Bovengemiddelde intelligentie komt echter wel aardig vaak voor bij aspergers, ja...
Wat probeer je me hiermee te ontlokken?
![[img width=349 height=450]http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/media/newsletter/2007_06/NL0607_02.jpg[/img]](http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/media/newsletter/2007_06/NL0607_02.jpg)
Vooral die groene zijn vaak verbluffend slim!
Wat is een "WAAAAAAGGGHHHH" [sic]?
Wil je hiermee zeggen dat er ergens in mij een moordzuchtige, oorlogszuchtige, geëvolueerde asperge schuilt?
Zou wel m'n darmspasmen enigszins verklaren.
13 jaar geleden liepen ze al in hollywood (rotterdam) met zo,n kapsel als jou
Yeah! Nu dit wetende ben je ze dus op het spoor. Want door middel van de kracht van gedachten kun je ze een halt toe roepen. Het vereist echter wel een dermate grote innerlijke toewijding dat dit je het komend weekend gaat kosten.
In de kleermakerszit jij, en je focus voor de volle 100% op de boosaardige aspergers die zich in de diepste krochten van je onderbewustdarm bevinden. Schakel ze uit door constant mantra's uit te spreken. En drink tussendoor veel water met honing.
Een uitermate wel geformuleerd stukje, tot geschrift omgetransformeerd, vocabulair hoogstandje, mijn waarde. Regelmatig bedacht mijn brein de alles omvattende pracht dit tot stand te brengen in deze diepgewortelde waarheidskloof tussen de reguliere en de beduidend abstractere levensvormen temidden van onze steeds verder uit elkaar driftende maatschappelijke eenheid. Hiertoe, en niet minder, voel ik mij geroepen, U een kortstondig saluteer schouwspel toe te wuiven
omgetransformeerd
ik ga met zonder jas naar buiten
transformeren betekent al omvormen dus "omtransformeren" is een niet bestaand (en echt belachelijk) woord...
Het is geen taalkundig foutje, maar een bewuste keuze. Sta mij toe, jullie leeghoofden tot doceren.
De toevoeging "OM" duid op 180 graden. Namelijk, wanneer men zegt:
Keer je, dan is het onduidelijk, hoezeer er wordt gekeerd, met name, hoeveel graden. Je keert je wellicht een klein beetje naar links of naar rechts, maar meer niet. Daarintegen, wanneer je zegt keer je "OM", dan duid dit op 180 graden omdraaien, hoe anders kun je je namelijk omkeren? Omkeren, duid altijd op kijken/bewegen naar/in de tegenovergestelde richting en in dit geval dus 180 graden.
Juist, nu als ik zou zeggen, getransformeerd is de aanduiding over de uitgevoerde transformatie niet duidelijk genoeg; de vraag is namelijk in dat geval; hoe sterk was de transformatie en in welk opzicht; hoeveel ben je dankzij de transformatie van je oorspronkelijkheid afgeweken.
Nu door OM toe te voegen aan getransformeerd krijgt de transformatie een aanzienlijk duidelijkere omschrijving, namelijk door OMgetransformeerd te vermelden duid je hiermee aan dat de transformatie minimaal 180 graden afwijkt van het origineel.
Affijn, ik neem aan hiermee duidelijk genoeg te zijn geweest en wederom het pf plebs te hebben geattendeerd op jullie tekort aan hersencellen.
Ave en denk niet te hard na, dat doe ik wel voor jullie
Het woord dat je zoekt is "contaminatie".
Ik vind 't altijd wel grappig hoe mensen op grond van taalkundige foutjes denken te kunnen uitmaken of iemand wel of niet bevaagd is
Het is geen taalkundig foutje, maar een bewuste keuze. Sta mij toe, jullie leeghoofden tot doceren.
De toevoeging "OM" duid op 180 graden. Namelijk, wanneer men zegt:
Keer je, dan is het onduidelijk, hoezeer er wordt gekeerd, met name, hoeveel graden. Je keert je wellicht een klein beetje naar links of naar rechts, maar meer niet. Daarintegen, wanneer je zegt keer je "OM", dan duid dit op 180 graden omdraaien, hoe anders kun je je namelijk omkeren? Omkeren, duid altijd op kijken/bewegen naar/in de tegenovergestelde richting en in dit geval dus 180 graden.
Juist, nu als ik zou zeggen, getransformeerd is de aanduiding over de uitgevoerde transformatie niet duidelijk genoeg; de vraag is namelijk in dat geval; hoe sterk was de transformatie en in welk opzicht; hoeveel ben je dankzij de transformatie van je oorspronkelijkheid afgeweken.
Nu door OM toe te voegen aan getransformeerd krijgt de transformatie een aanzienlijk duidelijkere omschrijving, namelijk door OMgetransformeerd te vermelden duid je hiermee aan dat de transformatie minimaal 180 graden afwijkt van het origineel.
Ik zocht geen woord jongen (?), dat heb ik ook wel gehad op school hoor maar ik dacht laat ik het eens uitleggen op niveau van degene die het in eerste instantie getypt had...
Ik vind het dan juist weer grappig hoe mensen denken op grond van het neersmijten van een stukje text met wat minder dagelijkse woorden erin te kunnen laten zien dat ze snugger (of moet ik zeggen beter dan anderen) zijn...
Soms is het gewoon wijzer om te doen alsof je neus bloedt. En dat zeg ik zonder het stukje gelezen te hebben.
A, dat de toevoeging OM weldegelijk een toepassing en nut heeft bij gebruik in OMgetransformeerd; namelijk de aanduiding van hoe intens de transformatie was
B dat ik aanzienlijk creatiever ben dan de gemiddelde mens. En het is voornamelijk de mens zijn creativiteit die zijn begaafdheid onderstreept.
en je daardoor beter kan slapen
de realiteit wil, dat ik begaafd ben en de meesten van jullie niet en daar ging dit topic over
Kunnen jullie de muziek maken die ik maak
Jullie mogen jezelf gelukkig prijzen dat je uberhaupt weet hoe een pc aan moet
Het beste wat de meeste van jullie presteren is een achterlijk baantje vervullen als een kansloze loonslaaf voor de rest van je leven
Mouwen over spelfouten, terwijl dat wat er werkelijk toe doet is de inhoud die wordt vermeld
Tis heerlijk om terecht arrogant te zijn
Goeie school had jij.
welnee jongen het sloeg gewoon nergens op maar dat ga ik geen 5 keer zeggen hoor...
Ten tweede snap ik totaal niet waarom je jezelf zo nodig wilt bewijzen als je zo verschrikkelijk begaafd bent...
Ik ken je muziek niet, ben er ook niet in geinteresseerd en vind ook absoluut niet dat je daaraan intelligentie kan afleiden...
Door enkel te zeggen dat het nergens op slaat zonder het te onderbouwen geeft je geen gelijk hoor meid
Waarom wil jij zo graag bewijzen dat ik het niet ben, enkel door de aanduiding van 1 zogenaamde spelfout huh?
Dit topic gaat over begaafd vs normaal; ik ben niet normaal en wel degelijk begaafd. Ik ben geen stephen hawking, maar ik ben ook niet onderdeel van het plebs. Dat mag duidelijk zijn; maar het is ook logisch dat je dat niet kan bevatten; je kan enkel bevatten wat je eigen maximum is en daar hoort begaafdheid duidelijk niet bij
Alleen al deze statement getuigd dat je niet bijzonder intelligent bent
Dacht je dat je dat de gemiddelde boer een muziekstuk kon schrijven of bedenken?
Please zeg. Nee, je intelligentie en begaafdheid zijn natuurlijk ALLEEN te meten aan hoeveel spelfouten je maakt
Dat zeg ik niet, maar maakt het iemand intelligent dat ie muziek kan schrijven?
Ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van de muziek.
Om eerlijk te zijn denk ik dat ieder mens wel een vorm van begaafdheid heeft; het is echter de manier hoe je ermee om springt hoezeer het naar voren komt en ook hoe graag je het wil laten merken aan anderen. Als je content bent met een simpel leven dan ga je je niet begaafder gedragen dan anderen. Het is vooral de drang naar erkenning een soort grootheidswaanzin die je werkelijke begaafdheid zal laten bloeien en dan moet je ook nog een eerlijke realistische blik op jezelf durven werpen om te erkennen wat je kwaliteiten zijn en de intelligentie hebben in te zien dat je deze talenten hebt en daardoor optimaal gaat benutten.
Nou..
Ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van de muziek.
Ik heb niet die prestatiedrang..
Ik wil niks bewijzen, ik vind het gewoon leuk om overal op in te gaan... was dat nog niet opgevallen?
Ik vind het toch leuk hoe je het blijft proberen, er zijn vast mensen die wel op je zouden stemmeng...
Intelligentie is net zomin af te leiden van wat je zegt als van wat je creeert...
Dat zeg ik niet, maar maakt het iemand intelligent dat ie muziek kan schrijven?
Ik denk van niet....
Dat heb ik ook nooit gezegd maar maak jij ervan omdat ik over een paar spelfouteng zeurde..
Ik ben m'n interesse een beetje kwijt...
Hij kan ook normaal prateng...
Je bedoelt, hij kan zijn zinnen ook nog zo formuleren dat het simpele plebs hem kan volgen
Nee ik bedoel dat je ook nog normaal kan lullen zonder je dure woordjes te gebruiken om zogenaamd aan te kunnen tonen hoe intelligent je bent...
Ik slaap er niet minder lekker om hoor...
Het is nou eenmaal zo dat mensen met een lagere intelligentie een kleinere woordenschat hebben
Dat kan ik mij goed voorstellen.
Ignorance is Bliss
Dat is natuurlijk wel een feit, maar dat betekent nog niet dat mensen die die duren woorden niet GEBRUIKEN ze ook niet KENNEN...
Ik spreek normaal niet met dure woorden; Dozart moest zonodig even duur doen omdat dit nou eenmaal een topic is dat gaat over begaafdheid en ik had zin om ff lekker mee te etteren. Ik moet er niet aan denken om zo te hoeven spreken; dan krijg je van die walgelijke gesprekken die me doen laten denken dat ik een of ander omhoog gevallen snob ben, wat ik niet ben, noch zou willen zijn.
Nee ik val alleen op robots en hoeren
Nah.
Ik vroeg het tok niet aan jou...
Ow...
![[img width=423 height=500]http://farm4.static.flickr.com/3368/3599120178_c235e462aa.jpg[/img]](http://farm4.static.flickr.com/3368/3599120178_c235e462aa.jpg)