Lolliepop is een jodin
Volgens mij ook. Alleen dan een Jodin zonder geld. Beter blijft ze weg uit deze topic
Wat heeft geld hier nou mee te maken? GROW UP..
Joden hebben geld, en jij niet. Reken maar uit.
Je ziet er ook niet Marokkaans uit. Goedkoop zijn ze trouwens daar in Casablanca, allemaal staan ze in de rij.
In Tanger ook, zelfs die nog een hoofddoekje dragen, willen ze maar wat graag afgooien.
zou een beetje gek zijn als mooie marokkaanse meiden lelelijk zijn, denk je niet
Verder ben ik een pure MAROKKAANSE en dat jij dat verschil niet kan zien ondanks dat jij mn gezicht niet eens hebt gezien en hier allemaal loopt te oordelen en te bazuinen raad ik je aan iemand te zoeken die bij jou past want die maroc chickies lopen jou zo voorbij, dat blijkt wel zo te zien want waarschijnlijk heb je vaak de bons gehad in Casablanca of Tanger die niet in jou waren geintreseerd, maar terecht ook!!
Dat jij alles doet voor geld en het alleen maar over geld heeft zegt wel veel over jou
Kan je lezen? Jouw soort staat in de rij!
Zelfs met hoofddoekjes, easy come, easy go zeggen ze dan. En hoppa die lange rok gaat zo omhoog
Misschien heb je toch wel wat Marokkaans bloed in je
Maar fantaseer maar lekker verder want je maakt NO CHANGE baby..!!
ik maak inderdaad geen wisselgeld nee
Als ik wel wisselgeld had, stonden ze helemaal in de rij. Van hier tot aan Casablanca! Allemaal zina's
aardappellichaam.
Weer over geld!! is toch niet te geloven he!!
Je wil niet weten wat voor leuke reacties ik krijg over mijn lichaam/ figuur of over mezelf gewoon, lekker spontaan en lach me rot om de meest rare dingen zoals jij.
bedoelde je 'chance'?
Aardappeltje leeft in haar eigen wereld
ik weet dat je mij niet bedoeld en denk dat je het tegen iemand anders hebt die een boerderij ofzo runt, maar mocht zij niet reageren, dan weet ik zeker dat de gene die jij bedoeld blij is dat ze niet in het pipo wereldje leeft waarin jij je in bevind meneer black clown die het maar doet met een zwarte neus!!! hahahaha!!
Hoe weet je dat zo zeker
Van de zomer weer even Casablanca in
Van de zomer weer even Casablanca in, al die Mokertjes daar gek maken.
Nog iets, merk wel dat ze voor jou heel boeiend zijn die maroc chicks en ons land..
Hahahaha.. mooi he!
ben altijd zeker van mijn zaak!
je hebt geluk dat het een gastvrij land is en je daar wordt binnen gelaten.
Mooie vrouwen zijn mooie vrouwen. Jij valt daar niet onder
Zij vallen wel op mij, gebleken uit ervaring
Daarom doen Surinamers en Antillianen het ook zo goed
Dat geluk hebben Marokkanen niet, die hierheen willen komen
Ze is weer los
@lolliepop, waarom hap je zo ????
Hoe weet jij dat en je hebt me nog nooit gezien? hahahaha..
Ze hebt honger
geen geld voor eten want haar broers zitten vast, dus ook geen inkomen
Ik heb een geweldig geheugen, en eerder had je nog een foto van jou met een soort waterpijp
maar over Marokkaanse meiden
Daar hebben ze stations voor en korte rokjes enzo
Daar weet jij alles van he... hahahahaha!
En dat noem jij Nederlands ABN? hahahaha...
dat is wel heel lang geleden en heeft er niet eens lang gestaan, maar weet wel dat ik erg veel complimentjes van je kreeg toen je me berichten aan het sturen was en dat je al te graag mijn msn wilde hebben voor meer contact, maar helaas werd je door mij afgewezen clowntje dus vind het niet gek dat je je ne al te wat aangesproken voelt en geprikkeld bent na al die tyd!! Get a life!
Tuurlijk weet ik daar alles van ik heb daar zat meisjes lopen die voor mij werken
Ik heb jou nooit een bericht gestuurd, nog liegen ook
Misschien ben je daadwerkelijk een Marokkaan
maar zoek jij ook nog werk dan
nee sorry, ik weet dat je door mij veel klanten zou binnen krijgen, maar helaas voor jou en gelukkig voor mij heb ik al een betere, nette goedverdiende baan die nuttiger is dan alleen maar lullen de aandacht geven en daar geld mee te verdienen en jij geld verdient achter je hoertjes en infecties oploopt van weet ik veel wat.
Dus ga maar verder de grote pooierin spelen want dat is misschien ook het enige wat je kan.
Veel succes met je zoektocht maar wel triest hoor dat je alleen in die branche aan je trekken kan komen en er je beroep van hebt gemaakt..!
Ga je nu alles ontkennen?? Hahaha, heb ze net even terug gelezen mafkees... uuuhh PIPO!!
ik dacht misschien wil jij wat bij verdienen
zoals ik je op de foto zie dacht ik nou daar willen vast wel wat mannen enof vrouwen geld voor neer leggen
mijn dames hebben het niet slecht
alle mannen/vrouwen krijgen van te voren een keuring of ze mijn dames wel mogen aanraken ja of nee.
Dat jij meteen aan infecties denkt zegt genoeg over jou.
Heb je dat niet
Laat zien dan
Geen stijl, geen klasse, geen verstand
Je maakt mensen wel nieuwsgierig
maar jij weet precies hoe het zit he..... Scheinheilige black UGLY pipo!
Hoor wie het zegt, hahahahahahahaha!!!
Bewijs het dan.. Of kan je dat niet?
Wie is hier nu schijnheilig? Mevrouw-nep-Marokkaantje, waar het rokje zo van omhoog gaat.
Liegen, oogkleppen, aardappellichaam, waar moet het heen met iemand als jij?
De goot, is het antwoord.
Je zal er nooit komen meisje, maar daar heb je je vast al bij neergelegd. Doe je broer in de Bijlmerbajes de groeten volgende keer als je 'm bezoekt.