Partyflock

Forumonderwerp · 1087818
Waarschuw beheerder
+1-1
Wat is de ergste pijn die je ooit hebt gevoeld?

het betreft hier pijn die je fysiek voelt

Mijn ergste pijn ooit:

Op een zondagochtend in de zomer was het heel warm, pffff zuchten en puffen en de thermometer wees het parasolletje aan.

ik had alleen mijn zwembroek aan. Ik hoorde boven mijn telefoon afgaan en in een sprint ging ik richting de trap. Toen sloeg het noodlot toe, ik knalde met mijn scheen hard tegen de punt van een tree. Wij hebben thuis van die hardhouten traptreden zonder afgewerkte hoekjes. Ik kwam nog vol adreline bovenaan de trap, maar toen ik boven was viel ik direct neer en ik schreeuwde het uit van de pijn. Ben toen mijn bed opgekropen en deed mijn kussen in mijn mond om de pijn te verbijten. Ik had daar een kwartier gelegen toen ging ik weer opstaan en voelde het bloed weer richting mijn scheen zakken omg weer enorme pijnscheuten.

De dag erna een enorme bult die langzaam alle kleuren van de regenboog kreeg. echt met recht het meest pijnlijke moment uit mijn leven.
Waarschuw beheerder
Emotioneel: Het doodgaan van mn beste kameraad, we waren 2handen op 1buik
Fysiek: Blinde Darmontsteking was geen pretje, dubbele hernia en tot 2x toe een dubbele beenbreuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeLevensgenietende op donderdag 19 augustus 2010 om 02:27:
Liefdes verdriet! oftewel hartpijn

Inderdaad een gebroken hart... en als dat niet telt.. een kind baren!!
Waarschuw beheerder
Zo'n 2 jaar terug, ik ging eventjes met paardjelief wandelen. Maar paardje dacht er iets heel anders over, rende gewoon keihard weg.
Ik proberen zo'n nylon touw vast te houden, maar met mijn toen 55 kg kon ik echt niet op tegen een paardje van 650 á 700 kg.
Oftewel, touw gleed met een jezusvaart door m'n handen, hele handen vol 2e graads brandwondjes, Ja, dat deed echt goed zeer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 september 2010 om 10:45:
een kind baren!!

1 van de vele redenen waarom ik bijzonder blij ben een man te zijn :D

Waarschuw beheerder
Ja dat geloof ik graag, wahhaha!!

Gelukkig is dit een pijn, waar je iets moois voor terug krijgt.. Zodat we bereid zijn om meerdere keren deze pijn te doorstaan!! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ergste pijn die ik ooit heb gehad?!?
was in 2001 & 2006 toen ik me binkie's tewereld bracht ;P
dacht dak het lootje zou legguh :nocheer:
maar zou het zo weer over doen :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik ben ooit uit een botsauto geslingerd en heb toen allebei mijn binnenmeniscussen doorgescheurd... Dat was behoorlijk pijnlijk.
Voor mij geen botsautootjes meer :lol:
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Op dit moment grenst eea aan de ergste pijn die ik ooit gevoeld heb, zit hier hoogstwaarschijnlijk weer met een klaplong, en af en toe weet ik niet waar ik het moet zoeken....:(
Helaas vanmiddag pas plek bij de dokter, ik voel een ziekenhuisopname aankomen...:[
Waarschuw beheerder
Nou leuk allemaal, kom net uit ziekenhuis, en ja hoor...klaplong #3...:[
Mocht weg omdat ik redelijk aanspreekbaar bent [ moet dingen regelen voor opname ] maar moet me vanavond melden voor opname!
Pijn is overigens redelijk toegenomen, 8 op een schaal van 10..;)
Leuk vooruitzicht, ze gaan mijn longen 'pellen' in de hoop dat ze zich vastzetten aan mijn borstvlies...:') waarom ik nou weer...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda op donderdag 19 augustus 2010 om 16:07:
Longontsteking met bruisende longblaasjes :(

Oehja, dat ken ik...pijnlijk....
Btw, mijn pijn is vergelijkbaar met gewoonweg niet kunnen ademen....adem ik wel door, voel ik lucht in mijn romp ontsnappen [ van binnen dus...]

Waarschuw beheerder
idd een kind baren is geen pretje... de 1ste keer niet, 2de keer niet, en de 3de keer ook niet, gaat makkelijker zeggen ze.. nou dacht het niet..
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er echt mensen die hier elk verhaal lezen? ik kan dat echt niet :D

pijnlijkste dat ik heb gehad was ontsteking bij t wegsnijden van m'n verstandskies..

maar dat valt eigenlijk best mee
Waarschuw beheerder
Vanmorgen weer een tyfusgevoel in mijn borst, net alsof er 600 messen tegelijk in gestoken worden..:s
Daarbij komt nog dat ik medicatie/pijnstillers heb die een leuke bijwerking hebben, kortademigheid...flinks geks als je thuis zit te wachten op een operatie voor een klaplong...:s
Maarja, geen medicatie is een té erge pijn, dan maar wat kortademigheid...:s
Uitspraak van Forze op dinsdag 7 september 2010 om 20:03:
maar dat valt eigenlijk best mee

:yes:

Ook lekker pijntje, een Co-assistente die niet kan prikken en je slagader stukprikt...:s [ speciaal zuurstofrijk bloed tappen ze daaro ] met als gevolg dat ik ongeveer 15x geprikt ben voor het lukte..:[

Gaat weer prima (Y):/
Waarschuw beheerder
splinter in me vinger :P

Waarschuw beheerder
Ik ben niet zo kleinzeerig (oid) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q Mike op maandag 2 augustus 2010 om 11:48:
Op weg naar In Qontrol 2006..
Trein kwam aan op Almere buiten en ik sprint naar de wc voor een plasje, maar een vriend van mij was eerder en gooit met een rotgang de deur dicht.. Me vinger zat er nog tussen..
Ik ging bijna KO van al het bloed dat me vinger uitspoot

aaaaaaa tering!! krijg spontaan plaatsvervangende pijn
Waarschuw beheerder
Vrijdag met regenpijp en al vanaf 3 a 4 meter hoogte achterover gevallen op mijn onderrug en stuitje.
Nu Scheur in een van mijn ruggenwervels en stuitje en hele onderrug gekneusd.

ben er nu nog van aan het genieten. :(

Waarschuw beheerder
vorige week biopsie gehad hapjes uit mijn baarmoedermond nou gvd wat deed dat pijn :nochee:
Waarschuw beheerder
op dit moment lig ik in het ziekenhuis, vanmiddag geholpen aan een pneu, ofwel klaplong aan mijn rechterzijde.
Ga nu redelijk stuk van de pijn, ondanks continue morfine via een epidural in mijn rug, zit aan de zuurstof en heb een slang van 40 cm in mijn rechterlong van 10 mm doorsnee!
Thoraxdrain moet 5 dagen zitten, kan niks en ben blij dat ik morfine heb, anderz was het helemaal niet te harden.....
Anyway, veel pijntjes gehad, maar dit slaat alles!!!
Waarschuw beheerder
Schop in mn kloten van mn zus vroeger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 september 2010 om 08:57:
vorige week biopsie gehad hapjes uit mijn baarmoedermond nou gvd wat deed dat pijn :nochee:

oke klinkt behoorlijk dubieus meid
Waarschuw beheerder
Sinds paar dagen van medicatie afvoor klaplong, hoesten zonder die shit met een pijp in je borst is te geniaal gevonden gewoon :respect: ben fokking verkouden geworden in het ziekenhuis, top geregeld allemaal, medicatie kan niet meer, reageer te heftig op die shit, kots me inwendige mens eruit, volledig:s
Nog paar dagen afzien, en gezien het tijdstip kan dat nog lang en pijnlijk gaan worden....( steek maar eens 40 cm gardena in je flikker zonder continue verdooving! )
Somebody shoot me!!!!!
Waarschuw beheerder
Farouaneh, al op dubieus gegoogled?! :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 september 2010 om 20:00:
idd een kind baren is geen pretje

Brrrrr.... En ik vond het zetten van een spiraaltje al een hel.

No kiddies 4 me :p

Hoef ook niet zo nodig open te scheuren van m'n navel tot aan m'n anus.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 21 september 2010 om 15:33:

:s wtf...
Waarschuw beheerder
Mn vrouwtje is zwanger...

open te scheuren van m'n navel tot aan m'n anus

:O :O :O :O

Waarschuw beheerder
No kiddies 4 me

Geen betere anticonceptie dan bevallingsverhalen... :roflol:
Waarschuw beheerder
Haha idd :D

Waarschuw beheerder
Op mijn 16e vuurwerk ongeluk. Bommetje ontplofte in mijn gezicht. Honderden gloeiende ijzerdeeltjes hadden zich in mijn huid en ogen gebrand. De weken daarna heeft de dokter met een pincet de ijzerdeeltjes uit mijn ogen lopen plukken. Verdovende druppels hielpen voor geen meter...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Baren
Waarschuw beheerder
Kiespijn, zo rond mn 16e een aantal weken mee rond moeten lopen.
En (toen ik een jaar of 10 was) in het zwembad uitglijden en met mn kruis op de rand terechtkomen.

Waarschuw beheerder
Bevallingspijn idd ;)
Waarschuw beheerder
mensen ik moet vrijdag naar kaakchirurg, om twee verstandskiezen te laten trekken

ik heb gehoord uit mijn omgeving dat er zeer verschillende klachten kunnen optreden na de behandeling

kan ik mijn op een of andere manier voorbereiden?
Waarschuw beheerder
8 dingen in 1 hand breken in 1 keer
Waarschuw beheerder
zonde van de chips
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op woensdag 6 oktober 2010 om 15:41:
kan ik mijn op een of andere manier voorbereiden?

paracetamol aanschaffen (Y)
en niet roken :jaja:

het is ekt heuuuuuuuuuuuuuuul vreselijk
vond ik dan :jaja:
die andere laat ik dus echt niet trekke
Waarschuw beheerder
oja en corsodyl hale om te spoele
ow enne van die gaasjes om die gatten met vol te stoppe
Waarschuw beheerder
Mijn ervaring is dat het idee erger is dan de behandeling zelf...;)
Ik neem aan dat je in het zoekenhuis verwacht wordt? dan krijg je een goede verdoving, for sure...en achteraf valt de pijn best mee, bij mij werden er 2 in 1x getrokken [ niet tegelijk, vlak na elkaar ] die ook nog eens vet vergroeit waren....het is wel ff kut in de stoel als men aan je kop trekt en je het voelt en hoort kraken...
Paracetamol helpt, voor het goede een dag van tevoren beginnen met slikken, als het dan zover is heb je al een bepaald level van verdoving in je lichaam...(Y)
Waarschuw beheerder
die verdoving vond ik het aller aller ergst
ging bijna out :roflol: ken daar echt niet tegen hoor

ik moest gewoon bij de tandarts :jaja: die rukte ze er gewoon ff uit, leek net alsof me herses meegetrokken werken :rot:
Waarschuw beheerder
Dat is kut inderdaad, ik moest op de poli..;) viel allemaal best mee, achteraf, vooraf scheet ik ook peultjes hoor...:yes::O

trouwens van de week mijn hechtingen laten verwijderen van mijn longoperatie...:s wat een kutwijf zeg, 2 gaten hadden heel dun hechtdraad, maar omdat er een lusje zat lost dat dus niet op, trekt die kut het er gewoon uit...:s:[ alles weer open..:s en 1 ervan lukte niet eens, dus voor janlul getrokken eraan...:[
de derde hechting was dik hechtdraad, zegmaar zo dik als lont van vuurwerk..:s dat gat was het grootst...heb nu wel rare bulten onder de wond zitten...pijnlijke kutdingen, vooral als je in bed ligt..:s
Waarschuw beheerder
gatverdamme wat een ranzig verhaal
Waarschuw beheerder
:lol: paar weken geleden was nog ranziger..:lol: toen liep ik met een drain...met een opvangbak voor allerhande drap uit mijn binnenste...:s
[img width=450 height=402 cacheid=000205d30004b857760407da1a02b500ec]http://img.photobucket.com/albums/v666/eurasian_david/chest_drain.jpg[/img]
dit is overigens een plaatje van internet, mijne was nog erger want de pijp was wat dikker...:s:x
Waarschuw beheerder
bleeeeeeeeeeeeeeeeh vieserik
Waarschuw beheerder
De pijn die ik nu heb. Wacht ff tot mn pa hier is om me naar t ziekenhuis te brengen. Kan niet rechtop zitten, liggen of staan.
Onderbuik ditdat. dus lig nu al een half uur op mn zij op de grond dood te chillen.
Waarschuw beheerder
blindedarm??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 8 oktober 2010 om 16:15:
blindedarm??

Vast een steekwond ofzo....als het echt zo erg zou zijn bel je toch 112?! :s
Uitspraak van nad!a op vrijdag 8 oktober 2010 om 10:09:
bleeeeeeeeeeeeeeeeh vieserik

Naja...:s ik had overigens 3 van die gaten in me flikker....;p
Waarschuw beheerder
eyz ik heb net mijn twee verstandskiezen aan mijn rechterkant laten trekken

verdoving is nog niet uitgewerkt, maar tot nu vind ik het nog meevallen. Ik vind zo'n een verdovingsspuit wel een dragelijke pijn.

ze moesten wel veel trekken en sjorren en mijn kiezen, de wortels waren een beetje scheefgegroeid.

ik heb wel even gevraagd of ik mijn kiezen mocht meenemen, whihi nu kan ik ze lekker bewaren supervet

kan ik morgen voetballen ?? wat denken jullie?
Waarschuw beheerder
:lol:
Uitspraak van Farouane op vrijdag 8 oktober 2010 om 17:50:
whihi nu kan ik ze lekker bewaren supervet

Onder je kusseng leggeng (H) komt de tandengfee misschien wel langs..:o