Partyflock

Forumonderwerp · 1086321
Waarschuw beheerder
Wat zijn volgens jou de grootste verschillen tussen gewone mensen en mensen die op een of ander gebied meer begaafd zijn, behalve het feit dat ze wat meer begaafd zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op donderdag 18 februari 2010 om 14:34:
Wat zijn volgens jou de grootste verschillen tussen gewone mensen en mensen die op een of ander gebied meer begaafd zijn, behalve het feit dat ze wat meer begaafd zijn?

Wat probeer je me hiermee te ontlokken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 20:53:
Bovengemiddelde intelligentie komt echter wel aardig vaak voor bij aspergers, ja...

[img width=425 height=425 cacheid=00110e53002e5cb35edffd3d1a02a215e2]http://eleveldsteenwijk.nl/foto/2kleurenaspe.jpg[/img]

Had ik niet achter ze gezocht :vaag:

Uitspraak van absotronic op donderdag 18 februari 2010 om 21:01:
Wat probeer je me hiermee te ontlokken?

A proper WAAAAAAGGGHHHH :honger:

[img width=349 height=450]http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/media/newsletter/2007_06/NL0607_02.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol:

Vooral die groene zijn vaak verbluffend slim!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is een "WAAAAAAGGGHHHH" [sic]?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 21:05:
Vooral die groene zijn vaak verbluffend slim!

En die evolueren weer door tot ORK en ORKS voeren WAAAAAGH ipv WAR.

Uitspraak van absotronic op donderdag 18 februari 2010 om 21:05:
Wat is een "WAAAAAAGGGHHHH" [sic]?

Een hele grote groep moordzuchtige gevolueerde asperges die oorlog willen voeren B)

I love it when a plan comes together :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 21:20:
Een hele grote groep moordzuchtige gevolueerde asperges die oorlog willen voeren B)

Wil je hiermee zeggen dat er ergens in mij een moordzuchtige, oorlogszuchtige, geëvolueerde asperge schuilt?

Zou wel m'n darmspasmen enigszins verklaren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van absotronic op donderdag 18 februari 2010 om 21:25:
Wil je hiermee zeggen dat er ergens in mij een moordzuchtige, oorlogszuchtige, geëvolueerde asperge schuilt?

Zou wel m'n darmspasmen enigszins verklaren.

Yeah! Nu dit wetende ben je ze dus op het spoor. Want door middel van de kracht van gedachten kun je ze een halt toe roepen. Het vereist echter wel een dermate grote innerlijke toewijding dat dit je het komend weekend gaat kosten.
In de kleermakerszit jij, en je focus voor de volle 100% op de boosaardige aspergers die zich in de diepste krochten van je onderbewustdarm bevinden. Schakel ze uit door constant mantra's uit te spreken. En drink tussendoor veel water met honing.

Komt goed, heb een beetje vertrouwen. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spaanse Vlieg:hyper: op donderdag 18 februari 2010 om 16:01:
13 jaar geleden liepen ze al in hollywood (rotterdam) met zo,n kapsel als jou

Vegeta haar :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 21:31:
Yeah! Nu dit wetende ben je ze dus op het spoor. Want door middel van de kracht van gedachten kun je ze een halt toe roepen. Het vereist echter wel een dermate grote innerlijke toewijding dat dit je het komend weekend gaat kosten.
In de kleermakerszit jij, en je focus voor de volle 100% op de boosaardige aspergers die zich in de diepste krochten van je onderbewustdarm bevinden. Schakel ze uit door constant mantra's uit te spreken. En drink tussendoor veel water met honing.

Nu snap ik meteen waarom je jezelf begaafd vindt. :lol:
Waarschuw beheerder
Dit topic heeft wel een psychotische wending genomen zeg :rot: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 18:01:
Een uitermate wel geformuleerd stukje, tot geschrift omgetransformeerd, vocabulair hoogstandje, mijn waarde. Regelmatig bedacht mijn brein de alles omvattende pracht dit tot stand te brengen in deze diepgewortelde waarheidskloof tussen de reguliere en de beduidend abstractere levensvormen temidden van onze steeds verder uit elkaar driftende maatschappelijke eenheid. Hiertoe, en niet minder, voel ik mij geroepen, U een kortstondig saluteer schouwspel toe te wuiven :bye:

wheheheh :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 18:01:
omgetransformeerd

:roflol:

Alleen dit woord zegt al genoeg, hou maar op met je dure praat, jij hoort duidelijk ook bij het gewone volk...

transformeren betekent al omvormen dus "omtransformeren" is een niet bestaand (en echt belachelijk) woord...

Of zeg jij ook nog steeds "ik ga met zonder jas naar buiten"??? :roflol:

Want dan begrijp ik het wel... :aai:

:nocheer: Beetje jammer dat ik net lees dat er al iemand anders op ingegaan was... :nocheer:

Maar tok...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 18 februari 2010 om 22:50:
transformeren betekent al omvormen dus "omtransformeren" is een niet bestaand (en echt belachelijk) woord...

Het woord dat je zoekt is "contaminatie".

Waarschuw beheerder
Ik vind 't altijd wel grappig hoe mensen op grond van taalkundige foutjes denken te kunnen uitmaken of iemand wel of niet bevaagd is. :P

Waarschuw beheerder
Het is geen taalkundig foutje, maar een bewuste keuze. Sta mij toe, jullie leeghoofden tot doceren.

De toevoeging "OM" duid op 180 graden. Namelijk, wanneer men zegt:

Keer je, dan is het onduidelijk, hoezeer er wordt gekeerd, met name, hoeveel graden. Je keert je wellicht een klein beetje naar links of naar rechts, maar meer niet. Daarintegen, wanneer je zegt keer je "OM", dan duid dit op 180 graden omdraaien, hoe anders kun je je namelijk omkeren? Omkeren, duid altijd op kijken/bewegen naar/in de tegenovergestelde richting en in dit geval dus 180 graden.

Juist, nu als ik zou zeggen, getransformeerd is de aanduiding over de uitgevoerde transformatie niet duidelijk genoeg; de vraag is namelijk in dat geval; hoe sterk was de transformatie en in welk opzicht; hoeveel ben je dankzij de transformatie van je oorspronkelijkheid afgeweken.

Nu door OM toe te voegen aan getransformeerd krijgt de transformatie een aanzienlijk duidelijkere omschrijving, namelijk door OMgetransformeerd te vermelden duid je hiermee aan dat de transformatie minimaal 180 graden afwijkt van het origineel.

Affijn, ik neem aan hiermee duidelijk genoeg te zijn geweest en wederom het pf plebs te hebben geattendeerd op jullie tekort aan hersencellen.

Ave en denk niet te hard na, dat doe ik wel voor jullie B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 23:18:
Het is geen taalkundig foutje, maar een bewuste keuze. Sta mij toe, jullie leeghoofden tot doceren.

Keer je, dan is het onduidelijk, hoezeer er wordt gekeerd, met name, hoeveel graden. Je keert je wellicht een klein beetje naar links of naar rechts, maar meer niet. Daarintegen, wanneer je zegt keer je "OM", dan duid dit op 180 graden omdraaien, hoe anders kun je je namelijk omkeren? Omkeren, duid altijd op kijken/bewegen naar/in de tegenovergestelde richting en in dit geval dus 180 graden.

Juist, nu als ik zou zeggen, getransformeerd is de aanduiding over de uitgevoerde transformatie niet duidelijk genoeg; de vraag is namelijk in dat geval; hoe sterk was de transformatie en in welk opzicht; hoeveel ben je dankzij de transformatie van je oorspronkelijkheid afgeweken.

Nu door OM toe te voegen aan getransformeerd krijgt de transformatie een aanzienlijk duidelijkere omschrijving, namelijk door OMgetransformeerd te vermelden duid je hiermee aan dat de transformatie minimaal 180 graden afwijkt van het origineel.

Affijn, ik neem aan hiermee duidelijk genoeg te zijn geweest en wederom het pf plebs te hebben geattendeerd op jullie tekort aan hersencellen.

Ave en denk niet te hard na, dat doe ik wel voor jullie B)

Soms is het gewoon wijzer om te doen alsof je neus bloedt. En dat zeg ik zonder het stukje gelezen te hebben. :lol:
Uitspraak van absotronic op donderdag 18 februari 2010 om 23:01:
Het woord dat je zoekt is "contaminatie".

Ik zocht geen woord jongen (?), dat heb ik ook wel gehad op school hoor maar ik dacht laat ik het eens uitleggen op niveau van degene die het in eerste instantie getypt had...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 23:10:
Ik vind 't altijd wel grappig hoe mensen op grond van taalkundige foutjes denken te kunnen uitmaken of iemand wel of niet bevaagd is

Ik vind het dan juist weer grappig hoe mensen denken op grond van het neersmijten van een stukje text met wat minder dagelijkse woorden erin te kunnen laten zien dat ze snugger (of moet ik zeggen beter dan anderen) zijn... :roflol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 23:18:

Je weet het leuk te brengen maar het slaat werkelijk nergens op... :lol:

Waarschuw beheerder
Hey, ik laat hiermee 2 dingen zien.

A, dat de toevoeging OM weldegelijk een toepassing en nut heeft bij gebruik in OMgetransformeerd; namelijk de aanduiding van hoe intens de transformatie was en B dat ik aanzienlijk creatiever ben dan de gemiddelde mens. En het is voornamelijk de mens zijn creativiteit die zijn begaafdheid onderstreept.

Iets wat het grotere gros niet heeft, dus als je jezelf graag wil overtuigen dat ik omwille van een in jouw ogen (naar mijn mening foutief door jou verondersteld) fout gespeld woord bij het gewone volk hoor en je daardoor beter kan slapen, doe je ding, maar de realiteit wil, dat ik begaafd ben en de meesten van jullie niet en daar ging dit topic over.

Kunnen jullie de muziek maken die ik maak? Jullie mogen jezelf gelukkig prijzen dat je uberhaupt weet hoe een pc aan moet! Het beste wat de meeste van jullie presteren is een achterlijk baantje vervullen als een kansloze loonslaaf voor de rest van je leven. Creativiteit? Mouwen over spelfouten, terwijl dat wat er werkelijk toe doet is de inhoud die wordt vermeld en het mag duidelijk dat mijn creativiteit in vele opzichten jullie ver ontstijgt ;)

Tis heerlijk om terecht arrogant te zijn (L)

Maar doe is gek en leg mij eens uit vanuit jouw volksbreintje waarom mijn omschrijving en uitleg van het gebruik OM nergens op zou slaan incombinatie met omgetransformeerd? Graag gebaseerd op je eigen mening als je die hebt o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 18 februari 2010 om 23:27:
Ik zocht geen woord jongen (?), dat heb ik ook wel gehad op school hoor maar ik dacht laat ik het eens uitleggen op niveau van degene die het in eerste instantie getypt had...

Goeie school had jij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 18 februari 2010 om 23:27:
Ik vind het dan juist weer grappig hoe mensen denken op grond van het neersmijten van een stukje text met wat minder dagelijkse woorden erin te kunnen laten zien dat ze snugger (of moet ik zeggen beter dan anderen) zijn... :roflol:

B)

:wooperdepoep:

:woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 23:33:
Tis heerlijk om terecht arrogant te zijn (L)

:jaja:

B)

Waarschuw beheerder
zo, my brilliant brain needs a beauty sleep B)
Uitspraak van absotronic op donderdag 18 februari 2010 om 23:27:
Soms is het gewoon wijzer om te doen alsof je neus bloedt. En dat zeg ik zonder het stukje gelezen te hebben.

:respect:

A, dat de toevoeging OM weldegelijk een toepassing en nut heeft bij gebruik in OMgetransformeerd; namelijk de aanduiding van hoe intens de transformatie was

welnee jongen het sloeg gewoon nergens op maar dat ga ik geen 5 keer zeggen hoor...

B dat ik aanzienlijk creatiever ben dan de gemiddelde mens. En het is voornamelijk de mens zijn creativiteit die zijn begaafdheid onderstreept.

Je komt wel creatief over dat moet ik je nageven...

en je daardoor beter kan slapen

ik slaap door niks of niemand beter, ik slaap altijd geweldig... :D
En ik kan me zeker niet druk maken om jou prestatiedrang... :lol:

de realiteit wil, dat ik begaafd ben en de meesten van jullie niet en daar ging dit topic over

ten eerste zijn de meningen daarover verdeeld denk ik, in elk geval is mijn mening al anders dan die van jou...
Ten tweede snap ik totaal niet waarom je jezelf zo nodig wilt bewijzen als je zo verschrikkelijk begaafd bent...

Kunnen jullie de muziek maken die ik maak

Ik ken je muziek niet, ben er ook niet in geinteresseerd en vind ook absoluut niet dat je daaraan intelligentie kan afleiden...

Jullie mogen jezelf gelukkig prijzen dat je uberhaupt weet hoe een pc aan moet

dat is waar... :roflol:

Het beste wat de meeste van jullie presteren is een achterlijk baantje vervullen als een kansloze loonslaaf voor de rest van je leven

Heerlijk als mensen zo kortzichtig de meute over een kam scheren...
Duidt eerder op gebrek aan intelligentie bij jezelf dan gebrek aan intelligentie bij degenen die je veroordeelt... :flower:

Mouwen over spelfouten, terwijl dat wat er werkelijk toe doet is de inhoud die wordt vermeld

Toch wel leuk als je het een beetje kunt verwoorden he...

Tis heerlijk om terecht arrogant te zijn

Sluit ik me bij aan... :jaja:

Maar in jou geval niet van toepassing... :lol:

Uitspraak van absotronic op donderdag 18 februari 2010 om 23:35:
Goeie school had jij.

Doorsnee HAVO...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 18 februari 2010 om 23:45:
welnee jongen het sloeg gewoon nergens op maar dat ga ik geen 5 keer zeggen hoor...

Door enkel te zeggen dat het nergens op slaat zonder het te onderbouwen geeft je geen gelijk hoor meid :aai:

Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 18 februari 2010 om 23:45:
Ten tweede snap ik totaal niet waarom je jezelf zo nodig wilt bewijzen als je zo verschrikkelijk begaafd bent...

Waarom wil jij zo graag bewijzen dat ik het niet ben, enkel door de aanduiding van 1 zogenaamde spelfout huh?

Dit topic gaat over begaafd vs normaal; ik ben niet normaal en wel degelijk begaafd. Ik ben geen stephen hawking, maar ik ben ook niet onderdeel van het plebs. Dat mag duidelijk zijn; maar het is ook logisch dat je dat niet kan bevatten; je kan enkel bevatten wat je eigen maximum is en daar hoort begaafdheid duidelijk niet bij :)

Ik ken je muziek niet, ben er ook niet in geinteresseerd en vind ook absoluut niet dat je daaraan intelligentie kan afleiden...

Alleen al deze statement getuigd dat je niet bijzonder intelligent bent. Dacht je dat je dat de gemiddelde boer een diepzinnig uitgewerkt muziekstuk kon schrijven of bedenken? Please zeg. Nee, je intelligentie en begaafdheid zijn natuurlijk ALLEEN te meten aan hoeveel spelfouten je maakt :lol: :dood:

(terwijl ik ook al duidelijk heb gemaakt dat het geen spelfout was, maar een bewuste keuze (Y))

Sommige Amerikaanse psychologen uit het begin van de 20e eeuw, zoals Thurstone, Cattell en Guilford[1] hebben modellen van intelligentie ontwikkeld waarin intelligentie bestond uit meerdere onafhankelijke dimensies of factoren. Dit ging dus tegen het idee in dat er maar een enkele en algemene vorm van intelligentie, vastgelegd in het IQ, bestond. Een belangrijk onderscheid van Cattell was bijvoorbeeld dat tussen vloeibare intelligentie en gekristalliseerde intelligentie[2]. Dit is min of meer synoniem met inzicht gebaseerd op abstract denken en inzicht gebaseerd op ervaring. Mensen die hoog scoren op vloeibare intelligentie vertonen ook een sterkere activatie van de prefrontale cortex in taken die een beroep op het werkgeheugen.[3] Weer andere Amerikaanse psychologen, zoals Robert Sternberg, Howard Gardner en David Goleman hebben later vanuit een andere invalshoek het begrip intelligentie willen verbreden en nuanceren door aandacht te vragen voor soorten van intelligentie die met de gewone intelligentietests niet goed zijn vast te stellen. Sternberg onderscheidt bijvoorbeeld drie vormen van intelligentie: analytische, synthetische (of creatieve) en praktische intelligentie.[4] Gardner wil alleen spreken over intelligenties, in meervoud, omdat mensen goed kunnen zijn in de ene vorm van intelligentie en minder goed in de andere. Zo onderscheidt hij maar liefst zeven vaardigheden waarin iemand meer of minder intelligent kan zijn: taal, wiskunde, muziek, intermenselijke relaties, ruimtelijke oriëntatie, lichaamsbeheersing en zelfkennis.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 23:56:
taal, wiskunde, muziek, intermenselijke relaties, ruimtelijke oriëntatie, lichaamsbeheersing en zelfkennis.

Mijn score is 4/7.

Is dat goed of slecht?
Door enkel te zeggen dat het nergens op slaat zonder het te onderbouwen geeft je geen gelijk hoor meid

Ik heb niet die prestatiedrang.. :lol:

Waarom wil jij zo graag bewijzen dat ik het niet ben, enkel door de aanduiding van 1 zogenaamde spelfout huh?

Ik wil niks bewijzen, ik vind het gewoon leuk om overal op in te gaan... was dat nog niet opgevallen?

Dit topic gaat over begaafd vs normaal; ik ben niet normaal en wel degelijk begaafd. Ik ben geen stephen hawking, maar ik ben ook niet onderdeel van het plebs. Dat mag duidelijk zijn; maar het is ook logisch dat je dat niet kan bevatten; je kan enkel bevatten wat je eigen maximum is en daar hoort begaafdheid duidelijk niet bij

:roflol:

Ik vind het toch leuk hoe je het blijft proberen, er zijn vast mensen die wel op je zouden stemmeng... :D

Alleen al deze statement getuigd dat je niet bijzonder intelligent bent

Intelligentie is net zomin af te leiden van wat je zegt als van wat je creeert...

Dacht je dat je dat de gemiddelde boer een muziekstuk kon schrijven of bedenken?

Dat zeg ik niet, maar maakt het iemand intelligent dat ie muziek kan schrijven?

Ik denk van niet....

Please zeg. Nee, je intelligentie en begaafdheid zijn natuurlijk ALLEEN te meten aan hoeveel spelfouten je maakt

Dat heb ik ook nooit gezegd maar maak jij ervan omdat ik over een paar spelfouteng zeurde.. :)

Ik ben m'n interesse een beetje kwijt...
Vind dat ik me zegje wel gedaan heb...
Maar wie weet reageer ik nog als het weer wat boeiender wordt... :D

Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn denk ik dat ieder mens wel een vorm van begaafdheid heeft; het is echter de manier hoe je ermee om springt hoezeer het naar voren komt en ook hoe graag je het wil laten merken aan anderen. Als je content bent met een simpel leven dan ga je je niet begaafder gedragen dan anderen. Het is vooral de drang naar erkenning een soort grootheidswaanzin die je werkelijke begaafdheid zal laten bloeien en dan moet je ook nog een eerlijke realistische blik op jezelf durven werpen om te erkennen wat je kwaliteiten zijn en de intelligentie hebben in te zien dat je deze talenten hebt en daardoor optimaal gaat benutten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van absotronic op vrijdag 19 februari 2010 om 00:10:
Ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van de muziek.

Laten we veronderstellen dat zelfs iemand als Frans Bauer hoe gaar ik die muziek ook vind een zekere mate van begaafdheid bezit; hij weet toch precies de muziek te maken die een groot gedeelte van het volk leuk vind. Ik zou die tering herrie never nooit niet kunnen namaken, maar dat is omdat mijn passie bij industriele/melancholische technische hoogstandjes ligt; iets wat niet iedereen zal waarderen, maar onder de intelligentere fans met waardering voor diepgang wel degelijk en soms heftig wordt gerespecteerd.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet niet in hoeverre Fransje Bauer zijn muziek schrijft?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 00:09:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ieder mens wel een vorm van begaafdheid heeft; het is echter de manier hoe je ermee om springt hoezeer het naar voren komt en ook hoe graag je het wil laten merken aan anderen. Als je content bent met een simpel leven dan ga je je niet begaafder gedragen dan anderen. Het is vooral de drang naar erkenning een soort grootheidswaanzin die je werkelijke begaafdheid zal laten bloeien en dan moet je ook nog een eerlijke realistische blik op jezelf durven werpen om te erkennen wat je kwaliteiten zijn en de intelligentie hebben in te zien dat je deze talenten hebt en daardoor optimaal gaat benutten.

Hij kan ook normaal prateng... :O

Uitspraak van absotronic op vrijdag 19 februari 2010 om 00:10:
Nou..

Ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van de muziek.

Ik had het niet over de jostiband... :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op vrijdag 19 februari 2010 om 00:08:
Ik heb niet die prestatiedrang..

Dat is gewoon een verkapte manier van zeggen dat je het simpelweg niet kan onderbouwen. Oftewel, je hebt geen goed weerwoord waarom mijn onderbouwing van het woord OM bij getransformeerd NIET gebruikt zou kunnen worden. (anders dan dat het niet maatschappelijk geaccepteerd is en wordt beaamd in woordenboeken; meeloper !)

Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op vrijdag 19 februari 2010 om 00:08:
Ik wil niks bewijzen, ik vind het gewoon leuk om overal op in te gaan... was dat nog niet opgevallen?

Praten als een kip zonder kop bedoel je. Hiermee ontkracht je alleen maar je zogenaamde scherpe opmerkingen.

Ik vind het toch leuk hoe je het blijft proberen, er zijn vast mensen die wel op je zouden stemmeng...

Er komt idd een dag dat ik de politiek zal ingaan B)

Intelligentie is net zomin af te leiden van wat je zegt als van wat je creeert...

Wederom, kip zonder kop. Je zegt maar wat. Waarom ga ik hier eigenlijk nog op in? :rot:
Dat zeg ik niet, maar maakt het iemand intelligent dat ie muziek kan schrijven?

Ik denk van niet....

Ja en daarom zei ik dus al, laat het denken nou maar aan mensen die gewend zijn hun hersens te gebruiken over :aai:
Dat heb ik ook nooit gezegd maar maak jij ervan omdat ik over een paar spelfouteng zeurde..

Nee, je veronderstelde dat ik bij het volk hoor en dus niet begaafd zou zijn omwille van 1 zogenaamde spelfout. Daaruit concludeer ik dat voor jou het niet maken van spelfouten belangrijk is bij het aankaarten van je begaafdheid. Ohh, heb je jezelf nog klem geluld ook. Wat een verassing.

Ik ben m'n interesse een beetje kwijt...

Zou ik ook zeggen; je praat nonstop poep :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op vrijdag 19 februari 2010 om 00:19:
Hij kan ook normaal prateng...

Je bedoelt, hij kan zijn zinnen ook nog zo formuleren dat het simpele plebs hem kan volgen o:)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 00:26:
Je bedoelt, hij kan zijn zinnen ook nog zo formuleren dat het simpele plebs hem kan volgen

Nee ik bedoel dat je ook nog normaal kan lullen zonder je dure woordjes te gebruiken om zogenaamd aan te kunnen tonen hoe intelligent je bent...

Ow en ik heb geen zin meer om op die post daarboven in te gaan...
Dat zal jij wel betitelen als slap of kansloos maar dat kan mij dan weer niet zoveel schelen...
Ik slaap er niet minder lekker om hoor... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op vrijdag 19 februari 2010 om 00:32:
Nee ik bedoel dat je ook nog normaal kan lullen zonder je dure woordjes te gebruiken om zogenaamd aan te kunnen tonen hoe intelligent je bent...

Het is nou eenmaal zo dat mensen met een lagere intelligentie een kleinere woordenschat hebben :aai:

Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op vrijdag 19 februari 2010 om 00:32:
Ik slaap er niet minder lekker om hoor...

Dat kan ik mij goed voorstellen.

Ignorance is Bliss :bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 00:34:
Het is nou eenmaal zo dat mensen met een lagere intelligentie een kleinere woordenschat hebben

Dat is natuurlijk wel een feit, maar dat betekent nog niet dat mensen die die duren woorden niet GEBRUIKEN ze ook niet KENNEN...

(crisis, ik verbaas me er zelf over dat ik hier nog op in ga... :S )

Dat kan ik mij goed voorstellen.

(y)

Ignorance is Bliss

:lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op vrijdag 19 februari 2010 om 00:38:
Dat is natuurlijk wel een feit, maar dat betekent nog niet dat mensen die die duren woorden niet GEBRUIKEN ze ook niet KENNEN...

Ik spreek normaal niet met dure woorden; Dozart moest zonodig even duur doen omdat dit nou eenmaal een topic is dat gaat over begaafdheid en ik had zin om ff lekker mee te etteren. Ik moet er niet aan denken om zo te hoeven spreken; dan krijg je van die walgelijke gesprekken die me doen laten denken dat ik een of ander omhoog gevallen snob ben, wat ik niet ben, noch zou willen zijn.

We hadden afgesproken dat we onze begaafdheid even lekker gaan overdrijven en daar ben ik goed in. Ik ben absoluut niet hoog begaafd, maar ik ben verre van dom. Laten we het eens zijn dat een groot gedeelte van de nederlandse bevolking er (onbewust? of bewust) voor kiest om niet al teveel gebruik te maken van hun mogelijk begaafde brein en het daardoor voor mensen als ik (met prestatie drang en grootheidswaanzin) om ons te profileren alszijnde "intelligenter/begaafder/succesvoller" dan de rest aanzienlijk makkelijk maken.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 00:44:
Ik spreek normaal niet met dure woorden; Dozart moest zonodig even duur doen omdat dit nou eenmaal een topic is dat gaat over begaafdheid en ik had zin om ff lekker mee te etteren. Ik moet er niet aan denken om zo te hoeven spreken; dan krijg je van die walgelijke gesprekken die me doen laten denken dat ik een of ander omhoog gevallen snob ben, wat ik niet ben, noch zou willen zijn.

En nou wordt het interessant...

dateng??? :lief:

Waarschuw beheerder
Nee ik val alleen op robots en hoeren :P :$

oftewel, cybergothchix :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 00:44:
We hadden afgesproken dat we onze begaafdheid even lekker gaan overdrijven en daar ben ik goed in.

Sorry dat ik op 't laatst nog nauwelijks hoorbaar/leesbaar was. :$ Was film gaan kijken... :lol:
Waarschuw beheerder
Betere beslissingen kunnen nemen, consequenties voorzien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 01:07:
Tenzij je er stiekem vaak zo uit ziet:

(L):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op donderdag 18 februari 2010 om 14:34:

gewone mense zijn dommer, maar wel socialer tegenover andere mensen