarom zou je dat in godsnaam doen? Mijn telefoon is nog net zo snel na de update, dus het ligt er niet aan of je iets moet resetten of niet.
Misschien dat je telefoon langzamer wordt, omdat je teveel apps hebt geïnstalleerd op je interne geheugen. Zet een paar over naar de sd kaart, of verwijder een paar.
Mijn advies voor een goed en snel draaiende android is eerst backuppen, updaten, hard reset erachteraan
Dat is het teken dat de accu aan het opladen is. Kleurt datzelfde lampje groen is de accu vol
welke app is dat waar je je batterijstatus kan zien?
waar kan je je belstatus zien?
Maar het verbruik weet ik niet..
Kan het zijn dat dit door de task killer veroorzaakt wordt als deze te lang standby staat?
Als ik muziek luister, dan valt de muziekspeler (zowel de standaard, gedownloade apps en streaming) random uit en moet ik deze opnieuw opstarten. Als ik bijvoorbeeld een mix aan het luisteren ben met mijn oordopjes op, dan stopt het programma.
heb je dat getest?
Is inderdaad zo, de htc is kwa mhz net wat minder snel als de iphone, maar er zijn ook weer bepaalde eigenschappen die van de HTC net wat beter. Op zich maakt het niet heel veel uit welke telefoon je neemt. Het nadeel van Apple is dat het gewoon niet super lekker loopt in combinatie van Windows apperatuur, Android doet dat stukken beter. Ook zijn de Apple producten stukken duurder in vergelijking met vergelijkbare Android of Windows mobieltjes. HEt wachten is momenteel op Windows Mobile 7, die zou nog beter moeten zijn dan Iphone of Android, puur omdat applicaties maken op Windows Mobile 7 het eenvoudigst en snelst zou moeten kunnen.
heb je dat getest?
Sluit ik me bij aan ja. Ik had bijna een Desire Z gekocht maar na een tijdje spelen met dat ding toch tot de conclusie gekomen dat hij het niet ging halen bij de iPhone.
moet mn desire morgen ff wegbrengen naar de telecomwinkel, kan iemand me vertellen hoe ik mn contacten naar mn simkaart kan kopieren? probeer vanalles maar niet t juiste schijbaar..
en over "back-ups" etc weet ik al helemaal niks dusseh
heeft iemand hier daar al ervaring mee?
heeft iemand hier daar al ervaring mee?
Of met een neuwe Desire HD?
ja nokia is gewoon kut en als je die desire hd in je handen heb wil je nooit meer een nokia
Samsung Galaxy S
HTC is voor assistent pijpvitters zonder strik diploma
ja daarmee LUL
Maar dat het een verbetering ten opzichte van Nokia is geloof ik graag, maar ja al bijna 15 jaar Nokia "blijft toch je mobieltje he"
als het goed is nu binnen 10 werkdagen in huis