Partyflock

Forumonderwerp · 1090357
1 volger · 35921x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Turkse en Marokkaanse meiden.

Zou jij ooit een relatie aangaan met een Turkse of Marokkaanse meid??
Of zou een kortstondige stiekeme affaire (lees one night stand) het hoogst haalbare zijn, aangezien je niets met het moslimgeloof hebt?

Heren of dames.. jouw mening graag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindkontroller op zondag 20 februari 2011 om 22:53:
Lolliepop is een jodin

In je dromen.. hahahaha

Uitspraak van Ibu op zondag 20 februari 2011 om 23:07:
Volgens mij ook. Alleen dan een Jodin zonder geld. Beter blijft ze weg uit deze topic

Ook in jou dromen!
Wat heeft geld hier nou mee te maken? GROW UP..
En nee, ik blijf niet weg dus kom maar op jij..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zondag 20 februari 2011 om 21:57:
Inderdaad mooie marokkaanse meiden, die zijn zeker mooi ja..

zou een beetje gek zijn als mooie marokkaanse meiden lelelijk zijn, denk je niet

:rot:

tjeez
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 21 februari 2011 om 11:28:
Wat heeft geld hier nou mee te maken? GROW UP..

Joden hebben geld, en jij niet. Reken maar uit.

Je ziet er ook niet Marokkaans uit. Goedkoop zijn ze trouwens daar in Casablanca, allemaal staan ze in de rij. :lol:
In Tanger ook, zelfs die nog een hoofddoekje dragen, willen ze maar wat graag afgooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 21 februari 2011 om 11:47:
Joden hebben geld, en jij niet. Reken maar uit.

Je ziet er ook niet Marokkaans uit. Goedkoop zijn ze trouwens daar in Casablanca, allemaal staan ze in de rij.
In Tanger ook, zelfs die nog een hoofddoekje dragen, willen ze maar wat graag afgooien.

Gaat een kind als jij me nu vertellen of ik geld heb of niet?? Lachwekkend gewoon...
Dat jij alles doet voor geld en het alleen maar over geld heeft zegt wel veel over jou, maar is niet eens boeiend voor mij en denk ook niet voor velen.
Hoef ook niets uit te rekenen want vast en zeker dat ik het beter heb dan jij schooier!
Verder ben ik een pure MAROKKAANSE en dat jij dat verschil niet kan zien ondanks dat jij mn gezicht niet eens hebt gezien en hier allemaal loopt te oordelen en te bazuinen raad ik je aan iemand te zoeken die bij jou past want die maroc chickies lopen jou zo voorbij, dat blijkt wel zo te zien want waarschijnlijk heb je vaak de bons gehad in Casablanca of Tanger die niet in jou waren geintreseerd, maar terecht ook!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op maandag 21 februari 2011 om 11:43:
zou een beetje gek zijn als mooie marokkaanse meiden lelelijk zijn, denk je niet

Inderdaad heel gek en bizar ja...
Gelukkig zijn ze dat niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 21 februari 2011 om 17:07:
Verder ben ik een pure MAROKKAANSE en dat jij dat verschil niet kan zien ondanks dat jij mn gezicht niet eens hebt gezien en hier allemaal loopt te oordelen en te bazuinen raad ik je aan iemand te zoeken die bij jou past want die maroc chickies lopen jou zo voorbij, dat blijkt wel zo te zien want waarschijnlijk heb je vaak de bons gehad in Casablanca of Tanger die niet in jou waren geintreseerd, maar terecht ook!!

Kan je lezen? Jouw soort staat in de rij!

Zelfs met hoofddoekjes, easy come, easy go zeggen ze dan. En hoppa die lange rok gaat zo omhoog.:lol:

Uitspraak van Lolliepop op maandag 21 februari 2011 om 17:07:
Dat jij alles doet voor geld en het alleen maar over geld heeft zegt wel veel over jou

Waar haal je dat vandaan? Lezen wat je wil lezen, typisch Marokkaans. Misschien heb je toch wel wat Marokkaans bloed in je, vandaar die oogkleppen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 21 februari 2011 om 17:14:
Kan je lezen? Jouw soort staat in de rij!

Zelfs met hoofddoekjes, easy come, easy go zeggen ze dan. En hoppa die lange rok gaat zo omhoog

ja ik kan zeker lezen en hoop dat jij dat ook kan dus nogmaals je bent waarschijnlijk niet in de smaak gevallen en mijn soort zou je zeker wel elke dag over fantaseren 100%. Maar fantaseer maar lekker verder want je maakt NO CHANGE baby..!!
Doe wat aan je uiterlijk en misschien zoekt jou soort je wel op, heel misschien zelfs dan.. maar de kans lijkt me erg klein.
In ieder geval een tip, en alleen dat kan je van me krijgen.

Uitspraak van Ibu op maandag 21 februari 2011 om 17:14:
Misschien heb je toch wel wat Marokkaans bloed in je

Jij kijkt echt scheel he, vandaar dat je moeilijk kan lezen waarschijnlijk, of misschien omdat zelf ook je pupillen zwart zijn als de rest wat je hebt dus zeg ik het nogmaals en herhaal.. BEN MAROKKAANS!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 21 februari 2011 om 17:55:
Maar fantaseer maar lekker verder want je maakt NO CHANGE baby..!!

:lol: Ga je lekker, fakie. Maar ik maak inderdaad geen wisselgeld nee.

Als ik wel wisselgeld had, stonden ze helemaal in de rij. Van hier tot aan Casablanca! Allemaal zina's. Jij dus niet, want jij valt daar niet onder.

Met je aardappellichaam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 21 februari 2011 om 18:42:
ik maak inderdaad geen wisselgeld nee

Weer over geld!! is toch niet te geloven he!!
jij maakt helemaal niks, die is oud, dat wisten we wel ja..

Als ik wel wisselgeld had, stonden ze helemaal in de rij. Van hier tot aan Casablanca! Allemaal zina's

Zie je nu, jij hebt niks te bieden dat was al duidelijk en dat jij denkt dat je alleen met geld en wisselgeld belangrijk kon zijn en indruk kon maken, dan moet je wel ver heen zijn dus droom maar lekker verder...

aardappellichaam.

Je bent wel heel erg geirriteerd he dat je vind dat ik een aardappellichaam heb, hahaha
Serieus lach me hier helemaal dood om jou!!
Je wil niet weten wat voor leuke reacties ik krijg over mijn lichaam/ figuur of over mezelf gewoon, lekker spontaan en lach me rot om de meest rare dingen zoals jij.
Heb samen met een vriendin echt moeten schateren van het lachen toen we jou profiel foto zagen, niet normaal gewoon!!! Meneer black pipo!!Hahahahaha...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Weer over geld!! is toch niet te geloven he!!

:lol: Jij begint over "Change". Of is je kennis van de Engelse taal beperkt en bedoelde je 'chance'?

Je wil niet weten wat voor leuke reacties ik krijg over mijn lichaam/ figuur of over mezelf gewoon, lekker spontaan en lach me rot om de meest rare dingen zoals jij.

:roflol: Aardappeltje leeft in haar eigen wereld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 21 februari 2011 om 20:13:
bedoelde je 'chance'?

Ja inderdaad ben blij dat je me nu wel begrijpt en heb je door wat ik bedoel.
je hebt het gecorrigeerd dus das misschien het enige wat je hebt gezien en je is opgevallen.
Goed zo!!!

Uitspraak van Ibu op maandag 21 februari 2011 om 20:13:
Aardappeltje leeft in haar eigen wereld

ik weet dat je mij niet bedoeld en denk dat je het tegen iemand anders hebt die een boerderij ofzo runt, maar mocht zij niet reageren, dan weet ik zeker dat de gene die jij bedoeld blij is dat ze niet in het pipo wereldje leeft waarin jij je in bevind meneer black clown die het maar doet met een zwarte neus!!! hahahaha!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 21 februari 2011 om 20:31:
ik weet dat je mij niet bedoeld en denk dat je het tegen iemand anders hebt die een boerderij ofzo runt, maar mocht zij niet reageren, dan weet ik zeker dat de gene die jij bedoeld blij is dat ze niet in het pipo wereldje leeft waarin jij je in bevind meneer black clown die het maar doet met een zwarte neus!!! hahahaha!!

Hoe weet je dat zo zeker, mevrouw analfabeet/aardappel?

Van de zomer weer even Casablanca in, al die Mokertjes daar gek maken.

Waarschuw beheerder
Nee, schiet niet op cultuur verschil is veelste groot!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 00:41:
Hoe weet je dat zo zeker

ben altijd zeker van mijn zaak!

Van de zomer weer even Casablanca in

je hebt geluk dat het een gastvrij land is en je daar wordt binnen gelaten.

Van de zomer weer even Casablanca in, al die Mokertjes daar gek maken.

Neem deze keer een rode neus mee dan, en gebruik deze keer niet je zwarte die je al hebt meneer gierige clown!
Dus ja gek maken kan je iedereen wel met je pipo acties!
Denk dat ze erg om je moeten lachen want hebben wij hier al, nogmaals je gezicht doet genoeg!! Hahahaha!!
Waarschuw beheerder
Van de zomer weer even Casablanca in

Nog iets, merk wel dat ze voor jou heel boeiend zijn die maroc chicks en ons land..
Hahahaha.. mooi he!
Waarschuw beheerder
-1
Heb samen met een vriendin echt moeten schateren van het lachen toen we jou profiel foto zagen, niet normaal gewoon!!! Meneer black pipo!!Hahahahaha...

:lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 07:59:
Nog iets, merk wel dat ze voor jou heel boeiend zijn die maroc chicks en ons land..
Hahahaha.. mooi he!

Mooie vrouwen zijn mooie vrouwen. Jij valt daar niet onder. Zij vallen wel op mij, gebleken uit ervaring.

Lekkere donkere pik, daar houden ze van.
Daarom doen Surinamers en Antillianen het ook zo goed, bij die schijnheilige hoofddoekjes.
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 07:54:
ben altijd zeker van mijn zaak!

Goeie one-liner.

Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 07:54:
je hebt geluk dat het een gastvrij land is en je daar wordt binnen gelaten.

Dat geluk hebben Marokkanen niet, die hierheen willen komen.:lol:

Waarschuw beheerder
lolliepop weer helemaal loco hier :lol:
Waarschuw beheerder
+1
:lol: Ze is weer los.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 14:49:
Mooie vrouwen zijn mooie vrouwen. Jij valt daar niet onder

Hoe weet jij dat en je hebt me nog nooit gezien? hahahaha..

Zij vallen wel op mij, gebleken uit ervaring

Die is echt goed! je bedoeld dat hun nare ervaringen met je hebben gehad..

Daarom doen Surinamers en Antillianen het ook zo goed

je bedoeld dat wij het zo goed doen!! beter dan ons is er gewoon niet he, dat blijkt wel want ook hun vallen als een blok voor ons!

Dat geluk hebben Marokkanen niet, die hierheen willen komen

Die zijn er toch al??? Heerlijk!!

Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 15:01:
Ze is weer los

Always pipo!!

Waarschuw beheerder
+1
@lolliepop, waarom hap je zo ???? Snap je niet dat je alleen maar je eigen dr mee hebt. Je bent zo echt een lachertje en dat maar je zelf alleen maar erger.
Hoe meer je hapt hoe leuker dat het is. Maja zal wel aan mij liggen. Negatieve aandacht is ook aandacht ;)

Waarschuw beheerder
Lolliepop weer last van rood water??? meestal eind van de maand bij jou he :yeS:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op dinsdag 22 februari 2011 om 17:13:
@lolliepop, waarom hap je zo ????

Ze hebt honger, geen geld voor eten want haar broers zitten vast, dus ook geen inkomen.:lol:

Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 17:08:
Hoe weet jij dat en je hebt me nog nooit gezien? hahahaha..

Ik heb een geweldig geheugen, en eerder had je nog een foto van jou met een soort waterpijp. :aai:

Toen zag je er niet uit. Maar deze topic gaat niet over jou, maar over Marokkaanse meiden en Turkse meiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 17:24:
Ze hebt honger, geen geld voor eten want haar broers zitten vast, dus ook geen inkomen.

Daar hebben ze stations voor en korte rokjes enzo :roflol:
Waarschuw beheerder
-1
Ze hebt honger

En dat noem jij Nederlands ABN? hahahaha...

geen geld voor eten want haar broers zitten vast, dus ook geen inkomen

Denk je dat nou echt? Hahahaha lachwekkend gewoon...! Denk dat jij meer ervaring hebt met criminaliteit, want dat straal je zeker uit zie ik.. je bent echt een pipo en een zwarte nog wel hahaha! Verschrikkelijk zeg hahaha!!

Ik heb een geweldig geheugen, en eerder had je nog een foto van jou met een soort waterpijp

geheugen van een black ugly clown ja... Ga kunstjes doen jij, daar weet je denk ik meer van af, Hahahaha!

dat is wel heel lang geleden en heeft er niet eens lang gestaan, maar weet wel dat ik erg veel complimentjes van je kreeg toen je me berichten aan het sturen was en dat je al te graag mijn msn wilde hebben voor meer contact, maar helaas werd je door mij afgewezen clowntje dus vind het niet gek dat je je ne al te wat aangesproken voelt en geprikkeld bent na al die tyd!! Get a life!

maar over Marokkaanse meiden

Jij denkt echt dat ik van jou soort ben he... zou je al te graag willen nou, GELUKKIG NIET!! want ruik altyd lekker en verzorg mezelf te goed om als jou soort te zijn! Kan je van jou niet zeggen he... hahaha

Uitspraak van actief op dinsdag 22 februari 2011 om 18:07:
Daar hebben ze stations voor en korte rokjes enzo

Daar weet jij alles van he... hahahahaha!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 18:27:
Daar weet jij alles van he... hahahahaha!

Tuurlijk weet ik daar alles van ik heb daar zat meisjes lopen die voor mij werken.

En dat noem jij Nederlands ABN? hahahaha...

Lees je eigen text eens door?? Moet niet gaan zitten zeiken als je zelf ook maar half half ABN typt/spreekt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
dat is wel heel lang geleden en heeft er niet eens lang gestaan, maar weet wel dat ik erg veel complimentjes van je kreeg toen je me berichten aan het sturen was en dat je al te graag mijn msn wilde hebben voor meer contact, maar helaas werd je door mij afgewezen clowntje dus vind het niet gek dat je je ne al te wat aangesproken voelt en geprikkeld bent na al die tyd!! Get a life!

:roflol: HAHAHA je leeft echt in je eigen wereld. Ik heb jou nooit een bericht gestuurd, nog liegen ook.
Misschien ben je daadwerkelijk een Marokkaan. Maar dan wel een van de onderklasse.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op dinsdag 22 februari 2011 om 18:30:
Tuurlijk weet ik daar alles van ik heb daar zat meisjes lopen die voor mij werken

dacht ik al! heb ik toch weer gelijk he...

Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 18:52:
Ik heb jou nooit een bericht gestuurd, nog liegen ook

Ga je nu alles ontkennen?? Hahaha, heb ze net even terug gelezen mafkees... uuuhh PIPO!!

Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 18:52:
Misschien ben je daadwerkelijk een Marokkaan

VOOR DE ZOVEELSTE en LAATSTE KEER MR BLACK PIPO........ ben een MAROKKAANSE en geen MAROKKAAN!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 19:06:
dacht ik al! heb ik toch weer gelijk he...

(Y) Hap hap hap hap, maar zoek jij ook nog werk dan, kheb nog wel een plekje vrij.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op dinsdag 22 februari 2011 om 19:23:
maar zoek jij ook nog werk dan

nee sorry, ik weet dat je door mij veel klanten zou binnen krijgen, maar helaas voor jou en gelukkig voor mij heb ik al een betere, nette goedverdiende baan die nuttiger is dan alleen maar lullen de aandacht geven en daar geld mee te verdienen en jij geld verdient achter je hoertjes en infecties oploopt van weet ik veel wat.
Dus ga maar verder de grote pooierin spelen want dat is misschien ook het enige wat je kan.
Veel succes met je zoektocht maar wel triest hoor dat je alleen in die branche aan je trekken kan komen en er je beroep van hebt gemaakt..!

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 20:00:
nee sorry, ik weet dat je door mij veel klanten zou binnen krijgen, maar helaas voor jou en gelukkig voor mij heb ik al een betere, nette goedverdiende baan die nuttiger is dan alleen maar lullen de aandacht geven en daar geld mee te verdienen en jij geld verdient achter je hoertjes en infecties oploopt van weet ik veel wat.
Dus ga maar verder de grote pooierin spelen want dat is misschien ook het enige wat je kan.
Veel succes met je zoektocht maar wel triest hoor dat je alleen in die branche aan je trekken kan komen en er je beroep van hebt gemaakt..!

Is gewoon hobby hoor, en ik dacht misschien wil jij wat bij verdienen. Ik heb ook gewoon me eigen werk. Dit is voor erbij. En zoals ik je op de foto zie dacht ik nou daar willen vast wel wat mannen enof vrouwen geld voor neer leggen. En mijn dames hebben het niet slecht hoor. alle mannen/vrouwen krijgen van te voren een keuring of ze mijn dames wel mogen aanraken ja of nee. En all is gewoon veilig en netjes.
Dat jij meteen aan infecties denkt zegt genoeg over jou.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 19:06:
Ga je nu alles ontkennen?? Hahaha, heb ze net even terug gelezen mafkees... uuuhh PIPO!!

Screenshotje dan aub.:)

Heb je dat niet, dan is 't alweer duidelijk wie hier uit zijn/haar nek lult. Vies vuil leugenaartje.:aai:

Kan je niks aan doen, zit in de aard van 't beestje.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op dinsdag 22 februari 2011 om 20:14:
ik dacht misschien wil jij wat bij verdienen

nee verdien genoeg met een betere baan.. sorry!

zoals ik je op de foto zie dacht ik nou daar willen vast wel wat mannen enof vrouwen geld voor neer leggen

Klopt dat zouden ze al te graag willen, dat weet ik maar helaas je droom zal niet uitkomen schat en die van hun ook niet..
geef ze maar de afgelikte boterhammen die je in de aanbiedingen hebt..
Maar weet je, vraag meneer black pipo even of hij interesse heeft nu je toch aan het werven ben, want die laat zich graag geregeld naaien, kijk maar naar die kop van hem...
Hij zal al blij zijn wanneer je het hem zou aanbieden, 200% zeker!!

mijn dames hebben het niet slecht

tuurlijk waarom zouden ze het slecht hebben als jij ze goedkoop verkoopt en jij ervoor reclame maakt en nadat er een klant is geweest jij jezelf ook nog gratis en voor niets laat naaien? dus als ze zoiets gratis en voor niks krijgen en jij ook, dan hebben jullie het allemaal niet slecht nee.

alle mannen/vrouwen krijgen van te voren een keuring of ze mijn dames wel mogen aanraken ja of nee.

Zielig voor ze hoor dat ze daar zelf niets over te zeggen hebben en triest ook...
maar ja, wens je veel succes verder met het inplannen van je agenda wanneer iemand iemand mag aanraken bla bla want je hebt toch verder niets te doen dan je alleen bezig te houden met deze functie..

Dat jij meteen aan infecties denkt zegt genoeg over jou.

Pfffff, hahahahaha!
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 21:58:
Heb je dat niet

jazeker heb ik dat, maar moet wel lachen dat je nu alles probeerd te ontkennen... hahahaha!!
Snotneusje, maar kan je ook niets aan doen dat je vergelijkbaar bent als een pipo de clown maar dan in het BLACK, VIES black dan he...
Maar dat wist je al...

Waarschuw beheerder
+1
Waarom hap je zo :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 22 februari 2011 om 23:12:
jazeker heb ik dat, maar moet wel lachen dat je nu alles probeerd te ontkennen... hahahaha!!

Laat zien dan.:)

Je maakt mensen wel nieuwsgierig. Landloos, identiteitsloos, oftewel; zwervertje.
Geen stijl, geen klasse, geen verstand.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 februari 2011 om 23:46:
Laat zien dan

je weet het dondersgoed pipo...!! hahahaha...

Geen stijl, geen klasse, geen verstand

Hoor wie het zegt, hahahahahahahaha!!!

Je maakt mensen wel nieuwsgierig

Is dat zo?
maar jij weet precies hoe het zit he..... Scheinheilige black UGLY pipo!
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op dinsdag 22 februari 2011 om 23:42:
Waarom hap je zo

Heeeeeerlijk...!!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 23 februari 2011 om 00:07:
Heeeeeerlijk...!!

Oke
Waarschuw beheerder
+1
maar jij weet precies hoe het zit he..... Scheinheilige black UGLY pipo!

Bewijs het dan.. Of kan je dat niet?

Wie is hier nu schijnheilig? Mevrouw-nep-Marokkaantje, waar het rokje zo van omhoog gaat.
Liegen, oogkleppen, aardappellichaam, waar moet het heen met iemand als jij?
De goot, is het antwoord.;)

Je zal er nooit komen meisje, maar daar heb je je vast al bij neergelegd. Doe je broer in de Bijlmerbajes de groeten volgende keer als je 'm bezoekt.

Hoor wie het zegt, hahahahahahahaha!!!

Weer een ijzersterke comeback.

Thalla

Waarschuw beheerder
+1
Het is hier wel gezellig :cheer:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op woensdag 23 februari 2011 om 00:14:
Het is hier wel gezellig

Ja, ik vind het ook echt super!!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 23 februari 2011 om 00:17:
Ja, ik vind het ook echt super!!

Mooi zo :bier:
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Ibu op woensdag 23 februari 2011 om 00:13:
Bewijs het dan.. Of kan je dat niet?

Wie is hier nu schijnheilig? Mevrouw-nep-Marokkaantje, waar het rokje zo van omhoog gaat.
Liegen, oogkleppen, aardappellichaam, waar moet het heen met iemand als jij?
De goot, is het antwoord.

Je zal er nooit komen meisje, maar daar heb je je vast al bij neergelegd. Doe je broer in de Bijlmerbajes de groeten volgende keer als je 'm bezoekt.

Ow wat kan je ons hier aan het lachen maken!! serieus!
Buikpijn van het lachen!! Dat meen ik.. Hhhhhahahahaha!!!
Een echte clown!! Chapeau!
Laat meer eens wat meer van je kunstjes en grapjes zien, want is echt leuk joh!! Je hebt vast nog meer in petto, hahahahaha..
Zorg dat je alleen niet valt mocht je springen, want ik vang je niet op hoor, wil mijn handen schoon houden snap je...? anders krijg ik dat vieze zwarte spul er niet af dat zo afgeeft, Gatverrrrrr!!!

Waarschuw beheerder
+1
Valt nog steeds mee :D:D dat er nog geen Lassie of Karian heeft gezegd dat we ontopic moeten blijven :lol:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op woensdag 23 februari 2011 om 00:18:
Mooi zo

Laten we genieten van het feit dat mr Ibu de black ugly clown blijft reageren en kunnen we blijven lachen, want het leek erop dat ie dacht dat ie ook nog goochelen en zich wilde laten verdwijnen hahahaha!
Waarschuw beheerder
+1-1
:lol: Waar is je bewijs dan? Plaats even een screenshotje van het bericht dat ik zogenaamd naar jou heb verstuurd?

Volgens mij heb je niet alleen het lichaam van een aardappel, maar ook nog het verstand.

Ik zou alleen mooie Marokkaanse meiden wat sturen, maar geen aardappel over datum.

Waarschuw beheerder
-3
Volgens mij is ze hellemaal geen lelijk meisje/vrouw

Waarschuw beheerder
+1
:cheer: