Partyflock

Forumonderwerp · 1087818
Waarschuw beheerder
+1-1
Wat is de ergste pijn die je ooit hebt gevoeld?

het betreft hier pijn die je fysiek voelt

Mijn ergste pijn ooit:

Op een zondagochtend in de zomer was het heel warm, pffff zuchten en puffen en de thermometer wees het parasolletje aan.

ik had alleen mijn zwembroek aan. Ik hoorde boven mijn telefoon afgaan en in een sprint ging ik richting de trap. Toen sloeg het noodlot toe, ik knalde met mijn scheen hard tegen de punt van een tree. Wij hebben thuis van die hardhouten traptreden zonder afgewerkte hoekjes. Ik kwam nog vol adreline bovenaan de trap, maar toen ik boven was viel ik direct neer en ik schreeuwde het uit van de pijn. Ben toen mijn bed opgekropen en deed mijn kussen in mijn mond om de pijn te verbijten. Ik had daar een kwartier gelegen toen ging ik weer opstaan en voelde het bloed weer richting mijn scheen zakken omg weer enorme pijnscheuten.

De dag erna een enorme bult die langzaam alle kleuren van de regenboog kreeg. echt met recht het meest pijnlijke moment uit mijn leven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 maart 2010 om 22:30:
Moet je maar niet van de fiets afspringen terwijl je 3 meter hoge hakken aan hebt :x :')

Nee had gewoon mn benen even moeten strekken! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StephanieMichelle op dinsdag 30 maart 2010 om 11:50:
Nee had gewoon mn benen even moeten strekken! :P

Slapen is voor apen :x Geld ook voor je pootjes :lol:
Waarschuw beheerder
Keelontsteking!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat was bij de tandarts
Waarschuw beheerder
met mn brommer in de sloot gereden en een halve minuut met mn blote been klem gezeten onder de uitlaat. volgende morgen met mn stomme kop alle blaasjes lekgestoken en nie naar de dokter gegaan... tot ik bijna nie meer kon lopen door de ontstekingen, vrij pijnlijk :(
Waarschuw beheerder
Toen ik hoorde dat mn ex waar ik nog gek op ben n ander meisje had...
Ze hadden beter mn kop eraf kunnen hakken

Waarschuw beheerder
Voortanden eruit door! Je moet ook niet tegen een wegafzettingsbord trappen.
In eerste instantie was het lachen, gieren, brullen. En de kleine stukjes tanden weg gooien.

Maar de volgende ochtend, ging er toch wel een traantje over mijn wang!

Neus breken was ook pijnlijk!
Evenals mijn enkelbanden scheuren!

Maar mijn tanden staan op 1!
Waarschuw beheerder
- Wortelkanaalbehandeling bij de tandarts terwijl het niet goed verdoofd was.
- Kruisbanden afscheuren ( 2x )
- Injecties in je knie om het vocht/bloed eruit te halen
- Toen ik nog kleiner was ( lees 6/7 jaar ) tijdens het vissen, het vishaakje van me broer zijn hengel in me buik gekregen terwijl hij er nog aan liep te trekken en roppen.

Waarschuw beheerder
Destijds met zaalvoetbalwedstrijd.. sprong ik dubbel (naar buiten) op mijn voet en met dezelfde gang sprong er een volgas bovenop:( gebroken inderdaad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 13:06:
Destijds met zaalvoetbalwedstrijd.. sprong ik dubbel (naar buiten) op mijn voet en met dezelfde gang sprong er een volgas bovenop gebroken inderdaad.

ik zeg : AUW :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 24_Gucci op woensdag 31 maart 2010 om 12:53:

Ieeeeeeeeeeeee... moet er niet aan denken :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 31 maart 2010 om 13:30:
Ieeeeeeeeeeeee... moet er niet aan denken

Daarna 3 weken ziek geweest! :')

sindsdien angst voor de tandarts :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 24_Gucci op woensdag 31 maart 2010 om 13:35:
sindsdien angst voor de tandarts

en terecht.. damn!
Waarschuw beheerder
donateur

Als de zenuw dood is maakt dat niet zo gek veel uit, maar iets zegt me dat dat niet het geval was.. :')
Waarschuw beheerder
Iets in mij zegt me dat je best is gelijk kunt hebben! :')

godver, als ik er aan terug denk dan voel ik me gebit alweer kloppen :') haha!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 24_Gucci op woensdag 31 maart 2010 om 15:47:
godver, als ik er aan terug denk dan voel ik me gebit alweer kloppen

Ik hoop nog steeds goed weg te komen met m'n verstandskiezen.. :$

Waarschuw beheerder
k ben feb vorig jaar met sporten gevallen en toen schoot mn knieschijf naast mn knie en is mn meniscus gescheurd, dat was echt pijnlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAPO op woensdag 10 maart 2010 om 15:53:
Volgens mij kun je een bot niet 2 keer op dezelfde plek breken?

nee dat klopt.. maar in mijn geval scheelde het maar een paar centimeter.. iig geen aanrader! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MizzS op donderdag 1 april 2010 om 10:28:
nee dat klopt.. maar in mijn geval scheelde het maar een paar centimeter.. iig geen aanrader!

Leek me zoieso al geen aanrader :p
Waarschuw beheerder
ik had van het weekend een knokpartijtje tegen andere groep

knal op mijn neus gehad, veel bloed beetje pijn
maar woensdag had ik een puist op mijn neus zitten en die wilde ik even uitknijpen
maar dat deed ook wel pijn, ik denk dat ik gebroken neus heb

conclusie:
gebroken neus doet niet zo veel pijn
puist uitknijpen op gebroken neus wel

Waarschuw beheerder
Ehm... Meerdere.

*Op mijn stuitje van de trap stuiteren bij de Burger King op het Leidseplein was niet lekker.
*Uit een botsautootje geslingerd worden waarbij ik allebei mijn binnenmeniscussen scheurde was niet fijn.
*Een vriendin die iets te enthousiast het portier van de auto dicht gooide waarbij mijn vinger in volle vaart tussen het portier ging. Aiiiiiiiiiiii.
*Plat op mijn rug terecht komen na een enthousiaste salto van de tafel toen ik klein was.

Enz enz... :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 april 2010 om 19:57:
Enz enz.... :lol:

eh..... Lady_(un)luck.? :jaja: :lol:

Waarschuw beheerder
- Injecties in je knie om het vocht/bloed eruit te halen

Oeeeh dat doet me denken, dokter die een dikke injectienaald (paar mm dik!!) recht in mn pols stak en daarna heen en weer ging wroeten. AUW
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 3 april 2010 om 01:28:
Oeeeh dat doet me denken, dokter die een dikke injectienaald (paar mm dik!!) recht in mn pols stak en daarna heen en weer ging wroeten. AUW

geen pretje inderdaad.

Zonder verdoving het vocht uit je knie laten zuigen. AAAAAAAAAH

Waarschuw beheerder
Ergste pijn ooit kan ik het niet noemen, maar voel me nu toch fiks beroerd met mn keelontsteking, voorhoofdsholteontsteking, oorontsteking en bovenbenen die voelen alsof ik gister een marathon heb gelopen van 100km! :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 14:43:
Wortelkanaalbehandeling bij de tandarts terwijl het niet goed verdoofd was.

Als de zenuw dood is maakt dat niet zo gek veel uit, maar iets zegt me dat dat niet het geval was..

weet je wat lekker is? Als ze de injectie op je zenuw geven, dan krijg je een soort schok effecte (zilverfolie op je zilveren vulling) die je niet kan stoppen, heeeeeeeeeeeeeeerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op maandag 8 maart 2010 om 16:30:
Wat is de ergste pijn die je ooit hebt gevoeld?

Kreeg kokend water over mn arm heen, dus heel snel koelen onder de kraan.
Helaas had mijn voorganger de hete kraan gebruikt.......... :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Michael... op maandag 15 maart 2010 om 22:20:
over een hekje heen gesprongen..
toen met men zak in een boompje :S

:lol: :lol: :lol: ik zou er wel € 100,= voor over gehad hebben om dat te zien gebeuren.!!! :lol: :lol: :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Michael... op maandag 15 maart 2010 om 22:20:
over een hekje heen gesprongen..
toen met men zak in een boompje :S

:lol: :lol: :lol: ik zou er wel € 100,= voor over gehad hebben om dat te zien gebeuren.!!! :lol: :lol: :lol:

Waarschuw beheerder
van mijn fietszadel af gegleden, omdat ik tegen een stoeprand op botste en de punt van het zadel kwam uiteindelijk tegen mijn stuitje aan. AUW!! Die was dus gebroken, kon weken lang niet normaal zitten, behalve op zo'n windring. Pfff.... dat wil ik nooit meer voelen!
Waarschuw beheerder
een tussenwervelschijf verbrijzeld voelen worden:s kon bijna niks meer van de pijn daarna.
Waarschuw beheerder
paar x wat gebroken (arm,sleutelbeen,tenen,vingers), maar dat vond ik nog wel meevallen qua pijn..
een goede keelontsteking vind ik vele malen pijnlijker/irritanter
Waarschuw beheerder
hmmm mn linker heup een keertje uit de kom én gebroken... was niet zo prettig :')
Waarschuw beheerder
van de week bij de tandarts. Moest me tand gaan slijpen tot bijna op de wortel... T is misschien niet het pijnlijkste maar wel het meest nare gevoel ever....

Meest pijnlijke was ook met me tanden...vergeten me handen uit te steken toen ik weggleed op een bevroren weg...:/

Waarschuw beheerder
ehm, dat is toch echt wel de gevreesde catheter.
[img width=450 height=338]http://erstories.net/wp-content/uploads/2008/09/foley-catheter.jpg[/img]

voor alle duidelijkheid; die slurf werd in MIJN slurf gepropt.
oftewel, dat dikke slangetje ging in mijn plasbuis.
leek net of er de hele dag een gasbrander onder m'n edele delen hing.
niet te zuinig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op vrijdag 2 april 2010 om 10:23:
ik had van het weekend een knokpartijtje tegen andere groep

knal op mijn neus gehad, veel bloed beetje pijn
maar woensdag had ik een puist op mijn neus zitten en die wilde ik even uitknijpen
maar dat deed ook wel pijn, ik denk dat ik gebroken neus heb

conclusie:
gebroken neus doet niet zo veel pijn
puist uitknijpen op gebroken neus wel

.. zal niet gebroken zijn kerel. er kwamen namelijk eens 3 jongens op mij afstormen en ik kreeg me daar toch een paar poeiers op me hoofd. had dinsdag nog steeds ontzettende pijn aan me neus en t bloedde nog. maar niet gebroken ghehe!

toch wel leuk om al die pijnervaringen te lezen op de mooie zondagmiddag:lol:

Uitspraak van sportfriek op maandag 8 maart 2010 om 19:31:
Heb toen 4 weken in de ziektewet gezeten waarvan 3 weken de hele dag op mijn buik gelegen.
Het koste mij ongeveer 25 minuten om met hulp mijn bed uit te komen om naar het toilet te kunnen bezoeken.
heb die prutser nog 550 euro betaald aan behandelkosten

dat is zuur he. dan is je hele orientatie kwijt en is zelfs op het randje van het bed gaan zitten de grootste moeite. je valt meteen weer om van duizeligheid. heb het ook 3 weken gehad, waarvan 9 dagen in het ziekenhuis, even een briefje ingevuld met wat gekkigheid; resultaat: u krijgt 900 euro liggeld terug (van het ziekenhuis denk) :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit zal t pijnlijkste moment van zn leven zijn geweest:

http://www.heaven666.org/guy-impaled-on-dildo-28978.php

die link is me vanacht toegestuurd
Waarschuw beheerder
Lijkt me stiekem best geil..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ]i[ris op dinsdag 13 april 2010 om 16:51:
vergeten me handen uit te steken toen ik weggleed op een bevroren weg...

Brrr... Niet het meest pijnlijke, maar wel rotste gevoel, dat je zo je fiets voelt weggelijden en weet dat je je niet op kan vangen. Heb 't ook eens gedaan, kon het bot van m'n kin zien, lekker (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ingegroeide teennagel eruit laten slopen door de huisarts... was ontstoken en in ontstoken vlees werkt verdoving niet naar behoren.
Waarschuw beheerder
donateur
dat ik me enkel verstuikte denk ik op een trampoline
was beetje salto's aan het maken en die laatste ging niet helemaal goed dus
dan kom je van 3 meter hoog en die tramp die veert natuurlijkgewoon weer terug :au:

gevolg, een ei ter groote van een skippybal op me enkel
Waarschuw beheerder
Gisteren een ontstoken likdoorn weg laten snijden... same shit als blauwbaard, hij wou het niet verdoven.
Het was gelukkig maar kort, maar wow, tering dat was echt diepe snijdende pijn. Probeer dan je pootje maar stil te houden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 19 april 2010 om 18:51:
Ingegroeide teennagel eruit laten slopen door de huisarts

Daaaamn! Dat heb ik ook laten doen :'( Dat deed echt fokking pijn, zoveel pijn heb ik serieus nog nooit gehad :no:

Waarschuw beheerder
Tijdens skeeleren (met een aardig vaartje) denken dat het verstandig is om je val te remmen met 1 hand op de grond, direct gekneuste pols.. hoop gelach natuurlijk dus ik loop naar diegene toe en sla hem vol op zn bek, alleen jammer genoeg met de VERKEERDE arm dus toen brak ik hem ook nog :lol:
Waarschuw beheerder
Nierstenen en daar de koliek pijnen van!! Dat doet echt pijn!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 april 2010 om 19:23:
toen brak ik hem ook nog

Das zuur..

Ik ben in oktober 2008 uitgegleden op een feestje en toen heb ik beide polsen gebroken en mn rug gekneust :rot:
Was ook geen pretje, maar opzich de breuk doet geen pijn. Je pols bandjes en pezen in het polsgewricht geven de meeste pijnklachten, omdat die ook een flinke klap krijgen en dat doet wel gruwelijk pijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op zondag 18 april 2010 om 12:42:
http://www.heaven666.org/guy-impaled-on-dildo-28978.php

schiet mij dan maar dood ofzo...................
Waarschuw beheerder
dat is een goed idee
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
Voetbaltournooi laatste wedstrijd, laatste 10 minuten, gestrekt been vol op mn knie.

ik stuiter op de grond, auw auw,
automatisch met je handen naar je knie... als je dan voelt dat je knieschijf niet op de goeie plek zit.. krijs krijs.

uiteindelijk met de ambulance opgehaald, morfine in de donder,
schade: stuk meniscus afgebroken, de laterale pees ingescheurd, de mediale pees afgescheurd en m'n kruisbanden afgescheurd.

oh en die gebroken pink (open botbreuk) was ook niet erg fijn,
maar die slager die vervolgens mn pink moest 'zetten'zoals ze dat noemen was nog veeeeel pijnlijker :\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie zijn allemaal een stelletje watjes die nergens tegen kunnen.!!!

eigenlijk weet ik niet precies wat pijn echt is want ik heb nooit pijn.!!!

en de eerste die mij pijn kan doen moet nog geboren worden.!!!

:jaja:
laatste aanpassing