Partyflock

Forumonderwerp · 1087818
Waarschuw beheerder
+1-1
Wat is de ergste pijn die je ooit hebt gevoeld?

het betreft hier pijn die je fysiek voelt

Mijn ergste pijn ooit:

Op een zondagochtend in de zomer was het heel warm, pffff zuchten en puffen en de thermometer wees het parasolletje aan.

ik had alleen mijn zwembroek aan. Ik hoorde boven mijn telefoon afgaan en in een sprint ging ik richting de trap. Toen sloeg het noodlot toe, ik knalde met mijn scheen hard tegen de punt van een tree. Wij hebben thuis van die hardhouten traptreden zonder afgewerkte hoekjes. Ik kwam nog vol adreline bovenaan de trap, maar toen ik boven was viel ik direct neer en ik schreeuwde het uit van de pijn. Ben toen mijn bed opgekropen en deed mijn kussen in mijn mond om de pijn te verbijten. Ik had daar een kwartier gelegen toen ging ik weer opstaan en voelde het bloed weer richting mijn scheen zakken omg weer enorme pijnscheuten.

De dag erna een enorme bult die langzaam alle kleuren van de regenboog kreeg. echt met recht het meest pijnlijke moment uit mijn leven.
Waarschuw beheerder
pff weet niet meer hou oud ik was maar stond met vriendin op een wip en we hadden de slappelach en zij srpingt er af en ik ook en ga zo door me knieen en toen kwam de wip zo tegen me kaak aan,
Me huid van me kaak( onder) was tot bot opengebarsten.
En werd toen bij de buisarts gehecht en verdoofd.

en op verjaardag waren we met een laadje van een tafel aan het spelen. en als je aan de eene kant aan het laadje trok dan ging die aan de andere kant naar binnen.
En na even rommelen kwam me pinkie er tussen. Na een tijdje had het meisje door dat ik huilde en liet ze los.
Eenmaal toen ik me pinkie zag rende ik meteen door naar de wc om daar te spugen van de pijn en hoe me vinger eruit zag.
Me nageltje was bijna helemaal los gekomen van me vinger:dood: echt vies als ik daaraan denk.

2 maal een nietje per ongeluk in me eigen duim geschoten.

kneuzingen van vingers.
beschadeging van knie ( was boven op me knie gevallen)

Me netvlies van me ogen verbrand door de zon... heb paar dagen me ogen niet open kunnen doen elk lichtpuntje alles was een ramp en tranen wow nee dat was echt te erg.

vorig jaar me verstandkiezen laten verwijderen en dat deed helemaal geen pijn.
Maar was beetje dom en had niet goed gespoeld, kreeg een ontsteking, heb een week lang beroerd op de bank gezetten.

als klein meisje paaltje springen en vol met je gewicht op het paaltje komen, waardoor je totaal geen lucht meer kreeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik die vrijdag ga voelen als me verstandskies er uit gaat. :(
Waarschuw beheerder
In Spanje zo erg verbrand dat heel de achterkant van m`n lichaam onder de blaren zat :-s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sweetness86 op dinsdag 6 juli 2010 om 14:48:
In Spanje zo erg verbrand dat heel de achterkant van m`n lichaam onder de blaren zat

Dat is vies, ja :S

Ik heb al eens in de fik gestaan door echt vuur.

Wasbenzine over mijn been heen :/

Vel kon je zo eraf schrapen en opeten, zo gaar was het!
Niet naar de dokter geweest maar weer heel netjes geheeld, niks meer van te zien :D
Waarschuw beheerder
Vorig jaar kiezen trekken. Maar dat verrekte ding was vastgegroeid aan mijn kaak (ik was dan ook slechts 9 jaar te laat met het laten verwijderen). Beetje snijden, beetje heen en weer met de tang en toen brak hij af. De rest werd er uit geboord en gebeiteld. Dat eindige in 9 slapeloze nachten want mijn kaak was aardig ontzet... En dat was de eerste van 4 dus ik had er enorm veel zin in bij de volgende afspraak :lol: Gelukkig ging dat zonder complicaties!
Waarschuw beheerder
Bij voetbal enkel verzwikt.

Een jaar herstelling.
kan helaas niet meer voetballen, als ik speel komt de pijn terug.
:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lots-of-HC op maandag 14 juni 2010 om 20:58:
Toen ik geopereerd werd aan een litteken op m'n buik maar niet genoeg verdovingen had gekregen (rood haar he, houden die artsen geen rekening mee, neeeee). Vreselijk om te voelen hoe er in je geknipt en gesneden wordt en héééél erg pijnlijk!!

:/

jongejonge stelletje lomperikken.

Mijn verhaal komt straks.
Waarschuw beheerder
Heb me benen een keer zo erg verbrand dat ik niet meer kon lopen:/
Van de zon.

Waarschuw beheerder
van een muur afgesprongen op een plank waar een spijker uitstak. deze ging door me schoen door me hele voet en kwam er aan de bovenkant weer uit.

met 80 km p.u met de scooter onder een vuilniswagen gegleden, deed ook wel zeer

met gym met touwslingeren met me scheen op de punt van zo een bankje geslingerd. zit nu nog een deuk in me scheen
Waarschuw beheerder
Ik had ooit een Torsio testis (verdraaide teelbal) Man wat deed dat een pijn. Ik werd jankend (je moet wel op een gegeven moment) naar het ziekenhuis gereden omdat mn bal al uren aan het afsterven was maar gelukkig nog net op tijd gered.

Je weet van de pijn niet meer of je moet staan, zitten praten etc.. Ik zweette en kreeg lichtelijk koorts en knalde met mn kop tegen de autoruit en de muur aan om de pijn daar beneden te vergeten wat niet ging. Ik kreeg ruggenprik omdat ik gezopen had en teveel shoarma gegeten had. Had de hele operatiekamer vol gekotst. Ze hebben daar allebij mn ballen vastgezet en ik kreeg een pamper aan plus morfine.

Gelukkig is het goed gekomen maar ik hoop dat het nooooooit meer terug komt.

Waarschuw beheerder
Ooit met zware Pfeiffer op bed gelegen. Kreeg er toen ontstoken amandelen bij. Toen ik al 5 dagen niet had gegeten en nu ook niet meer kon drinken en het benauwd kreeg (mijn keel werd dichtgeknepen door mijn amandelen) werd ik eindelijk door de huisarts doorgestuurd (die had toen al 4 keer gezegd dat het wel meeviel). In het ziekenhuis wilde de kno-arts kijken of ik geen gezwel achter mijn amandelen had. Hij heeft toen (zonder verdoving) met een mega-naald door mijn onstoken amandelen heengeprikt om te kijken of er pus uitkwam...

Later bleek dat ik zo ziek was omdat ik verkeerde antibioitica had. MET penicilline, schijnt averechts te werken wanneer je pfeiffer hebt.. :-S

Waarschuw beheerder
ontsteking in mijn elleboog - tennisarm
dat was niet grappig

en mijn arm die regelmatig uit de kom gaat... een goede 2de

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb geen idee wat pijn is of hoe dat is.....

wel zo handig maar ik ben ook geen "WATJE" die wél weet wat & hoe pijn is.!!!

:jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :hyper: :bounce: :hyper: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juli 2010 om 21:49:

Maar goed, jij bent dan ook dé Henkie misvormde balzak. Daar gelden hele andere normen voor :yes:
Waarschuw beheerder

weet je ook niet wat voelen is en gelukkig zijn is :no:
Waarschuw beheerder
clusterhoofdpijn
Waarschuw beheerder
Een pin door mijn voet heen denk ik. Heb nooit echt ontzettende pijn gehad. Misschien m'n verstandskies dan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ibu op zaterdag 10 juli 2010 om 13:58:
verstandskies

heb je verstand.??? :lol:

en jullie kunnen gewoon nergens tegen.!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 juli 2010 om 14:03:
en jullie kunnen gewoon nergens tegen.!!!

Jij vond het vast gelijk lekker toen je in je reet werd genomen door je wielrennersteam.
Geen centje pijn voor jou.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ibu op zaterdag 10 juli 2010 om 15:19:
wielrennersteam.

ik zit niet bij een wielrennersteam om de dood eenvoudige reden dat ik lang niet met ze mee kan komen qua snelheid etc.... en dat fietsen van mij is gewoon beetje hobby

en laat die misselijkmakende walgelijke teksten van maar weg of ga dat vergelijk maar effe rondschreeuwen tussen de wielrenners bij de Tour d'France.!!!

misschien dat je dan in recordtempo snapt dat daar geen plaats is voor jou grote BEK en die wielrenners zijn alles behalve gilnicht zoals JIJ.!!!

ok, Louis van Roodenburg heeft gesproken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 juli 2010 om 15:27:
en dat fietsen van mij is gewoon beetje hobby

[img width=1024 height=768 cacheid=000b9a6c00217dc1008194491a02ae656a]http://4.bp.blogspot.com/_wb8bAl1P-N0/SD_w94R_2MI/AAAAAAAACXc/G6EEX5zfGjQ/s1600/dildo%2Bbike.jpg[/img]
Geloof ik best ja :lol:.
Waarschuw beheerder
Jemig, ben jij ff n potje gefrustreerd :\

De ergste pijn was toch wel toen mn achillespees scheurde :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van tha guru op zaterdag 10 juli 2010 om 15:53:
Jemig, ben jij ff n potje gefrustreerd

ach joh dat is Koike z'n eigen fiets :lol: :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 juli 2010 om 16:06:
ach joh dat is Koike z'n eigen fiets

Had het tegen jou hoor, droeftoeter :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 juli 2010 om 15:27:
ik zit niet bij een wielrennersteam om de dood eenvoudige reden dat ik lang niet met ze mee kan komen qua snelheid etc.... en dat fietsen van mij is gewoon beetje hobby

Grotere fiets kopen. Denk dat je dan wat sneller vooruit komt.

Dit iets voor je?
[img width=450 height=298 cacheid=00114b70002eb490232aedad1a02ae65ca]http://www.gossiponthis.com/wp-content/uploads/2007/06/50dildo2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Tampons uit de neus laten halen gisteren, had bijholteoperatie gehad:O, geen pijn maar wel het smerigste gevoel dat ik ooit heb meegemaakt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L-uuk op zaterdag 10 juli 2010 om 16:42:
Tampons uit de neus laten halen gisteren, had bijholteoperatie gehad:O, geen pijn maar wel het smerigste gevoel dat ik ooit heb meegemaakt!

klinkt ook niet echt lekker :O

ot: m'n 3de verstandskies komt door :/ ik durf echt niet nog een keer naar de kaakchirurg :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :hyper: :bounce: :hyper: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 juli 2010 om 10:59:

In een ander topic geef je anders toe dat je misvormde balzak je pijn doet :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAPO op maandag 12 juli 2010 om 11:18:
In een ander topic geef je anders toe dat je misvormde balzak je pijn doet :/

Ik denk dat hij best wel geilt op al die aandacht die je hem geeft (Y)
Waarschuw beheerder
Zal best, word eigenlijk ook moe van hem, z'n gezeik en z'n pb's en weet dat
hij niet ophoud zolang ik (of wie dan ook ) blijft reageren.
Maar ja, ben een eigenwijze boogschutter, heb dus graag het laatste woord :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAPO op maandag 12 juli 2010 om 11:30:
Maar ja, ben een eigenwijze boogschutter, heb dus graag het laatste woord :lol:

Ja het is mij allemaal best hoor. Maar uit eigen ervaring weet ik dat hij gewoon ophoudt wanneer je hem negeert ;)
Veel plezier nog ermee iig :lol::P
Waarschuw beheerder
haha weet ik. Maar ik ben niet zo goed in de verstandigste zijn.
Blijf derhale vrolijk reageren op Loius de droeftoeter.

Eigenlijk ook omdat de beste jongen zo ongelooflijk veel energie
in z'n fake profiel stopt, bijna bewonderingswaardig :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAPO op maandag 12 juli 2010 om 11:39:
Maar ik ben niet zo goed in de verstandigste zijn.

Verstand komt met de jaren, zeggen ze (F)

Uitspraak van MAPO op maandag 12 juli 2010 om 11:39:
Eigenlijk ook omdat de beste jongen zo ongelooflijk veel energie
in z'n fake profiel stopt, bijna bewonderingswaardig :yes:

Dat is sowieso waar ;) Vraag me soms weleens af waar die fakies de tijd vandaan halen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPijKeR/VineVinyl op dinsdag 4 mei 2010 om 14:11:
Verder voelde het ook niet best toen ik over een boom over een sloot moest lopen en uitgleed tijdens een survival.
Resultaat; alle huid (circa 40cm x 20cm) schaafde even van me scheen, kon me bot zo zien zitten

Uitspraak van Buri :bier: op zondag 2 mei 2010 om 10:52:
Lasanga dat net een paar seconden uit de oven kwam over me benen heen laten vallen.

Toen ik de lasanga eraf veegde nam ik me huid mee

Blegh, al die ontvelde dingen zijn eigenlijk het engst. Lekker gruweltopic hier...
Uitspraak van Tiny-M op dinsdag 4 mei 2010 om 14:36:
Wat ook behoorlijk pijn was, was m'n beugel die ik 2 keer per dag iets moest aandraaien om mn gehemelte bredere te maken. Constant spanning erop voor 3 maanden lang, was ook erg pijnlijk. O ja en als ik 'krak' hoorde was niet erg, dan was het gewoon gebroken

Je gehemelte of je beugel? :o

Waarschuw beheerder
toen er een wb (uitgekotst persoon) zei dat ik iets niet was, terwijl...

Waarschuw beheerder
het laten inbrengen van een katheter
Waarschuw beheerder
Oorontsteking of het op mn eigen duim slaan met een moker... Moeilijk moeilijk, allebei uiterst pijnlijk in elk geval:P
Waarschuw beheerder
ruggeprik, en dan vooral als de eerste 2x niet goed gaan :(
Waarschuw beheerder
Stuk vulling uit mn bovenkaak halen, t zat vastgegroeid in mn gehemelte!!

Heeft schijnbaar ooooooit de tandarts per ongeluk gedaan met de boor :s
Waarschuw beheerder
Buiten een natte ijzeren trap afrennen, uitglijden, je in een reflex omdraaien, vol met je gezicht over de treden, 12 hechtingen in het gezicht en een gebroken tand als resultaat. Bloeden, man :D
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Mn enkel breken en mn enkelbanden verrekken

ik lag zowat te breakdancen op t veld van de pijn

nu nog steeds aan de krukken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ooit door een raam heen gevallen.
Pols lag open, met een klere gang richting ziekenhuis gebracht.

Pas daar begon pijn op te komen. Ze hadden toen geen tijd om de verdoving
in te laten werken. De pijn die ik toen voelde met het schoonmaken
en het dichtmaken etc, is de ziekste pijn die ik ooit heb gehad.

Ergens op de helft van dit alles verdween de pijn voor een groot deel.
Al was het naar mijn idee niet de verdoving, maar meer mijn lichaam wat
stopte met het actief doorgeven van een pijn signaal omdat je uit gekkigheid toch
niet meer weet waar je het moet zoeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zaterdag 17 juli 2010 om 14:16:
ruggeprik, en dan vooral als de eerste 2x niet goed gaan

echt he!!::S:S: prutsers. bji mij was het zelfs 3, en het geinige, achteraf gezien (het was zo'n prik waardoor de morfine kon gaan), was dat ding uit mn rug gegleden, mja ik kon dus niet bewegen, dus uiteindelijk zagen ze dat mijn kussen zo nat was. snel opgelost. wel 5 dagen non-stop de ergste hoofdpijn ooit gehad!!!!

Waarschuw beheerder
Kruisband in me knie afscheuren