Partyflock

Forumonderwerp · 1088021
2 volgers · 82087x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 12 juni 2010 om 11:00

Waarschuw beheerder
+12-7
het is eindelijk officieel bekend DEFQON 1 (l)

Timing is everything
Defqon.1 vindt traditiegetrouw plaats halverwege juni en wel op zaterdag de 12e. Als de klok 11 uur slaat gaan de deuren open en we rocken met 40.000 vrienden het zonnige Almere Strand tot 11 uur 's avonds.

This is your wake up call
De kaartverkoop start op zaterdag 17 april om 13:00 uur en kaarten zullen te koop zijn via Q-dance.nl. Doormiddel van een nieuw systeem komt iedereen, net als bij de bakker, in een virtuele rij te staan en wordt je eerlijk op volgorde geholpen.

Your time is now
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Liefhebbers die geselecteerd zijn, krijgen op korte termijn vanzelf bericht.

The clock is ticking
Q-dance kan niet wachten tot 12 juni. De weersverwachtingen zijn in ieder geval goed, na de koude winter staat er een geweldig warme zomer op ons te wachten!

12th of June - Almere Strand
Defqon.1 Festival 2010
No time to waste

nu al zin in :cheer:

*** Zoek of verkoop je kaartjes? Het markt forum is de juiste plek (F) ***

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ik kreeg gewoon een foutmelding tijdens het kaarten bestellen. Paylogic reageerde niet op tijd waardoor ik mijn verbinding opende. Gelukkig had ik nog een venster geopend dus ik stond op 2 plaatsen in de wachtrij. hopen dat ik nog kaarten heb

Waarschuw beheerder
5 minuten wachten en denk kassa:d

Nu ineens 1 uur wachten, terwijl we andere alleen maar dichterbij de ingang komen!!!!
Waarschuw beheerder
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.

Je behoudt je plek in de wachtrij.

uitverkocht?
Waarschuw beheerder
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Waarschuw beheerder
Een ogenblik geduld alsjeblieft

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Ben ik erdoor, issie aan het laden krijg ik: De webpagina kan niet worden weergeven:S

Waarschuw beheerder

What the fuck?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 13:21:

Vind het toch vrij geniaal..
Waarschuw beheerder
donateur
lekker dan, 22 minuten gewacht, eindelijk erdoor, kan je nog niet bestellen:

"The connection has timed out
The server at frontoffice.v2.paylogic.nl is taking too long to respond."

systeem zag er aanvankelijk goed uit maar denk dat de rij alsnog te snel gaat
Waarschuw beheerder

WTFFFFF

Waarschuw beheerder
donateur
Zou het al uitverkocht zijn :|
Waarschuw beheerder
Wat een drama... wachttijd was 9 minuten, maar de bestelpagina wilde niet laden. Sta nu dus weer achteraan in de rij :(
Waarschuw beheerder
helden systeem:D
1000000x beter dan ticketonline

Waarschuw beheerder
Uitverkocht :P

Geweldig systeem (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koenzy op zaterdag 17 april 2010 om 13:20:
Hier PRECIES 't zelfde.. :S

Mocht er net weer 1'tje verder.. Heb 4 kaarten kunnen selecteren en ja hoor.. er weer uitgegooid
Artiest {SHOWLIST artist 64028, 15513}
Waarschuw beheerder

voor de 2e keer in de wachtrij...
lekkere tering zooi weer..
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder

Lekker dit:(
Waarschuw beheerder
kheb ze :).. nice

Waarschuw beheerder
Tis uitverkocht lijkt het wel...
Waarschuw beheerder
na 20minuten wachtrij eindelijk doorgelinkd, word ik weer doorgeschoven naar een uur wachtrij :s

Waarschuw beheerder
donateur
godver. moest nog 8seconden springt ie ineens naar een uur wachttijd!
Waarschuw beheerder
WOEEEHOEEEE..
2kaarten met busreis:D:D KAN NIET BETER!
Waarschuw beheerder

Je behoudt je plek in de wachtrij
Waarschuw beheerder
Bijna uitverkocht!!!

Waarschuw beheerder
Om 1 uur had ik nog 4 minuten, staat er pagina niet bwxhikbaar. Me broertje net gegevens alles ingevukd, pagina niet beschikbaar :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zaterdag 17 april 2010 om 13:22:
gaan kijken of het uitverkocht is denk

Nee jonge, lees dan wat er staat. Is toch geniaal kunnen die kaarten weer goed verkocht worden..
Waarschuw beheerder
Wat is dit voor een kutzooi zeg....

10 seconde, en daarna weer 24 minuten.

Via die paylogic link. En nu bij Q-Dance die melding hierboven. Hoezo belachelijk!
Artiest {SHOWLIST artist 156258, 83220}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy - Nescya op zaterdag 17 april 2010 om 13:19:
Tickets binnen!!!!!! :cheer: :D:D:D:D:D:D

DefQon1, here we come again!!!

Yes yes, had al in de pre-sale en nu ook voor vrienden.
Weer een topdag 5de jaar op rij:D
Waarschuw beheerder
Uitverkocht
Waarschuw beheerder
Kaartjes binnen!!!!
Waarschuw beheerder
uitverkocht zou te gek zijn
Waarschuw beheerder
De makkelijkste weg. Misschien iets duurder, maar wel verzekerd van kaarten. Geen wachtrijen!!!

http://www.concertkaartjesonline.nl/artiesten/festivals_2010_/12-juni-kaartjes-defqon-almere-strand-almere.html
Waarschuw beheerder
producten niet beschikbaar, wtf

Waarschuw beheerder
ja wat is dit dan!!
ben ik klaar met mn wachtijd, 20minuten..krijg ik erna een witte pagina!!!!!!!

durf niet op refresh te klikken :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze staan al te koop voor 95 € op marktplaats

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NatteWillie op zaterdag 17 april 2010 om 13:21:

hier ook!!! t moet lukken!!!!! en nu al uitverkocht en wachten op geanuleerde tickets?? lijkt me niet toch?
Waarschuw beheerder
Wat een kut systeem...Schiet niet op zo!
Waarschuw beheerder
fuck!! 2 x met 3 minuten en een andere comp met 2 minuten
lekker is dat!!
word de verbinding verbroken!!!

WAS TE VERWACHTEN HE....
Waarschuw beheerder

Lekker dan....

Waarschuw beheerder
Idd een kutsysteem... Bij mij stond nog 1 minuut wachten, dan beginnen ze af te tellen in secondes, nog ff snel naar de plee voor een plasje en dan... JAAAA 0 seconden!!!!

BAM, wachtrij weer 1 uur :S

Ik ga maar een boterham smeren, kom even later terug en krijg nu weer dit:

Ofwel wat weet ik nu???? heerlijk geregeld weer
Waarschuw beheerder
donateur
fcking hell zeg :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koning haske op zaterdag 17 april 2010 om 13:21:

Slecht teken volgens mij....
Waarschuw beheerder
Pff...en maar wachten...terwijl ik om 13:00 op 5 minuten stond..BELACHELIJK !!
Waarschuw beheerder