Partyflock

Forumonderwerp · 1090856
1 volger · 4783x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie van deze telefoon?

Waarschuw beheerder
-1
zwaar kut en voor mietjes
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Dan maar een mietje, ik vind m cool

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou er net ff een topicje over openen..

Maar ik ken nieuw mobieltje uitzoeken, maar wil nu wel een wat nieuwer mobieltje

Maar veel mensen zeggen dat je de htc na 1 dag alweer moet opladen, dat lijkt me vrij kut. Of ga je er snel aan wennen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 12:35:
Maar veel mensen zeggen dat je de htc na 1 dag alweer moet opladen, dat lijkt me vrij kut. Of ga je er snel aan wennen?

Tja ach, dat had ik met mijn iPhone ook, nu heb ik de HTC HD2 en daar valt gewoonweg NOOIT aan te wennen (qua duur van de batterij) maar daar doe je niks aan, moet je kijken wat je allemaal met zo'n ding kunt. Tuurlijk als je HDSPA/3G uitschakelt en alleen je telefoon tig uur standby laat gaat ie langer mee ja.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 12:43:
Tja ach, dat had ik met mijn iPhone ook, nu heb ik de HTC HD2 en daar valt gewoonweg NOOIT aan te wennen (qua duur van de batterij) maar daar doe je niks aan, moet je kijken wat je allemaal met zo'n ding kunt. Tuurlijk als je HDSPA/3G uitschakelt en alleen je telefoon tig uur standby laat gaat ie langer mee ja.

Ik heb nu nog een 'gewone' Nokia 6500. Ik heb altijd gezegd dat ik alleen een telefoon wil waarmee ik kan bellen en sms'en. Maar iedereen loopt tegenwoordig met zo'n smartphone rond en die functies die eropzitten zijn toch verrekte handig.

En heb mij laten vertellen en wat reviews gelezen dat de HTC toch een van de betere is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 12:35:
Maar veel mensen zeggen dat je de htc na 1 dag alweer moet opladen

klopt, maar ik zit ook veel op t internet dus dat vreet batterij.
werk fulltime zit altijd achter mn computer dus mn telefoon zit standaard in de usb oplader

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 12:46:
Maar iedereen loopt tegenwoordig met zo'n smartphone rond en die functies die eropzitten zijn toch verrekte handig.

Daarom, nadat ik geript was van mijn iPhone een aardig lange tijd met een ordinaire
nokia uit 2002 rondgelopen; voor bellen en sms'en is het top. Maar nu je weer een
smartphone hebt zie je WAT je mist (tomtom, internetten en noem-het-maar-op).
Waarschuw beheerder
donateur
Heb m gisteren flinkt gebruikt, hele dag msn, youtube, gewoon internet, bellen en natuurlijk smsen en 's avonds nog van die domme spelletjes op zitten spelen en om half 11 was ie echt leeg dus vind het eigenlijk voor het gebruik nog best meevallen.
Waarschuw beheerder
8 mei wordt mn abbo verlengd met als nieuwe foon de Desire :)
Nadeel met HTC is inderdaad de levensduur van een volle accu, maargoed tegenwoordig heb ik een lader in de auto, usb aansluiting op de pc op zowel werk als thuis en een 220volt lader ook nog in de kast liggen.
Die telefoons laad je tegenwoordig overal op.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem net ook gehaald :woep:
Waarschuw beheerder
En hoe bevalt die?
Waarschuw beheerder
11 mei mag ik mijn abbo verlengen en ga ik hem nemen.....heb al een groot aantal reviews gelezen en hij zal alleen maar meevallen denk ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem ook gehaald vorige week. Had eerst Nokia N95 en dit is echt een hele verbetering. Gigantisch veel toepassingen zijn gratis te verkrijgen via de android market. Tevens is hij ook snel( 1 gig processor) en is de android besturing zeer gebruiksvriendelijk.

Heb alleen een klein probleempje: ik probeer verbinding te maken met het wifi netwerk op mijn werk maar kan geen proxy instellingen instellen? Iemand die hier wat meer van af weet hoe dit ingesteld moet worden en waar dit moet?
Waarschuw beheerder
ga 'm voor de zomer ook nog wel halen denk ik

m'n pa heeft de htc hd2, en dat is ook al een erg puik ding (Y)
Waarschuw beheerder
Net binnen gekregen de zilveren uitvoering.

Dat je batterji snel leeg is kan je zelf wat aan doen.

juicedefender+ultimatejuice installeren (Y)
je kan ook al de root anpassen en adnere ROM erop zetten dan kan je zelf alels beheren (L) en je apps op je SDkaart zetten _O_
VET apparaatje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op woensdag 28 april 2010 om 04:36:
En hoe bevalt die?

Prima!
Waarschuw beheerder
Ik heb hem sinds vandaag en tot nu toe bevalt hij me uitstekend!
Waarschuw beheerder
Nou ik moest mijne osturen na een week. en nu ben ik hem vervolgens 5 weken kwijt :x

kut PDAshop :@
Waarschuw beheerder
Ik heb hem nu zo'n weekje en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Accu duur is perfect gewoon je gegevensverbinding uitschakelen en je doet er dagen mee. Het enigeste nadeel vind ik de usb aansluiting dit is ipv mini micro ofzo dus moet weer allemaal nieuwe kabels bestellen voor me auto en me werk.

Het OS werkt ook super soepel. En de Android Market heeft een hoop leuke spelletjes en apps. Nu alleen nog ff wachten op Android 2.2 die toch nog een heel stuk sneller zou zijn dus ik ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joenino op vrijdag 21 mei 2010 om 10:32:
enigeste nadeel vind ik de usb aansluiting dit is ipv mini micro ofzo dus moet weer allemaal nieuwe kabels bestellen voor me auto en me werk.

Koop ze maar, want micro USB wordt de standaard voor alle apparaten. Van telefoons en camera's tot navigatie apparatuur. Lang leve de Europese Commissie dat men dit heeft weten te bewerkstelligen. 1001 laders en kabeltjes werd ik horendol van.

Maar ik heb nu een weekje de Desire. Heel fijn apparaatje! De standaard 2gb geheugenkaartje is een beetje weinig, maar daar haal je zo een andere voor. Verder mis ik standaard op de telefoon een Explorer achtig progje. Die is wel te downloaden, maar jammer dat het niet in Android/de Desire zelf zit. Hetzelfde met een fatsoenlijke mediaspeler. Dat zou de Desire toch wel af maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 26 mei 2010 om 14:02:
De standaard 2gb geheugenkaartje is een beetje weinig,

Ik had standaard 4 gig kaartje
Waarschuw beheerder
Sorry dat bedoelde ik ook;)
Alsnog erg weinig. 2 films, 4 albums en het ding zit vol:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 26 mei 2010 om 14:02:
Verder mis ik standaard op de telefoon een Explorer achtig progje.

Dit was zeker iritant wanneer je bepaalde software naar je telefoon gekopieerd had inderdaad, en deze dan wilde installeren.

Waarschuw beheerder
Heb hem nu ook iets meer dan een maand en deze gsm is echt wel de bomb !
Trouwens check ook eens de emulators : snesoid,genesoid,etc
SCHITTEREND !!!
Enige nadeel is nog geen divx playback of toch ni 100% tenzij iemand hier een perfecte app voor heeft ...

greetz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 17:25:
divx playback

yxplayer(Y)
works like a charm! en het grootste voordeel, er zit een verkenner achtige structuur in tijdens het openen van bestanden waardoor je je eigen mappenstructuur op je SD kaartje kan aanbrengen:respect:
Handig voor mij als ik series en films gescheiden wil houden op alfabet :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
teveel opties

voor mij hoeft een foon enkel en alleen maar te kunnen bellen en SMS'en
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 17:25:
Trouwens check ook eens de emulators : snesoid,genesoid,etc

Waar kun je deze volledig kopen, zonder het gebruik van een credit card? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op vrijdag 28 mei 2010 om 11:18:
Waar kun je deze volledig kopen, zonder het gebruik van een credit card?

Je hebt ook gratis versies hiervan. Ik heb een paar emulators gewoon op werk gedownload en op mijn SDkaartje gezet. Vandaar installeren en klaar B)
Waarschuw beheerder
Ja dat weet ik, maar je kan met die gratis versies je game niet opslaan :) In ieder geval bij snesoid niet
Waarschuw beheerder
je hebt ook wel gekraakte versies, maar niet op de android market:)
Waarschuw beheerder
Oke, maar moet je je Desire dan niet eerst rooten, waardoor je garantie vervalt?
Waarschuw beheerder
Nee je hebt Snesoid Lite, de gratis versie die savegames niet opslaat, en Snesoid gewoon.
De .apk file, het installatiebestand, heb je nodig om het programma te installeren. Je hebt al gezien dat deze 4 dollar kost. Wanneer je de .apk file van een torrent of een nieuwsgroep binnenhaalt en dan op je geheugenkaart plaatst en via een explorer dit bestand opent, dan wordt hij gewoon geinstalleerd. Het kan echter wel zijn dat je een key in moet geven om de installatie te starten. Maar deze zijn ook gewoon online te vinden:)

Waarschuw beheerder
Idd met een beetje googlewerk vind je deze zeer gemakkelijk :)

yxplayer heb ik al geprobeerd en its doesnt work like a charm :)
Framerate is ni hoe het zou moeten zijn ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 mei 2010 om 15:37:
Framerate is ni hoe het zou moeten zijn ...

Ok, dan heb ik als test een film met een lagere resolutie gebruikt. Ik heb nog niet intensief film op de Desire gekeken. Wel als MP3 speler gebruikt, en dat werkt met de standaard muziekspeler goed genoeg voor mij :) Mocht je een betere mediaspeler hebben dan hoor ik het graag :)

Waarschuw beheerder
Wel ik heb gehoord dat ze momenteel een VLC emulator aan het maken zijn voor Android dus dat zou perfect zijn :)
Evenals een PSX emulator :drool:
Waarschuw beheerder
Andriod is de shit nu _O_
krijg maandag eindelijk me toestel terug. HTC heeft um gefixed. van mij mochten ze best 2.2 erop zetten :p
Waarschuw beheerder
Ik heb wel een degelijke videoplayer gevonden. Weet niet of er Divx playback mee wordt afgespeeld. Maar hij herkent wel srt bestanden voor ondertiteling. mp4 gaat erg soepel :)
Waarschuw beheerder
Nog bedankt voor die Snesoid tip. Hij doet het perfect, nog even wennen aan de controls!

Waarschuw beheerder
Ultimate Mortal Kombat is gewoon vet via snesoid zeker met de cheats voor one button fatality enzo ;-)
Checkt is voor divx playback ;-)
Trouwens de originele bijgeleverde videospeler heeft toch ook mp4 support ?

Waarschuw beheerder
Heb hierjuist ook een super goede office editor gedownload die support biedt aan Word,Excel,Powerpoint & pdf files woohooow ! :D

Een HTC Desire kan bijna meer dan wat een laptop kan :D

Waarschuw beheerder
http://www.gameloft.com/smartphone/assassins-creed/
Hierjuist deze zeer vette game gedownload voor men Desire
Hij blijft me meer en meer verbazen :D

Waarschuw beheerder
http://www.gameloft.com/smartphone/assassins-creed/
Hierjuist deze zeer vette game gedownload voor men Desire
Hij blijft me meer en meer verbazen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 14:16:
Trouwens de originele bijgeleverde videospeler heeft toch ook mp4 support ?

Ja, maar geen subtitle support!
Waarschuw beheerder
gebruiken jullie een navi op je desire? en welke?

Waarschuw beheerder
CopPilot V8.XXX
Werkt zeer goed en heeft vele POI's en een super grote database ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 29 mei 2010 om 13:00:
Nog bedankt voor die Snesoid tip

Welkom

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 15:27:
Heb hierjuist ook een super goede office editor gedownload die support biedt aan Word,Excel,Powerpoint & pdf files woohooow !

Een HTC Desire kan bijna meer dan wat een laptop kan

Heel leuk, maar misschien het delen van welke app het is zou ons kunnen helpenO:)?

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 15:32:
CopPilot V8.XXX
Werkt zeer goed en heeft vele POI's en een super grote database

(Y) Even proberen:)
Ben het hele weekend al bezig met een illegale tomtom erop te krijgen. Lukt alleen voor geen meter :lol:

Waarschuw beheerder
Documents To Go heet de app
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zondag 30 mei 2010 om 15:35:
Ben het hele weekend al bezig met een illegale tomtom erop te krijgen. Lukt alleen voor geen meter

Dat komt ook omdat er nog geen tom tom voor Android is. Zelf gebruik ik Sygic mobile maps 10.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joenino op maandag 31 mei 2010 om 09:36:
Dat komt ook omdat er nog geen tom tom voor Android is

Klopt, maar hij valt vast wel te draaien onder VMWare achtige progjes. Dat hoopte ik. Maar mooi niet dus :lol:

Waarschuw beheerder
Tom Tom zou wel naart schijnt aan het werken zijn voor een Android versie ;-)
Die Documents to Go is echt wel beestig !
Heb zonet een vrij moeilijke Excel sheet gemaakt voor men maandbudgetten en deze app heeft hier totaal geen problemen mee en geeft deze zeer goed weer ;-)

Aanrader !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 31 mei 2010 om 10:37:
Klopt, maar hij valt vast wel te draaien onder VMWare achtige progjes. Dat hoopte ik. Maar mooi niet dus

toch proberen _O_ helaas. ik vind tom tom toch wel een goeie navi.

Gisteren iGO erop gezet, maar ik krijg 1/4 van me beeld scherm maar gevuld :rot: Daarna co pilot, maar na de vraag voor een google ID mot ik 25 shizzle code hebben :[ een lycku guess van 25 karakters gaat me niet lukken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 mei 2010 om 11:31:
Tom Tom

Mja ik zit er aan te denken dat wanneer TomTom op android uitkomt, ik gewoon het pakket aanschaf. Maar eerst natuurlijk prutsen om het illegaal aan de gang te krijgen :lol:

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 1 juni 2010 om 07:57:
toch proberen

Mja, dalvik is het enige VMWare achtige tooltje wat ik kon vinden. En ondanks dat de legendarische Dan Bornstein dit geschreven heeft, is het nog niet ubergeweldig :lol:

een lycku guess van 25 karakters gaat me niet lukken

Je mag het proberen, maar ik zet de inhoud van mijn bankrekening er op dat je het in 3 pogingen niet zal lukken 8)

Waarschuw beheerder
toch proberen helaas. ik vind tom tom toch wel een goeie navi.

Gisteren iGO erop gezet, maar ik krijg 1/4 van me beeld scherm maar gevuld Daarna co pilot, maar na de vraag voor een google ID mot ik 25 shizzle code hebben een lycku guess van 25 karakters gaat me niet lukken

Niet noodzakelijk !
Ik had ook eerst een versie die ik had gedownload maar heb via een beetje zoekwerk op google de laatste versie cracked gevonden en deze heb ik sans probleme kunnen installeren ! ;-)

Copilot is the shizzle en zeer vergelijkbaar met tom tom!
Waarschuw beheerder
krijg morgen de desire binnen :D

staat een leuke post op usenet met 800 aplicaties en 400 games voor android B)

Waarschuw beheerder
Jah, alleen zal je moeten wachten op Froyo eer je ze allemaal zal kunnen installeren ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juni 2010 om 19:52:
Jah, alleen zal je moeten wachten op Froyo eer je ze allemaal zal kunnen installeren ...

Denk niet dat die apps en games al 2.2 ondersteunen? Of bedoelde je dat je root acces nodig zou hebben voor sommige?

Waarschuw beheerder
Ondersteunen zal geen probleem zijn volgens mij, alleen kan het probleem zijn dat je geen apps op je sd kaart kan zetten momenteel zonder je desire te rooten ....
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren ook m'n HTC Desire binnen gekregen :D

Is de zwarte écht zwart, of is de bovenkant een beetje donker rood/bruin?
Op de papieren wat erbij zaten staat "black" maar zo heel black is die niet...

Heb gisteravond ook m'n eerste zelfgemaakte app (geprogrammeerd in "Eclipse") werkend gekregen B)
Wel een hele simpele, maar werkt perfect. (meer dus voor het testen van signen en alignen!)
Komende tijd maar eens wat leuks verzinnen om zelf te maken.

Mooie telefoon is het!!

Waarschuw beheerder
Nieuwe update voor de Desire is uit !!
Zeer simpel te downloaden via de telefoon zelf !
Wat juist de changes zijn is nog onduidelijk maar het is GEEN Froyo !!
meer info volgt
Waarschuw beheerder
Hoe moet je deze downloaden dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juni 2010 om 19:50:
GEEN Froyo !!

Beetje jammer weer
Waarschuw beheerder
Softwareupdate doen dan krijg je de update vanzelf.binnen.wel VIA WiFi doen hij is.27mb. Atmos de knutselaar hehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op dinsdag 1 juni 2010 om 09:01:
Mja ik zit er aan te denken dat wanneer TomTom op android uitkomt, ik gewoon het pakket aanschaf. Maar eerst natuurlijk prutsen om het illegaal aan de gang te krijgen

TomTom is toch voor domme mensen Fortuna?
Waarschuw beheerder
mooi telefoontjes..
Waarschuw beheerder
Vind je de désiré beter dan de iGay aka iPhone
Waarschuw beheerder
Co Pilot erop gezet. Alleen de kaart van NL pakt hij. de rest helaas niet. Mjahh kom toch nie elke dag buiten NL gelukkig.
Waarschuw beheerder
Iemand al gelukt om die google navigatie te fixen? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juni 2010 om 19:50:
pdate voor de Desire is uit !!
Zeer simpel te downloaden via de telefoon zelf !
Wat juist de changes zijn is nog onduidelijk maar het is GEEN Froyo !

Volgens mij is dat pas in September, dat deze voor de Desire wordt uitgegeven.

Uitspraak van Trancepim op woensdag 9 juni 2010 om 14:08:
Iemand al gelukt om die google navigatie te fixen? :)

Jeps, alleen die werkte bij mij al veel langer...
Hoorde ook dat het normaal pas vanaf vandaag hoorde te zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juni 2010 om 15:24:
Jeps, alleen die werkte bij mij al veel langer...

Ja hier ook, maar het werkt perfect:)
Ook ideaal dat wanneer je het adres niet weet maar een (bedrijfs)naam wel, dat Google het adres zelf opzoekt8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maps werkt idd prima alleen moet je hem wel goed afsluiten anders zuigt tie je accu leeg :rot:
Waarschuw beheerder
Ik ben aan t twijfelen tussen de HTC Wildfire en de Desire.. Welke raden jullie aan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 6 juni 2010 om 09:00:
Vind de désiré beter dan de iGay aka iPhone

Wat je vindt mag je houden. Oh wacht..vanmiddag mn laptop in de bus laten liggen :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op woensdag 16 juni 2010 om 21:11:
Ik ben aan t twijfelen tussen de HTC Wildfire en de Desire.. Welke raden jullie aan?

Nahja de Desire is qua omvang wat groter, ook wel ideaal aan de Desire is dat het scherm gewoon bijna 4" groot is waar die van de wildfire 3.2" is. Het design is vrijwel hetzelfde, hetzelfde strakke design wat je van HTC gewend bent de laatste series. Maargoed een telefoon op uiterlijk waarderen is een kwestie van smaak.
Verder zijn de specs van de Wildfire zelf niet zo top als van de Desire, maar nu zijn er niet veel telefoons tot op heden die een 1ghz processor hebben. Maar er zit Android op de Wildfire, dus dat maakt al veel goed;)
Al met al zou ik eerder voor de Desire gaan dan voor de Wildfire. Maargoed, dan moet ik ook eerlijk zijn dat op dit moment er maar 1 telefoon die ik zelf naast de Desire het overwegen waard vind, en dat is de Samsung Galaxy S.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou voor de Desire gaan. (heb ik ook gedaan trouwens ;))
En dan bij Vodafone, daar krijg je nu leuke kortingen... (en heb je tenminste snel internet)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op donderdag 17 juni 2010 om 02:03:
Nahja de Desire is qua omvang wat groter, ook wel ideaal aan de Desire is dat het scherm gewoon bijna 4" groot is waar die van de wildfire 3.2" is. Het design is vrijwel hetzelfde, hetzelfde strakke design wat je van HTC gewend bent de laatste series. Maargoed een telefoon op uiterlijk waarderen is een kwestie van smaak.
Verder zijn de specs van de Wildfire zelf niet zo top als van de Desire, maar nu zijn er niet veel telefoons tot op heden die een 1ghz processor hebben. Maar er zit Android op de Wildfire, dus dat maakt al veel goed
Al met al zou ik eerder voor de Desire gaan dan voor de Wildfire. Maargoed, dan moet ik ook eerlijk zijn dat op dit moment er maar 1 telefoon die ik zelf naast de Desire het overwegen waard vind, en dat is de Samsung Galaxy S.

Uitspraak van Atmoz op donderdag 17 juni 2010 om 09:54:
Ik zou voor de Desire gaan. (heb ik ook gedaan trouwens )

En zijn jullie bekend met de Nexus one? de twijfel is nu tussen de desire en de nexus 1 :P

Kwam er vandaag achter adt ik nu al kan verlengen :cheer: Ik dacht in Aug pas maar zit bij vodafone en daar mag je 6 mnd van tevoren verlengen :D

Edit: Na uitgebreid onderzoek gedaan te hebben online toch besloten voor de Desire te gaan en m meteen gereserveerd in de winkel :D Ik kan m morgen of overmorgen ophalen net wanneer ik tijd heb :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op donderdag 17 juni 2010 om 14:45:
En zijn jullie bekend met de Nexus one? de twijfel is nu tussen de desire en de nexus 1

De Nexus one is de Desire. Enkel is de Nexus One onder licentie van Google door HTC gebouwd. Het zijn dezelfde toestellen, maar de Desire komt beter uit de benchmarks en heeft ook een optische trackball, daar waar de Nexus one nog een fysiek balletje heeft. Staat er om bekend dat dit vaak kapot gaat;)

Uitspraak van Karriejj op donderdag 17 juni 2010 om 14:45:
Edit: Na uitgebreid onderzoek gedaan te hebben online toch besloten voor de Desire te gaan en m meteen gereserveerd in de winkel Ik kan m morgen of overmorgen ophalen net wanneer ik tijd heb

Onderzoek wat PF heet O:)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op donderdag 17 juni 2010 om 18:24:
Onderzoek wat PF heet

:no: Reviews bekijken op internet ed ;)
Uitspraak van Fortuna op donderdag 17 juni 2010 om 18:24:
De Nexus one is de Desire. Enkel is de Nexus One onder licentie van Google door HTC gebouwd. Het zijn dezelfde toestellen, maar de Desire komt beter uit de benchmarks en heeft ook een optische trackball, daar waar de Nexus one nog een fysiek balletje heeft. Staat er om bekend dat dit vaak kapot gaat

Tis niet helemaal t zelfde maar t komt aardig in de buurt ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op donderdag 17 juni 2010 om 19:17:
Reviews bekijken op internet ed

Heh jammer;)
Dacht ik dat ik een verschil had kunnen maken met Atmoz:(

Anyway, mijn Desire vertoont soms wat kuren. Als er een lijst aan programma's open staan dan wilt hij bij het sluiten van een applicatie de hele shell weer opnieuw starten. Heel irritant. Zeker omdat, gezien het een telefoon blijft, ik dan geen telefoontjes kan ontvangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op donderdag 17 juni 2010 om 19:27:
Anyway, mijn Desire vertoont soms wat kuren. Als er een lijst aan programma's open staan dan wilt hij bij het sluiten van een applicatie de hele shell weer opnieuw starten. Heel irritant. Zeker omdat, gezien het een telefoon blijft, ik dan geen telefoontjes kan ontvangen.

ff terug naar de winkel?
Waarschuw beheerder
Nee ik vermoed dat het te maken heeft met het wegschrijven van het geheugen. Morgen maar even een 32gb kaartje halen zodat alle applicaties op de geheugenkaart weggeschreven kunnen worden ipv op de telefoon zelf:)
Waarschuw beheerder
vind het echt een superding! heb hem nu 2 dagen dik tevreden!
Waarschuw beheerder
Heb m (L) Net opgehaald! Hijs mooooooi (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op vrijdag 18 juni 2010 om 18:38:
Heb m Net opgehaald! Hijs mooooooi

(L) De zilveren of de bruine?
Waarschuw beheerder
Bruin, zilver hadden ze niet in de winkel

Hoe moet ik trouwens citeren op pf? En hoe werkt dat handcent sms? Kun je dan gewoon gratis naar iedereen smsen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op vrijdag 18 juni 2010 om 20:19:
Hoe moet ik trouwens citeren op pf?

Vinger lang op het scherm drukken en dan slepen. Dan selecteer je de tekst:)

En hoe werkt dat handcent sms?

Nog niet weten te testen. Laat me weten als je het weet;)

Bruin

De tweelingbroer van de mijne (L)
Waarschuw beheerder
Ja selecteren lukt wel maar citeren niet als ik een stuk tekst geselecteerd heb en ik druk op citeren pakt hij dat niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op vrijdag 18 juni 2010 om 21:46:
Ja selecteren lukt wel maar citeren niet als ik een stuk tekst geselecteerd heb en ik druk op citeren pakt hij dat niet

Vreemd, hier wel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 18 juni 2010 om 20:30:
Nog niet weten te testen. Laat me weten als je het weet

Niks voor mij.. Gewoon een programma om smsjes mee te versturen, heb m al weer verwijderd
Waarschuw beheerder
Mijn desire heeft nu een erg vreemde kuur :S Als ik muziek luister, zowel via de music player als via stream, dan stopt de muziek na 5 - 10 minuten en moet ik de boel weer opnieuw opzoeken en aanzetten. Iemand idee?
Waarschuw beheerder
Heb net mn HTC Desire opgehaald :D Nog even uitzoeken wat er allemaal mee kan, maar ben er nu al blij mee :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 22 juni 2010 om 11:45:
dan stopt de muziek na 5 - 10 minuten en moet ik de boel weer opnieuw opzoeken en aanzetten. Iemand idee?

Enegriesettings gecontroleerd:)?

Uitspraak van Karriejj op dinsdag 22 juni 2010 om 11:12:
Niks voor mij.. Gewoon een programma om smsjes mee te versturen, heb m al weer verwijderd

Ok tnx(Y)

Uitspraak van SuperSan op dinsdag 22 juni 2010 om 12:59:
Nog even uitzoeken wat er allemaal mee kan, maar ben er nu al blij mee

Haha, snel tevreden;)
Waarschuw beheerder
net PhoneMyPC geinstalleerd

in heel m'n huis m'n pc besturen haha :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op dinsdag 22 juni 2010 om 13:35:
in heel m'n huis m'n pc besturen haha :respect:

Hoe werkt dat dan?
Waarschuw beheerder
als je er 10 dollar voor over hebt is het leuk :) Gaat volgens mij via Wifi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 22 juni 2010 om 15:16:

Wel weer jammer dat je er dan voor moet betalen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op dinsdag 22 juni 2010 om 13:23:
Haha, snel tevreden;)

Hebben er in de winkel al mee lopen klooien :P Verkoper had m zelf en heeft aardig wat dingen laten zien :)
Nu nog steeds erg blij ermee :D
Waarschuw beheerder
leuke applicatie is de slide it ik heb de demo versie want voor de volledige versie moet je betalen maar het gaat redelijk snel al moet ik er nog wel aan wennen..
je moet trouwens wel het Nederlandse toetsenbord los downloaden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 22 juni 2010 om 15:16:

volledige versie staat gewoon op usenet ;)

maar werkt inderdaad via Wifi
zie je op 't schermpje van je telefoon je desktop van de pc en kun je alles besturen
leuk om vanaf 't balkon een ander muziekje op winamp aan te zetten ofzo ;)
Waarschuw beheerder
ik heb hem even gehaald, maar hij werkt niet optimaal bij mij :( sommige knoppen zijn niet accuraat genoeg
Waarschuw beheerder
Hmm.. maar je moet dus binnen het bereik zijn van je eigen WiFi netwerk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 22 juni 2010 om 14:06:
waar staan die?

Sorry, ik zat nog met mijn oude telefoon in gedachten. Ik zou niet weten wat het kan zijn. Klinkt alsof je telefoon in slaapstand duikelt na 10 minuten?

Uitspraak van Karriejj op woensdag 23 juni 2010 om 11:21:
Hmm.. maar je moet dus binnen het bereik zijn van je eigen WiFi netwerk?

:jaja:

Uitspraak van BASS op dinsdag 22 juni 2010 om 23:33:
leuk om vanaf 't balkon een ander muziekje op winamp aan te zetten ofzo

Hehe, leuke tool!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 23 juni 2010 om 11:28:
Sorry, ik zat nog met mijn oude telefoon in gedachten. Ik zou niet weten wat het kan zijn. Klinkt alsof je telefoon in slaapstand duikelt na 10 minuten?

Ik heb het probleem al opgelost. Waarschijnlijk was er een app die een conflict veroorzaakte of de music player deed het niet goed. Heb in ieder geval een andere music player gedownload en nu doet hij wel weer normaal :)
Waarschuw beheerder
Juice defender de bomb b)
Waarschuw beheerder
heb eergister lets golf en assassins creed gescoord voor mijn telefoon... :D Echt sweet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op vrijdag 25 juni 2010 om 09:35:
Juice defender

:jaja:

Uitspraak van Trancepim op vrijdag 25 juni 2010 om 09:47:
assassins creed

Beetje irritante besturing, maar verder wel kick. Ook Raging Thunder is cool. Een racespel waarbij je de auto besturen kan door je telefoon te kantelen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op vrijdag 25 juni 2010 om 12:06:
Hij staat nu op 1,84 x zo lang mee

Nu moet ik zeggen met regulier gebruik ging de telefoon gewoon makkelijk 2 dagen mee. Intensief gebruik is het een dag, maximum 1.5 dag. Valt mij reuze mee voor een smartphone :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 25 juni 2010 om 12:12:
Nu moet ik zeggen met regulier gebruik ging de telefoon gewoon makkelijk 2 dagen mee. Intensief gebruik is het een dag, maximum 1.5 dag. Valt mij reuze mee voor een smartphone

Ik heb m pas een weekje dus ik speel er nu nog heel veel mee dus ik laad m 1 tot 2 keer per dag op :lol:
Waarschuw beheerder
ik zit nu toch wel met smart op die Froyo update te wachten!

want m'n telefoon geheugen zit natuurlijk al lang en breed vol

maar zal niet al te lang meer duren :D

http://www.androidworld.nl/32020/froyo-is-los-pak-hem-voor-hij-smelt/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga met die van mij donderdag maar even terug naar de winkel. Internet werkt opeens niet meer, heb alles nagekeken en volgens mij staan de instellingen gewoon goed. Ook heb ik bereik, er is zelfs een WIFI netwerk in de buurt. Ding deed t eerst wel en nu al een aantal dagen niet meer :S Erg irritant!
Waarschuw beheerder
Gebeurd hetzelfde wanneer je een andere browser installeert? Een Opera bijvoorbeeld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperSan op dinsdag 29 juni 2010 om 12:23:
Ik ga met die van mij donderdag maar even terug naar de winkel. Internet werkt opeens niet meer, heb alles nagekeken en volgens mij staan de instellingen gewoon goed. Ook heb ik bereik, er is zelfs een WIFI netwerk in de buurt. Ding deed t eerst wel en nu al een aantal dagen niet meer Erg irritant!

heb ik ook soms...even telefoon opnieuw opstarten. Is veel voorkomend probleem bij de desire
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 29 juni 2010 om 22:34:
heb ik ook soms...even telefoon opnieuw opstarten. Is veel voorkomend probleem bij de desire

Thnx, hij doet het idd weer. :)
Waarschuw beheerder
Is het eigenlijk normaal dat mn telefoon zo warm wordt als ik op internet zit? of spelletjes doe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op vrijdag 2 juli 2010 om 13:22:
Is het eigenlijk normaal dat mn telefoon zo warm wordt als ik op internet zit? of spelletjes doe?

Valt mij idd ook op haha. In de winter wel fijn, maar nu..... :P
Waarschuw beheerder
Internet ligt eruit bij ons thuis en ik zit nu toch op internet.. Ik gebruik mijn telefoon als router B)
Waarschuw beheerder
Vanaf morgen Froyo op de desire :woopwoop:

http://www.androidworld.nl/35567/vanaf-morgen-uitrol-froyo-voor-htc-desire/

Kunnen we daarna uit gaan kijken naar Android 3.0 ;)

http://www.mobilyz.com/nieuws/besturingssystemen/45955/foto-van-android-3-0-gingerbread-opgedoken/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op woensdag 28 juli 2010 om 17:25:
Vanaf morgen Froyo op de desire

Duurt bij mij nog wel ff ik heb een branded volgs mij..
Waarschuw beheerder
nu is de update er dus wel

als je de melding nog niet hebt gehad even handmatig systeem software updaten
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Ook geupdate... ziet er allemaal goed uit.

Voor een branded HTC Desire; check de reactie van Virgil @ 15:09 op deze site;
http://www.androidworld.n...ire-is-aan-het-uitrollen/
Waarschuw beheerder
met de nieuwe update kun je nog steeds bijna geen software op je sd-card installeren

de ontwikkelaar van de aplicatie moet deze optie mee geprogrammeerd hebben, wat nog bij bijna geen enkele aplicatie het geval is

beetje jammer dus :S
hoop dat er voor de aplicaties snel nieuwe updates komen
Waarschuw beheerder
donateur
Zag ik ook inderdaad... sommige wel, sommige (meerendeel) niet :(
Waarschuw beheerder
@ AXN wat staat daar dan? Ik kan momenteel niet op de site komen
Waarschuw beheerder
donateur
Lukt ie zo?

http://www.androidworld.nl/36018/froyo-voor-desire-is-aan-het-uitrollen/

Dan de reactie van "Virgil" @ 15:09
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jep :D

Ff uitproberen als ik thuis kom Vnaaf..
Wat vinden jullie van froyo?
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het een goede update...

Alles loopt wat sneller, al heb ik nog geen echt zware programmas getest..
Sense widgets wat verbeterd (friendstream/agenda/sms etc, wat ik zo snel kan zien)

720p filmen nog niet echt goed getest.
Apps naar de SD werkt nog niet bij veel apps, gaat wel komen.

Tethering ook niet getest, maar lijkt me erg handig :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AXN op maandag 2 augustus 2010 om 15:20:
720p filmen nog niet echt goed getest.

Collega van me hier wel, heeft het laten zien op een groot beeld, heel strak(Y)

Uitspraak van AXN op maandag 2 augustus 2010 om 15:20:
Apps naar de SD werkt nog niet bij veel apps, gaat wel komen.

Zoals al gezegd, omdat de apps daar nog niet voor geschreven zijn, dat heeft weinig van doen met de bevroren yoghurt8)

Ik zie dat hij bij mij aangeboden is, straks ff thuis op de WiFi zetten en installeren(Y)
Overigens.. Ben je alles kwijt? Telefoon en sms geschiedenis wanneer je dit niet backupt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op maandag 2 augustus 2010 om 15:30:
Collega van me hier wel, heeft het laten zien op een groot beeld, heel strak(Y)

Ook in de avond/binnen?, of gewoon overdag/buiten?

Heb het gisteravond binnen even getest, een kreeg nog geen goed resultaat...
alles heel wazig, en een slechte fps, moet het buiten/overdag ff testen.

Zoals al gezegd, omdat de apps daar nog niet voor geschreven zijn, dat heeft weinig van doen met de bevroren yoghurt8)

Afhankelijk van de developers idd.. maargoed een aantal apps al over kunnen zetten.

Ik zie dat hij bij mij aangeboden is, straks ff thuis op de WiFi zetten en installeren(Y)
Overigens.. Ben je alles kwijt? Telefoon en sms geschiedenis wanneer je dit niet backupt?

Succes!
Bij mij stond alles er nog gewoon in, alle apps, alle smsjes, nrs etc etc.

Wat me ook opvalt; de batterijduur lijkt veel langer mee te gaan.

Tel staat nu al 9 uur zonder netstroom aan, en is nog steeds 80% vol...
Terwijl ik toch al de hele dag, om de 5 min mn mails laat checken, wifi en bluetooth constant aan heb, gesmst en gebeld heb etc...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben een beetje een noob op dit gebied maar moet ik dat goldcard programma dan op mijn computer installeren?
En verlies ik dan mijn garantie als ik dat doe (oftewel is t zoiets als jailbraiken op de iPhone?)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zelf geen branded, dus weet er het fijne niet van.

Net even de 720p video getest buiten/overdag, vind alleen de frames niet echt soepel lopen;

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een oplossing gevonden om toch de meeste aplicaties op je sd-card te kunnen zetten

hier de uitleg:
http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/5973-tutorial-apps2sd-op-een-alternatieve-manier.html

een tip: als je in opdrachtprompt 'setInstallLocation' intypt, zorg er dan voor dat je ook echt de hoofdletters intypt zoals het er staat, anders werkt het niet
dit heeft mij een paar uur aanklooten gekost voordat ik hier achter kwam :P

Artiest G-Member
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op maandag 2 augustus 2010 om 18:08:
Ik ben een beetje een noob op dit gebied maar moet ik dat goldcard programma dan op mijn computer installeren?
En verlies ik dan mijn garantie als ik dat doe (oftewel is t zoiets als jailbraiken op de iPhone?)

Let wel ff op dat je de goede RUU rom pakt, de nieuwste desires hebben geen amoled display meer maar slcd, dus met de verkeerde rom werkt je scherm NIET meer. (verkeerde drivers)

Heb net me desire binnen (t-mobile) branded, gelijk goldcard gemaakt unbrand en ge-upgrade naar frozen yoghurt 2.2 :yes:

Werkt als een tierelier.
Waarschuw beheerder
Ik ontvang nog steeds geen update (ook niet na handmatig checken), en heb een unbranded exemplaar.
Enig idee hoe dit komt?

Waarschuw beheerder
enige logische verklaring is dat tie toch gebrand is.......of heb je hem echt los gekocht in de shop?
Waarschuw beheerder
wat houdt dat branding in? Want heb ook nog steeds geen update ontvangen.
Waarschuw beheerder
Als je het over de duivel hebt :D Haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 augustus 2010 om 00:51:
Let wel ff op dat je de goede RUU rom pakt, de nieuwste desires hebben geen amoled display meer maar slcd, dus met de verkeerde rom werkt je scherm NIET meer. (verkeerde drivers)

Ik heb wel Amoled volgs mij.. Had m iig voordat de nieuwsberichten kwamen dat de Desire's SLCD zouden krijgen..
Maar toch besloten om t niet te doen.. Vriendin van mij had dr iPhone gejailbraikt en dat is dus mis gegaan en nu kan ze geen fuck meer met dat ding, dus ik wil niet dat zoiets mij ook overkomt ;)
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 10 augustus 2010 om 14:23:
wat houdt dat branding in?

Als je bij je scene's een vodafone scene hebt staan issie branded. Dan heeft de vodafone (of t-mobile) zijn eigen software erop staan waardoor je dus ook aangepaste updates krijgt ipv de updates die vanuit HTC komen.. (toch? O:) )
Waarschuw beheerder
Hmmm dan is die van mij niet branded, heb Hi.

Maar de update is nu geinstalleerd. Ik heb nu helaas wel een probleem met de usb verbinding. Want connectie met usb naar mijn desire wordt niet meer herkend. Hij laadt hem wel op, maar als ik kies voor diskdrive opties, dan gebeurt er alsnog niks. Iemand hetzelfde?
Waarschuw beheerder
Opnieuw opstarten al geprobeerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op dinsdag 10 augustus 2010 om 19:15:
Vriendin van mij had dr iPhone gejailbraikt en dat is dus mis gegaan en nu kan ze geen fuck meer met dat ding, dus ik wil niet dat zoiets mij ook overkomt

No worry, zolang je niet gaat lopen rooten kan er niet veel mis gaan......hooguit zoals ik dus had dat mijn diplay het niet meer deed. Maar de usb connectie blijft het gewoon doen dus toen de firmware met slcd ondersteuning erin gepompt en voila.......werkte weer perfect, en toen de upgrade naar froyo gedaan.

Android = iphone killer
Waarschuw beheerder
kmoet zeggen HTC's zijn wel lekkere mobiel om te hebben , maar hebbe 1 groot nadeel ze zijn vaak sloom zoals mijne :S
HTC touch pro 2 en me vorige pro 1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cannabusiness :smoke: op woensdag 11 augustus 2010 om 17:59:
maar hebbe 1 groot nadeel ze zijn vaak sloom zoals mijne
HTC touch pro 2 en me vorige pro 1

Aha, wat doe je dan in het Desire toppa? Een telefoon die totaal niets van doen heeft met jouw kritiek.

Uitspraak van Trancepim op dinsdag 10 augustus 2010 om 22:04:
Ik heb nu helaas wel een probleem met de usb verbinding. Want connectie met usb naar mijn desire wordt niet meer herkend. Hij laadt hem wel op, maar als ik kies voor diskdrive opties, dan gebeurt er alsnog niks. Iemand hetzelfde?

Je bedoelt dat hij vraagt wat je wilt als je met de PC connect? Kijk even bij instellingen->verbinden met pc. Daar kun je de instellingen veranderen:)

Uitspraak van Karriejj op dinsdag 10 augustus 2010 om 19:15:
Als je bij je scene's een vodafone scene hebt staan issie branded. Dan heeft de vodafone (of t-mobile) zijn eigen software erop staan waardoor je dus ook aangepaste updates krijgt ipv de updates die vanuit HTC komen.. (toch? )

Goed ingelezen jij O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op dinsdag 10 augustus 2010 om 22:42:
Opnieuw opstarten al geprobeerd?

Uitspraak van Fortuna op woensdag 11 augustus 2010 om 18:38:
Je bedoelt dat hij vraagt wat je wilt als je met de PC connect? Kijk even bij instellingen->verbinden met pc. Daar kun je de instellingen veranderen

Het lag aan mijn computer :) Haha!
Waarschuw beheerder
Heb een paar vraagjes over de HTC Desire http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons/HTC-Desire.prod?sku=963499 , ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is
HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VincentVega op woensdag 18 augustus 2010 om 14:42:
Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten

Ofcourse... Keuze gegoeg (Y)

gebruik zelf mobile maps 10.. werkt prima :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VincentVega op woensdag 18 augustus 2010 om 14:42:
Waar kan ik m beter halen? Thanks!

pdashop.nl en gewoon los kopen :D
Waarschuw beheerder
iemand een idee waarneer de nieuwe htc uit komt en er wat meer info over weet
Waarschuw beheerder
zit sterk te twijfelen welke ik moet kiezen(wildfire of tog de desire)
als ik het hier zo lees is de desire wel de betere van de 2

iemand nog tips waar ik naar moet kijke/op moet letten?
Waarschuw beheerder
Ben nu aan t updaten naar 2.2 :cheer: (vodafone branded desire)
Waarschuw beheerder
wat zijn de leuke/belangrijkste apps die ik zeker wel zou moeten halen??:) iemand tips?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochem * op maandag 23 augustus 2010 om 16:00:
zit sterk te twijfelen welke ik moet kiezen(wildfire of tog de desire)
als ik het hier zo lees is de desire wel de betere van de 2

ze kunnen nagenoeg hetzelfde maar de desire is meer voor de power user....snellere cpu, groter scherm etc...
De nwe desires bezitten niet meer over een amoled scherm maar slcd scherm.

Uitspraak van Jochem * op woensdag 25 augustus 2010 om 20:02:
wat zijn de leuke/belangrijkste apps die ik zeker wel zou moeten halen?? iemand tips?

task killer
mobile maps 10
switchpro widget
Whatsapp
Gensoid lite (sega emulator)
Spareparts
sdmove

etc.etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn HTC Desire heeft sinds kort een probleem bij de market :S. Als ik wil downloaden dan blijft hij steken en even later is de download mislukt of hij geeft niks aan maar annuleert de download wel. Enig idee hoe en wat?
Waarschuw beheerder
hoeveel intern geheugen heb je nog?
als dit bijna vol zit krijg je dat probleem
Waarschuw beheerder
Mijn intern geheugen was na het verwijderen van een aantal apps 34 mb. Maar ook na het verwijderen van deze apps, kan ik niks meer downloaden. Daarnaast heb ik ook nog een probleem met smssen, waarbij ik niet weet of het in verband is met de download problemen. Als ik een sms wil beantwoorden, dan krijg ik de mededeling dat er geen contact is geselecteerd.

Wat me vrij lomp lijkt als je een sms beantwoord.

Maar goed, idee?
Waarschuw beheerder
34 mb is genoeg om apps te moeten kunnen downloaden en te kunnen smsen

wat wel een bekend probleem is, is dat wanneer je een app verwijderd er toch een hoop data verloren blijft op je interne geheugen

om dit probleem te verhelpen maak ik eerst een backup van al mijn data + apps en dan doe ik een volledige system reset (fabrieks instellingen terug zetten)
als ik dan daarna al mijn apps + data terug zet win ik heel veel intern geheugen (meer als 100 mb.)

ik zeg niet dat dit de oorzaak van je probleem is, maar je telefoon resetten en terug zetten op fabrieks instellingen lost het misschien wel op...

een goed backup programma is 'MyBacup Pro'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik lees net via verschillende websites, dat de market al zeker een jaar dit probleem heeft bij verschillende mensen en sinds kort is het in Nederland ook toegeslagen. Kijk maar eens op deze website:

http://www.androidworld.nl/39365/android-market-in-de-problemen/

Hier staan bij de reacties ook gebruikers ervaringen en die hebben allemaal al hard resets gedaan, dus dat lost het probleem ook niet op.

Waarschuw beheerder
Die market zuigt toch enorm, mis er niks aan......de gratis appz zitten vol met reklame zooi.
Waarschuw beheerder
Heb t idee dat mn Desire minder snel reageert na de update :nocheer: Heeft nog iemand hier last van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op donderdag 2 september 2010 om 19:03:
Heb t idee dat mn Desire minder snel reageert na de update Heeft nog iemand hier last van?

wat veel mensen niet weten en dus niet doen is na de update je foon ff resetten.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 september 2010 om 10:40:
wat veel mensen niet weten en dus niet doen is na de update je foon ff resetten.....

Resetten als in helemaal terugzetten naar de fabrieksinstellingen? :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 september 2010 om 10:40:

Waarom zou je dat in godsnaam doen? Mijn telefoon is nog net zo snel na de update, dus het ligt er niet aan of je iets moet resetten of niet.

Uitspraak van Karriejj op donderdag 2 september 2010 om 19:03:
Heb t idee dat mn Desire minder snel reageert na de update

Misschien dat je telefoon langzamer wordt, omdat je teveel apps hebt geïnstalleerd op je interne geheugen. Zet een paar over naar de sd kaart, of verwijder een paar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 4 september 2010 om 17:06:
Waarom zou je dat in godsnaam doen? Mijn telefoon is nog net zo snel na de update, dus het ligt er niet aan of je iets moet resetten of niet.

Vertel mij niks over android.....neem van mij aan dat een reset NA update vaak uitkomst bied.
Vaak te maken met o.a. programma's welke al liepen terwijl je de update al uitvoerd en aangezien er vele appz zijn die niet lekker compatible zijn met 2.2 froyo.

Zie het als een overstap van windows xp naar windows 7, doe je een upgrade met behoud van je programma's kom je ook vaak voor problemen te staan. Geld voor android net zo.

Mijn advies voor een goed en snel draaiende android is eerst backuppen, updaten, hard reset erachteraan......

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 4 september 2010 om 17:06:
Misschien dat je telefoon langzamer wordt, omdat je teveel apps hebt geïnstalleerd op je interne geheugen. Zet een paar over naar de sd kaart, of verwijder een paar.

Ik heb nog 34 MB vrije geheugen op mn telefoon zitten, daar zou die toch niet langzaam van moeten worden?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 september 2010 om 19:30:
Mijn advies voor een goed en snel draaiende android is eerst backuppen, updaten, hard reset erachteraan

Wat voor een programma gebruik je daarvoor? Dat backuppen dan..

Waarschuw beheerder
Zijn er diversen te vinden in de market, zelf gebruik ik het niet.....heb alle appz op de harde schijf staan en de rest sync ik wel
Waarschuw beheerder
ik gebruik 'MyBackup Pro'

die zet een backup van je data en van je appz op de sd-card, je kunt precies kiezen wat je wel en niet wilt opslaan, werkt snel en makkelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
a.s. zaterdag / maandag wordt ie bezorgd :lief:
Een verademing, want momenteel bel ik met een
[img width=256 height=256 cacheid=0014463b002ed38486f8c8df1a02b28343]http://www.cellink.com.au/products/images/nokia_6610.gif[/img]

:lol:
Waarschuw beheerder
Dalijk ff naar de winkel, heb m laten vallen en nu zit er een deuk in :'(
Gelukkig heb ik een verzekering :D
Waarschuw beheerder
heb hem sinds vandaag binne:)
Waarschuw beheerder
Mm, ik heb alles geinstalleerd staan op de laptop, enkel aanhaken en starten, maar durf niet zo goed mijn Desire te Rooten :$
Bang dat het verkeerd gaat dit dat, moet je weer gaan flashen zus zo :$
Waarschuw beheerder
btw is het zo dat als je hem voor het eerst aan de oplader legt dat alleen zon klein oranje lampje brand?
Waarschuw beheerder
Dat is het teken dat de accu aan het opladen is. Kleurt datzelfde lampje groen is de accu vol:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op dinsdag 14 september 2010 om 18:05:
Dat is het teken dat de accu aan het opladen is. Kleurt datzelfde lampje groen is de accu vol

ok thanks:) omdat ik dacht misschien springt het scherm al aan ofzo:) maar dan is het me duidelijk:)

heb btw nog paar vraagjes:
welke app is dat waar je je batterijstatus kan zien?
hoe zet je fotos bij je contacten dus dat je goed ziet wie wie is?
en de belangrijkste:P: waar kan je je belstatus zien?(dus hoeveel smsjes je verstuurd hebt, en hoeveel minuten je verbruikt hebt)

alvast bedankt;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochem * op dinsdag 14 september 2010 om 18:14:
welke app is dat waar je je batterijstatus kan zien?

Battery time Lite

Uitspraak van Jochem * op dinsdag 14 september 2010 om 18:14:
waar kan je je belstatus zien?

Als je een app download zoals Handcent sms, dan kun achter elk contact zien hoeveel smsjes je al hebt verstuurd en ontvangen dacht ik. Maar het verbruik weet ik niet..

Ik heb trouwens een probleem!

Als ik muziek luister, dan valt de muziekspeler (zowel de standaard, gedownloade apps en streaming) random uit en moet ik deze opnieuw opstarten. Als ik bijvoorbeeld een mix aan het luisteren ben met mijn oordopjes op, dan stopt het programma.

Kan het zijn dat dit door de task killer veroorzaakt wordt als deze te lang standby staat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 16 september 2010 om 20:18:
Maar het verbruik weet ik niet..

Als je een contact opent bij Handcent staat onderin de balk het totaal aantal verstuurde smsjes en die kan je automatisch laten resetten op de 31 of 1e van de maand zodat je pcies weet hoeveel je er verstuurd hebt.
Belminuten weet ik niet..
Kan het zijn dat dit door de task killer veroorzaakt wordt als deze te lang standby staat?

Lijkt me niet :no: Bij een taskkiller moet je toch handmatig de boel killen? Als je dat automatisch hebt staan is t miss een idee om t op handmatig te zetten?
Als ik muziek luister, dan valt de muziekspeler (zowel de standaard, gedownloade apps en streaming) random uit en moet ik deze opnieuw opstarten. Als ik bijvoorbeeld een mix aan het luisteren ben met mijn oordopjes op, dan stopt het programma.

Heb je geprobeerd om je telefoon ff opnieuw op te starten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op zondag 19 september 2010 om 19:25:
Bij een taskkiller moet je toch handmatig de boel killen? Als je dat automatisch hebt staan is t miss een idee om t op handmatig te zetten?

Ik heb hem inderdaad op automatisch staan en heb de muziekspeler op ignore gezet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op maandag 20 september 2010 om 12:16:
Ik heb hem inderdaad op automatisch staan en heb de muziekspeler op ignore gezet

(Y) Dus nu is t verholpen?
Waarschuw beheerder
nevermind tis al opgelost:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan sinds een paar weken geen filmpjes meer bekijken via de standaard YouTube app of via de site op mn desire.. iemand hier ook last van of weet een oplossing hiervoor?
ik krijg een melding over iets met t netwerk maar heb gewoon wel internet en hij pakt geen enkel filmpje

Waarschuw beheerder
Up voor deze telefoon

Desire HD besteld :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd hoe de HD is maar tot nog toe (L)desire
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Waarschuw beheerder
Kan ook een nieuwe foon uitzoeken, en zit erg te twijfelen tussen de Iphone4, welke me door meerderen zwaar wordt afgeraden, en mn oog is ook op de Desire HD gevallen...iemand voor/nadelen ?
Waarschuw beheerder
ik heb hem ook, Iphone 4 is helaas wel net iets sneller maar ik hou van mij phone!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 11 december 2010 om 01:30:
heb je dat getest?

Is inderdaad zo, de htc is kwa mhz net wat minder snel als de iphone, maar er zijn ook weer bepaalde eigenschappen die van de HTC net wat beter. Op zich maakt het niet heel veel uit welke telefoon je neemt. Het nadeel van Apple is dat het gewoon niet super lekker loopt in combinatie van Windows apperatuur, Android doet dat stukken beter. Ook zijn de Apple producten stukken duurder in vergelijking met vergelijkbare Android of Windows mobieltjes. HEt wachten is momenteel op Windows Mobile 7, die zou nog beter moeten zijn dan Iphone of Android, puur omdat applicaties maken op Windows Mobile 7 het eenvoudigst en snelst zou moeten kunnen.
Waarschuw beheerder
Krijg de HD deze week binnen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 december 2010 om 03:13:
Is inderdaad zo, de htc is kwa mhz net wat minder snel als de iphone, maar er zijn ook weer bepaalde eigenschappen die van de HTC net wat beter. Op zich maakt het niet heel veel uit welke telefoon je neemt. Het nadeel van Apple is dat het gewoon niet super lekker loopt in combinatie van Windows apperatuur, Android doet dat stukken beter. Ook zijn de Apple producten stukken duurder in vergelijking met vergelijkbare Android of Windows mobieltjes. HEt wachten is momenteel op Windows Mobile 7, die zou nog beter moeten zijn dan Iphone of Android, puur omdat applicaties maken op Windows Mobile 7 het eenvoudigst en snelst zou moeten kunnen.

Sluit ik me bij aan ja. Ik had bijna een Desire Z gekocht maar na een tijdje spelen met dat ding toch tot de conclusie gekomen dat hij het niet ging halen bij de iPhone.
Slechte smartphones heb je niet echt meer. Symbian en Windows Mobile zijn allang niet meer populair en iOS/Android hebben de markt nu.
De rest is slechts persoonlijke voorkeur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 11 december 2010 om 01:30:
heb je dat getest?

jup! maargoed HTC heeft ook weer een nieuw model dus apple gaat het niet winnen;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 december 2010 om 13:41:
Sluit ik me bij aan ja. Ik had bijna een Desire Z gekocht maar na een tijdje spelen met dat ding toch tot de conclusie gekomen dat hij het niet ging halen bij de iPhone.

de desire was echt wel sneller dan de iphone 3....maar nu loopt apple weer een stapje voor:( laat ze elkaar maar gek maken, beter voor ons:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op maandag 13 december 2010 om 01:07:
jup! maargoed HTC heeft ook weer een nieuw model dus apple gaat het niet winnen

welke ?

weet iemand toevallig hoe je een spraakopname uit je beltonen lijst krijgt?

krijg dat kutding er niet uit :nocheer:
Waarschuw beheerder
Apple faalt sowieso door het weigeren van Flash support op hun phones. Aantal vrienden van mij zijn van plan om na hun iPhone over te gaan op Android, mede door dit Flash geouwehoer. Maar ook omdat Apple gewoon belachelijk duur is. Daarnaast kun je bij Android ook op andere plekken aan apps komen, dan alleen op de Market. Apple heeft een allen heersende monopolie met hun appstore.

Android ftw!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 18 december 2010 om 23:49:
Daarnaast kun je bij Android ook op andere plekken aan apps komen, dan alleen op de Market.

Juist, lekker alles gratis van nieuwsgroepen afhalen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op zondag 19 december 2010 om 00:10:
Juist, lekker alles gratis van nieuwsgroepen afhalen

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op dinsdag 14 december 2010 om 17:27:
welke ?

herzie mijn mening, vandaag ifoon 4 gezien moeiljk verhaal! maar wrm zou HTC ze niet voorbij gaan net zoals altijd. we shall see
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op dinsdag 14 december 2010 om 17:27:

herzie mijn vraag 8)
Waarschuw beheerder
heb vandaag MyPhoneExplorer ontdekt

hiermee kun je met je pc heel je telefoon beheren, werkt perfect via wifi
is een heel stuk fijner dan HTC Sync :yes:

http://www.appbrain.com/app/myphoneexplorer-client/com.fjsoft.myphoneexplorer.client

:)
Waarschuw beheerder
moet mn desire morgen ff wegbrengen naar de telecomwinkel, kan iemand me vertellen hoe ik mn contacten naar mn simkaart kan kopieren? probeer vanalles maar niet t juiste schijbaar..

en over "back-ups" etc weet ik al helemaal niks dusseh 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 18 januari 2011 om 22:14:
moet mn desire morgen ff wegbrengen naar de telecomwinkel, kan iemand me vertellen hoe ik mn contacten naar mn simkaart kan kopieren? probeer vanalles maar niet t juiste schijbaar..

en over "back-ups" etc weet ik al helemaal niks dusseh 8)

Heb je een gmail account aangemeld op je telefoon?
Zo ja dan staan daar als het goed is al je contacten in.
En zet hij dit zelf terug wanneer je je weer aanmeld met je account op je telefoon.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog 3 weken wachten en dan heb ik mijn HTC Desire HD binnen :D
na 15 jaar Nokia toch maar eens voor wat anders gekozen, heeft iemand hier daar al ervaring mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 19 januari 2011 om 08:48:
heeft iemand hier daar al ervaring mee?

Met een 15-jarige Nokia? Of met een neuwe Desire HD?

Met laatstgenoemde heb ik ervaring ja :D.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 19 januari 2011 om 08:48:
heeft iemand hier daar al ervaring mee?

ja nokia is gewoon kut en als je die desire hd in je handen heb wil je nooit meer een nokia :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb sinds gisteren dat bij een herstart van mijn tel me smsjes gewist zijn. Best klote. Zijn blijkbaar meer mensen die daar last van hebben dus hopelijk komt daar snel een fix voor. Net maar Go sms gedownload hopen dat dat helpt.

Waarschuw beheerder
Wie smst er anno 2011 dan nog?! :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op donderdag 20 januari 2011 om 00:30:
ja nokia is gewoon kut en als je die desire hd in je handen heb wil je nooit meer een nokia :lol:

goede argumenten ook:')

Waarschuw beheerder
Samsung Galaxy S
HTC is voor assistent pijpvitters zonder strik diploma 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 17:34:
Wie smst er anno 2011 dan nog?! :|

jij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 januari 2011 om 10:59:
Of met een neuwe Desire HD?

ja daarmee LUL :D

Uitspraak van ®uffy :respect:© op donderdag 20 januari 2011 om 00:30:
ja nokia is gewoon kut en als je die desire hd in je handen heb wil je nooit meer een nokia

als het goed is heb ik hem binnen 10 werkdagen :)
Maar dat het een verbetering ten opzichte van Nokia is geloof ik graag, maar ja al bijna 15 jaar Nokia "blijft toch je mobieltje he" :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 19:04:
Samsung Galaxy S
HTC is voor assistent pijpvitters zonder strik diploma 8)

!

Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 25 januari 2011 om 17:54:
ja daarmee LUL :D

:lol:.

Waarschuw beheerder
Nein, nu de Samsung Galaxy S ;).
Mijn HTC is kadoeks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 25 januari 2011 om 17:54:
Maar dat het een verbetering ten opzichte van Nokia is geloof ik graag, maar ja al bijna 15 jaar Nokia "blijft toch je mobieltje he"

symbian is gewoon kut. maargoed je gaat het zelf wel ervaren wat het verschil is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op dinsdag 25 januari 2011 om 21:55:
symbian is gewoon kut. maargoed je gaat het zelf wel ervaren wat het verschil is

als het goed is nu binnen 10 werkdagen in huis :)
Waarschuw beheerder
heb een leuk speelgoedje voor bij m'n desire gekocht

draadloze bluetooth 2.1 speaker

[img width=250 height=213 cacheid=00119add002f1e39f0c18d7a1a02bd1532]http://pan7.fotovista.com/dev/7/0/00448907/g_00448907.jpg[/img]
review

komt een heel mooi geluidje uit
handig voor in de badkamer, slaapkamer, balkon, park etc. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand nog een leuke HTC Desire aanbieding tegengekomen? :9
Waarschuw beheerder
donateur
HTC Incredible S, of de hd. Help!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 26 januari 2011 om 22:47:
als het goed is nu binnen 10 werkdagen in huis

enfin, 2 maanden later :lol: