Partyflock

Forumonderwerp · 1086849
Waarschuw beheerder
Wat voor films zijn dat?
Voor mij zijn dat vage fantasiefilms. Zo zou een film als Alice in Wonderland mij misschien in een psychose kunnen brengen en was ik na 7 minuten The Imaginarium of Dr. Parnassus al leip en ging ik richting huis.

Welke films veroorzaken kortsluiting bij jou?

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de 'liefhebbers'...

http://www.bestgore.com/beheading/dagestan-massacre-1999-video-worst-beheading/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kreeg zelfmoordneigingen na The Road :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 april 2010 om 18:54:
Voor de liefhebbers...

http://www.bestgore.com/beheading/dagestan-massacre-1999-video-worst-beheading/

wat vindt je hier nou zo leuk aan? kan het niet begrijpen :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 maart 2010 om 13:37:
3guys1hammer

wtf :s ff gegoogled, ik kan vanavond niet meer slapen :kotssmiley:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 16:06:
wat vindt je hier nou zo leuk aan? kan het niet begrijpen

Ik vind het niet leuk, ik vind het serieus het meest walgelijke en 'indrukwekkendste' wat ik ooit in me leven gezien heb...
Indrukwekkend in de zin van dat het filmpje een behoorlijk indruk bij me heeft achter gelaten dat het gewoon echt gebeurd is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 17:28:
Ik vind het niet leuk, ik vind het serieus het meest walgelijke en 'indrukwekkendste' wat ik ooit in me leven gezien heb...
Indrukwekkend in de zin van dat het filmpje een behoorlijk indruk bij me heeft achter gelaten dat het gewoon echt gebeurd is.

ik moet zeggen dat het wel bij dit toppa pas, ik kon het niet handelen. het laat wel de verdorvenheid van zo'n verscheurd land zien maareh leuk is anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 16:10:
wtf ff gegoogled, ik kan vanavond niet meer slapen :kotssmiley:

Ik heb niet gekeken ;)
Erover lezen was al genoeg ;)
Waarschuw beheerder
Meet the feebles.

Een van de eerdere films van Peter Jackson (LoTR)
Heb hem een keer gezien en dat hoeft echt nooit meer.
Waarschuw beheerder
Gister Hard Boiled gekeken. Echt een top Chinese film, alleen het rare van deze films met Yun-Fat Chow is dat er altijd vage scenes in zitten waarin een vrouw een dikke klap in haar smoel krijgt. Verder kon ik die scene met die baby niet handelen dat hij toen beschoten werd, met baby in z'n handen. Werd toen echt ontzettend blij vanbinnen omdat het zo'n foute scene was dat hij briljant was.
Waarschuw beheerder
mja, horrorfilms zijn sowieso kut, verder wel meer soorten films die kut zijn
eigenlijk zijn maar weinig films het kijken waard
weet er zo geen een...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <')(((< op dinsdag 13 april 2010 om 00:59:
eigenlijk zijn maar weinig films het kijken waard

Dumb and Dumber of American pie, die kun je blijven kijken
Waarschuw beheerder
mja, nee
ik niet iig
een klasieker als vanishing point ofzo kan ik nog wel kijken, maar das dan voornamelijk vanwege de beelden, niet het verhaal
Waarschuw beheerder
bizarre is altijd dat je het niet wilt zien, maar toch altijd even snel een kijkje gaat nemen vanwege je nieuwsgierigheid..

althans dat heb ik dan :lol: na 1 gore scene heb ik het vaak alweer gehad.. nasty shit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 20 maart 2010 om 12:25:
Vannacht The Road gekeken. Nogal zware film. Te deprimerend.

Wel goede film! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 26 februari 2010 om 13:41:
Salò o le 120 giornate di Sodoma --> kleine stukjes maar van gezien, te walgelijk gewoon

??? Zegt me niets, net ff gegoogled. Maarre hoezo te walgelijk? Met wat te vergelijken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 13 april 2010 om 15:48:
Wel goede film!

opzekers wel, alleen moet je er voor in de stemming zijn. had al een minne dag, na die film wou ik mijn polsen doorsnijden. werd er Emo van :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 15 april 2010 om 11:54:
Met wat te vergelijken?

Met niets; dat is de grap juist. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 13 april 2010 om 15:48:
Wel goede film! :)

Daar ben ik het dan wel mee eens. Het doel van de film is niet het blijde soort entertainment, maar wil de sfeer van het doemscenario ook echt overbrengen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 16:10:
wtf :s ff gegoogled

Ik ook en ik heb besloten om niet te gaan kijken b)
Waarschuw beheerder
1408 ook zon ? DE FUCK ? film

Waarschuw beheerder
Hoe dat zo? Je begreep hem niet of je vond hem eng of je vond hem ziek of wat?
Waarschuw beheerder
Ik heb Saw op een gegeven moment afgezet. kan prima tegen bloed enzo, maar ik realiseerde me dat ik mensen helemaal niet zo erg wil zien lijden.

Waarschuw beheerder
Deel 1 had inderdaad nog met de smoes "psychologische thriller" weg kunnen komen, maar daarna werd het al snel een ordinair gorefest. Heb tot en met deel 3 gekeken, daarna boeide het me niet meer.
Waarschuw beheerder
niet eng dat niet, gewoon knetter vaag, begreep hem ook maar zat heletijd op puntje van de stoel, wat gaat er nou weer gebeuren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delta op donderdag 15 april 2010 om 23:31:
Ik heb Saw op een gegeven moment afgezet. kan prima tegen bloed enzo, maar ik realiseerde me dat ik mensen helemaal niet zo erg wil zien lijden.

Saw 1 was niet zo bloederig, dat deel vond ik echt ijzersterk. Saw 2 had ik dus redelijk hoge verwachtingen van, maar die viel redelijk tegen. Saw 3 ging mij al te ver, in de zin van dat het gewoon slecht was. De meest originele manieren proberen te verzinnen om iemand martelend dood te maken. Zit ik niet op te wachten.

Waarschuw beheerder
Ik ken alle Saw films niet handelen en al dat soort films kan ik niet naar kijken! Gadver :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook niet.. liever een spannende thriller.
Ik vond REC erg goed (spaanse film volgens mij) deels horror maar meer spanning dan het afslachten:P
Het einde blijft geniaal

Waarschuw beheerder
REC was geinig inderdaad; beter dan ik had verwacht.

Te slecht voor woorden overigens dat die vieze Amerikanen hem dan weer 1:1 kopiëren, maar dan in het Engels en dan doen alsof het een uniek concept is. Het lijken soms wel Duitsers...
Waarschuw beheerder
nou wacht even,the ring vond ik amerikaans toch best wel eng,dat wijf in de kast man jezus.

Waarschuw beheerder
Neemt niet weg dat Ringu (het origineel) veel beter is. Het heeft niets te maken met of het een goede film is; ik heb het nu puur over de originaliteit en die kut-Amerikanen die overal dat weeïge Hollywood-sausje overheen moeten gieten...

"Zoeken we een (zogenaamde) sexy chick voor een film? Blond en dikke tieten, want dat is het enige op aarde wat sexappeal heeft."

"Zoeken we een hoofdrolspeelster voor een horrorfilm? Blond en dikke tieten en vooral hulpeloos, want vrouwen kunnen niets zelf, alleen maar geil uit hun ogen kijken."

"Zoeken we een hoofdrolspeler voor een actiefilm? Nemen we een wandelende kleerkast die zogenaamd nog hyperintelligent is ook en zo nu en dan nemen we een hyperintelligente nerd die zogenaamd uiteindelijk onvermoede krachten en sexappeal heeft."

Flikker toch een eind op; wake up and smell the coffee: de wereld zit iets anders in elkaar dan dat. Daarom vind ik Britse, Europese en Aziatische films veel beter: meestal zijn die een stuk realistischer. Niets mis met een berg fantasie, maar hou dat wel voor de bijbehorende genres: fantasy en sci-fi.

Die gore urbancultuur van wannabe stoere apen en vrouwen die zich als goedkope hoeren gedragen hebben we ook aan de Amerikanen te danken met die waandenkbeelden van ze; complete generaties compleet fucked up omdat ze een totaal verkeerd referentiekader door de televisie voorgeschoteld krijgen. Ik schijt peuken van die Yanks, achterlijk kutvolk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 11:10:
Ik ken alle Saw films niet handelen

Ik kijk alweer uit naar de volgende :honger:
Waarschuw beheerder
DE saw films op zichzelf zijn individueel niet erg geweldig idd, maar als seirie vind ik het erg goed, ik heb het idee dat ze beter zijn als je ze allemaal achter elkaar kijkt en dat ga ik binenkort, als ik de laatste heb, ook doen.
Waarschuw beheerder
2 girls in a cup....
Waarschuw beheerder
Big Man Japan vond ik echt geweldig tot je die monsters kreeg. Die waren echt ziek. Zo lelijk gemaakt, en gewoon walgelijk.

Waarschuw beheerder
Die film met die vogels