Partyflock

Forumonderwerp · 1090110
5434x bekeken
Waarschuw beheerder
07 apr
Ajax durft finale niet te spelen

Ajax overweegt ernstig om de bekerfinale tegen Feyenoord niet te spelen. De Amsterdamse club heeft als voornaamste argument hiervoor dat het verantwoordelijk is voor de veiligheid en het gedrag van de tienduizend meegereisde supporters. Ook zou het bij ongeregeldheden zelf voor kosten moet opdraaien. Dit schrijft Valentijn Driessen in zijn column in De Telegraaf.In het verleden ging het regelmatig fout met 1.600 Ajax-supporters die in het uitvak in De Kuip hun ploeg wilden ondersteunen. Hierdoor zouden de hoofdstedelingen flink twijfelen hoe dat met meer dan zes keer zoveel supporters wel goed zou moeten gaan.

Als alternatief ziet Ajax nog altijd wat in de optie om de finale om de KNVB-beker in twee wedstrijden te spelen: één in Amsterdam, één in Rotterdam, met alleen maar supporters van de thuis spelende club.

De KNVB heeft bij monde van directeur Henk Kesler al verklaard dat dit 'onbespreekbaar' is. Mocht de voetbalbond nog altijd onwelwillend tegenover een finale in twee wedstrijden staan, overweegt Ajax om de 'dennenappel' al bij voorbaat af te staan aan Feyenoord

Waarschuw beheerder
ik was d'r ingetraps :S :S
Waarschuw beheerder
hihi domme jij:$

Waarschuw beheerder
zag op journaal ook zo'n marktplaats advertentie voorbij komen. werden die kaarten aangeboden door ene d. van duijn :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 13:52:
d. van duijn

hehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hardcore :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 13:52:
zag op journaal ook zo'n marktplaats advertentie voorbij komen. werden die kaarten aangeboden door ene d. van duijn

Wheee dat zag ik ook mang:lol:

Waarschuw beheerder
zag ik t dus toch goed haha.. kan m nu trouwens niet meer vinden op mp

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 14:14:
zag ik t dus toch goed

ja dat zeg je toch net harko :d

Waarschuw beheerder
ja maar was net wakker toen, en leek me heel sterk hehe
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/video/150233-rotterdam-bezorgd-over-bekerfinale.html

Ja, hier na 30 seconden zie je het :lol:
Razende Reporterrrrr.
Waarschuw beheerder
whe razende reporter heeft al 250 euro geboden :lol: of verkoopt hij ze voor 250 ?
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe D. van Duijn :lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft ze mail naar PF van toen :lol: :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 13 april 2010 om 19:19:
Waar blijft ze mail naar PF van toen

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 15:18:
ja maar was net wakker toen, en leek me heel sterk hehe

hehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 13 april 2010 om 19:19:
Waar blijft ze mail naar PF van toen

Deze toevallig?

Beste Partyflock,

Sinds vandaag is er iemand onder mijn naam actief op jullie forum.
De desbetreffende persoon heeft zich onder mijn naam, geboortedatum, woonplaats, telefoon nummer en andere gegevens aangemeld. Gisterenavond heeft deze persoon mij ook opgebeld en een aantal dreigementen gedaan. Hier is inmiddels aangifte van gedaan bij de politie en de klantenservice van KPN. Laatsgenoemde is inmiddels een onderzoek gestart om te achterhalen van wie dit telefoongesprek afkomstig was. Dit is een grote inbreuk op mijn privacy. Graag zou ik willen weten wie zich hierachter schuil houdt, en dat jullie dit profiel verwijderen. Mochten jullie geen actie ondernemen volgen er verdere juridische stappen. Mocht degene zich uit zichzelf bekend maken via jullie forum zal ik de aanklacht tegen deze persoon intrekken.

Met vriendelijke groet,
Dicky de razende reporter

Waarschuw beheerder
Ewa a japie

[img width=271 height=401 cacheid=0010e853002e215c7b1bb8a61a02a7816b]http://i6.tinypic.com/11v77yr.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
was noordwijk zat mang, ik osso gezet in Roffa nu!
Waarschuw beheerder
true true, de golfbaan zal niet meer het zelfde zijn...., nog 35 min w8en en dan.........

Waarschuw beheerder
Up^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 april 2010 om 14:22:
Up^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapdehoop op woensdag 14 april 2010 om 07:32:
Met vriendelijke groet,
Dicky de razende reporter