Na alle ophef, had ik em gehuurd en ik zat echt te wachten wanneer hou nou "geniaal zou worden".
En toen was de film ineens afgelopen
Ik was eerlijk gezegd pissed off omdat ik kweet-niet-hoelang naar een film had zitten kijken die eigenlijk alleen maar een kunstzinnige boodschap had.
kk op, daar zit ik helemaal niet op te wachten
Kutfilm.
Een 2e deel is gewoon overbodig, dat zou de film absoluut niet goed doen
Goed, dan kan je beter gewoon Hollywood films kijken of de wat meer toegankelijke filmhuis films. Als je een film van Lynch kijkt weet je van te voren dat het een heel vage film kan gaan worden. Dan moet je niet achter af gaan zeuren over de afloop
Goed, dan kan je beter gewoon Hollywood films kijken of de wat meer toegankelijke filmhuis films. Als je een film van Lynch kijkt weet je van te voren dat het een heel vage film kan gaan worden. Dan moet je niet achter af gaan zeuren over de afloop
Een 2e deel is gewoon overbodig, dat zou de film absoluut niet goed doen.Je hebt het in ieder geval een kans gegeven Ik hoop dat de film je nog een keer raakt want dan is het echt een heel bijzondere film.
Films zijn een verhaal, en een verhaal heeft gewoon een einde.
Maar wat is de bedoeling van die film, waarom heeft hij geen einde en als hi jvolgens jou wel een einde heeft hoe eindigt ie dan want volgens mij hield ie gewoon op.
Geef mij maar een echt vage film met een einde zoals Donny darko.
De film heeft wel degelijk een einde en dat is dat die bitch zelfmoord pleegt.
Maar bij DD eindigde het toch ook vrij bizar? Of wist jij direct al waar het nou allemaal op sloeg?
Volgensmij was dat totaal het punt niet van de film, maargoed.
Donnie Darko vond ik ook steengoed
Einde had een leuke twist, maar bizar?
Nee...
Donnie Darko staat sws op eenzame hoogte
Ik wil best het punt van de film vertellen maar dan ben ik wel even bezig en het is veel leuker om daar zelf achter te komen
Niet bizar? Film was imo net zo een erge mindfuck als Mulholland Drive. Kan er niet bij dat je die film een leuke twist vond hebben en Mulholland Drive een film die zomaar ophoud.
Ik snap het punt wel, maar ik vondt het gewoon niet goed
Sommige film raken me gewoon niet, vooral als er een bepaalde ophef over is, dan kijk je toch heel anders naar een film.
Zo zijn er wel meer films die ik geen bal aan vindt, die als geniaal worden bestempeld.
ik kijk liever geen film waar Tom Cruise inspeelt
Platoon
Besides, omdat iedereen zegt dat ie goed is, daarom is ie goed?
Ga maar snel rukken op American History X of Scarface
Zit n verschil tussen goed en overwaardering maar simpele zielen snappen dat niet zo goed, die volgen de massa
maar om daar nu een hele film voor uit te zitten...
Die schijnt ook zo goed te zijn inderdaad, vond er echt niets aan
Misschien knappe acteerprestatie ofzo, maar om daar nu een hele film voor uit te zitten...
role models
maar de film die me nu te binnen schiet, is: American Gangster
sjoerdow,mattie,ik geloof dat de keuzes individueel zijn,daar is dit topic voor.
maar dan...schiet hij zijn beste vriend dood,hij durft niet op een autobomknopje te drukken,zijn wijf zit aan de coke,en uiteindelijk verliest hij alles zodat we er met zijn allen een goede les uit kunnen halen om geen drugsdealer te worden,de film had moeten eindigen toen hij die grote zakken geld naar de bank bracht