Partyflock

Forumonderwerp · 1085631
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - Sieneke lijdt onder alle kritiek die ze in aanloop naar het Songfestival over zich heen krijgt. De 17-jarige won zondag het Nationaal Songfestival met haar oer-Hollandse versie van 'Ik Ben Verliefd - Shala Lie'. Die wordt onder meer op internet met de grond gelijkgemaakt.

en van de verschrikkelijkste nummers ooit' en 'Niet Eurovisie-waardig' zijn enkele predicaten die Sieneke's 'Shala Lie' opgeplakt kreeg.

"Al die kritiek doet echt wat met me", verzuchtte Sieneke maandag in SBS Shownieuws. "Maar ik probeer me te concentreren op de positieve reacties."

Doorbraak

Sieneke weet zeker dat haar deelname aan het Europese liedjesfestijn haar doorbraak gaat betekenen. "Na het Songfestival komt er een Nederlandstalig album." Of Pierre Kartner, componist van 'Shala Lie', dan weer in de pen klimt, weet Sieneke nog niet.

De kritiek op zijn nummer laat ook Vader Abraham niet koud. "Ik ben nog een beetje doorgedraaid van alle maffe opmerkingen. Het is echt onder de gordel. Het is niet aardig, zeker niet tegenover mij."

De 74-jarige wil graag de gelederen sluiten. "Laten we dat meiske dat toch voor Nederland gaat en nog maar 17 jaar is, steunen."

Goodwill

Kartner is van plan te gaan lobbyen voor zijn Songfestivalnummer. "Ik ga zeker twee keer naar Oslo. Als klein land moeten we toch een beetje goodwill kweken."

Vader Abraham is enkel tevreden met een finaleplaats. De afgelopen vijf jaar ontbrak Nederland in de finale van het Eurovisie Songfestival. "We komen hier echt ver mee", voorspelt Kartner. "De wraak zal zoet zijn."

http://www.nu.nl/achterklap/2179988/sieneke-lijdt-kritiek.html

Ze is wel lekker ding als ze niet oudbollig jaren 50 gekleed gaat en ff andere muziekstyl pakt :yes: Dit wordt dan de zoveelste kampomuziek maakster van de Net niet tros piraten kaliber :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op woensdag 24 februari 2010 om 14:09:
Dat kun je toch ook geen muziek meer noemen, ze kan niet zingen en de tekst slaat ook tien keer nergens op
Nederland ligt er wederom uit in de eerste ronde

Denk dat als we zelfs beyoncé ofzo zouden sturen dat er alsnog een oostblok land zou winnen :')

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 19:15:
is toch allemaal vriendjespolitiek,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 19:34:
Denk dat als we zelfs beyoncé ofzo zouden sturen dat er alsnog een oostblok land zou winnen

Jaaah ze lijken idd wel erg partijdig naar dat soort landen, wat zal het dit keer zijn Roemenie, Polen, Tjechie :loL:
Uitspraak van Jaapieee op donderdag 25 februari 2010 om 19:10:
vind je wel leker he
maare ikke ben ekte fan van haar ga fanclub oprichten

*kots*

Waarschuw beheerder
en ik vind sieneke geweldig :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op vrijdag 26 februari 2010 om 08:58:
Jaaah ze lijken idd wel erg partijdig naar dat soort landen, wat zal het dit keer zijn Roemenie, Polen, Tjechie

Open dan ff een poll (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 142992, 5562}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 19:34:
Denk dat als we zelfs beyoncé ofzo zouden sturen dat er alsnog een oostblok land zou winnen

Maar stuur er dan iemand heen die goed kan zingen en met een stuk fatsoenlijke muziek.
Geen hoempapa pokke muziek.. zij is nu gewoon een directe kopie van marianne weber.. Hoe origineel

Denk dat die zangeres van krezip het beter zou doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
over 25 jaar weten wat de echte waarde is van dit uitmuntend gecomponeerde stukje muziek.
Bach, Beethoven, Ravel en Mozart verbleken er bij

:rot:
Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat de rest van de wereld niet kan verstaan wat ze zingt...
slechtste inzending met slechtste nummer.

Waarschuw beheerder
ze waren allemaal kut, dus misschien maakt ze toch nog een kans

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 22:28:
ze waren allemaal kut

uhm, het is dan dat ik me te pleuris zit te vervelen in de hotelkamer dat ik maar ben gaan kijken, maar het was toch muzikaal was het goed, en vette licht show, niet verwacht

als shalali daar tussen valt ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nederland moest zichzelf weer is voor schut zetten bij het songfestival :'(

Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 9 februari 2010 om 16:15:
oer-Hollandse versie van 'Ik Ben Verliefd - Shala Lie'. Die wordt onder meer op internet met de grond gelijkgemaakt.

hoe zou dat nou toch komen :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van > C.as op woensdag 2 juni 2010 om 18:20:
Nederland moest zichzelf weer is voor schut zetten bij het songfestival

idd nederland faalt al jaren op dit gebied,... beetje jammer
Waarschuw beheerder
ze hadden een engelstalig nummer moeten doen