Partyflock

Forumonderwerp · 1087285

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Als er tijdens een fitheidstest vandaag geen rare dingen gebeuren, maakt Andy van der Meyde het seizoen af bij PSV. Dat meldt De Telegraaf woensdag. Van der Meyde neemt in Eindhoven de plaats in van Danko Lazovic. De transfer van de Serviër naar Zenit Sint-Petersburg in Rusland is nog steeds niet helemaal afgerond, maar de Eindhovenaren rekenen op zijn vertrek.

Fred Rutten ziet in Van der Meyde de beste kandidaat om de opengevallen plaats in te nemen. Rutten werkte tien jaar geleden met Van der Meyde succesvol samen bij FC Twente, zij het op huurbasis. Na zijn periode bij Ajax mislukte Van der Meyde in het buitenland bij Internazionale en Everton. Onlangs kreeg hij toestemming van zijn ex-club Ajax om bij de beloften zijn conditie op peil te houden.

PSV kan de Arnhemmer, ondanks de gesloten transfermarkt, contracteren omdat hij geen club heeft. De rechtspoot geeft PSV weer wat extra aanvallende mogelijkheden. Met Balazs Dzsudzsak en Nordin Amrabat heeft Rutten nog slechts twee echte vleugelspelers in de A-selectie over. Eerder vertrokken met Jonathan Reis (ontslagen) en Stef Nijland (verhuurd aan Willem II) al twee andere aanvallers.

Bron; www.voetbalzone.nl

:lol:

Waarschuw beheerder
Stel je voor dat de psv-supporters de uitwedstrijden gaan boycotten ofzo. :o

Dat zou wat zijn joh, zitten er ipv 65 helemaal geen supporters. :S:S:S:S

Waarschuw beheerder
Van de Boog hangt momenteel met Reker aan de lijn om een deal te sluiten over Luque, Ogararu en Sno hoorde ik :) PSV heeft zeker interesse maar is bang voor wraakacties van DKG. :):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 15:52:
Ogararu

niks mis mee
Waarschuw beheerder
Misschien is Rob Wielaert wel een prima vervanger voor wanneer Ooijer straks met pensioen gaat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 3 maart 2010 om 15:55:
niks mis mee

idd, het is dat ie vd wiel voor zich heeft

aaaaaaaaaaaaaandt laat je tattoe zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 3 maart 2010 om 15:28:
Oleeeeeeeeee

Oleeeeeeeeeeeee

for Sunday Oliseeeeeeeeeeeeeeh

:respect:
Waarschuw beheerder
wat evertonians over shandy

Was just using his daughter as an excuse to gain some sympathy, can't count the amount of times I've seen him round the docks, pissed as a fart with a different peroxide blonde slag on his arm.p

lol he was a piss head who wasn't physically fit enough to be on a football pitch even when he was fit, and the whole time he was earning more in a week than most people in this city earn in 2 years.

He can get to fuck the robbing cúnt

haha geweldig dat die gozer nu weer een contract heeft :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gabriel Batistuta op woensdag 3 maart 2010 om 14:40:
Ik zou nog liever verliezen met 5-0 dan blij zijn met die plofkop in mijn team!

Aardig stoere praatjes moet ik zeggen.

Maar het zal me verbazen als hij verder komt dan een paar invalbeurten in de 80e minuut.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 3 maart 2010 om 14:12:
wordt gezellig komende wedstrijden

:D
Zeventienvoudig international Van der Meyde heeft een contract tot het einde van dit seizoen, waarna PSV een eenzijdige optie heeft voor nog twee jaar. “Ik hoop dat ik wat extra’s kan brengen in die paar maanden. Ik wil graag belangrijk zijn voor PSV en kampioen worden.” De geboren Arnhemmer is zich bewust van het feit dat zijn voetbalachtergrond onder een deel van de PSV-supporters mogelijk wat sentiment losmaakt. :D “Het is zoals het is. PSV wilde me graag hebben en ik kom hier heel graag naartoe. Het maakt niet uit waar ik eerder gespeeld heb, het gaat om nu. Ik hoop dan ook dat ik hier de harten van de supporters kan stelen”, zei Van der Meyde, die gaat voetballen met rugnummer 8. Dat was sinds het vertrek van Edison Méndez vorig jaar zomer nog beschikbaar.

Waarschuw beheerder
Gast verdient gewoon weer iets van 400K per jaar op zijn minst :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op woensdag 3 maart 2010 om 16:31:
wat evertonians over shandy

Doesnt he have an Ajax tattoo?
reply: And a Grolsch one!

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<:Ballie:>> op woensdag 3 maart 2010 om 16:51:
[img width=300 height=168 cacheid=0014417d002e66059cb138611a02a37e5d]http://www.doordebenen.nl/wp-content/uploads/2010/03/Ajax-tattoo-van-der-Meyde-300x168.jpg[/img]

Behoorlijk dom ook om zoiets als prof voetballer te doen, en dat voor iemand uit Arnhem die bij Vitesse in de jeugd zat.
Waarschuw beheerder
Kut beleid weer.

Waarschuw beheerder
Ajax jeugdopleiding volgens mij heel lang hoor!
Verder is psv ook geen rivaal van ajax ofzo dus kan het nog wel voorstellen van hem, hij wil gewoon doekkoe maken!

Waarschuw beheerder
donateur
hij heeft toch tijdje free fighten gedaan ook?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 13:17:
Nee ben bang dat jij tegen me aan gaat wildplasseng

nee je bent bang dat men je niet grappig vindt, ik persoonlijk vond hem wel lachen, vooral de gebreide trui deed t m, maarja dat je m dan niet onder je normale profiel zet,
aan een kant wel te begrijpen,
Uitspraak van Gabriel Batistuta op woensdag 3 maart 2010 om 12:59:
is altijd het mooie van flockieJJJ 1 verkeerde uitspraak en iedereen zet je voor lul

maarja beetje falerig is het wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 17:04:

in de kroeg ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WTF? straks Denny 'f side' Landzaat ook nog zeker :D

optie tot 2 jarig contract :lol:

die Mandy, wat een grap, Robin Hood

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terrace Casual op woensdag 3 maart 2010 om 17:21:

Dat is nog het domste ja :/ zit je er nog langer als een half jaar aan vast

wanbeleid (N)(N)(N)

Waarschuw beheerder
nee je bent bang dat men je niet grappig vindt, ik persoonlijk vond hem wel lachen, vooral de gebreide trui deed t m, maarja dat je m dan niet onder je normale profiel zet,
aan een kant wel te begrijpen

Weet niet waar je het over hebt met je normale profiel, maar als jij dat denkt niet mijn probleem.

Ontopic:
Verder is psv ook geen rivaal van ajax ofzo dus kan het nog wel voorstellen van hem, hij wil gewoon doekkoe maken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terrace Casual op woensdag 3 maart 2010 om 17:21:

Na dit seizoen heeft PSV een eenzijdige optie om het contract met twee jaar te verlengen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 17:01:

De liefde voor een Ajacied is niet zo duur, maar dat was al langer bekend toch?

En geen rivaal idd, dat bestaat immers alleen tussen Feyenoord en Ajax. En toch hopen jullie zo ontzettend dat jullie weer een keer boven PSV eindigen en kampioen worden. Daarvoor is geen rivaliteit nodig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 3 maart 2010 om 18:06:
jullie

Is joden en kakkievolk!

Ben zelf voor het goddelijke Utrecht! Kijk gewoon objectief naar andere clubs!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 18:10:
objectief

Is there such thing? Helemaal op voetbal PF

Waarschuw beheerder
En toch hopen jullie zo ontzettend dat jullie weer een keer boven PSV eindigen en kampioen worden. Daarvoor is geen rivaliteit nodig :D

Is toch ook logisch, als je als jood kampioen wilt worden zul je ook boven psv moeten eindigen
Waarschuw beheerder
donateur
En geen rivaal idd, dat bestaat immers alleen tussen Feyenoord en Ajax. En toch hopen jullie zo ontzettend dat jullie weer een keer boven PSV eindigen en kampioen worden. Daarvoor is geen rivaliteit nodig

deze man gestudeerd ervoor alles :respect:
Waarschuw beheerder
En geen rivaal idd, dat bestaat immers alleen tussen Feyenoord en Ajax. En toch hopen jullie zo ontzettend dat jullie weer een keer boven PSV eindigen en kampioen worden. Daarvoor is geen rivaliteit nodig :D

Ik snap best dat je aandacht wilt, maar ik zal je even uit je droom helpen. Het boeit voor Ajax namelijk bar weinig ten koste van wie zij kampioen wordt. Of het nou AZ, RKC of PSV is. Boeit allemaal niet. (Y)
Waarschuw beheerder
Ey bois, werk nou effe mee...hij is zwaar intelligent enzo, doet moeite om alles mooi te verwoorden enzo. Doe gewoon effe alsof ie wederom een rake opmerking heeft geplaatst.
Waarschuw beheerder

Touche :) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op woensdag 3 maart 2010 om 18:17:
Ey bois, werk nou effe mee...hij is zwaar intelligent enzo, doet moeite om alles mooi te verwoorden enzo. Doe gewoon effe alsof ie wederom een rake opmerking heeft geplaatst.

Oke oke. :)

Wow! Zo had ik het nog niet bekeken. Je hebt gelijk. :):)

Waarschuw beheerder
Andy de bof plonshoofd.
Waarschuw beheerder
donateur

En geen rivaal idd, dat bestaat immers alleen tussen Feyenoord en Ajax. En toch hopen jullie zo ontzettend dat jullie weer een keer boven PSV eindigen en kampioen worden. Daarvoor is geen rivaliteit nodig

je hebt gelijk Damien ouwe reus!
Een beetje dom van me dat ik me dit niet eerder bedacht :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 18:22:
Andy de bof plonshoofd.

kuijken komt ook weer ff hard aan :respect:
Waarschuw beheerder
dat bestaat immers alleen tussen Feyenoord en Ajax. En toch hopen jullie zo ontzettend dat jullie weer een keer boven PSV eindigen en kampioen worden

Hoe zielig eigelijks he :lol:
Waarschuw beheerder
Andy de bof plonshoofd.

Ladingdekkend, origineel, onnavolgbaar en het heeft (in)direct iets te maken met Ajax. Kuijken op z'n best :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De te kloppen man op woensdag 3 maart 2010 om 17:16:

in de kroeg ja

Doet ie meer dan het oostfront in elk geval :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op woensdag 3 maart 2010 om 17:58:
mendy

:lol: Ik zie haar met die twins al het veld opkomen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 3 maart 2010 om 19:12:

in de kroeg ja

Doet ie meer dan het oostfront in elk geval

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalimyst op woensdag 3 maart 2010 om 18:59:
Ladingdekkend, origineel, onnavolgbaar en het heeft (in)direct iets te maken met Ajax. Kuijken op z'n best :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 17:01:
Verder is psv ook geen rivaal van ajax ofzo

:o hoe kan je dat nou zeggen? Ajax is de nummer 1 vijand van psv hoor :jaja:

Andy de bof plonshoofd.

zeg het ze kuijken :cheer:

Waarschuw beheerder
[img width=1020 height=232 cacheid=00111509002e665659925d1f1a02a38767]http://i144.photobucket.com/albums/r197/sjimz/mandy_op_jacht.jpg[/img]

:lol::lol: