Uitspraak van Swollywood op maandag 15 februari 2010 om 14:03:Je kon je der wel mee associeren he
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 14:14:Jij snapt hem
Nee, ik snap jou
Uitspraak van Swollywood op maandag 15 februari 2010 om 14:15:Nee, ik snap jou
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 14:17:Ga ff lekker irritant doen joh!
Van jou geleerd
Uitspraak van Swollywood op maandag 15 februari 2010 om 14:19:Van jou geleerd
Dan pak je het goed & snel op
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 14:21:Dan pak je het goed & snel op
Maar jij bent dan ook de master
Uitspraak van Swollywood op maandag 15 februari 2010 om 14:26:Maar jij bent dan ook de master
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 14:28:Is het nationale slijmdag vandaag ofzo
Wat dan? zit ik tot me elleboog in je holletje?!
Uitspraak van Swollywood op maandag 15 februari 2010 om 14:30:Wat dan?
Uitspraak van Swollywood op maandag 15 februari 2010 om 14:26:Maar jij bent dan ook de master
Als jij zoiets zegt zit er vast wat bij!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 14:34:Als jij zoiets zegt zit er vast wat bij!
Wat een vertrouwen
Uitspraak van Swollywood op maandag 15 februari 2010 om 14:37:Wat een vertrouwen
Vond die 2 rappende meiden ook niks..
Die 3 zusjes waren idd goed...
Die 3 zusjes waren idd goed...
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 19:51:'Swolly' weer hé Die ken nooit zo goed on=topic blijven
Hey dikke pik, loop je weer over me te lullen
Verbaasde mij ook dat ze doorgingen
Ja verschrikkelijk
Uitspraak van Swollywood op dinsdag 16 februari 2010 om 15:32:Hey dikke pik, loop je weer over me te lullen !
Dagelijks
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 februari 2010 om 15:38:Dagelijks en ik raak maar niet uitgepraat
Wat zijn vandaag de ins and outs?
die verwijfde jongen..
gordon: je doet we een beetje gay..
jongen: ja dat weet ik
Gordon: ik neem aan dat je het ook bent, maar probeer erop te letten..
jongen: ik ben geen homo
oepsie..moest wel kei hard lachen
had ook wel iets zieligs die gozer, hij wist het zelf ook nog niet
Uitspraak van Swollywood op dinsdag 16 februari 2010 om 15:38:Wat zijn vandaag de ins and outs?
Iets met een string een auto en Swolly
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 15:49:Vanavond ga ik wel weer ff kijkeng denk ik.
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 19 februari 2010 om 15:38:Ja he, ben ook wel nieuwsgierig ! "dit kan toch niet waar zijn" zegt die... Ben benieuwd waar dat over ging...
Niks bijzonder dus
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 15:49:666
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 21:51:Dat meisje vóór hun, die zo'n nummer van Whitney Houston zong... zo.. De beste die ik tot nu toe gezien heb! En heel knap meisje ook. Mooie uitstraling, met klasse
Vind wel dat die vrouwen allemaal zo'n beetje
hetzelfde stemgeluid hebben
Die negerinnen kunnen bijna allemaal goed zingen
En die zwerfster
Een of ander oostbloklander met diskman op dr kop
en Andre Hazes ging zingen
'Ik ben goeie zangeres in eigen land
whahahaha
Wie zou de jongens,meisjes,26+ en groepen krijgen
Goor wil graag de 26+ geloof ik he
Dat haar van Stacy..... echt te vreselijk
Och een tiepvautje, call the Weeeeeeeeembulance! 
Uitspraak van Swollywood op zaterdag 20 februari 2010 om 13:09:Uh correctie, Stacy is gewoon vreselijk vanaf hoor kruintje tot in haar teentjes...
Met die zaadvragende ogen
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:33:Ik irriteer me alweer redelijk aan Gordon... Volgens mij heeft ie echt stiekem de Amerikaanse en Engelse X-factor/Idols gekeken om inspiratie op te doen om weer zo extravert mogelijk de show te stelen als 'glamourous showbizz jurylid' Met z'n over the top gedrag Wanabee amerikaan...
Dat viel mij ook al op
'Heeey girl'
Of hij heeft teveel naar Patricia Paay gekeken
Uitspraak van Swollywood op zondag 21 februari 2010 om 14:35:gadver, vind haar sexloos!
Tis dat mannen elk gat kunnen volspuiten
er zelf niet op klaar kunnen komen
Wat een intens lelijk mokkel
Als ze haar haar laat kleuren in een defineerbare kleur,
en wat minder make-up zou gebruiken (naturel make-up)
en haar kleding wat vlotter,zou ze er best redelijk uit
kunnen zien
Maar zo is het net zo'n oostblok-figuur
Ze gaat steeds meer op Gordon lijken
laatste aanpassing
En altijd als ze nee zegt, en bijvoorbeeld Eric zegt: Ja ik wil je voordeel van de twijfel geven, dan draait zij haar mening ook altijd weer bij..
Ze blijft nooit bij dr mening..
Doe mij maar Angela
Ze blijft nooit bij dr mening..
Doe mij maar Angela